Älykkyystesti

Jos kävisi niin ikävästi, että haaksirikkoutuisit autiolle saarelle jonka ainoa sivistyksen merkki olisi majakka, niin miten ottaisit yhteyttä 100-kilometrin päässä olevalle mantereelle.

Kännykkäsi olisi meriveden tuhoama ja mistään merkkitulistakaan ei tässä tapauksessa olisi hyötyä.


http://www.youtube.com/watch?v=NrpSCn_8Ho8



"Ihmettelen jos joku teistä on niin välkky, että tajuaa ratkaisun"



MarttyyriMallari-TTt

44

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sammutan sen majakan.

    • se...

      majakka pimeeksi niin tuli äkkiä joku....

    • minna g.

      peittäisin/rikkoisin tietenki majakan valon. :DD

    • olisi..

      majakan radiolaitteistolla?

      Toki vois yrittää morsettaa sillä valollakin, mutta huomattavasti työläämpää.

      Ehkä helpoin morsetus olisi kun kusisi majakan liekin sammuksiin, niin eiköhän siitä joku merenkulkija ilmottaisi Merenkulkuhallitukselle.

      • random_N

        Se ois varmaan yks pirun pitkä noin morsetusmerkkinä?


      • tai sitten
        random_N kirjoitti:

        Se ois varmaan yks pirun pitkä noin morsetusmerkkinä?

        se olisi mäyräkoira.

        Olishan se hauskempaa ku radioon turvautuminen.


    • Se kertoo kysyjästä jos tuota pitää vaikeana.

    • Papeete1

      Vois morsettaa S.O.S:iä sillä majakan lampulla??

      Mä tekisin niin. Mikä se oikea keino sitten olisi?

      • Ne ei hauku mua vaikka kehun itteeni jatkuvasti.

        Kokeile säkin, otetaan kisa.


      • valohan

        pyörii ympyrää ystävä hyvä


      • Papeete1
        valohan kirjoitti:

        pyörii ympyrää ystävä hyvä

        Lukittua paikoilleenkin. Jos ei muka saa, niin sitten valo paskax. Eiköhän joku tule sitä korjaan aika äkkiä.


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Ne ei hauku mua vaikka kehun itteeni jatkuvasti.

        Kokeile säkin, otetaan kisa.

        Mä olen vanha ja väsynyt, en mä jaksa tyhjästä nyhjäistä riitaa :DD

        Kyllä sun nyt vaan täytyy yrittää saada noista muista kaveria tuohon puuhaan :)


      • Papeete1 kirjoitti:

        Mä olen vanha ja väsynyt, en mä jaksa tyhjästä nyhjäistä riitaa :DD

        Kyllä sun nyt vaan täytyy yrittää saada noista muista kaveria tuohon puuhaan :)

        Mulla on se loistava raivopalaute tuolla aiemmassa ketjussa kopioituna ja niitä saisi tulla reilusti lisää. Ne ei vaan enää pysty yhtä suuriin tunteisiin.

        Jos mä kehusin sua tosi paljon, niin jos sitten tulisi haukkuja. Tosin turhahan sua on kehua kun sulla on paperitkin siitä että olet superfiksu ja kaikkee.


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Mulla on se loistava raivopalaute tuolla aiemmassa ketjussa kopioituna ja niitä saisi tulla reilusti lisää. Ne ei vaan enää pysty yhtä suuriin tunteisiin.

        Jos mä kehusin sua tosi paljon, niin jos sitten tulisi haukkuja. Tosin turhahan sua on kehua kun sulla on paperitkin siitä että olet superfiksu ja kaikkee.

        Kehuun, niin arvaas kuka sitä paskaa niskaansa sen jälkeen saa?? Eheheheee... Buddy..Buddy.

        Mä voin kertoa. Eli se kehun kohde saa ryöpytyksen niskaansa, kun kaikki kynnelle kykenevät ryntään ilmoittamaan kaikki kehut vääriksi ja ansiottomiksi sekä ilmoittaan oman painavan mieleipiteensä kehuttavan mielenterveydestä ja sukulaissuhteista lähtien.

        Mun pitäis alkaa kehuun sua niin sitten se ehkä onnistuisi. Mutta kun noi tietää sen kumminkin, että sä olet todella koulutettu eikä vastaavaa älykkyysosamäärällä varustettua palstalta löydy, niin ei ne suutu kumminkaan :)

        Mutta todella mukava ja kiva mies sä olet. Niin ja todellakin mitä olen seurannut... Galaktinen Sankari. Turhaan et sitä ominaisuutta ole maininnut.

        Noih.. :))


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Mulla on se loistava raivopalaute tuolla aiemmassa ketjussa kopioituna ja niitä saisi tulla reilusti lisää. Ne ei vaan enää pysty yhtä suuriin tunteisiin.

        Jos mä kehusin sua tosi paljon, niin jos sitten tulisi haukkuja. Tosin turhahan sua on kehua kun sulla on paperitkin siitä että olet superfiksu ja kaikkee.

        Mennyt ohi jotkut raivopalautteet. Suuttuko joku vihdoinkin niistä puuttuvista ääkkösistä??


      • Papeete1 kirjoitti:

        Mennyt ohi jotkut raivopalautteet. Suuttuko joku vihdoinkin niistä puuttuvista ääkkösistä??

        Vähän ärsyyntyneet, mutta kun mulla on tää vanha referenssinä, niin ne on aika aneemisia:





        "   Vaikka sinun feministikupan
        Kirjoittanut: mädättämään 25.7.2008 klo 01.00

           ns. "aivoosi" ei mahdu se että kaikille ei mene läpi tuo pelleilysi niin totean muutaman faktan.

        Ensinnäkin, kuinka säälittävä nainen täytyy olla että nussii nikkinsä jostain Eddie Murphyn leffasta? Toisekseen, en kunnioita naisia jotka vittuilevat netissä esiintyen miehinä. Kolmanneksi, sinulla ei ole mitään annettavaa maailmalle, joten voit vaikka mennä hyppimään naru kaulassa parvekkeelta, JUST NYT!

        Nyrkkiä sietäisit saada turpaasi. Oi, oi.....oho...nyt sanoin pahasti....kohta tulleepi polliisi....nyt tarkkana....VITTU KOHTA LÄHTEE SAATANA LIPPAALLINEN SEKÄ KYTILLE ETTÄ SULLE VITUN MITÄTTÖMYYS!!!

        Haista sinä mitättömyys oma vittus. Olet turha."


      • Papeete1 kirjoitti:

        Kehuun, niin arvaas kuka sitä paskaa niskaansa sen jälkeen saa?? Eheheheee... Buddy..Buddy.

        Mä voin kertoa. Eli se kehun kohde saa ryöpytyksen niskaansa, kun kaikki kynnelle kykenevät ryntään ilmoittamaan kaikki kehut vääriksi ja ansiottomiksi sekä ilmoittaan oman painavan mieleipiteensä kehuttavan mielenterveydestä ja sukulaissuhteista lähtien.

        Mun pitäis alkaa kehuun sua niin sitten se ehkä onnistuisi. Mutta kun noi tietää sen kumminkin, että sä olet todella koulutettu eikä vastaavaa älykkyysosamäärällä varustettua palstalta löydy, niin ei ne suutu kumminkaan :)

        Mutta todella mukava ja kiva mies sä olet. Niin ja todellakin mitä olen seurannut... Galaktinen Sankari. Turhaan et sitä ominaisuutta ole maininnut.

        Noih.. :))

        Tiedän että yleensä menee kohteen suuntaan, mutta kun ne tietää et se oon mä, niin jos tulis kuitenkin tänne ne enimmät.

        Mä oon muuten noissa kehuissa sun kanssas ihan samaa mieltä, eikä ne ees tiedä vielä kaikkia mun parhaita puoliani. Mä oon myös tosi vaatimatonkin ja se johtuu vaan just siitä kun oon ihan paras kaikessa.


