Olen tänään saanu tummaa, blondia ja punapäätä!
Vastaukset 21
saanu pussata.
buddy-love kirjoitti:
Jollakulla oli reilusti raitoja, tai kävitte peruukkikaupassa.
kerkesin jo tonne tvt:n alle vastata.
- no huh
kysyä luvan jokaiselta?
- dayum
relaxed_eyes kirjoitti:
kerkesin jo tonne tvt:n alle vastata.
huolestua jotta et sä nyt niiiin kovassa suosiossa voi naisten keskuudessa olla.
- no huh
relaxed_eyes kirjoitti:
ni ilman jäis. Parempi, ettei nii kysele.
jotta yhteiskunta toimisi ja voimme asua yhteisöissä, meidän kaikkien pitäisi noudattaa samoja sääntöjä. Ajatteles nyt mikä kaaos siitä tulis, jos kaikki muutkin vaan tekis mitä haluais.
no huh kirjoitti:
jotta yhteiskunta toimisi ja voimme asua yhteisöissä, meidän kaikkien pitäisi noudattaa samoja sääntöjä. Ajatteles nyt mikä kaaos siitä tulis, jos kaikki muutkin vaan tekis mitä haluais.
onneks kaikki ei tee ja oon mäkin yleensä kiltti.
- no huh
relaxed_eyes kirjoitti:
onneks kaikki ei tee ja oon mäkin yleensä kiltti.
ehkä se toimii sulle, mut se tapahtuu muiden kustannuksella. Vielä vakavampaa on se, jos muut alkavat ottaa sinusta oppia, silloin häviävät kaikki, sinäkin.
no huh kirjoitti:
ehkä se toimii sulle, mut se tapahtuu muiden kustannuksella. Vielä vakavampaa on se, jos muut alkavat ottaa sinusta oppia, silloin häviävät kaikki, sinäkin.
mähän olen hengittävä virhekierre.
- no huh
relaxed_eyes kirjoitti:
mähän olen hengittävä virhekierre.
heti sanonut.
trio-jäätelö.
- JennieGiedeon
paras?
mä oon ihan heikkona blondeihin, mut on mun pään saanu mustatukkasetkin sekaste, ja kyllä mä tykkään, et avokille sopii toi punanen mikä sil on ni kaikkein parhaiten. Minähän sen värin puoliks valitsinkin. *kröh*
- JennieGiedeon
relaxed_eyes kirjoitti:
mä oon ihan heikkona blondeihin, mut on mun pään saanu mustatukkasetkin sekaste, ja kyllä mä tykkään, et avokille sopii toi punanen mikä sil on ni kaikkein parhaiten. Minähän sen värin puoliks valitsinkin. *kröh*
juuri puoli pistettä mun silmissä. Heikkona Blondeihin?????? Ihmisessä pitää olla väriä!!!
JennieGiedeon kirjoitti:
juuri puoli pistettä mun silmissä. Heikkona Blondeihin?????? Ihmisessä pitää olla väriä!!!
Mitkä oli lähtöpisteet?
...onhan tuota vuorokaudessa ollut joskus tunteja aika paljon viriilille nuorelle miehelle, mutta ei siitä sen enempää.
- NevilleR
... melkein vieraissa siis. Montax on vielä toteuttamatta?
/Nev
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671039- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84847
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087608Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52564
- 60544