Olisko kellään tietoa paikasta, jossa kohtuuhintaan saisi lyhennettyä housuja, farkkuja? Mielellään jossain Hgin keskustassa.
Omat taidot ei moiseen riitä....=)
Housujen lyhennys
13
2462
Vastaukset
- googlettaa....
esim. hakusanoja: vaatteiden korjaus helsinki tai ompelimo korjaus helsinki tms.
- Ap.--
Googlettaa toki osaan, mutta kysyinkin tässä, että tietäisikö joku jonkun paikan lyhennykseen. Ei ilmeisesti tiedä.
Googlesta ei löydy hintoja, joista tässä kyselin.halvin ilmoitus (mellunmäki, hki) oli 8 euroa (pimeetä työtä, takuulla).
vaatekauppa, jossa asioin, velottaa lyhennyksestä 15 euroa. luulen, että hintahaitari yleisesti on 10-17 euroa. enempää ei ainakaan kantsi maksaa ; )
www.suzihukka.com
laadusta tms. en osaa sanoa, sillä en ole ko. firmaa käyttänyt (näin mainoksen netissä), mutta paikka on iso-roballa, joten keskustan tuntumassa on ; )- xxxxxxxxxxxxxxxx
Puotinharjun ostarilla oleva Paolax on ihan hyvä ja kohtuuhintainen!!
- a
Olin tyytyväinen palveluun ja hintataso oli sopiva. Paikka ei kuitenkaan enää ollut Iso-Roballa.
- wexx
Vuorikadulla, siinä Like-kustantamon kauppaa vastapäätä (suunnilleen), subwayn vieressä on (tai oli vuosi sitten vielä) Quick Stitch -niminen mesta, se ymmärtääkseni erikoistui nimenomaan tällaiseen perusompelimotyöhön, eli vaatteiden simppeleihin muutoksiin ja korjaustöihin. Itse korjasin paritkin haaroista ratkenneet housut siellä. Kyllä se halvemmaksi tulee kuin uusien ostaminen.
En muista kylläkään hintoja, mut tuntuma oli että aika kohtuulliset. Ainakin paljon halvemmat kuin jos veis jonnekin ateljeehen korjattavaksi. Tein itse nuorempana ja tyhmempänä sen virheen ompelutin frakin napin takaisin yhdessä ompelimossa. Tais maksaa yli kympin - siis pelkkä napin ompeleminen. Ihan tajutonta. - OmpR
Hei!
Tässä olisi hinnasto Ruoholahdessa http://www.ompelimo18.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=110&Itemid=55 - Lyhyt nainen
Mannerheimintie 98, Helsinki lyhentää/pidentää/korjaa......
Farkkujen lyhennys 10e - Kikka-Likka
Osta pikapaltetta ja lyhennä sen avulla. Lisäksi tarvitset vain nuppineuloja sekä silitysraudan.
- lyhyen läntä täti
pikapaltetta saa ja mitä maksaa ja onko helppo käyttää ja kauanko säilyy siis kestää pesun ym ym?
- lahkeen lyhennys
lyhyen läntä täti kirjoitti:
pikapaltetta saa ja mitä maksaa ja onko helppo käyttää ja kauanko säilyy siis kestää pesun ym ym?
Googlettamalla löytyi heti:
http://shop.nimipyyhe.com/ompelutarvikkeet/muut-tuotteet/pikapalte.html
Hyvä että löytyi tämä viestiketju. Itselläni olisi kuudet housut, jotka odottavat lyhentämistä, mutta enpä taida ompelimoille maksaakaan :)
http://www.pesulabest.fi/hinnasto2.htm
korjauspalvelun hinnan saat varmasti soittamalla, kun hinnastossa sitä ei mainita. toimipaikkoja ympäri helsinkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315466- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833283- 112565
- 292152
- 122077
- 1631886
- 141368
- 1051362
- 1371154