Kävin solvaamassa teitä maikkarilla

Eli nimittelin miesten logiikka palstalaisia valehtelijoiksi, mielistelijöiksi ja roskasakiksi julkisella keskustelupalstalla (poikkeuksiakin toki löytyy). Mitäs siihen sanotte?


http://www.youtube.com/watch?v=dAueAEO8Abk&feature=related



"Terveisiä MTV3:sen Naisten näkökulma-palstan Annex:lle"



MarttyyriMallari-TTt

36

1288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etenkin nettielämä on mitä ihmeellisin maailma.

      • eli olet samaa mieltä kanssani, mutta et uskaltaudu myöntämään sitä, koska pelkäät mitä nämä muut siitä sitten sanoisivat.


        "Totuus on enemmän kuin todellisuus"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        eli olet samaa mieltä kanssani, mutta et uskaltaudu myöntämään sitä, koska pelkäät mitä nämä muut siitä sitten sanoisivat.


        "Totuus on enemmän kuin todellisuus"


        MarttyyriMallari-TTt

        ja matalan itsetunnon omaava metsänikki ei tee jokaista valehtelijaksi.


      • runontaja kirjoitti:

        ja matalan itsetunnon omaava metsänikki ei tee jokaista valehtelijaksi.

        sanonutkaan, että kaikki olisivat valehtelijoita, mielistelijöitä ja roskasakkia.


        "Ainoastaan suurin osa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sanonutkaan, että kaikki olisivat valehtelijoita, mielistelijöitä ja roskasakkia.


        "Ainoastaan suurin osa"


        MarttyyriMallari-TTt

        pitää enemmän huomiota siihen, miten asiat ilmaisen.


    • minäkin...

      olen sitä mieltä, että ihminen kertoo aina itsestään.

      • käänsit asetelman päinvastaiseksi.


        "Ovelaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...


    • kaivanneet

      sinua.

      • mutta totuuden nimissä on sanottava että en kovinkaan paljoa kaivannut teitä.


        "Toki yhteiseltä taipaleeltamme löytyy myös hyviä hetkiä"


        MarttyyriMallari-TTt


    • jaah,

      Pääasia, ettet kuitenkaan esittele näkemyksiäsi "tyypeistä", jotka eivät ole mitään "tyyppejä" ollenkaan, kuten vaikkapa meikäläisen kaltaiset ollenkaan rekisteröitymättömät ihmiset. *Vinkki*

      • vaikket olekaan rekisteröity kommentaattori, niin se ei kai tarkoita sitä ettet voisi pysyä totuudessa.


        "Valheen tiet ovat lyhyet"


        MarttyyriMallari-TTt


      • jaah...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        vaikket olekaan rekisteröity kommentaattori, niin se ei kai tarkoita sitä ettet voisi pysyä totuudessa.


        "Valheen tiet ovat lyhyet"


        MarttyyriMallari-TTt

        Muistatkos Martsa esimerksi taannoisen aloituksesi, että "e.W on romahtanut"? En pitänyt siitä ja sellaisesta huomion kohdentamisesta myös minun persoonaani, koska olen joskus myös itse käyttänyt kyseistä nimimerkkiä rekisteröitymättömänä mustanikkinä (joskaan en kylläkään enää nykyisin). Valheen tiet ovat juu lyhyet, jollet huomaa(?), että kyseistä nimimerkkiä on mustanikkinä käyttänyt moni muukin lisäkseni ja että mun kimpussani on ollut monia, jotka mielellään ovat feidailleet ja feikkailleet JUURI minua.,mm. kopioimalla omiin aloituksiinsa pätkiä mun kirjoittamistani teksteistä siten, ettei varmasti ole yritettykään tuoda ilmi, että mikä on touhun tarkoitus ja että kyseessä on eri kirjoittaja.;) Se tarkoitus näkyy btw väliin valitettavasti olevan jonkun yhden tietoinen kiusaaminen.:( Luulen, ettei sellainen ole ihan säännöissäkään sallittua, vai onko muka, sellainen tietoinen kiusanteko? Mitä mieltä sä olet?

        Itse nimimerkin e.W aikoinaan keksin, käyttääkseni sitä palstaterminologisesti ilmaisten mustanikkinä TÄLLÄ PALSTALLA, enkä ollut koskaan havainnut, että kukaan muu olisi sitä tällä palstalla minua ennen käyttänyt. Jos olisin havainnut samaisen mustanikin vakituisia käyttäjiä ennen itseäni, en tietenkään olisi ottanut sitä nimimerkkiä käyttööni tällä palstalla. Paljoa en muita S24:n palstoja ole harrastanut, kuin "Miehen logiikkaa". Olenkin aika onnellisen rajautunut ollut tähän.;D

        Mun mielestäni on intresanttia, että miten ylivoimaisesti suurin osa omasta keskusteluhistoriani on ollut sitä, että puolustaudun aggressiivisia kimpussani roikkujia vastaan. Samaten intresantti ilmiö on ollut sekin, että kuinka jotkut muut yksittäiset rekisteröityneet kirjoittajat aina poistattavat kaikki OMAT negatiivisemmat sanomisensa. Tämä palsta ei siis suinkaan & todellakaan jokaisessa tapauksessa anna mitenkään rehellistä kuvaa kirjoittajien yleistyylistä keskustella, näiden tekemisistä ja sanomisista.:) Me rekisteröitymättömät emme valitettavasti voi itse poistatella omia sanomisiamme.

        Mielenkiintoista olisikin, MarttyyriMallari-TTt, että mitä mieltä olisit tästä asiasta, jos joskus päättäisin rekisteröityä ja kysyisin tätä asiaa sinulta sitten?;) En tiedä oletko huomannut(?), mutta kaikki rekisteröidyt eivät ilmeisesti ole omilla tiedoillaan rekisteröityneet, ts. ovat jotkut sellaisen hommailunsa itse palstalla tunnustaneetkin. Mokomatkin puskat ne sellaiset, esiintyvät vielä meitä rekisteröitymättömiä "moraalisempinakin" joskus... Se on mielestäni teennäistä.:)


      • jaah... kirjoitti:

        Muistatkos Martsa esimerksi taannoisen aloituksesi, että "e.W on romahtanut"? En pitänyt siitä ja sellaisesta huomion kohdentamisesta myös minun persoonaani, koska olen joskus myös itse käyttänyt kyseistä nimimerkkiä rekisteröitymättömänä mustanikkinä (joskaan en kylläkään enää nykyisin). Valheen tiet ovat juu lyhyet, jollet huomaa(?), että kyseistä nimimerkkiä on mustanikkinä käyttänyt moni muukin lisäkseni ja että mun kimpussani on ollut monia, jotka mielellään ovat feidailleet ja feikkailleet JUURI minua.,mm. kopioimalla omiin aloituksiinsa pätkiä mun kirjoittamistani teksteistä siten, ettei varmasti ole yritettykään tuoda ilmi, että mikä on touhun tarkoitus ja että kyseessä on eri kirjoittaja.;) Se tarkoitus näkyy btw väliin valitettavasti olevan jonkun yhden tietoinen kiusaaminen.:( Luulen, ettei sellainen ole ihan säännöissäkään sallittua, vai onko muka, sellainen tietoinen kiusanteko? Mitä mieltä sä olet?

        Itse nimimerkin e.W aikoinaan keksin, käyttääkseni sitä palstaterminologisesti ilmaisten mustanikkinä TÄLLÄ PALSTALLA, enkä ollut koskaan havainnut, että kukaan muu olisi sitä tällä palstalla minua ennen käyttänyt. Jos olisin havainnut samaisen mustanikin vakituisia käyttäjiä ennen itseäni, en tietenkään olisi ottanut sitä nimimerkkiä käyttööni tällä palstalla. Paljoa en muita S24:n palstoja ole harrastanut, kuin "Miehen logiikkaa". Olenkin aika onnellisen rajautunut ollut tähän.;D

        Mun mielestäni on intresanttia, että miten ylivoimaisesti suurin osa omasta keskusteluhistoriani on ollut sitä, että puolustaudun aggressiivisia kimpussani roikkujia vastaan. Samaten intresantti ilmiö on ollut sekin, että kuinka jotkut muut yksittäiset rekisteröityneet kirjoittajat aina poistattavat kaikki OMAT negatiivisemmat sanomisensa. Tämä palsta ei siis suinkaan & todellakaan jokaisessa tapauksessa anna mitenkään rehellistä kuvaa kirjoittajien yleistyylistä keskustella, näiden tekemisistä ja sanomisista.:) Me rekisteröitymättömät emme valitettavasti voi itse poistatella omia sanomisiamme.

