Pitäis pitää aina turpa kiinni.

Yritin pitää akalta salassa, että olen tulossa, kipeeks, tai siis olen kipee, mut kuitenki, ni jäin heti ruokailun jälkeen kiinni, ku en kehunu ruokaa hyväksi, niinku tavallisesti kuulemma tapaan tehdä.

Kolme minuuttia ruokailun jälkeen se jo kysy, et onko sul nenä tukossa.

Mitenkähän nää tälläset sudenkuopat vois välttää? Mitä muita vastaavia juttuja muuten on?

10

526

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On vaan ratkaisuna ryhtyä samanlaiseen lakkoon kuin täällä.

• on etukäteen kertoa, että on tulossa kipeäksi.

Kuitenkin, koska olet aina kiittänyt ruuasta, se tavallaan on refleksi joka toistuu vaikka mitään ei maistaisi.

Kohdallasi nenän tukkoisuus lienee vakavampaa, kun unohdit kiittää?

• tai joku sellanen.

Joku koiranleuka tietty vääntää tuon muotoon 'enirorokko'.

• lällyn
        relaxed_eyes kirjoitti:

tai joku sellanen.

lää..

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

tai joku sellanen.

vieraat illalla tässä puhuivat...sehän on lapsella enderorokko, aikuisilla suu-ja sorkkatauti..virus kuuleman aiheuttaa.

• cookos

mies sanoo aina, että pitipäs taas mennä puhumaan, ku mä otan sitten asian tarkeempaan syyniin.
      Siks se ei kai hirveesti puhukaan "asioista"...no..kunhan ootte 10 vuotta ens teks yhessä.

• k32v

10v jälkeen tietää jo käsien asennosta miten töissä meni, oliko kiva työmatka, oliko hyvät pöperöt lounaalla, väsyttääkö tms.

Vai onkohan se niin, että luulee tietävänsä.

Turha siinä vaiheessa kuitenkaan on yrittää enää salata mitään, kun kuitenkin epäonnistuu surkeasti.

• cookos
        k32v kirjoitti:

10v jälkeen tietää jo käsien asennosta miten töissä meni, oliko kiva työmatka, oliko hyvät pöperöt lounaalla, väsyttääkö tms.

Vai onkohan se niin, että luulee tietävänsä.

Turha siinä vaiheessa kuitenkaan on yrittää enää salata mitään, kun kuitenkin epäonnistuu surkeasti.

silloin on niin läpinäkyvä, että sanoja ei tarvita..tietää jo toisen suun asennosta, mistä on kyse, sanoisin:D

Salaaminen..onhan jotain omaakin oltava, kuiteskin. Vaikka aika vähän on. Ja ollaanko tasaväkisesti avoimia koskaan..toinen voi olla hyvin avoin ja toinen vaan olevinaan avoin.

Pienikin vilppi....minä oon hyväarvaamaan vilpin. Sen jotenkin haistaa.

• k32v
        cookos kirjoitti:

silloin on niin läpinäkyvä, että sanoja ei tarvita..tietää jo toisen suun asennosta, mistä on kyse, sanoisin:D

Salaaminen..onhan jotain omaakin oltava, kuiteskin. Vaikka aika vähän on. Ja ollaanko tasaväkisesti avoimia koskaan..toinen voi olla hyvin avoin ja toinen vaan olevinaan avoin.

Pienikin vilppi....minä oon hyväarvaamaan vilpin. Sen jotenkin haistaa.

kaipa se riittää, kun tietää, että kaikkea ei voi eikä tarvitse tietää ja toisaalta myös, että kaikkea ei voi kertoa eikä tarvitse kertoa. Eikä silti kyse ole salailusta tai vilpistä.

Juu valheella on lyhyet jäljet ja jos yhtään toisesta välittää, niin vaikea on sellaisia asioita salassa pitää, juuri tuosta "naamasta näkee"- syystä.

Mutta toisaalta, kaipa sitä pitää välillä antaa aihetta mäkättämiseenkin välillä ;)

• cookos
        k32v kirjoitti:

kaipa se riittää, kun tietää, että kaikkea ei voi eikä tarvitse tietää ja toisaalta myös, että kaikkea ei voi kertoa eikä tarvitse kertoa. Eikä silti kyse ole salailusta tai vilpistä.

Juu valheella on lyhyet jäljet ja jos yhtään toisesta välittää, niin vaikea on sellaisia asioita salassa pitää, juuri tuosta "naamasta näkee"- syystä.

Mutta toisaalta, kaipa sitä pitää välillä antaa aihetta mäkättämiseenkin välillä ;)

ja silti joskus teen niin..se on maailman rasittavinta, sille tekijälleenkin saati kuulijalle.
        Mikä saa mäkättämään? Jos äkkiä sanon, puhumattomuus ainakin. ja pitäs kuiteskin aina muistaa, ei aina jaksa puhua. Mutta rasittavaa on myös sen tiedon onkiminen toiselta, kun tietää, että toinen on haluton puhumaan.

Joten...annetaan vaan sen toisen olla. Ihan paras ratkaisu :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1610
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      822
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      571
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe