Pitäisi ostaa huomenna auto suoraan äidin nimiin yksityiseltä myyjältä. Minkälainen valtakirja pitää olla mukana? Olisiko jotain esimerkkiä?
Auton osto toiselle, minkälainen valtakirja?
4
3764
Vastaukset
- rekisteröinti ei
Johan auton saa ostaa ilman valtakirjoja kenelle tahansa. Rekisteröidyksi sitä ei saa ilman uuden omistajan allekirjoitusta. Myös auton vakuuttaminen jää uudelle omistajalle.
- Täällä tiedetään!!!
Just joo, kuules apina, kyllä se on niin että sen vakuutuksenottaja voi olla kuka tahansa, kunhan on täysi-ikäinen.
- omaan kuppiin
Täällä tiedetään!!! kirjoitti:
Just joo, kuules apina, kyllä se on niin että sen vakuutuksenottaja voi olla kuka tahansa, kunhan on täysi-ikäinen.
Vakuutuksen toki voi ottaa mutta vain omiin nimiinsä. Vai haluaisitko että vakuuttaisin autoni sinun nimiisi?
- tulee silloin
vain myyjän allekirjoitus sekä päivämäärä. Siitä sitten on viikko aikaa rekisteröidä auto uudelle omistajalle. Itse en tosin avoimeksi jätä sitä, sillä minua ei kovin paljon houkuta se että postissa alkaa tulla parkkisakkoja, ylinopeuskyselyjä sekä muuta paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207