Hair´Glamour Helsinki

-tietoa kaipaava-

Hei!
Haluaisin tietää, että minkälainen paikka tuo Helsingissä sijaitseva parturi liike on?
Onko kukaan käynyt tai hankkinut pidennyksiä sieltä?
minkälaisia lopputuloksia olette saaneet?
Kiitos. :)

10

3768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

No siis. aluksi. Hinta oli järkyttävät 700e
      ja voin sanoa että heti seuraavana päivänä putosi näitä hiusosioita, siinä mietti vaan että hyvää rahaa meni hukkaan.

Tilasin Ebaysta ___54___e hiukset jotka on 66cm pituiset, ja tuolla hair glamourissa maksoin 700 euroa 55cm pituisista jotka maksoivat ihan helvetillisesti liikaa.
      miksi en samantien alottaisi omaa yritystä ja pistä hinnaksi teosta 700 e ja maksa itse hiuksista 54 euroa..

älytöntä touhua. menin ystäväni kanssa ja takaisin emme mene. kummallakin putoili todella paljon.

tilaa vaikka ebaysta, ja pistä jollain kampaajalla 20 eurolla.uskon että säästät 700 e paljon parempaan käyttöön.. uskomatonta.. oma henk. kohtainen kokemus oli järkyttävä sen jälkeen kun sain tietää ebayssa olevista 54 euron hintaisista lisäkkeistä jotka olivat vielä pidemmät..

• douppeliduu

Onko tämä liike punavuoressa? Asun kulmilla ja tuntuu, että pulju on aina kiinni?
        Voi olla, että sekoitan johonkin toiseen, mutta jokin glamour tai glam hair sekin liike on, ei kyllä ole hajuakaan tekeekö pidennyksiä vai normaali kampaamon töitä.
        Minä en ikimaailmassa pulittaisi 700e pidennyksistä. Olen tottunut maksamaan alle 300 euroa sisältä en työt ja hiukset ja käyn siis pidennys ammattilaisella.

• Suffeli10
        douppeliduu kirjoitti:

Onko tämä liike punavuoressa? Asun kulmilla ja tuntuu, että pulju on aina kiinni?
        Voi olla, että sekoitan johonkin toiseen, mutta jokin glamour tai glam hair sekin liike on, ei kyllä ole hajuakaan tekeekö pidennyksiä vai normaali kampaamon töitä.
        Minä en ikimaailmassa pulittaisi 700e pidennyksistä. Olen tottunut maksamaan alle 300 euroa sisältä en työt ja hiukset ja käyn siis pidennys ammattilaisella.

Minä maksoin Hair Gl'Amourissa eilen 40 cm pituisista pidennyksestä/tuuhennoksesta 265 euroa, joka ei mielestäni ole paha. Tosin osioita laitettiin päähän vain 50 kpl, enempää ei mun ohuiden huituloiden sekaan mahtunut :) Ainakin toistaiseksi olen tyytyväinen, mutta vielä on tietysti vaikea sanoa enempää.

Eikähän se konsultaatio sido mihinkään, etukäteismaksun joutuu maksamaan vain siinä tapauksessa että päättää ottaa ne pidennykset. Minkä asian minä kyllä pienyrittäjän näkövinkkelistä ymmärrän ihan täysin.

• kofksdf
        Suffeli10 kirjoitti:

Minä maksoin Hair Gl'Amourissa eilen 40 cm pituisista pidennyksestä/tuuhennoksesta 265 euroa, joka ei mielestäni ole paha. Tosin osioita laitettiin päähän vain 50 kpl, enempää ei mun ohuiden huituloiden sekaan mahtunut :) Ainakin toistaiseksi olen tyytyväinen, mutta vielä on tietysti vaikea sanoa enempää.

