humanistit kopiokoneella

gek-ko

Kopioin isompaa nivaskaa ja läiskäisin sen pikasyöttöön teksti alaspäin, niin kuin muuten kopioitaessa. Sain kauniita monisteita valkoisesta taustapuolesta eikä se aparaatti suostunut keskeyttämään.

No, olen rauhan mies enkä kiskonut piuhoja seinästä. Väliin kiilasi joku pariskunta, joka halusi monistaa muistiinpanoja. Ajattelin olla ystävällinen ja odottaa rauhallisesti.

Homma sujui pikasyöttönä vallan mainiosti, koska paperit olivat kaksipuoleisia. Eivät tulleet vaan valinneeksi kaksipuoleisia kopioita.

Mutta oooho, toinenkin puoli pitäisi saada näistä, oho. Pirunmoinen tungos oli jo siinä MUN koneella, missä mä olin eka. Mitä nää tekee, mitä! Alkaa paperi kerrallaan kopioida niitä. Toinen kopioi lappuja yksi kerrallaan ja toinen penkoo niitä mapistaan.

Karsee tungos yhen vitun kopiokoneen ympärillä.

Sitten alkoi kiveksissä asti juilia, kun tajusin mitä se toinen puuhaa. Kopioiva osapuoli kopioi, hän ottaa kopioituja papereita takaisin itselleen. Noniin. Nehän pannaan mappiin peräkkäin sillä tavalla, että mappi avataan, tuikataan lappu rei'istä sisään ja suljetaan mappi. Käännetään lappu oikealta puolelle vasemmalle puolelle. Otetaan uusi paperi, avataan sitä varten mappi, tungetaan se reikiin sinne oikealle puolelle, suljetaan mappi ja käännetään sivua eli saadaan se sinne vasemmalle puolelle.

Näin pysyy paperit järjestyksessä.

Olikohan se piilokamera? Alkoi tehdä tiukkaa.

13

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulisi hyvä

      kirjailija (humoristi kaiketi), kun jaksat tarkkailla toisten ihmisten omituisuuksia ja kielikin on hallussa

      • gek-ko

        tarkkaili aikamoinen jono


    • väliaika

      Todennäköisesti.

      Toivottavasti maksoitte prosessistanne asiaan kuuluvan hinnan. Suomen paperiteollisuus tarvitsee jokaisen sentin.

    • tulee ihottumaa. jos niilla oli joku puutostauti tai jotain.

      syon suklaata. naissa on liikaa karvasmantelia. myrkytys jo lahella.

      • gek-ko

        rupesi naurattamaan se mappineiti sen verran, että otin sen puolesta yhden paperin ja sanoin että kato sä voit laittaa sen suoraan tähän (vasemmalle puolelle). Vittu kun se kopioiminenkin hidastui sen takia ettei mapittaja ehdi ottaa vastaan kopituja papereita x'D

        Neiti hymyili nätisti ja selitti että piti olla jotain tekemistä.


      • gek-ko kirjoitti:

        rupesi naurattamaan se mappineiti sen verran, että otin sen puolesta yhden paperin ja sanoin että kato sä voit laittaa sen suoraan tähän (vasemmalle puolelle). Vittu kun se kopioiminenkin hidastui sen takia ettei mapittaja ehdi ottaa vastaan kopituja papereita x'D

        Neiti hymyili nätisti ja selitti että piti olla jotain tekemistä.

        ollut pakko lahtea pois. jossain kohtaa on kestoraja ja tuo menee sen yli.


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        ollut pakko lahtea pois. jossain kohtaa on kestoraja ja tuo menee sen yli.

        menee raja? Mappineidin kommentissa? Hymyilin takaisin ja mietin että olenko vittumainen vai mitä helvettiä sörkin sen papereita ja mappikäyttäytymistä. Toisaalta olisin saanut naurukohtauksen jos olisin katsellut sitä näpertelyä yhtään kauemmin.

        - Olin jumissa. Ainoa keino päästä olisi ollut pöydän alta ryömimistä x'D

        "piti olla jotain tekemistä..."


      • gek-ko kirjoitti:

        menee raja? Mappineidin kommentissa? Hymyilin takaisin ja mietin että olenko vittumainen vai mitä helvettiä sörkin sen papereita ja mappikäyttäytymistä. Toisaalta olisin saanut naurukohtauksen jos olisin katsellut sitä näpertelyä yhtään kauemmin.

        - Olin jumissa. Ainoa keino päästä olisi ollut pöydän alta ryömimistä x'D

        "piti olla jotain tekemistä..."

        siina, etta jos en kehtaa ottaa koko hommaa johtooni, niin sitten on pakko lahtea. siis olisin ohjeistanut ne pistamaan sen koko nipun syottolaitteeseen ja sitten kaskenyt mapittamaan kerralla.
        olin kerran eraassa paikassa missa omistajalla oli uskonnollisesta vakaumuksesta johtuva tarve tehda asiat niin etta kaytetaan aina mahdollisimman paljon tyota. niilla oli jopa vaseliiniprassi ruostunut jumiin, joka on jo lahes mahdottomuus. sielta oli pakko paasta pois.


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        siina, etta jos en kehtaa ottaa koko hommaa johtooni, niin sitten on pakko lahtea. siis olisin ohjeistanut ne pistamaan sen koko nipun syottolaitteeseen ja sitten kaskenyt mapittamaan kerralla.
        olin kerran eraassa paikassa missa omistajalla oli uskonnollisesta vakaumuksesta johtuva tarve tehda asiat niin etta kaytetaan aina mahdollisimman paljon tyota. niilla oli jopa vaseliiniprassi ruostunut jumiin, joka on jo lahes mahdottomuus. sielta oli pakko paasta pois.

        jollain pervolla tavalla. Huvitti.


    • gekkoarmas

      sää et oo miäs.

    • Anteeks. Ainakin olisin voinu olla. Tosin mä en kiilaa, vaan pyrin jonon hännille ja päästän kaikki ohi, ketkä haluaa.Ja suosittelen niillekin, jotka ei halua. Tosin mun hymy olis jähmettynyt hiukan aikaisemmin ja olisin kivettynyt hymy naamallani vajonnut pöydän alle paperit peittonani. Koneet ei sovi mulle. Yleensä mä hajotan kaikki mihin kosken:O

      • gek-ko

        haa


    • humanistinrenttu

      Meidän koneeseen ne on pakkolaittaneet etukäteisvalinnan A3 paperiskoosta, noi v.... insinöörit. Mistä humanisti löytää niin ison mapin, että ne A3:set mahtuu kansioon? Kysyn vaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe