Kopioin isompaa nivaskaa ja läiskäisin sen pikasyöttöön teksti alaspäin, niin kuin muuten kopioitaessa. Sain kauniita monisteita valkoisesta taustapuolesta eikä se aparaatti suostunut keskeyttämään.
No, olen rauhan mies enkä kiskonut piuhoja seinästä. Väliin kiilasi joku pariskunta, joka halusi monistaa muistiinpanoja. Ajattelin olla ystävällinen ja odottaa rauhallisesti.
Homma sujui pikasyöttönä vallan mainiosti, koska paperit olivat kaksipuoleisia. Eivät tulleet vaan valinneeksi kaksipuoleisia kopioita.
Mutta oooho, toinenkin puoli pitäisi saada näistä, oho. Pirunmoinen tungos oli jo siinä MUN koneella, missä mä olin eka. Mitä nää tekee, mitä! Alkaa paperi kerrallaan kopioida niitä. Toinen kopioi lappuja yksi kerrallaan ja toinen penkoo niitä mapistaan.
Karsee tungos yhen vitun kopiokoneen ympärillä.
Sitten alkoi kiveksissä asti juilia, kun tajusin mitä se toinen puuhaa. Kopioiva osapuoli kopioi, hän ottaa kopioituja papereita takaisin itselleen. Noniin. Nehän pannaan mappiin peräkkäin sillä tavalla, että mappi avataan, tuikataan lappu rei'istä sisään ja suljetaan mappi. Käännetään lappu oikealta puolelle vasemmalle puolelle. Otetaan uusi paperi, avataan sitä varten mappi, tungetaan se reikiin sinne oikealle puolelle, suljetaan mappi ja käännetään sivua eli saadaan se sinne vasemmalle puolelle.
Näin pysyy paperit järjestyksessä.
Olikohan se piilokamera? Alkoi tehdä tiukkaa.
humanistit kopiokoneella
13
340
Vastaukset
- tulisi hyvä
kirjailija (humoristi kaiketi), kun jaksat tarkkailla toisten ihmisten omituisuuksia ja kielikin on hallussa
- gek-ko
tarkkaili aikamoinen jono
- väliaika
Todennäköisesti.
Toivottavasti maksoitte prosessistanne asiaan kuuluvan hinnan. Suomen paperiteollisuus tarvitsee jokaisen sentin. tulee ihottumaa. jos niilla oli joku puutostauti tai jotain.
syon suklaata. naissa on liikaa karvasmantelia. myrkytys jo lahella.- gek-ko
rupesi naurattamaan se mappineiti sen verran, että otin sen puolesta yhden paperin ja sanoin että kato sä voit laittaa sen suoraan tähän (vasemmalle puolelle). Vittu kun se kopioiminenkin hidastui sen takia ettei mapittaja ehdi ottaa vastaan kopituja papereita x'D
Neiti hymyili nätisti ja selitti että piti olla jotain tekemistä. gek-ko kirjoitti:
rupesi naurattamaan se mappineiti sen verran, että otin sen puolesta yhden paperin ja sanoin että kato sä voit laittaa sen suoraan tähän (vasemmalle puolelle). Vittu kun se kopioiminenkin hidastui sen takia ettei mapittaja ehdi ottaa vastaan kopituja papereita x'D
Neiti hymyili nätisti ja selitti että piti olla jotain tekemistä.ollut pakko lahtea pois. jossain kohtaa on kestoraja ja tuo menee sen yli.
- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
ollut pakko lahtea pois. jossain kohtaa on kestoraja ja tuo menee sen yli.
menee raja? Mappineidin kommentissa? Hymyilin takaisin ja mietin että olenko vittumainen vai mitä helvettiä sörkin sen papereita ja mappikäyttäytymistä. Toisaalta olisin saanut naurukohtauksen jos olisin katsellut sitä näpertelyä yhtään kauemmin.
- Olin jumissa. Ainoa keino päästä olisi ollut pöydän alta ryömimistä x'D
"piti olla jotain tekemistä..." gek-ko kirjoitti:
menee raja? Mappineidin kommentissa? Hymyilin takaisin ja mietin että olenko vittumainen vai mitä helvettiä sörkin sen papereita ja mappikäyttäytymistä. Toisaalta olisin saanut naurukohtauksen jos olisin katsellut sitä näpertelyä yhtään kauemmin.
- Olin jumissa. Ainoa keino päästä olisi ollut pöydän alta ryömimistä x'D
"piti olla jotain tekemistä..."siina, etta jos en kehtaa ottaa koko hommaa johtooni, niin sitten on pakko lahtea. siis olisin ohjeistanut ne pistamaan sen koko nipun syottolaitteeseen ja sitten kaskenyt mapittamaan kerralla.
olin kerran eraassa paikassa missa omistajalla oli uskonnollisesta vakaumuksesta johtuva tarve tehda asiat niin etta kaytetaan aina mahdollisimman paljon tyota. niilla oli jopa vaseliiniprassi ruostunut jumiin, joka on jo lahes mahdottomuus. sielta oli pakko paasta pois.- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
siina, etta jos en kehtaa ottaa koko hommaa johtooni, niin sitten on pakko lahtea. siis olisin ohjeistanut ne pistamaan sen koko nipun syottolaitteeseen ja sitten kaskenyt mapittamaan kerralla.
olin kerran eraassa paikassa missa omistajalla oli uskonnollisesta vakaumuksesta johtuva tarve tehda asiat niin etta kaytetaan aina mahdollisimman paljon tyota. niilla oli jopa vaseliiniprassi ruostunut jumiin, joka on jo lahes mahdottomuus. sielta oli pakko paasta pois.jollain pervolla tavalla. Huvitti.
- gekkoarmas
sää et oo miäs.
Anteeks. Ainakin olisin voinu olla. Tosin mä en kiilaa, vaan pyrin jonon hännille ja päästän kaikki ohi, ketkä haluaa.Ja suosittelen niillekin, jotka ei halua. Tosin mun hymy olis jähmettynyt hiukan aikaisemmin ja olisin kivettynyt hymy naamallani vajonnut pöydän alle paperit peittonani. Koneet ei sovi mulle. Yleensä mä hajotan kaikki mihin kosken:O
- gek-ko
haa
- humanistinrenttu
Meidän koneeseen ne on pakkolaittaneet etukäteisvalinnan A3 paperiskoosta, noi v.... insinöörit. Mistä humanisti löytää niin ison mapin, että ne A3:set mahtuu kansioon? Kysyn vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342