Luin tuolt jostain, et siitä ja jostain vapaasta miehestä tulis komee pari.
Mitäs, onko ehdotuksia? Kuka sen koppais pois kuleksimasta?
Jaahas, jennielle pitäis löytää mies
35
1721
Vastaukset
- JennieGiedeon
nyt ihan hirveesti.
- JennieGiedeon
relaxed_eyes kirjoitti:
Ei jännittäis jos sul ei jo joku olis mielessä.
vaan tarkkasilmä. Mutta tiijätkö, luulen että kuitenkaan ei.
JennieGiedeon kirjoitti:
sulle kattellahan nyt miäs. Saat itsekin mahdollisuuden vaikuttaa valintaan, mut voit jättää sen tietty käyttämättä.
- JennieGiedeon
relaxed_eyes kirjoitti:
sulle kattellahan nyt miäs. Saat itsekin mahdollisuuden vaikuttaa valintaan, mut voit jättää sen tietty käyttämättä.
pitää auttaa, kun mä en tunne näitä ollenkaa.
JennieGiedeon kirjoitti:
tietää kaiken sanomattakin. Suorastaan pelottavaa.
- riittää siis
että mies on vapaa ja Jennie saa parin näyttämään komealta?
Kait sillä on leveä, suora selkä ja iso haba?- JennieGiedeon
mun ainut vika on se, että oon ihan toivottoman pieni. Suorastaan minimaalisen. Voimaa ei juurikaan ole, mutta sisua sitäkin enemmän :D
ihan loistavaa :D Sä kyllä osaat. Tai no tiedä siitä osaamisesta, aikalailla päin mäntyä on sun parittamiset menneet. :P
Mutta oikealla asialla ja miähiä täällä kuitenkin riittää, siitä kun Jennie pistää poimien vaan ;)- JennieGiedeon
mieli ku nainen ehdottais... Please...
- zisel
Teppo pysyy nyt sitten vaan aisoissa prkl! :D
- zisel
JennieGiedeon kirjoitti:
ehdottaa?
Iske toi Kukkomies! Eikös se ole vapaa? Tietääkseni se on. JennieGiedeon kirjoitti:
Tuollahan on tullu hurjasti hyviä ehdotuksia, eikö niistä nyt joku olis passeli? ;)
Mehän puhutaan täällä niinku ei toiselta osapuolelta tarttis kysyä mitään :D Oikea asenne!- JennieGiedeon
zisel kirjoitti:
ehdottaa?
Iske toi Kukkomies! Eikös se ole vapaa? Tietääkseni se on.Muistaakseni se kävi mulle jo aukomassa päätään. Meidän lyrikaat ja kemiikat ei kohdanneet. Sen mielestä.
- JennieGiedeon
NtiBebs kirjoitti:
Tuollahan on tullu hurjasti hyviä ehdotuksia, eikö niistä nyt joku olis passeli? ;)
Mehän puhutaan täällä niinku ei toiselta osapuolelta tarttis kysyä mitään :D Oikea asenne!kysyä tartte. Kunhan ilmoittaa sitten että sinut on valittu.
zisel kirjoitti:
Teppo pysyy nyt sitten vaan aisoissa prkl! :D
relan paritukset mun osalta on menneet vähän pieleen aina, että mä pysyn kyllä ihan turvallisesti tässä sun kainalossa. :D
- zisel
JennieGiedeon kirjoitti:
Muistaakseni se kävi mulle jo aukomassa päätään. Meidän lyrikaat ja kemiikat ei kohdanneet. Sen mielestä.
koita sitten sitä Artigasia irtoisko siltä :D Mut jos ei siltä irtoo niin koita Genioo. Ja jos ei siltäkään irtoo niin sitten se on se Kukkomies, ei tule ketään muuta tässä heti mieleen....
- zisel
NtiBebs kirjoitti:
relan paritukset mun osalta on menneet vähän pieleen aina, että mä pysyn kyllä ihan turvallisesti tässä sun kainalossa. :D
niin sitä pitää! Koita pitää korkit kiinni ennen saari-reissua että saadaan aika kuluu.
zisel kirjoitti:
koita sitten sitä Artigasia irtoisko siltä :D Mut jos ei siltä irtoo niin koita Genioo. Ja jos ei siltäkään irtoo niin sitten se on se Kukkomies, ei tule ketään muuta tässä heti mieleen....
irtoo jos tarjoo Empatia Seksiä.
Eiks niin, Genio, ihquraksupoksuseni??- JennieGiedeon
zisel kirjoitti:
on niin kiukkuinen, ja kun mä olen kanssa tummaihoinen, niin mistä se mulle suuttuiskaan? Ja sen Genion kans jo kävin juttelemassa ja ei se innostunut lainkaan kun en suostunu lähteen Hesaan sitä pussaileen ja halaileen.
JennieGiedeon kirjoitti:
on niin kiukkuinen, ja kun mä olen kanssa tummaihoinen, niin mistä se mulle suuttuiskaan? Ja sen Genion kans jo kävin juttelemassa ja ei se innostunut lainkaan kun en suostunu lähteen Hesaan sitä pussaileen ja halaileen.
Keskityt nyt vaan ensin niihin ja jätät muut miehet huomiotta, vaikka tääl houkutuksia onkin.
JennieGiedeon kirjoitti:
Muistaakseni se kävi mulle jo aukomassa päätään. Meidän lyrikaat ja kemiikat ei kohdanneet. Sen mielestä.
Itseasiassa ei mulla ole susta huonoa sanottavaa. En vaan ole saavutettavissa nyt (liekö siksi hypännyt jotain sammakontynkää suusta?) - mutta syy ei ole tuo mitä otaksut. Sulla on hyvin tärkeä ominaisuus naisessa eli kiva nimimerkki ;-)
- olli@
petelle jalkavaimoks :)
- JennieGiedeon
Entäs Olli@lle?
- Revolveri
Jenni menee kapakkaan, valisee äijän ja vie luolaansa. Jenni onnellinen. :)
- JennieGiedeon
tehnyt niin. JennieG ei ole ollut onnellinen.
- JennieGiedeon
kiitokset kaikille osallistujille. Aamul on varmaan lista laadittuna josta voin sit valita??
- JennieGiedeon
aktivoitui yllättäen ihan kuus nolla, jättäkää viestejäkin kun käytte kerran lurkkimassa :D
- Revolveri
huomas että sinulla on haku päällä. :)
- ???
Sori en lue niin aktiivisesti ja en tiedä, että ketä tarkoitat? En itse ainakaan koskaan ole keskustellut kuvaamasi nimimerkin kanssa.
Mitä, mies jollekin? Minkälainen miehen mielestäsi pitäisi olla? Arvontaa :)
- ny ketään
näin helpolla päästäkö.
Palstan paras anti on aina ollut katsoa kuinka miehen ja munan kipeät naiset täällä notkuvat, piirittävät ja pyörivät.
Vastahan se on tullu palstalle. Antaa ny notkua jonkun aikaa edes, ennen ku tällasia apuja aletaan antaan. Eiks Fredu oo vielä vapaa? Mut älkää kertoko sille, se on herkkis paritusjutuille. Ikäistään kypsempi ja jäyhempi Fredukka on, joten tossa vois olla ihan asiallinen pari.
- rusalkaa
Mullekin on joku etittävä!
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4663664Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152726Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2762114Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4431988Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841344- 1561251
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631108- 791025
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411008- 56999