        Mielenkiintoista olisikin, MarttyyriMallari-TTt, että mitä mieltä olisit tästä asiasta, jos joskus päättäisin rekisteröityä ja kysyisin tätä asiaa sinulta sitten?;) En tiedä oletko huomannut(?), mutta kaikki rekisteröidyt eivät ilmeisesti ole omilla tiedoillaan rekisteröityneet, ts. ovat jotkut sellaisen hommailunsa itse palstalla tunnustaneetkin. Mokomatkin puskat ne sellaiset, esiintyvät vielä meitä rekisteröitymättömiä "moraalisempinakin" joskus... Se on mielestäni teennäistä.:)

        olen kyllä joskus muistellut ko. kirjoitusta ja rehellisyyden nimissä täytyy tunnustaa, että ainoastaan siltä kannalta katsoen että otsikko olisi voinut olla iskevämpi: ("e.W romahti").

        Hieman myös kadun yksittäisistä kirjoittajista tekemiäni aloituksia, koska on aika epäkorrektia kiinnittää niin paljon negatiivista huomiota johonkuhun vain sen takia että on sattunut ärsyttämään joku yksittäinen kommentti.

        Olet ärsyttänyt esimerkiksi myytikkiä useaan otteeseen ja ihmettelen miksi niin teet?

        No, kuitenkin esiintymisesi on ollut sen verran suoraselkäistä (et mielistele, uskallat olla eri mieltä asioista), että ansaitset tunnustusta.
        (ja olenhan moneen otteeseen myös puolustanut sinua)

        Voisit tietysti rekisteröityä ja katsoa miten käy. Täytyy muistuttaa, että osa kirjoittajista joutuu vääjäämättä kiusatuksi ja siihen voi vaikuttaa siten ettei kirjoita muita arvostelevia kommentteja.



        "Toisaalta kritiikittömyys on myös itsepetosta"



        MarttyyriMallari-TTt


    • uskon....

      ...sen, ettet näe mitään....






      kaikuja....



      And no-one called us to the land
      And no-one knows the wheres or whys
      But something stirs and something tries
      And starts to climb towards the light




      Oisit ihmisiksi.

      • meinaat että olen lumisokea. Erehdyt pahasti.


        "Hiljaisuus on aina läsnä, vaikkei sitä kuulisikaan kaiken tämän melun takaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • .....
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        meinaat että olen lumisokea. Erehdyt pahasti.


        "Hiljaisuus on aina läsnä, vaikkei sitä kuulisikaan kaiken tämän melun takaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        sinä sen sanoit, en minä.

        Vanha tarina kertoo:

        Kauan sitten oli kaupunki, jonka kaikki asukkaat olivat sokeita. Yksisilmäinen muukalainen eksyi kaupunkiin. Koska hänellä oli näkökyky toisessa silmässään, hän muodosti asioista erilaisen kuvan itselleen kuin sokeat.

        Muukalainen koetti saada asukkaista ystäviä ja oppia ymmärtämään asioita heidän lähtökohdistaan. Turhaa touhua kaikki. Hän ei sopinut joukkoon.

        Yksinäisenä ja masentuneena hän meni tapaamaan viisaana tunnettua sokeaa miestä ja pyysi tältä apua. Kuunneltuaan yksisilmäisen miehen tarinan, sanoi neuvonantaja: ”Mikäli annatte otattaa tuon näkevän silmänne pois, olette samanlainen kuin me kaikki muutkin ja ongelmanne katoavat saman tien.”


    • Michiko_

      Olette varmaan kuulleet sellaisia "kaikki kreikkalaiset ovat valehtelijoita" -esimerkkejä, niin sovelletaas sitä tähän.

