Suosikkisi?

Laita järjestykseen:

1. Monopoli
2. Alias
3. Afrikan tähti
4. Shakki
5. Haluatko miljonääriksi
6. Laivanupotus
7. Ristinolla
8. Trivial Pursuit

44

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JennieGiedeon

      1. Monopoli =5
      2. Alias =2
      3. Afrikan tähti =7
      4. Shakki =4
      5. Haluatko miljonääriksi =3
      6. Laivanupotus =6
      7. Ristinolla =8
      8. Trivial Pursuit=1.

      Mä en osaa ristinollaa :(

    • eli..

      1. Kimble

      syy: pysyy osat kurissa

      • vänkyrä-nainen

        on kans hyvä.


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        on kans hyvä.

        Minulle tuli ensimmäisenä listan läpi luettuani, että missä on Kimble? Sehän on aivan ehdoton seurapeli.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Minulle tuli ensimmäisenä listan läpi luettuani, että missä on Kimble? Sehän on aivan ehdoton seurapeli.

        yritäpä ite muistella 8 lautapeliä tuosta vaan. 10 oli tarkotus, mutku en muistanu enempää sit nii millään.

        Kimble on hyvä peli.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        yritäpä ite muistella 8 lautapeliä tuosta vaan. 10 oli tarkotus, mutku en muistanu enempää sit nii millään.

        Kimble on hyvä peli.

        Jep, oikeassa olet. En minäkään niitä olisi keksinyt kaappiin kurkistamatta. Sitä paitsi aihe on mitä loistavin tänä TV:n ja netin aikakautena.


      • gek-ko
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        on kans hyvä.

        on aika ärsyttävä, mutta sitä on kiva rämpätä


    • ja selittämättä:

      1. Alias
      2. Trivial Pursuit
      3. Afrikan tähti
      4. Monopoli
      5. Shakki
      6. Haluatko miljonääriksi
      7. Ristinolla
      8. Laivanupotus

      • kolmoseksi:

        Scrabblen/Alfapetin


      • Michiko_
        kolmoseksi: kirjoitti:

        Scrabblen/Alfapetin

        Minun pitäisi päivittää se, kun tuosta mummolan vintiltä pöllitystä puuttuu varmaan puolet kirjaimista. (Texas hold 'em no-limit on hyvä kakkonen.)


    • 1. Monopoli
      2. Trivial Pursuit
      3. Alias
      4. Shakki
      5. Ristinolla
      6. Afrikantähti
      7. Laivanupotus

      Haluatko miljonääriksi pelistä ei ole kokemusta kuin TV:stä.

    • 1. Shakki
      2. Monopoli
      3. Trivial pursuit
      4. Alias
      5 Laivanupotus
      6. Ristinolla
      7. Haluatko miljonääriksi
      8. Afrikan tähti

      • Transkolnikov

        shakinpelaaja! Otetaanko heti matsi?


      • Transkolnikov kirjoitti:

        shakinpelaaja! Otetaanko heti matsi?

        saaks sitä jossain netissä pelattua?

        Mut varoitan, et en mikää loistava shakissa ole, mut tykkään kyllä siitä paljon.


      • Transkolnikov
        relaxed_eyes kirjoitti:

        saaks sitä jossain netissä pelattua?

        Mut varoitan, et en mikää loistava shakissa ole, mut tykkään kyllä siitä paljon.

        palstalla.


      • relaxed_eyes
        Transkolnikov kirjoitti:

        palstalla.

        enkä jaksa alkaa nyt värkkäilemään, mut viikonloppuna?


      • Transkolnikov
        relaxed_eyes kirjoitti:

        enkä jaksa alkaa nyt värkkäilemään, mut viikonloppuna?

        Joo


      • Transkolnikov kirjoitti:

        Joo

        Huikkaanko mä Transkolnikovia tekemällä alotuksen ja alotussiirron siihen?


      • Transkolnikov
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Huikkaanko mä Transkolnikovia tekemällä alotuksen ja alotussiirron siihen?

        juuri niin. Ellen ole paikalla, joku toinen voi tulla tilalleni.


      • Transkolnikov kirjoitti:

        juuri niin. Ellen ole paikalla, joku toinen voi tulla tilalleni.

        kuhan saan laudan koneen ääreen.


    • vänkyrä-nainen

      1. Trivial Pursuit - ehdoton suosikkini
      2. Alias - ihan loistava
      3. Ristinolla - perinteinen klassikko
      4. Afrikan tähti - lapsuusmuistoja
      5. Haluatko miljonääriksi - kiva ajanvietepeli
      6. Laivanupotus - peruskamaa
      7. Shakki - en oo koskaan pelannut
      8. Monopoli - ei kolahda muhun, liian pitkäkestoinen, kyllästyn nopeesti

      • Anonyymi00026

        Kimble ja Afrikan Tähti,,, Kaks Suomalaista.


    • 1.Monopoli
      2.Alias
      3.Afrikan tähti
      4.Trivial Pursuit
      5.Haluatko miljonääriksi
      6.Laivanupotus
      7.Ristinolla
      8.Shakki

    • tää on maanantaigalluppi.

      • gek-ko

        olis huomannutkaan. Hyvä kun tähdensit :D

        Afrikan tähti on paras :)


      • Anonyymi00027
        gek-ko kirjoitti:

        olis huomannutkaan. Hyvä kun tähdensit :D

        Afrikan tähti on paras :)

        ONse


    • gek-ko

      pelejä.

      Laita järjestykseen:

      1. Monopoli TÄÄ ON IHAN KIVA, HERMOSTUMINEN KUULUUKIN ASIAAN
      2. Alias RASITTAVA
      3. Afrikan tähti PARAS
      4. Shakki HÄVIÄN
      5. Haluatko miljonääriksi ONKO SE PELI?
      6. Laivanupotus VÄHÄN ÖÖ
      7. Ristinolla ÄÄH
      8. Trivial Pursuit KUKA SOITTI CEMPALOA HIKI-RISTO NIMISESSÄ PÄNDISSÄ 7O- LUVULLA? JUU EI.

    • gek-ko

      ovat esim. Carcassonne ja Menolippu.

      Ei pidä unohtaa myöskään palapelejä, joita tuherretaan joululomaöinä. Jos tekijöitä on useampi, on silti tärkeää pitää kommunikointi tilanteeseen soveliaana. Noin viiden minuutin välein kokoajat voivat todeta:

      - no vittu
      - no meenny siihen saatana
      - kato
      - he

      Vodka sopii kuvioon.

    • En.kerro

      1. Alias
      2. Trivial Pursuit
      3. Afrikan tähti
      4. Laivanupotus
      5. Monopoli
      6. Ristinolla
      7. Haluatko miljonääriksi
      8. Shakki

    • Michiko_

      1. Alias
      2. Shakki
      3. Trivial Pursuit
      4. Laivanupotus
      5. Afrikan tähti
      6. Monopoli
      7. Ristinolla

      Miljonääripeliä en ole pelannut. Tuo kärkikolmikko on aika lähellä toisiaan, tosin shakkia en enää juuri pelaa vaan ratkon tehtäviä ja käyn klassikkomestaruuspelejä läpi.

      • Ajattelin, et jos toi Transkolnikov ei kerkee viikonloppuna ottaa shakkimatsia, ni olisit sä sen varamies?


      • Michiko_
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Ajattelin, et jos toi Transkolnikov ei kerkee viikonloppuna ottaa shakkimatsia, ni olisit sä sen varamies?

        Pelitaito on pahasti ruosteessa. Osasin laskea n. 5 siirtoa eteenpäin, kun vastustaja laski 20 siirtoa. Pelityylistäni tuli vähän omituinen, kun opettajani oli kova hevospelaaja (tosi vanhanaikaista) ja jouduin aina blokkaamaan ne hevoset.

        Shakkilauta löytyy ja go-lauta. Gosta tiedän vain alkeet, mies pelaa sitä. Shogi saattaisi olla kiinnostavaa.


      • Michiko_ kirjoitti:

        Pelitaito on pahasti ruosteessa. Osasin laskea n. 5 siirtoa eteenpäin, kun vastustaja laski 20 siirtoa. Pelityylistäni tuli vähän omituinen, kun opettajani oli kova hevospelaaja (tosi vanhanaikaista) ja jouduin aina blokkaamaan ne hevoset.

        Shakkilauta löytyy ja go-lauta. Gosta tiedän vain alkeet, mies pelaa sitä. Shogi saattaisi olla kiinnostavaa.

        Transkolnikov on toi nikki tos yläpuolel, jonka kanssa mul oli keskustelua.


    • rapiskarpalo

      ensin tulee

      alias
      trivial pursuit
      shakki
      afrikantähti (inkan aarre on kivempi versio)
      haluatko miljonääriksi
      monopoli
      ristinolla
      laivanupotus

      Mut eniten tykkään siitä pöytälätkästä ja päng päng osumasta eli siinä tequila ukko joraa ja snapsit hyrrää ja se ketä ukko lopulta osoittaa saa tequilan, niin ja ensin pitää suorittaa tehtävä tai totuus :>>

    • cookos

      Laita järjestykseen:

      1. Monopoli
      2. Alias
      3. Afrikan tähti
      4. Shakki
      5. Haluatko miljonääriksi
      6. Laivanupotus
      7. Ristinolla
      8. Trivial Pursuit
      1,8,6,2,3,5,7,4

    • listalta puuttuu reversi.
      kakkoseksi ristinolla
      kolmas on shakki
      muilla ei niin merkitysta, paitsi jos seura soveltuu niille paremmin.

      myllykin puuttuu.

    • golf
      shakki
      biljardi

    • Revolveri

      1.Monopoli




      2.Muut

    • uk-ko

      Laitan järjestykseen:

      1. Shakki
      - keskinkertaista peliä jo vuodesta -65
      2. Ristinolla
      - rakkaani opetti tämän hienoudet mulle viime talvena. Luulin osaavani, kunnes mulle muuta todistettiin. Tää on sofistikoitu peli.
      3. Monopoli
      - Onko kukaan koskaan jaksanut pelata loppuun asti oikeilla säännöillä?
      4. Laivanupotus
      - Miksi yksinkertaiset pelit on kiinnostavia?
      5. Trivial Pursuit
      - En oo ikinä pelannut. Kukaan ei oo suostunut pelaamaan mun kanssa, vaikka oon pyytänyt.
      6. Afrikan tähti
      - Tää on pentujen kanssa aikanaan niin puhki pelattu, että tää on yhtä mielenkiintonen kuin kissankusema hiekkalaatikko iltapäivällä.

      7. Alias
      8. Haluatko miljonääriksi
      - Näistä en ole edes kuullut.

    • Noo, tässä nää kuitenki on:

      1. Trivial Pursuit
      2. Monopoli
      3. Alias
      4. Haluatko miljonääriksi
      5. Ristinolla
      6. Afrikan tähti
      7. Laivanupotus
      8. Shakki

      Oliko mitään yllättävää? Ei varmaan.

      • jos huvittaa, mä kysyin ihan huvikseen ja uteliaisuudestani.


    • Hossi

      Ei mikään noista vaan mun suosikkeja ovat Finanssi sekä no? Mikä sen nimi nyt oli ??

      Vastaavanlainen ku finanssi mut pelataan laivoilla.

      • ykkösenä

        on ihan joku muu peli ku noi kysytyt..........se on silimäpeli:)


    • rusalkaa

      En edes pelaa noita kaikkia.

      Sanotaan että ehdoton ykkönen Alias.

      1. Alias ja Pictionary, jossa 'selitetään' piirtämällä
      2. Alfapet, sanaristikkopeli
      3. Erilaiset muistipelit...siis nää, joissa kortit käännetään ylösalaisin.
      4. Katamino, joka on mun oma suosikki

      Afrikan tähti on joskus aina suosiossa meillä.... Monopoli harvoin. Jossain vaiheessa ollaan pelattu paljon laivanupotusta.

      Shakki on harvinaisuus eikä Haluatko miljonääriksi tai Trivial pursuitia pelata koskaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe