Eli kokoomme porukkaa rentoon lentiksen pelailuun jossain päin espoota :) Ainakin (vielä) tarvitsisimme 5 pelaajaa. Jos kiinnostaa hauska pelailu, ei niin verenmaku suussa niin laita mailia [email protected]
Kummatkin sukupuolet siis käy!
Pelaajia Espooseen
Haussa
5
982
Vastaukset
- kiinnostunut...
minkä ikäisiä nämä pelaajat ovat? onko sillä mitään väliä, et minkä ikäinen itse on? :)
- Kalle'*
Itse olen 27 ja nämä muut jossain 22-30 paikkeilla eli jonnekin 18 ja 40 välille vaikka jos menee :)
- Aloittaja
Kalle'* kirjoitti:
Itse olen 27 ja nämä muut jossain 22-30 paikkeilla eli jonnekin 18 ja 40 välille vaikka jos menee :)
Eli vielä jos miehiä löytyisi, nyt on vain naisia tulossa.
- kiinnostunut...
monesti viikossa ja onko peli kova tasoista?
- Ei pelailla
Eipä pelailla, enkä usko, että pelataankaan.. Ei saatu kasaan porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297