Eli oisko kellään kokemusta tuolta tilatuista soittimista?
Ajattelin tilata tällaisen (http://www.halvathinnat.fi/catalog/product_info.php?products_id=2197&osCsid=7jmc2np2o0oipovv3p800uua35)
mutta en löydä valmistajan nimeä, niin en voi etsiä arvosteluja yms. Vastatkaa vain muistakin tuon verkkokaupan soittimista jos on kokemusta.
HalvatHinnat.fi
3
1627
Vastaukset
- hmMMMMMM
no, en nyt oikein tiedä tuosta kaupasta, ei kovin luotettava. Tilasin joskus siemensin usb-datakaapelin ja toimiko? Ei. Palautuskaan ei kuulemma toiminut, kun ei siemensejäkään enää valmistettu.
Mieluiten joku oikeasti luotettava kauppa, esim. verkkokauppa.com on yli puolet parempi.
Merkistä en tiedä, kiinalainen kun on, ehkäpä siitäkin tulee tuo 60 € hinta, kiinalaislapset tehneet ilman palkkaa.
pahoittelen mahdollista negatiivistä sävyä, jota ei ole tarkoitettu ketjun aloittajalle. - miikkäs
olen tilannut juuri tämän saman tuotteen hyvin on toiminut ja ihan kiva musiikki(video) soitin. tuli n.viikos
- En suosittele
Oon koittanu ostaa yhen mp3 soittimen. sähköpostiin on tullu viestii et on laitettu postiin. oon oottanu n. 2 puol viikko mut ei oo vieläkää tullu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418