Eikähän se konsultaatio sido mihinkään, etukäteismaksun joutuu maksamaan vain siinä tapauksessa että päättää ottaa ne pidennykset. Minkä asian minä kyllä pienyrittäjän näkövinkkelistä ymmärrän ihan täysin.

maksaa 850e esim 55cm pidennyksistä, mistä tilasin aivan samat ebaysta 81e :)? mieti että 81 e 66 cm hiuksista ja pistin itse päähän, ja kaverikin auttoi ilmatteeksi ;) jos pystyy itse niin miksi tuhlaa rahaa kun saat puolella niistä rahoista vaikka vaatteita (;

• sdkcolkzf
        douppeliduu kirjoitti:

että täällä on viisaammin ajattelevia ihmisiä :D

ebaysta pistä hakusanaksi indian hair tai remy indian hair nii tulee aivan samaa tukkaa ku mitä tää glamour myy tuplahinnalla ;) maksaa 81e palkkeilla :) plus joku 18e tulli :)

• Suffeli10
        sdkcolkzf kirjoitti:

että täällä on viisaammin ajattelevia ihmisiä :D

ebaysta pistä hakusanaksi indian hair tai remy indian hair nii tulee aivan samaa tukkaa ku mitä tää glamour myy tuplahinnalla ;) maksaa 81e palkkeilla :) plus joku 18e tulli :)

Kaikki on niin suhteellista kultapieni...saathan sä vaikka hiusten värjäyksenkin seitsemäsosan hinnalla kun värjäät sen pehkosi kaupan väriaineilla ihan ite. Tai leipäs pöytään leipomalla ihan ite. Tai vaatteet päälle ompelemalla ihan ite. Mä kuitenkin maksan palvelusta ja siitä että mun ei tarvii alkaa itse sohlaamaan niiden hiusten kanssa, saati vaivata ketään kaveria moiseen. Oikeesti on parempaakin tekemistä, eikä myöskään tarvista venyttää joka euroa. Eiks ookki ärsyttävää...;D

• hellou123

Etteiköhän olisi "-----" ja "akodaps" yksi ja sama henkilö jolla on oma lehmä ojassa ja täällä mustamaalaamassa omia kilpailijoitaan..
        Vaikea uskoa että olet koskaan ollut HG:n asiakas "ystäväsi" kanssa.

terv. tyytyväinen asiakas jo pitkälle toista vuotta.

• mimi*80

Hieman vanha aihe, mutta kerron oman kokemukseni...

Itse kävin tänään "kohottamassa" hiuksia... Samat lisäkkeet olleet jo kohta 2 vuotta eli lisäkehius on todella huippulaatuista. Palvelun sanoisin olevan mahtavaa. Minä suosittelen todella lämpimästi ko. paikkaa.

Tietenkin tuo on hintavaa silloin, kun ensimmäiset lisäkkeet laittaa. Siihen tietenkin vaikuttaa myös lisäkkeiden määrä. Itselleni laitettiin aluksi 125 kpl 50 cm pitkiä lisäkkeitä. Tämä kerta oli tietysti myös hintavin. Tämän jälkeen olen käynyt 3 kk välein "kohottamassa" samoja lisäkkeitä nyt jo useamman kerran. Näiden kertojen hinta on riippunut siitä missä kunnossa hiukset ovat eli kauanko aikaa menee. Itse olen pyrkinyt pitämään niistä hyvää huolta ja jokaisen pesun jälkeen olen "selvittänyt" hiukset, tämä vähentää takkuuntumista. Näin ollen näistä muista käynneistä ei ole tullut oikeastaan sen kalliimpia kuin mitä olisin 3 kk aikana lyhkäisiin hiuksiin käyttänyt kampaajalla rahaa.

Tässä pitää huomioida myös se, että mikäli lisäkkeet laitettaisiin teipillä/sinetillä tms. kiinni... Käytäntö on se, että niitä samoja lisäkkeitä ei enää käytetä, kun menee hiuksia "kohottamaan". HG käyttämä kiinnitys mahdollistaa sen, että samat lisäkkeet voidaan käyttää uudelleen. tämä HG:n käyttämä kiinnitys ei myöskään pilaa omaa hiusta, koska omaan hiukseen ei laiteta mitään aineita tai kuumennuksia.

Tietenkin niiden lisäkkeiden kesto riippuu niiden hoidosta. Itse olen kiinnittänyt hoitoon huomiota ja esim. kiharat pyrin tekemään "patukoilla" enkä kihartimilla. Mikäli teen kihartimilla, käytän lämpösuojaa. Hoitoaineet pitää olla kunnossa, samoin shamppoo ja harjat. Itse olen selvinnyt ihan normaali kaupassa myytävillä shamppoolla ja hoitoaineella, samoin lämpösuoja taitaa olla kaupan halvimpia. Parhaan harjankin olen ostanut paikallisesta K-kaupasta. Tulee vain kiinnittää huomiota enemmän aineiden sisältöön. Tämä on tietenkin hyvä asia myös omien hiusten kunnon kannalta (esim. alkoholi kuivattaa hiuksia ja varsinkin latvoja).

Entä tuo irtoaminen... Itselläni on todella liukas hiuslaatu. Pelkäsin, että nuohan tippuu päästä kun vähän päätäni heilutan... Minulta on irronnut 2 "tupsua" koko tänä aikana. Molemmat olivat niskasta ja tämä tapahtui juuri ennen kohottamispäivää. Minulla kasvaa hiukset noin 1 cm/kk eli "juurikasvu" on noin 3-4 cm luokkaa ennen kuin käyn kohottamassa. Olin käyttänyt vääränlaisia pampuloita (eli juuri niitä mitkä katkoo omiakin hiuksia), lisäksi 3 kk aikana oli irronnut hiuksia... Eli nämä yhdistettynä aiheutti näiden 2 tippumisen. Muuten nämä ovat pysyneet päässä. Tässäkin pitää tietenkin muistaa se, että näitä ei saa repiä... Harjan tulee olla oikeanlainen, hiuksia ei saa väkivalloin harjata ja märkänä ei saa harjata.

Minä olen ollut todella tyytyväinen ja en aio muualle vaihtaa. Suosittelen ja multa voi kysellä lisää jos haluaa tietää tarkemmin jostain.

• annushka34

Terve,

itse käyttänyt pitkään sinettejä. Kerran kokeilin noita hair glamourin pidennystä kun sinetit oli tehneet tuhojaan, ja kadun kyllä. Itsellä aivan platinablondi tukka ja tuli kusenkeltasta pidennystä, huonolaatuisempaa, osiot oli isompia joten tukka oli selkeästi osissa ( sinettejä laittanut kampaaja aina puolitti hiuksia, niin oli ohutta ja luonnollista jälkeä) mutta ennen kaikkea hyvin ohuessa, vaalessa suomalaisessa hiuksessani PIDENNYKSET EROTTUIVAT SELKEÄSTI. Lukko-osa paljon suurempi ja huomaavaisempi kuin sinetit. Paska homma, koska olisi mukava löytää hellävaraisempi pidennysmetelmä, mutta ei toi ainakaan ollut hyvä..

• Rattina

Oletko varma että puhut samasta paikasta? Itse käyttäny vaaleita HG pidennyksiä n. 3 vuotta, eikä voi verrata laadultaan ja luonnollisuudeltaan muihin aiemmin käyttämiini. Sinetit ja lettiompeleet tullu kuitenkin kokeltua ennen HG:ta. Muut eivät myöskään usko käyttäväni pidennystä, eli hyvin lukot uppoaa omaan ohueen tukkaan. Osioita ei irtoile ja n. vuoden päivät käytän samaa hiusta, jonka huollatan n. 3kk välein. Sineteissä piti joka kerta uusia hiukset, joten kalliimaksi tuli ja täytyy myöntää et omat hiukset kärsi. Joten mielestäni aika kummallista puhetta... mutta makunsa kai kullakin, ei voi kuin ihmetellä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3392
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3212
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2748
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      44
      2553
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1505
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82