Shakkiturnaus,

halukkaita osallistujia?

37

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shakki on ollut pitkään jäähyllä, mutta reversi olisi mielenkiintoista.

    • Se vaatii sen verran keskeytymätöntä ajattelua (tosin kuin palstailu), että parempi hoitaa rauhallisemmalla ajalla. Idea sinänsä on hauska.

      • sun kans matsataan sit joulunpyhinä.


    • Thursday

      Mä en halua osallistua. Mä en pelaa rasistisia pelejä jossa mustat ja valkoiset on vastakkain ja valkoiset saa aina aloittaa.

      • ja mä jo ajttelin, että tuosta rasismipaskasta olis jo päästy.

        =D


      • ei toteudu :

        myöskään sukupuolten tasolla :

        Kuninkaan liikkumavaraa rajoitetaan kuningatarta rajummin!!!!!!


      • Thursday
        ei toteudu : kirjoitti:

        myöskään sukupuolten tasolla :

        Kuninkaan liikkumavaraa rajoitetaan kuningatarta rajummin!!!!!!

        paljon korjattavaa. Kuningattaren kuuluisi olla hellan ja jääkaapin välissä ja kuninkaan matkata missä vaan.

        Entä mitä järkeä on läheteissä eli diplomaateissa jotka ei koskaan kohtaa toisiaan. Ei ihme että uhreilta ei voida siinä pelissä välttyä pälttyä.


      • työturvallisuuden :
        Thursday kirjoitti:

        paljon korjattavaa. Kuningattaren kuuluisi olla hellan ja jääkaapin välissä ja kuninkaan matkata missä vaan.

        Entä mitä järkeä on läheteissä eli diplomaateissa jotka ei koskaan kohtaa toisiaan. Ei ihme että uhreilta ei voida siinä pelissä välttyä pälttyä.

        ratsut saattavat hyppiä sotilaiden yli aivan miten sattuu!!!!!


    • Hossi

      Liian hidas ja tylsä peli meikäläiselle, ei jaksa keskittyä moiseen.

      Mikä tää rasistisuus juttu oikein on mikä palstalla velloo ?? Onks toi artigas vetänyt jostain herneet vai onko hänelle kirjoiteltu asiattomuuksia.

      • must tuntuu, et artigasil on jotain muita ongelmia..


      • paineita :
        relaxed_eyes kirjoitti:

        must tuntuu, et artigasil on jotain muita ongelmia..

        purkautuvat sitten palstalla, parempi täällä kuin kadulla viattomia ohikulkijoita mätkien


      • Hossi
        relaxed_eyes kirjoitti:

        must tuntuu, et artigasil on jotain muita ongelmia..

        Mie kyl vähän aavistelinki?


    • mut sä ottaisit pataan niin pahasti, et sä kehtais tsättäillä täällä ainakaan kahteen vkoon.

      • noh miten on? Mul on jo shakkilauta esillä.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        noh miten on? Mul on jo shakkilauta esillä.

        pysty tässä työn lomassa pelaa shakkia. Mut sä häviäisit, jos mä pystyisin pelaa. Ihan salettii. Tavallaan me voidaan sopia, että me ikään kuin pelattiin ja meizi pisti sulle pahasti pataan. Saat itse päättää pidätkö kahden vkon palstatauon vai et.


      • Einsten1 kirjoitti:

        pysty tässä työn lomassa pelaa shakkia. Mut sä häviäisit, jos mä pystyisin pelaa. Ihan salettii. Tavallaan me voidaan sopia, että me ikään kuin pelattiin ja meizi pisti sulle pahasti pataan. Saat itse päättää pidätkö kahden vkon palstatauon vai et.

        Reversissä ette pärjää. Odotan haasteita.


      • buddy-love kirjoitti:

        Reversissä ette pärjää. Odotan haasteita.

        sulle ku mitä pistin Relaxillle.


      • Thursday
        buddy-love kirjoitti:

        Reversissä ette pärjää. Odotan haasteita.

        se jossa nappulalla on kaksi puolta. Musta muuttuu valkoiseksi ja toisinpäin tuosta vaan kuin Michael Jackson. Ei kovin rasistista.


      • Thursday kirjoitti:

        se jossa nappulalla on kaksi puolta. Musta muuttuu valkoiseksi ja toisinpäin tuosta vaan kuin Michael Jackson. Ei kovin rasistista.

        Juuri se. Nopeaa ja tilanteet muuttuvat äkkiä.


      • Einsten1 kirjoitti:

        sulle ku mitä pistin Relaxillle.

        Huomaan pelityylistä, jos käytät softaa apuna.


    • Enrique_Lister

      Alotan siirtämällä sotilaan ruudusta e2 ruutuun e3.

      • ...


      • Enrique_Lister
        relaxed_eyes kirjoitti:

        ...

        Hei siä siirrät mun nappuloit.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        ...

        ....


      • Enrique_Lister kirjoitti:

        Hei siä siirrät mun nappuloit.

        korjasin jo, jatketaan.


      • Enrique_Lister
        relaxed_eyes kirjoitti:

        ....

        Täst tulee viel pitkä ilta.


      • näyttävät :
        Enrique_Lister kirjoitti:

        Hei siä siirrät mun nappuloit.

        olevan rautaiset :D


      • Enrique_Lister kirjoitti:

        Täst tulee viel pitkä ilta.

        no kuluuhan se ilta näinkin.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        no kuluuhan se ilta näinkin.

        mietitään pitkään?


      • huolella :
        runontaja kirjoitti:

        mietitään pitkään?

        pelin ratkaisuhetket ovat käsillä


      • huolella : kirjoitti:

        pelin ratkaisuhetket ovat käsillä

        varsinkaan, kn hevosta ei ole järkevää siirtää laitaan.
        Itse olisin ennemminkin tehnyt G8 - F6 siirron.


      • huolella : kirjoitti:

        pelin ratkaisuhetket ovat käsillä

        pysyyhän tuo peli tuossa ja siirrotkin täällä.


      • ahdingossa :
        relaxed_eyes kirjoitti:

        pysyyhän tuo peli tuossa ja siirrotkin täällä.

        Enrique matittaa hetkellä millä hyvänsä


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        pysyyhän tuo peli tuossa ja siirrotkin täällä.

        Tuolla alulla alkaisin rakentamaan sinulle ansaa ja katsoisin menisitkö siihen.
        Mikäli et menisi, siinä muutamalla siirrolla toinen ansa heti perään.


      • runontaja kirjoitti:

        Tuolla alulla alkaisin rakentamaan sinulle ansaa ja katsoisin menisitkö siihen.
        Mikäli et menisi, siinä muutamalla siirrolla toinen ansa heti perään.

        mut ensin pitää kattoo tää peli loppuun.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        mut ensin pitää kattoo tää peli loppuun.

        Ensiviikolla kun tämä flunssa on toiveiden mukaan kadonut elämästäni.


      • runontaja kirjoitti:

        Ensiviikolla kun tämä flunssa on toiveiden mukaan kadonut elämästäni.

        sopii hyvin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe