Olen ollut vuokrafirmalla töissä viimeiset pari kuukautta, nyt kuitenkin työt loppuivat ja ihmetys seurasi. Nimittäin sopimuksessani ei mainita millään tavalla työsuhteen päättymisaikaa. Sopimus on "puitesopimus määräaikaisen työskentelyn ehdoista". Se on ainoa sopimus jonka olen allekirjoittanut tai edes nähnyt.
Hankaloittaa työttömyysturvan hakemista, kun puuttuu noin oleellisia tietoja.
puitesopimus ja töiden päättyminen
3
1180
Vastaukset
- Vuokratyöläinen
Eikö se jo riitä kun sopimuksessa lukee kuinka monta kuukautta kestää työaika.
Minun sopimuksessa lukee näin:
Työajan alussa koeajan kesto: 4kk
Määräaikainen työsuhde alkaa: x.x.xxxx
Jos työ ei jatku, niin aion pyytää esimieheltä työstodistuksen, jossa mainitaan milloin työ on loppunut.- Vuokratyöläinen
Tänään sain tietää miksi siinä ei lue tarkasti päivämäärää millon loppuu työ.
No minulle kävi silleen, että mun työsopimus olisi just loppunut, mutta esimies kertoi että mä olen niin kauan vuokratyöläinen, kunnes olen käynyt huumetestissä ym. tarkastuksessa ja niiden jälkeen kirjaudun heidän firmaan, ensin (määräaikainen) koeaika 4kk ja jatko on sen ajan murhe. - jalmers
Tuossa mun sopparissa ei lue mitään alkamisajankohtaa, kestoa, tai loppumisajankohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014194- 2443354
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12661En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792275Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851943Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391599- 1371256
- 151208
- 481208
- 991121