halukkaita osallistujia?
Shakkiturnaus,
37
675
Vastaukset
Shakki on ollut pitkään jäähyllä, mutta reversi olisi mielenkiintoista.
Se vaatii sen verran keskeytymätöntä ajattelua (tosin kuin palstailu), että parempi hoitaa rauhallisemmalla ajalla. Idea sinänsä on hauska.
- Thursday
Mä en halua osallistua. Mä en pelaa rasistisia pelejä jossa mustat ja valkoiset on vastakkain ja valkoiset saa aina aloittaa.
- ei toteudu :
myöskään sukupuolten tasolla :
Kuninkaan liikkumavaraa rajoitetaan kuningatarta rajummin!!!!!! - Thursday
ei toteudu : kirjoitti:
myöskään sukupuolten tasolla :
Kuninkaan liikkumavaraa rajoitetaan kuningatarta rajummin!!!!!!paljon korjattavaa. Kuningattaren kuuluisi olla hellan ja jääkaapin välissä ja kuninkaan matkata missä vaan.
Entä mitä järkeä on läheteissä eli diplomaateissa jotka ei koskaan kohtaa toisiaan. Ei ihme että uhreilta ei voida siinä pelissä välttyä pälttyä. - työturvallisuuden :
Thursday kirjoitti:
paljon korjattavaa. Kuningattaren kuuluisi olla hellan ja jääkaapin välissä ja kuninkaan matkata missä vaan.
Entä mitä järkeä on läheteissä eli diplomaateissa jotka ei koskaan kohtaa toisiaan. Ei ihme että uhreilta ei voida siinä pelissä välttyä pälttyä.ratsut saattavat hyppiä sotilaiden yli aivan miten sattuu!!!!!
- Hossi
Liian hidas ja tylsä peli meikäläiselle, ei jaksa keskittyä moiseen.
Mikä tää rasistisuus juttu oikein on mikä palstalla velloo ?? Onks toi artigas vetänyt jostain herneet vai onko hänelle kirjoiteltu asiattomuuksia.- paineita :
relaxed_eyes kirjoitti:
must tuntuu, et artigasil on jotain muita ongelmia..
purkautuvat sitten palstalla, parempi täällä kuin kadulla viattomia ohikulkijoita mätkien
- Hossi
relaxed_eyes kirjoitti:
must tuntuu, et artigasil on jotain muita ongelmia..
Mie kyl vähän aavistelinki?
mut sä ottaisit pataan niin pahasti, et sä kehtais tsättäillä täällä ainakaan kahteen vkoon.
relaxed_eyes kirjoitti:
noh miten on? Mul on jo shakkilauta esillä.
pysty tässä työn lomassa pelaa shakkia. Mut sä häviäisit, jos mä pystyisin pelaa. Ihan salettii. Tavallaan me voidaan sopia, että me ikään kuin pelattiin ja meizi pisti sulle pahasti pataan. Saat itse päättää pidätkö kahden vkon palstatauon vai et.
Einsten1 kirjoitti:
pysty tässä työn lomassa pelaa shakkia. Mut sä häviäisit, jos mä pystyisin pelaa. Ihan salettii. Tavallaan me voidaan sopia, että me ikään kuin pelattiin ja meizi pisti sulle pahasti pataan. Saat itse päättää pidätkö kahden vkon palstatauon vai et.
Reversissä ette pärjää. Odotan haasteita.
buddy-love kirjoitti:
Reversissä ette pärjää. Odotan haasteita.
sulle ku mitä pistin Relaxillle.
- Thursday
buddy-love kirjoitti:
Reversissä ette pärjää. Odotan haasteita.
se jossa nappulalla on kaksi puolta. Musta muuttuu valkoiseksi ja toisinpäin tuosta vaan kuin Michael Jackson. Ei kovin rasistista.
Thursday kirjoitti:
se jossa nappulalla on kaksi puolta. Musta muuttuu valkoiseksi ja toisinpäin tuosta vaan kuin Michael Jackson. Ei kovin rasistista.
Juuri se. Nopeaa ja tilanteet muuttuvat äkkiä.
Einsten1 kirjoitti:
sulle ku mitä pistin Relaxillle.
Huomaan pelityylistä, jos käytät softaa apuna.
- Enrique_Lister
Alotan siirtämällä sotilaan ruudusta e2 ruutuun e3.
- Enrique_Lister
relaxed_eyes kirjoitti:
...
Hei siä siirrät mun nappuloit.
- Enrique_Lister
relaxed_eyes kirjoitti:
....
Täst tulee viel pitkä ilta.
- näyttävät :
Enrique_Lister kirjoitti:
Hei siä siirrät mun nappuloit.
olevan rautaiset :D
- huolella :
runontaja kirjoitti:
mietitään pitkään?
pelin ratkaisuhetket ovat käsillä
huolella : kirjoitti:
pelin ratkaisuhetket ovat käsillä
varsinkaan, kn hevosta ei ole järkevää siirtää laitaan.
Itse olisin ennemminkin tehnyt G8 - F6 siirron.huolella : kirjoitti:
pelin ratkaisuhetket ovat käsillä
pysyyhän tuo peli tuossa ja siirrotkin täällä.
- ahdingossa :
relaxed_eyes kirjoitti:
pysyyhän tuo peli tuossa ja siirrotkin täällä.
Enrique matittaa hetkellä millä hyvänsä
relaxed_eyes kirjoitti:
pysyyhän tuo peli tuossa ja siirrotkin täällä.
Tuolla alulla alkaisin rakentamaan sinulle ansaa ja katsoisin menisitkö siihen.
Mikäli et menisi, siinä muutamalla siirrolla toinen ansa heti perään.runontaja kirjoitti:
Tuolla alulla alkaisin rakentamaan sinulle ansaa ja katsoisin menisitkö siihen.
Mikäli et menisi, siinä muutamalla siirrolla toinen ansa heti perään.mut ensin pitää kattoo tää peli loppuun.
relaxed_eyes kirjoitti:
mut ensin pitää kattoo tää peli loppuun.
Ensiviikolla kun tämä flunssa on toiveiden mukaan kadonut elämästäni.
runontaja kirjoitti:
Ensiviikolla kun tämä flunssa on toiveiden mukaan kadonut elämästäni.
sopii hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