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Vähän ärsyyntyneet, mutta kun mulla on tää vanha referenssinä, niin ne on aika aneemisia:





        "   Vaikka sinun feministikupan
        Kirjoittanut: mädättämään 25.7.2008 klo 01.00

           ns. "aivoosi" ei mahdu se että kaikille ei mene läpi tuo pelleilysi niin totean muutaman faktan.

        Ensinnäkin, kuinka säälittävä nainen täytyy olla että nussii nikkinsä jostain Eddie Murphyn leffasta? Toisekseen, en kunnioita naisia jotka vittuilevat netissä esiintyen miehinä. Kolmanneksi, sinulla ei ole mitään annettavaa maailmalle, joten voit vaikka mennä hyppimään naru kaulassa parvekkeelta, JUST NYT!

        Nyrkkiä sietäisit saada turpaasi. Oi, oi.....oho...nyt sanoin pahasti....kohta tulleepi polliisi....nyt tarkkana....VITTU KOHTA LÄHTEE SAATANA LIPPAALLINEN SEKÄ KYTILLE ETTÄ SULLE VITUN MITÄTTÖMYYS!!!

        Haista sinä mitättömyys oma vittus. Olet turha."

        Buahahhaaaaa.. mistä se noin kajahti?? LOL...

        Heh.. edes minä en kykene ihan noin hyvään suoritukseen. Wau.. kyllä tuo pitäisi nyt vähäksi aikaa riittää. Oli siinä kuitenkin muutaman ärsyyntyneen verran tekstiä.

        Huomaa muuten ettei se oli meidän kalatainen älykkö.. ei tajua yhtään mitä pikku Galaktinen Sankari duunailee.

        Oikeesti.. voiko olla joku joka ei sitä tajua vai olenko kerrankin keksinyt jotain mitä massa ei ole :DD


      • Papeete1 kirjoitti:

        Buahahhaaaaa.. mistä se noin kajahti?? LOL...

        Heh.. edes minä en kykene ihan noin hyvään suoritukseen. Wau.. kyllä tuo pitäisi nyt vähäksi aikaa riittää. Oli siinä kuitenkin muutaman ärsyyntyneen verran tekstiä.

        Huomaa muuten ettei se oli meidän kalatainen älykkö.. ei tajua yhtään mitä pikku Galaktinen Sankari duunailee.

        Oikeesti.. voiko olla joku joka ei sitä tajua vai olenko kerrankin keksinyt jotain mitä massa ei ole :DD

        Hermostui siitä kun esiintyi muutamalla puskanikillä provoamassa ja kävin aina kertomassa sille että tunnistan sen.

        Siis mä hymyilen tolle edelleen. Harvoin saa noin näkyvän raivon käyntiin.

        Joo sä oot fiksu ja tajuut, mut kaikki ei tajuu koskaan.

        Me ollaankin ihan parhaita.


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Tiedän että yleensä menee kohteen suuntaan, mutta kun ne tietää et se oon mä, niin jos tulis kuitenkin tänne ne enimmät.

        Mä oon muuten noissa kehuissa sun kanssas ihan samaa mieltä, eikä ne ees tiedä vielä kaikkia mun parhaita puoliani. Mä oon myös tosi vaatimatonkin ja se johtuu vaan just siitä kun oon ihan paras kaikessa.

        Sun tapauksessa voi kyllä saada kummatkin kuraa niskaansa :D

        En mäkään tiedä, vaikka eniten niitä tästä porukasta varmaan tiedän, kaikkia ominaisuuksia. Kas kun mun äly ei riitä mihinkään hiton kvanttifyysikon tasolle. Sillä sitten menee ne fiksuimmat jutut yli hilseen. Mutta se on kyllä totta.. ja nyt en edes kehu.. että sulle on kyllä suotu runsaalla kädellä vaikka mitä :)


      • Papeete1 kirjoitti:

        Sun tapauksessa voi kyllä saada kummatkin kuraa niskaansa :D

        En mäkään tiedä, vaikka eniten niitä tästä porukasta varmaan tiedän, kaikkia ominaisuuksia. Kas kun mun äly ei riitä mihinkään hiton kvanttifyysikon tasolle. Sillä sitten menee ne fiksuimmat jutut yli hilseen. Mutta se on kyllä totta.. ja nyt en edes kehu.. että sulle on kyllä suotu runsaalla kädellä vaikka mitä :)

        Mä oon vaan tosi lahjakas teeskentelemään fiksua :)

        Ihan vaan ärsyttääkseni oon harjotellut.