      Premissi 1: ML-palstalle kirjottavat ovat valehtelijoita, mielistelijöitä ja roskasakkia.
      Premissi 2: MarttyyriMallari-TTt kirjoittaa ML-palstalle.
      Johtopäätös: MarttyyriMallari-TTt on valehtelija, mielistelijä ja roskasakkia.

      • päättelykykysi ontuu nyt todella pahasti ja siksi toivoisin ettet sekaannu sellaisiin asioihin joista et ymmärrä yhtään mitään.


        "Moraalinen etiikka"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Serena-
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        päättelykykysi ontuu nyt todella pahasti ja siksi toivoisin ettet sekaannu sellaisiin asioihin joista et ymmärrä yhtään mitään.


        "Moraalinen etiikka"


        MarttyyriMallari-TTt

        rakas Marttyyri, olet sivistynyt ihminen etkä ainakaan kutsu ketään pönttölorottelijaksi!


      • Michiko_
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        päättelykykysi ontuu nyt todella pahasti ja siksi toivoisin ettet sekaannu sellaisiin asioihin joista et ymmärrä yhtään mitään.


        "Moraalinen etiikka"


        MarttyyriMallari-TTt

        Harmi, että huumori meni hukkaan :-( Tietysti yleistävät premissit ovat virheellisiä.


      • tämä...
        Michiko_ kirjoitti:

        Harmi, että huumori meni hukkaan :-( Tietysti yleistävät premissit ovat virheellisiä.

        herra MM on kyllä älykäs, pakko myöntää, muttei järin huumorintajuinen, kun hänestä itsestään on kyse...


      • Michiko_
        Michiko_ kirjoitti:

        Harmi, että huumori meni hukkaan :-( Tietysti yleistävät premissit ovat virheellisiä.

        ML-palstalle kirjoittavat ovat valehtelijoita ja/tai mielistelijöitä ja/tai roskasakkia tai eivät mitään näistä.


      • Michiko_
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        päättelykykysi ontuu nyt todella pahasti ja siksi toivoisin ettet sekaannu sellaisiin asioihin joista et ymmärrä yhtään mitään.


        "Moraalinen etiikka"


        MarttyyriMallari-TTt

        Lukulistalla on jo vaikka mitä, mutta näistä aion lukea tarkemmin jostain asiallisesta oppikirjasta. En ottanut pitkässä matikassa logiikan kurssia, filosofiaa en opiskellut ollenkaan, mitä nyt luin joitakin kuuluisimpien filosofien kirjoja. Osa näistä virheistä on tullut tieteellisissä keskusteluissa vastaan.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Argumentaatiovirheet


    • munille :

      miltäs nyt tuntuu kun ääni on falsetissa

      • koska mitään tuollaista ei ole tapahtunut, niin sanoisin että elät harhojen maailmassa.


        "Wake up"


        MarttyyriMallari-TTt


    • rusalkaa

      sinne luettelee nyt ne poikkeukset.

      *syyllistyit pahaan yleistämiseen*

      • he tietävät millaista porukkaa tänne on pesiytynyt.

        Ethän sinäkään varmasti kunnioita valehtelevia ja mielisteleviä palstalaisia.


        "On ihan ok antaa tunnustusta jos joku on sen oikeasti ansainnut"


        MarttyyriMallari-TTt


    • pistetään asiat

      oikeisiin mittasuhteisiin.

      Täällä on porukkaa keskimäärin sen verran kuin tavallisessa peruskoulun ala-asteen luokassa. Se, että käy sitten toisen kylän lapsille haukkumassa tämän luokan oppilaita, on aika huvittavaa touhua.

    • sininen_sitruuna

      Sehän on miellyttävä uutinen :)

      Kiva, kun tulit käymään täälläkin.

      • sininen_sitruuna

        ... kävin kurkkaamassa.. Ensinkö saatiin kasa risuja ja sitten hieman ruusunterälehtiä? :)


    • akkojen peräs juokset, vanha ukko!

      • Setämiehet :

        "DIRTY OLD MEN NEED LOVE TOO!" :)


    • ...keskity keskusteluun, älä keskustelijoihin.
      Ehkä se sillai on helpompaa olla täällä.
      Kukas sua tällä kertaa on täällä mielistellyt?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe