Onks galleriauudistus

mielestäsi melkein kokonaan tappanut sen vähänkin asiakeskustelun mitä tääl on ollut?

Mun mielestä on. En tiedä sit, että johtuuko se siitä, että ihmiset turisee galleriassa niin paljon, et se syö sit resursseja keskustella järkeviä täällä, vai johtuuko se siitä, että järkevät keskustelijat ovat häippässeet mielipiteineen ja ajatuksineen muualle. Vai mistäköhän asia mahtaa johtua.

Voi tätä elämän dramatiikkaa.

14

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaislikossa suhisee

jätän rekkaantumatta kokonaan. Puskasjussina pysymällä ei tule galleriaongelmia :)

En ole pitkään palstaa seurannut, mutta itsetä tuntuu sitä, että viimeaikaiset taistelut ajavat asiakeskustelijat tiehensä. Ehkä gallerioissa pystyy paremmin rajaamaan epäasialliset kirjoittelijat pois.

• onpa itseltänikin mennyt muutamia hyviä aloituksia nk. ohi, koska noi taistelut ovat vieneet huomion.

• scale

Mä en ennenkään ole kauheesti välittänyt tosta galleriahömpästä (en oo muuten vieläkään viittiny päivittää omaani).

Aika ajoin täällä vaan paska lentää kuin varpusparvi, oli gallerioita tai ei.

Mutta olen mä kaipaillut joitakin kirjoittelijoita, oita täällä ei ole pahemmin viime aikoina näkynyt.

• Mä oon kaivannu ainaki white_peonya. Ja koppava horokin sais kirjotella enemmän. Ja joitakin asiapuskia on vissiin jossain muualla, mut muita ei tuu just nyt nimeltä mieleen.

• scale
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mä oon kaivannu ainaki white_peonya. Ja koppava horokin sais kirjotella enemmän. Ja joitakin asiapuskia on vissiin jossain muualla, mut muita ei tuu just nyt nimeltä mieleen.

joitakin nyt mainitakseni. Joo ja Yrmioo (siinä muuten tyyppi jonka nimimerkki istuu kuin nyrkki silmään).

Oikeestaan en tykkäisi nimetä ketään, mutta nyt sitten nimesin.

• on jatkuvasti
        scale kirjoitti:

joitakin nyt mainitakseni. Joo ja Yrmioo (siinä muuten tyyppi jonka nimimerkki istuu kuin nyrkki silmään).

Oikeestaan en tykkäisi nimetä ketään, mutta nyt sitten nimesin.

täällä. Papukin ruvennut taas suoltaa tuutin täydeltä sontaa. La.ra on ainoa noista jota ei ole näkynyt.

• vähän pihalla tuosta galleriauudistuksesta, mutta ehkä sillä on ollut oma osansa tähän. Paljon täällä tuntuu olevan jotain omituista kränääkin ja se varmaan latistaa monen mielenkiintoa osallistua asiapohjalta keskusteluihin.

Itsestä taas tuntuu, etten enää ehdi mihinkään keskusteluihin "mukaan". Ne menee niin järjetöntä vauhtia ohi ja mun kommentoinnit nykyään on melkein täysin sellasta tyhjänpäivästä pulinaa, kunhan tapan pari minuuttia päivästä. Pitkään aikaan ei oo tullu käytyä oikein kunnon keskusteluja, joten enemmän ne on jääny sit seuraamisen puolelle jos siihenkään.

• KoppavaHoro

Miten siellä galleriassa voi turista?

Sä oot mun ainoo kaveri siellä eikä me ikinä siellä mitään turista eikä edes surista.

• No jumalautsi!

Mut, voi siel muidenkin kuin kaverien kans turista.

• uk-ko

liian vähän aikaa palstalla, kun en osaa arvioida, mikä keskustelun taso on joskus ollut. Kesällä ja alkusyksystä oli mun mielestä sitä tyhjää nolla-aloitusta enemmän kuin nyt. Sitten se katosi ja mun mielestä keskustelut muutti paremmiksi. Nyt on taas vähän aikaa ollut hässäkkää.

Kyllä mulle on asiallisiakin keskusteluja riittänyt, sen minkä olen asiallisesti jaksanut keskustella. Jotkuthan on kuitenkin ilmoittaneet ihan "virallisesti" siiräneensä sosiaalisuutensa palstalta galleriaan. Mutta heidän intressi ei sitten ole yleisessä keskustelussa: ovat roikkuneet palstalla vaihtoehdon puutteessa?

Täytyy vaan tarttua sitten niihin hyviin jutteluihin, kun niitä tulee. Eli edelleen se kai on keskustelijoista kiinni, millaista tasoa tahtoo ylläpitää.

• jos jonkinlaista kynäniskaa, tuntemattomasta turisijasta päivän politiikkaan ja talouteen, työttömyyteen, työllisyyteen. Tietty huulenheittoa unohtamatta.

Tietty ku kattoo alotusten määrää, ni kuka tahansa tajuaa, että määrä on korvannu laatua.

Ja vitun juutuuppi on syöny 90%:a verbaliikasta mitä palstal joskus on ollu.

Ei sillä, minähän mukaudun ja sopeudun galleriauudistukseen ja juutuuppailuunkin, mut voi sitä vähä kaihomielellä kuitenki muistella vanhaa, olis se niin kiva kuitenkin edes lukea kunnon vanhan ajan vääntöä.

Tietty, osaltaan varmaan vaikuttaa sekin, et liian tutuiksikin on osan porukasta kans tullu, et sillai pitäis saada myös sitä uutta verta kentälle.

Mitähän vielä...eipä kai muuta.

• uk-ko
        relaxed_eyes kirjoitti:

jos jonkinlaista kynäniskaa, tuntemattomasta turisijasta päivän politiikkaan ja talouteen, työttömyyteen, työllisyyteen. Tietty huulenheittoa unohtamatta.

Tietty ku kattoo alotusten määrää, ni kuka tahansa tajuaa, että määrä on korvannu laatua.

Ja vitun juutuuppi on syöny 90%:a verbaliikasta mitä palstal joskus on ollu.

Ei sillä, minähän mukaudun ja sopeudun galleriauudistukseen ja juutuuppailuunkin, mut voi sitä vähä kaihomielellä kuitenki muistella vanhaa, olis se niin kiva kuitenkin edes lukea kunnon vanhan ajan vääntöä.

Tietty, osaltaan varmaan vaikuttaa sekin, et liian tutuiksikin on osan porukasta kans tullu, et sillai pitäis saada myös sitä uutta verta kentälle.

Mitähän vielä...eipä kai muuta.

vasta enemmän käydä täällä. Mutta voihan se olla, että silloin oli monipuolisempaa pulinaa. Oma kokemus nyt on enemmän tämän vuoden puolelta.

Mulle tämä palsta näyttäytyy tällaisena. Pitääkö tänne nyt alkaa vääntää jotain ihme aloituksia?

• uk-ko kirjoitti:

vasta enemmän käydä täällä. Mutta voihan se olla, että silloin oli monipuolisempaa pulinaa. Oma kokemus nyt on enemmän tämän vuoden puolelta.

Mulle tämä palsta näyttäytyy tällaisena. Pitääkö tänne nyt alkaa vääntää jotain ihme aloituksia?

>Pitääkö tänne nyt alkaa vääntää jotain ihme aloituksia?

Mä oon kyl sitä mieltä, et ei ny välttis nii kauheesti tarvii alotuksia tehä, olemassaolevissain alotuksissa riittää keskusteltavaa.

• on niin helppo lähetellä muiden näkemättä yksityisviestejä, joissa paljastaa itsestä paljon enemmän, kuin palstalla. Tietty niitä viestejä saa vain harvat ja valitut.

Sitten vois kysyä, et miksi ei sitä ennen lähetellyt sähköpostia...mitä tuohon voi muuta todeta, kuin että: Sanoppa muuta :)

Mulla on jo pitkään mennyt vähän multipower alhaalla tuolla palstapuolella, joten ei galleriauudistus ole palstakirjoitusaktiivisuuteen vaikuttanut oikeastaan mitenkään.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      168
      1428
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1019
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      650
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      637
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      622
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      573
    Aihe