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Hermostui siitä kun esiintyi muutamalla puskanikillä provoamassa ja kävin aina kertomassa sille että tunnistan sen.

        Siis mä hymyilen tolle edelleen. Harvoin saa noin näkyvän raivon käyntiin.

        Joo sä oot fiksu ja tajuut, mut kaikki ei tajuu koskaan.

        Me ollaankin ihan parhaita.

        Mulla meni varmaan päivä sen tajuamiseen. Sillä olenkin hieman yllättynyt että itseensä älykkääksi mainostavakaan ei ole sitä tajunnut. Olen hieman hämmentynyt mutta niinkai sitten.. me ollaan ũberbuenoja ja sä oot meidän Sankari. Kuin Gary Grandi.. eiku toihan oli janoisten sankari, ja sä taas olet niiden jollainen pahasta janostakin kärsivä muuten voi olla. Heh.. älykkyystesti teemalla näköjään mennään tässäkin :)

        Joo, kyllä tuosta tekstistä huomaa heti, että sydämestä on tullut. Ei ole provoilua tuo enää. Vituttaahan se nyt ketä vaan, kun jää housut kintuissa kiinni :)


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Mä oon vaan tosi lahjakas teeskentelemään fiksua :)

        Ihan vaan ärsyttääkseni oon harjotellut.

        Vahingossa teeskentelyä oppiskellessasi oppinut oikein asiaakin. Sattuuhan noita paremmissakin perheissä :D


      • Papeete1 kirjoitti:

        Mulla meni varmaan päivä sen tajuamiseen. Sillä olenkin hieman yllättynyt että itseensä älykkääksi mainostavakaan ei ole sitä tajunnut. Olen hieman hämmentynyt mutta niinkai sitten.. me ollaan ũberbuenoja ja sä oot meidän Sankari. Kuin Gary Grandi.. eiku toihan oli janoisten sankari, ja sä taas olet niiden jollainen pahasta janostakin kärsivä muuten voi olla. Heh.. älykkyystesti teemalla näköjään mennään tässäkin :)

        Joo, kyllä tuosta tekstistä huomaa heti, että sydämestä on tullut. Ei ole provoilua tuo enää. Vituttaahan se nyt ketä vaan, kun jää housut kintuissa kiinni :)

        Mä olen sen erään tajuamattomuudesta hiukan hämmästynyt.

        Joku muuten taannoin kysyi että mistä tiedän että suuttuminen on aitoa. Olisi silloin pitänyt etsiä tuo teksti näkyville, mutta oli aikapula.


      • Papeete1 kirjoitti:

        Vahingossa teeskentelyä oppiskellessasi oppinut oikein asiaakin. Sattuuhan noita paremmissakin perheissä :D

        Tosi kovaa työtä että osaa teeskennellä näin aidon oloisesti.


        Miksei ne jo ärsyynny.


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Mä olen sen erään tajuamattomuudesta hiukan hämmästynyt.

        Joku muuten taannoin kysyi että mistä tiedän että suuttuminen on aitoa. Olisi silloin pitänyt etsiä tuo teksti näkyville, mutta oli aikapula.

        Että se todistaa sitä ettei välttämättä ihminen ole kaikissa asioissa älykäs, vaikka jossain osiossa onkin huippu. Voi puuttua tunneälyä tms. Moni nerokaan ei välttämättä empaattisuudellaan ja sosiaalisilla taidoillaan loista. Munkin sosiaalisissa taidoissa on välillä hieman huomautettavaa.. hitto, olenkohan mäkin nero!? Loistavaa loogista päättelyä :D


        Joo.. en mäkään kaikista haista heti provoa, mutta täytyy itteensä kehua että monen olen tunnistanut provoksi, ennenkuin kukaan muu edes epäilee. Vastaavasti on kyllä mennyt pari läpikin ettei se nyt ihan aukoton taito ole. Tuosta kyllä haistaa ihan selvästi ettei ole provosta kyse, vaan ihan aidosta tunteesta. Käy esimerkkinä, jos lukijalla on valmiuksia tunnistaa noita nyansseja. Niin ja on kokemusta provoilusta. Sitäkin tarvitaan, että pystyy erotteleen ne.


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Tosi kovaa työtä että osaa teeskennellä näin aidon oloisesti.


        Miksei ne jo ärsyynny.

        Yrittää saada henkeä :)


        Ei liikaa, muuten haistetaan.


      • Papeete1 kirjoitti:

        Että se todistaa sitä ettei välttämättä ihminen ole kaikissa asioissa älykäs, vaikka jossain osiossa onkin huippu. Voi puuttua tunneälyä tms. Moni nerokaan ei välttämättä empaattisuudellaan ja sosiaalisilla taidoillaan loista. Munkin sosiaalisissa taidoissa on välillä hieman huomautettavaa.. hitto, olenkohan mäkin nero!? Loistavaa loogista päättelyä :D


        Joo.. en mäkään kaikista haista heti provoa, mutta täytyy itteensä kehua että monen olen tunnistanut provoksi, ennenkuin kukaan muu edes epäilee. Vastaavasti on kyllä mennyt pari läpikin ettei se nyt ihan aukoton taito ole. Tuosta kyllä haistaa ihan selvästi ettei ole provosta kyse, vaan ihan aidosta tunteesta. Käy esimerkkinä, jos lukijalla on valmiuksia tunnistaa noita nyansseja. Niin ja on kokemusta provoilusta. Sitäkin tarvitaan, että pystyy erotteleen ne.

        Minusta älykkyyden mittaaminen ja määritteleminen on aika hölmöä, sillä ne testit ovat aina johonkin suuntaan kallellaan. Lisäksi niillä on kumma tarve testata aina nopeuksia kun oikeat ongelmat ratkotaan kuitenkin aina pitkien aikojen kuluessa.

        Mieluummin sanoisi että ei ole älykästä mitata älykkyyttä. Tunnen muutaman oikeasti neron ja ne ovat kaikki pahasti keskimääräistä heikompia joillakin alueilla.



        Mä epäilen aina kaikkea kaikkialla, niin provojenkin on hankalaa päästä ohi.


      • Papeete1 kirjoitti:

        Yrittää saada henkeä :)


        Ei liikaa, muuten haistetaan.

        Laittaa syötin, eli harkitsen ärsytysnikin rekisteöintiä. Mitähän ne nyt sanovat.


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Minusta älykkyyden mittaaminen ja määritteleminen on aika hölmöä, sillä ne testit ovat aina johonkin suuntaan kallellaan. Lisäksi niillä on kumma tarve testata aina nopeuksia kun oikeat ongelmat ratkotaan kuitenkin aina pitkien aikojen kuluessa.

        Mieluummin sanoisi että ei ole älykästä mitata älykkyyttä. Tunnen muutaman oikeasti neron ja ne ovat kaikki pahasti keskimääräistä heikompia joillakin alueilla.



        Mä epäilen aina kaikkea kaikkialla, niin provojenkin on hankalaa päästä ohi.

        Parhaimmillaankin olla vain suuntaa antavia. Kyllä mäkin siinä omassa testissäni sitä ihmettelin, mutta taoin meneen vaan. Kai siinä se on ideana, ettei porukka kuppaa koko päivää niiden kanssa, ja pääsee kahvillekkin välillä :DD

        Mulla on kanssa sellainen käsitys että osa neroista on suorastaan huollettavan tasolla. Tai ainakin ne pitäisi asettaa holhouksenalaisiksi.

        Mulla on sama strategia. Se on hyvä.

        Jaahas. Mulla on leffailta puolessa välissä. Ostin just Alien vs. Predator 2:sen ja sitä katseltiin tuossa, kunne kakru päätti lähtee välillä ulos. Sillä mä täällä nyt nörään vielä vähän aikaa kun en ite viitsi yksinäni sitä katsoa loppuun.

        Että toi scifi on sitten mun lempilaji. Taas saa mielikuvitukselle ruokaa piiitkäksi aikaa.


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Laittaa syötin, eli harkitsen ärsytysnikin rekisteöintiä. Mitähän ne nyt sanovat.

        Jos joku puskakin olis tajunnut jo??


      • Papeete1 kirjoitti:

        Parhaimmillaankin olla vain suuntaa antavia. Kyllä mäkin siinä omassa testissäni sitä ihmettelin, mutta taoin meneen vaan. Kai siinä se on ideana, ettei porukka kuppaa koko päivää niiden kanssa, ja pääsee kahvillekkin välillä :DD

        Mulla on kanssa sellainen käsitys että osa neroista on suorastaan huollettavan tasolla. Tai ainakin ne pitäisi asettaa holhouksenalaisiksi.

        Mulla on sama strategia. Se on hyvä.

        Jaahas. Mulla on leffailta puolessa välissä. Ostin just Alien vs. Predator 2:sen ja sitä katseltiin tuossa, kunne kakru päätti lähtee välillä ulos. Sillä mä täällä nyt nörään vielä vähän aikaa kun en ite viitsi yksinäni sitä katsoa loppuun.

        Että toi scifi on sitten mun lempilaji. Taas saa mielikuvitukselle ruokaa piiitkäksi aikaa.

        Oli piraattina netissä (tosi suttuinen kuva). Pidin siitä ekasta enemmän, mutta on toikin ok. Juoni oli hiukan ohut.

        Alieneista kakkonen on paras.

        Oletko nähnyt Resident Evilit? Vaikka ne on tehty pelelin pohjalta niin ne ovat aika hyviä.


        Kohta pitäis siirtyä hiukan hommiin, kun on tarpeeksi väsynyt että viitsii kirjoittaa tylsää raporttia.


      • Papeete1 kirjoitti:

        Jos joku puskakin olis tajunnut jo??

        Tajua. Täytyy ärsyttää jatkossa lisää.


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Tajua. Täytyy ärsyttää jatkossa lisää.

        Paljon onnea yritykselle. Sitä paitsi puskissa on sekin hyvä puoli, että sinne eksyy aina uusiakin jotka eivät ainakaan tajua mistään mitään, kuhan vaan takoo ärsyttävimmälle kunnon tekstiä.

        Kyllä se siitä, kovaa yritystä vaan :)


      • Papeete1 kirjoitti:

        Paljon onnea yritykselle. Sitä paitsi puskissa on sekin hyvä puoli, että sinne eksyy aina uusiakin jotka eivät ainakaan tajua mistään mitään, kuhan vaan takoo ärsyttävimmälle kunnon tekstiä.

        Kyllä se siitä, kovaa yritystä vaan :)

        Joskus kunnon ärsytyskisa pystyyn ja otetaan Gek-ko mukiaan.

        Nyt muihin hommiin.
        *ruoskii itseään*


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Oli piraattina netissä (tosi suttuinen kuva). Pidin siitä ekasta enemmän, mutta on toikin ok. Juoni oli hiukan ohut.

        Alieneista kakkonen on paras.

        Oletko nähnyt Resident Evilit? Vaikka ne on tehty pelelin pohjalta niin ne ovat aika hyviä.


        Kohta pitäis siirtyä hiukan hommiin, kun on tarpeeksi väsynyt että viitsii kirjoittaa tylsää raporttia.

        Tää juoni jää aikas katkonaiseksi, kun pidetään välillä 3 tunnin taukoa mutta ei se mitään. Mä katon sen kummin sata kertaa, joten kohta on juonikin tuttu.

        Olen nähnyt noita Resident Evileitä, ja kyllä tykkäsin. Pojalla on ne pelitkin, ja ilmeisesti aika löysä yhteys on peleihin. Ei sen väliä, hyviä oli kuitenkin.
        Kaikki Alienitkin on nähty, mutten osaa niin järkkään niitä laittaa.

        Nyt metsästän Underworldia. Mulla on kakkonen eli Evolution, ja se oli kans niin hyvä että ykkönenkin on saatava. Netistä saisi muttei kaupoista löydy. Hyvä ku tuli puheeksi, sen voisi tilata sieltä :)

        Mä alan kanssa sitä leffaa katseleen. Ei muuta kuin kirjoitusintoa ja jonkun asiallisen tekstisuonen puhkeamista sitten vaan. Illan jatkoja :D


    • lunttaavat..

      joten vastaan saman mitä ensimmäiset

      • Luntatessahan pitää tehdä jotain. Helpommalla pääsee kun tietää luonnostaan nää jutut.


      • on ohjata meriliikennettä.

        Joten paikan ohitse kulkee myös laivoja.
        Majakan rikkominen tietysti helpoin keino, koska automatiikka ilmoittaa viasta mantereelle.

        Entäs ne haaksirikkoutuneet laivat?

        Tosin, jos majakan rikkoo illalla se on illalla jo käyttökunnossa.


    • sillä sinne rannikkovartioston ainakin saa.

    • rapiskarpalo

      haluaisin ottaa yhteyttä sinne mantereelle? Saattaisinhan tykätä odotella josko joku ajelisi saaren ohitse ja kun en muutenkaan tykkää rikkoa mitään :>>

    • mies kommentoi

      sinne majakan lähellä olevalle mantereelle, uimalla varmaan pääsisi ja sieltä sitten soittelisin sille sadan kilometrin päässä olevalle mantereelle.

    • tuota...

      Mielestäni olisi erittäin mukavaa, jollei tällä palstalla suoritettaisi "älykkyystestejä". Olen tässä nimittäin juuri nyt nauttinut kolme olutta, joten vastaukseni voit tulkita sitä kautta.

      Ja youtube-linkkiäsi en nyt juuri jaksanut lukea. Mielestäni kaikki keskustelupalstalle kirjoitetut viestit tulee olla ymmärrettävissä ilman linkkien lukemistakin. Tämä on mielestäni vähintäänkin sivistynyt ajatus.:)

      Mutta...

      "Älykkyystesti
      MarttyyriMallari-TTt 3.12.2008 klo 19.57
         Jos kävisi niin ikävästi, että haaksirikkoutuisit autiolle saarelle jonka ainoa sivistyksen merkki olisi majakka, niin miten ottaisit yhteyttä 100-kilometrin päässä olevalle mantereelle.

      Kännykkäsi olisi meriveden tuhoama ja mistään merkkitulistakaan ei tässä tapauksessa olisi hyötyä.


      http://www.youtube.com/watch?v=NrpSCn_8Ho8



      "Ihmettelen jos joku teistä on niin välkky, että tajuaa ratkaisun"



      MarttyyriMallari-TTt"

      Sadan kilsan päähän en pääsisi ainakaan itse rakentamallani veneellä ( en osaa rakentaa veneitä). Majakan etäisyydestä riippuu siis aika monikin asia.;D Jos majakka sijaitsisi sillä saarella, jolle olen haaksirikkoutunut, niin kai se majakan vartija (tms. joku vartija) edes joskus käy duunissa? Majakat meinaan missään valtamerissä koskaan ole...Ottaisin yhteyttä mantereelle siis luultavasti majakan vartijan kautta. Luulen myös, etten koskaan haaksirikkoutuisi mihinkään ihan yksin, ts. sellainen on ainakin epätodennäköistä. Kenties joku toinen haaksirikkoutunut osaisi rakentaa veneenkin, tai sitten jollakin toisella olisi kännykkä säilynyt toimintakuntoisena *vitsi*.;D

      Ei mutta. Onko tuo testi jokin Habbo-Hotel-juttu, tms?;D

    • Hajottaisin majakasta sen lampun ellei siellä olisi puhelinta (joka on hyvinkin mahdollista) ja odottaisin että joku tulee korjaamaan. Nykyisinhän majakat on automatisoituja joten siellä päivystää huoltovälein tai ongelmatapauksissa huoltoryhmä.

      Mitä vaikeaa tuossa edes oli?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe