* "Pähkinänkuoressa ilamaistuna"!
** Olen tullut uskoon jo ollessani pienpoika, 7v. ensikerran kohtasin Herran.
* Kun olin 14 vuotias, oli vanhanajan tupakokous, talossa, jossa olin töissä, talon isäntä ja emäntä olivat uskovaisia.
* Toivo Waklin oli saarnaamassa, ja loppukokouksessa nostin käteni kun kysyttiin, kuka haluaa antaa elämänsä Jeesukselle.
* TW. rukoili puolestani kokouksen päätösrukouksessa, koin valtavan vapauden koko olemuksessani, ja siitä tuli valtava riemu sydämeeni että oli niin luonnollista kiittää ja ylistää Jeesusta, rakastuin Häneen kertakaikkiaan sydäntäni myöten.
* Ja lähes heti perään minut täytettiin Pyhällä Hengellä, puhuin kielilä koko sen illan, yön perään, en saanut onneni takia nukuttua, ja kielilläpuhuminen vaan jatkui seuraavan päivän ja ja aina kun aloin puhumaan jotain ihan suomeksi, ei kun kielet vaan tuppas tulemaan yhä edellen, ja siinä meni pariviikkoa, ennenkuin sain lahjan sillai hallintaan, että voin sitä käyttää silloin kun haluan, se oli uskomatonta aikaa, oli todella taivas tullut sisimpääni, ja silloin oli tavas sisällisesti minussa ja niin on aina jokaisessa joka uudestisyntyy.
* Ja ihme ei ole päättynyt, puhun edelleen kielillä pitkiäkin aikoja, laulan kielillä, olen saanut yli 20 laulua sanoineen ja sävelineen Pyhän Hnegen kautta, olen edelleen tuon ihmeellisen Hengen valtaama, en enää tietenkään sitä niin ulospäin huomaa, koska kaikki oma ansioituneen huuma on kadonnut, jota ensin luulee olevansa.
* Ensin laulaa, että "Olen ihmeellinen, olen ihmeellinen!"
* Mutta sitten putoaa jalat maahan ja laulu muutuu,"Jeesus on ihmeellinen Jeesus on ihmeellinen, Hän on ihmeellinen!"
* Tulee Johanneskastajan mieli, Hänen tulee enetä ja minun vähetä, mutta silti saa olla varmuudessa ja tietoisuudessa onnestaan.
* Psalmin kirjoittaja kyllä sanoo, "heidän kasvonsa loistavat ilosta."
* Ja kyllä siinä ensirakkauden huumassa Jeesukseen, kasvoni loistikin, ja ei se ihan ole sammunut vieläkään, ja kerran saa loistaa uudessa hengellisessä ruumiissa Kristuksen kunniaksi aina ja iankaikkisesti!
* Pitkä elämäni on ollut kuin merenaalloilla, nousua ja laskua, ja on siinä saanut avuksi huutaa Herraa monet kerrat, koska jota Herra noin siunaa, niin vastahenget on sitäkin aktiivisemmat, ja siinä taistossa on usein hukkumaisillaan, mutta Jeesus on myrskyt tynnyttänyt, aina purren pinalla pitänyt, vaikka joskus on jo näyttänyt haaksirikon olevan tulossa.
* Tänään kiitän Jeesusta ehkä enemmän kuin koskaan aikaisemmin, olen uskon säilyttänyt, enkä pahemmin taakse menneisiin katsele, vaikka siitäkin vihollinen kyllä huolehtii, että asiosta muistutellaan, ne ei kuitenkaan voi hukuttaa, koska Jeesus on purressain. Jeesus on Herra!
Henkilökohtainen todistukseni!
81
1927
Vastaukset
- äimän käkenä
Miksi apostolit todistivat Kristuksesta ja sinä itsestäsi?
- todé
Varsin outo on näet tuo viestisi sisältö. Mohis ei korota itseään, ei sinne päinkään.
- äimän käkenä
todé kirjoitti:
Varsin outo on näet tuo viestisi sisältö. Mohis ei korota itseään, ei sinne päinkään.
Emme tunne vastaavaa puuhastelua apostolien kirjoituksista kuin helluntailaisten itsestä todistaminen kokouksissaan.
Eikä varsinkaan vasta uskoontulleiden todistustoimintaa kun Evankeliumin sanoma on vielä itsellekin hakusessa. Ja yleensä jääkin pääosiltaan luulotiedon varaan.
Hebrealaiskirje:
5:12 Sillä te, joiden olisi jo aika olla opettajia, olette taas sen tarpeessa, että teille opetetaan Jumalan sanojen ensimmäisiä alkeita; te olette tulleet maitoa tarvitseviksi, ei vahvaa ruokaa.
Ei olekaan mikään ihme, että hengellisistä asioista on sekaannusta, kun jokainen puhuu senmukaan kuin itse kuvittelee asioiden olevan.
1.Korinttolaiskirje:
12:29 Eivät suinkaan kaikki ole apostoleja? Eivät kaikki profeettoja? Eivät kaikki opettajia? Eiväthän kaikki tee voimallisia tekoja?
1.Timoteuksen kirje:
1:7 tahtoen olla lainopettajia, vaikka eivät ymmärrä, mitä puhuvat ja minkä varmaksi väittävät. mitä Hän on minulle tehnyt, Herrasta siinä puhun, ja mitä Häneltä olen saanut ja sen vaikutuksesta minuun. Khdehditko?
* Älä kuitenkaan, Herra on sama tänäänkin, ja voi antaa sinullekin saman ja enemmänkin, Hänen annit ei vähene eikä kulu eikä vanhene, anova saa, ja etsivä löytää!äimän käkenä kirjoitti:
Emme tunne vastaavaa puuhastelua apostolien kirjoituksista kuin helluntailaisten itsestä todistaminen kokouksissaan.
Eikä varsinkaan vasta uskoontulleiden todistustoimintaa kun Evankeliumin sanoma on vielä itsellekin hakusessa. Ja yleensä jääkin pääosiltaan luulotiedon varaan.
Hebrealaiskirje:
5:12 Sillä te, joiden olisi jo aika olla opettajia, olette taas sen tarpeessa, että teille opetetaan Jumalan sanojen ensimmäisiä alkeita; te olette tulleet maitoa tarvitseviksi, ei vahvaa ruokaa.
Ei olekaan mikään ihme, että hengellisistä asioista on sekaannusta, kun jokainen puhuu senmukaan kuin itse kuvittelee asioiden olevan.
1.Korinttolaiskirje:
12:29 Eivät suinkaan kaikki ole apostoleja? Eivät kaikki profeettoja? Eivät kaikki opettajia? Eiväthän kaikki tee voimallisia tekoja?
1.Timoteuksen kirje:
1:7 tahtoen olla lainopettajia, vaikka eivät ymmärrä, mitä puhuvat ja minkä varmaksi väittävät.ekivaarin opetuslapsi, ellet sitten peräti hän itse?
- emmekö tunne??
äimän käkenä kirjoitti:
Hebrealaiskirje:
1.Korinttolaiskirje:
1.Timoteuksen kirje:
1:7 tahtoen olla lainopettajia, vaikka eivät ymmärrä, mitä puhuvat ja minkä varmaksi väittävät.Kyllä jos luet tarkoin Raamatun. Huomaat sielä moniaita samankaltaisia kertomuksia joita ihmiset iloissaan kertoivat Jumalan suurista töistä. Esim:Ap. t. 15:12
Niin koko joukko vaikeni, ja he kuuntelivat Barnabasta ja Paavalia, jotka kertoivat, kuinka suuria tunnustekoja ja ihmeitä Jumala oli tehnyt pakanain keskuudessa heidän kauttansa.
Ja myös moni Jeesuksen parantama kertoili, vaikka Jeesus joskus jopa esteli.
Luehan uudestaan ajatuksella. - äimän käkenä
emmekö tunne?? kirjoitti:
Kyllä jos luet tarkoin Raamatun. Huomaat sielä moniaita samankaltaisia kertomuksia joita ihmiset iloissaan kertoivat Jumalan suurista töistä. Esim:Ap. t. 15:12
Niin koko joukko vaikeni, ja he kuuntelivat Barnabasta ja Paavalia, jotka kertoivat, kuinka suuria tunnustekoja ja ihmeitä Jumala oli tehnyt pakanain keskuudessa heidän kauttansa.
Ja myös moni Jeesuksen parantama kertoili, vaikka Jeesus joskus jopa esteli.
Luehan uudestaan ajatuksella.Eihän Paavalia ja Barnabasta voi asioiden tuntemuksessa verrata asioita ymmärtämättömään Mohikaniin!
Paavalin opetukset ovat meiiläkin korvaamattomia oppilähteitä toisinkuin Mohikanin viestit, joista loistaa ymmärtämättömyys ja väärinkäsittämiset.
Ja mitä kerroin helluntailaisten tavasta kannustaa oppimattomia nuoria traktaattien levitykseen, niin puhun omasta nuoruuden kokemuksestani. Enpä lähtisi moiseen nyt, kun tunnen asioita omakohtaisemmin.
Eikä apostolitkaan ketään vastaavanlaiseen kehoittaneet. - tarvitsekkaan.
äimän käkenä kirjoitti:
Eihän Paavalia ja Barnabasta voi asioiden tuntemuksessa verrata asioita ymmärtämättömään Mohikaniin!
Paavalin opetukset ovat meiiläkin korvaamattomia oppilähteitä toisinkuin Mohikanin viestit, joista loistaa ymmärtämättömyys ja väärinkäsittämiset.
Ja mitä kerroin helluntailaisten tavasta kannustaa oppimattomia nuoria traktaattien levitykseen, niin puhun omasta nuoruuden kokemuksestani. Enpä lähtisi moiseen nyt, kun tunnen asioita omakohtaisemmin.
Eikä apostolitkaan ketään vastaavanlaiseen kehoittaneet.koska jos on sama into kuin:Mark. 7:36
Ja Jeesus kielsi heitä sitä kenellekään sanomasta; mutta mitä enemmän hän heitä kielsi, sitä enemmän he julistivat.
Huomaatko?
Ja toisaalta:Mark. 16:15
Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
Huomaatko? äimän käkenä kirjoitti:
Eihän Paavalia ja Barnabasta voi asioiden tuntemuksessa verrata asioita ymmärtämättömään Mohikaniin!
Eikä apostolitkaan ketään vastaavanlaiseen kehoittaneet.kun et ole uudestisyntynyt, etkä siis osallisena Pyhästä Hengestä, siksi sinun tietosi on luulo tietoa, ja luulet tietäväsi, mutta et tiedä, niikuin kuin tietää tulisi.
* Turha väittää vastaan, krijoitksesi henki sen paljastaa, Pyhä Henki ei asu sydämessä, jolla on uskonnollinen viha elävää uskovaa kohtaan.
* Jeesuskin joutui siksi ristille, kun todisti olevansa Jumalan Poika =Jumala!
* Sinä sanoit, että Raamattu ei tunne todistamista Jeesuksesta,mutta entäs tämä sitten:
* ""
* Suulla todistetaan Jeesuksesta, ja se on julistamista, ja Sanan kuulemisesta syntyy usko, jolla tullaan uskoon.
* Sinulla on kuurot korvat, ja sokeat silmät, koska et ole kuullut evankeliumia, vaan yrität rakentaa sitä kirjaimesta, mutta se vaan valitettavasti kuolettaa lopunkin usko sydämetsi.
* Tulee uskoa uskon antajaan ja täydelliseksi tekijään,Jeesukseen.
* Oletko muuten ekivaari, Raamatun kopsailusi on samaa tyyliä, ei toista ole samanlaista. Tule vaan esille omalla niccilläsi, ja tuosta vihamilisyydestä sinut tunnistaa. Ja tunnen sen kyllä hengessänikin, että ekivaari siellä "äimän käkenä" puuskuu vihaa!- Mutta mitä sanoo Raamattu?
äimän käkenä kirjoitti:
Eikä apostolitkaan ketään vastaavanlaiseen kehoittaneet.>>>Eikä apostolitkaan ketään vastaavanlaiseen kehoittaneet.
- äimän käkenä
Mutta mitä sanoo Raamattu? kirjoitti:
>>>Eikä apostolitkaan ketään vastaavanlaiseen kehoittaneet.
Rakkaat veljet olivat Paavalin tuntemia, jotka tunsivat asiat paremmin kuin Mohikani.
Olen ollut jakamassa traktaatteja jotka pelottelivat helvetillä jos ei ota sitä sanomaa vastaan, jota me jaoimme!
Ja se oli harhaoppia.
Paavali tunsi evankeliumin sisällön ja opilliset periaatteet pilkuntarkkuudella, mutta me vilpittömyydestämme huolimatta olimme Mohikaanin tasoisia asioista tietämättömiä lahkon narreja. äimän käkenä kirjoitti:
Rakkaat veljet olivat Paavalin tuntemia, jotka tunsivat asiat paremmin kuin Mohikani.
Olen ollut jakamassa traktaatteja jotka pelottelivat helvetillä jos ei ota sitä sanomaa vastaan, jota me jaoimme!
Ja se oli harhaoppia.
Paavali tunsi evankeliumin sisällön ja opilliset periaatteet pilkuntarkkuudella, mutta me vilpittömyydestämme huolimatta olimme Mohikaanin tasoisia asioista tietämättömiä lahkon narreja.olenpa oppini saanut juuri Paavalilta ja muilta apostoleilta.
* Voitkos kertoa ihan oman todistuksesi omalla suullasi kerrotuna Jeesusken kunniaksi, miten sinä olet kokenut uskoon tulemisen, eli uudestisyntymisen?- äimän käkenä
Mohikaani_27 kirjoitti:
olenpa oppini saanut juuri Paavalilta ja muilta apostoleilta.
* Voitkos kertoa ihan oman todistuksesi omalla suullasi kerrotuna Jeesusken kunniaksi, miten sinä olet kokenut uskoon tulemisen, eli uudestisyntymisen?////* Voitkos kertoa ihan oman todistuksesi omalla suullasi kerrotuna Jeesusken kunniaksi, miten sinä olet kokenut uskoon tulemisen, eli uudestisyntymisen? ////
Herran armosta ja Kristuksen Sanan kautta, kuten kirjoitukset edellyttävätkin.
kuinkas muuten? äimän käkenä kirjoitti:
////* Voitkos kertoa ihan oman todistuksesi omalla suullasi kerrotuna Jeesusken kunniaksi, miten sinä olet kokenut uskoon tulemisen, eli uudestisyntymisen? ////
Herran armosta ja Kristuksen Sanan kautta, kuten kirjoitukset edellyttävätkin.
kuinkas muuten?* Miksi meidän Hengenyhteys ei toimi, olet täysin erimieltä tästä avauksestanikin, ikäänkuin puhuisin vain omiani, ja vielä Raamtulla yrität mitätöidä todistukseni, ja puhut ilkeässä sävyssä uskostani Jeesukseen, samoin kielillä puhumisesta yleensä, ja väität oppiani omatekoiseksi.
* Kärkkäästi arvostelet, Mohikaani on sitä ja Mohikaani on tuota, ja mitä milloinkin.
* Jos olet aidosti uudestisyntynyt, sinun tulisi olla kanssani samassa Hengessä, jos kerran ollaan samasta Kristksen Hengestä ja veressä puhdistuksen saanut?
* Emme me voi uudestisyntyä pelkästään kirjaimen ja siihen uskomisen kautta, kyllä pitää kohdata elävä Sana, eli Jumala, joka on Jeesuksessa, uudestisynnyttäjä Jeesus Kristus itse, päästä Hengen yhteyteen ja Kristuksen sisäiseen tuntemiseen, ei pelastus ole kirjaimessa, vaan Persoonassa, Jeesuksessa itsessän.
* Vaikka ei olisi koskaan Raamattua nähnytkään, voi kokoea uudestisyntymisen täysin yhtä lailla kuin se, joka osaa vaikka Raamatu ulkoa.
* Uskoon tulossa on kaksi tärkeää henkilöä kahdestaan, vaikka ympärillä olisi ihmisiä pilvinpimein.
* Uudestisyntymässä kohtaa minä/sinä ja Jeesus, Pyhän Hengen läsäolon kautta. Mitään muuta ei tarvita. Se on henkilökohtainen tapaaminen, syntinen ja synnistä Vapahtaja.
* Jokainen uskoontulo on Isän ja tuhlaajapojan paluu tapahtuma. Vain kaksitodellista persoonaa kohtaa oikealla hetkellä ja oikeassa paikassa, juuri siinä, missä syntinen saa armahduksen.
* Sopiiko tälläinen sinun kohdallasi uudestisyntymiseesi, vai tarvitsetko siihen Raamatun, ja sieltä jotain opittua ulkoa opeteltua kirjainta.
* Minä olen melko varma, että et ole koskaan kohdannut Vapahtajaa henkilökohtaisesti, koska et koskaan puhu HÄNESTÄ, joka on koko tapahtuman päähenkilö, puhut kyllä opistasi ja kopsaat Raamattua määrättömästi, mutta et tunne Jeesusta ollenkaan. Et puhu "Yljästä", niikuin "morsiamen" tulisi rakkaastaan puhua, alinomaan, elää siitä, että on löytänyt rakkaimpansa.
* Sinä olet rakastunut ideologiaan, et Persoonaan Jeesukseen Kristukseen. Näin minä väitän! Vaikka en ala väittelemään siitä kanssasi, koska siitä ei voi väitellä, ei ole kuin yksi Jeesus, ja yksi usko, joka uudestisynnyttää. Ja tie pelastukseen on yksinkertainen, ei siitä voi väitellä.
* Koko uudestisynytmisen A ja O on Krsituksen sisäinen tunteminen. Ja se voi tapahtua ilman ainuttakaan kirjainta Raamatusta!- äimän käkenä
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Miksi meidän Hengenyhteys ei toimi, olet täysin erimieltä tästä avauksestanikin, ikäänkuin puhuisin vain omiani, ja vielä Raamtulla yrität mitätöidä todistukseni, ja puhut ilkeässä sävyssä uskostani Jeesukseen, samoin kielillä puhumisesta yleensä, ja väität oppiani omatekoiseksi.
* Kärkkäästi arvostelet, Mohikaani on sitä ja Mohikaani on tuota, ja mitä milloinkin.
* Jos olet aidosti uudestisyntynyt, sinun tulisi olla kanssani samassa Hengessä, jos kerran ollaan samasta Kristksen Hengestä ja veressä puhdistuksen saanut?
* Emme me voi uudestisyntyä pelkästään kirjaimen ja siihen uskomisen kautta, kyllä pitää kohdata elävä Sana, eli Jumala, joka on Jeesuksessa, uudestisynnyttäjä Jeesus Kristus itse, päästä Hengen yhteyteen ja Kristuksen sisäiseen tuntemiseen, ei pelastus ole kirjaimessa, vaan Persoonassa, Jeesuksessa itsessän.
* Vaikka ei olisi koskaan Raamattua nähnytkään, voi kokoea uudestisyntymisen täysin yhtä lailla kuin se, joka osaa vaikka Raamatu ulkoa.
* Uskoon tulossa on kaksi tärkeää henkilöä kahdestaan, vaikka ympärillä olisi ihmisiä pilvinpimein.
* Uudestisyntymässä kohtaa minä/sinä ja Jeesus, Pyhän Hengen läsäolon kautta. Mitään muuta ei tarvita. Se on henkilökohtainen tapaaminen, syntinen ja synnistä Vapahtaja.
* Jokainen uskoontulo on Isän ja tuhlaajapojan paluu tapahtuma. Vain kaksitodellista persoonaa kohtaa oikealla hetkellä ja oikeassa paikassa, juuri siinä, missä syntinen saa armahduksen.
* Sopiiko tälläinen sinun kohdallasi uudestisyntymiseesi, vai tarvitsetko siihen Raamatun, ja sieltä jotain opittua ulkoa opeteltua kirjainta.
* Minä olen melko varma, että et ole koskaan kohdannut Vapahtajaa henkilökohtaisesti, koska et koskaan puhu HÄNESTÄ, joka on koko tapahtuman päähenkilö, puhut kyllä opistasi ja kopsaat Raamattua määrättömästi, mutta et tunne Jeesusta ollenkaan. Et puhu "Yljästä", niikuin "morsiamen" tulisi rakkaastaan puhua, alinomaan, elää siitä, että on löytänyt rakkaimpansa.
* Sinä olet rakastunut ideologiaan, et Persoonaan Jeesukseen Kristukseen. Näin minä väitän! Vaikka en ala väittelemään siitä kanssasi, koska siitä ei voi väitellä, ei ole kuin yksi Jeesus, ja yksi usko, joka uudestisynnyttää. Ja tie pelastukseen on yksinkertainen, ei siitä voi väitellä.
* Koko uudestisynytmisen A ja O on Krsituksen sisäinen tunteminen. Ja se voi tapahtua ilman ainuttakaan kirjainta Raamatusta!Ilman Raamatun Sanaako?
Mohikani >//Koko uudestisyntymisen A ja O on Krsituksen sisäinen tunteminen. Ja se voi tapahtua ilman ainuttakaan kirjainta Raamatusta! ////
Ei voi olla Kristuksen sisäistä tuntemista niin, että uskon sisältö olisi vastoin Raamatun opetuksia.
2.Pietarin kirje:
1:8 Sillä jos teillä on nämä ja ne yhä enenevät, niin ne eivät salli teidän olla toimettomia eikä hedelmättömiä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemisessa.
3:18 ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään.
Kristuksen tunteminen on yhtä tiedon lisääntymisen kanssa. Ja tieto ei voi olla muuta kuin sitä oppia jota apostolit opettivat.
Parannusta ei ole tekosyntien poislaittoa, vaan sisäisen ihmisen nöyrtymistä Herran tahdon alaisuuteen.
Teot ovat sitten tuon uudestisyntyneen hengen hedelmää.
Meillä on koko Kristuksen sovitusoppi perusteineen ymmärrettynä eri tavoin.
Minun uskoni perustuu sille syntiajatukselle joka johtui Jeesuksenaikaisesta tilanteesta Israelille erilaisena kuin pakanoille.
21. Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
22. se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
23. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
24. ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
25. jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
26. jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.
27. Missä siis on kerskaaminen? Se on suljettu pois. Minkä lain kautta? Tekojenko lain? Ei, vaan uskon lain kautta.
28. Niin päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja.
29. Vai onko Jumala yksistään juutalaisten Jumala? Eikö pakanainkin? On pakanainkin,
30. koskapa Jumala on yksi, joka vanhurskauttaa ympärileikatut uskosta ja ympärileikkaamattomat uskon kautta. Room.3
Sinulla on helluntailaisuuden tapaan oppisi irti Raamatun sanasta, ja siitä sinun tulisi tehdä parannus.
Usko Herran Evankeliumi äläkä rakenna omaa oppiasi sen sijalle!
Itsestä todistamisen olen kantapään kautta oppinut erilaiseksi elämänkokemukseni karttuessa. Se mikä on minulle siunaava kokemus, ei ole intiimiytensä vuoksi muille kerrottavissa, jotta niitä kokemuksia ei ymmärettäsi väärin. Ja siksi, että kaikkea en voi itsekään oikein ymmärtää, ja kertoisin niistä siksi toisin kuin Herra ne on viisaudessaan järjestänyt. äimän käkenä kirjoitti:
Ilman Raamatun Sanaako?
Mohikani >//Koko uudestisyntymisen A ja O on Krsituksen sisäinen tunteminen. Ja se voi tapahtua ilman ainuttakaan kirjainta Raamatusta! ////
Ei voi olla Kristuksen sisäistä tuntemista niin, että uskon sisältö olisi vastoin Raamatun opetuksia.
2.Pietarin kirje:
1:8 Sillä jos teillä on nämä ja ne yhä enenevät, niin ne eivät salli teidän olla toimettomia eikä hedelmättömiä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemisessa.
3:18 ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään.
Kristuksen tunteminen on yhtä tiedon lisääntymisen kanssa. Ja tieto ei voi olla muuta kuin sitä oppia jota apostolit opettivat.
Parannusta ei ole tekosyntien poislaittoa, vaan sisäisen ihmisen nöyrtymistä Herran tahdon alaisuuteen.
Teot ovat sitten tuon uudestisyntyneen hengen hedelmää.
Meillä on koko Kristuksen sovitusoppi perusteineen ymmärrettynä eri tavoin.
Minun uskoni perustuu sille syntiajatukselle joka johtui Jeesuksenaikaisesta tilanteesta Israelille erilaisena kuin pakanoille.
21. Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
22. se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
23. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
24. ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
25. jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
26. jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.
27. Missä siis on kerskaaminen? Se on suljettu pois. Minkä lain kautta? Tekojenko lain? Ei, vaan uskon lain kautta.
28. Niin päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja.
29. Vai onko Jumala yksistään juutalaisten Jumala? Eikö pakanainkin? On pakanainkin,
30. koskapa Jumala on yksi, joka vanhurskauttaa ympärileikatut uskosta ja ympärileikkaamattomat uskon kautta. Room.3
Sinulla on helluntailaisuuden tapaan oppisi irti Raamatun sanasta, ja siitä sinun tulisi tehdä parannus.
Usko Herran Evankeliumi äläkä rakenna omaa oppiasi sen sijalle!
Itsestä todistamisen olen kantapään kautta oppinut erilaiseksi elämänkokemukseni karttuessa. Se mikä on minulle siunaava kokemus, ei ole intiimiytensä vuoksi muille kerrottavissa, jotta niitä kokemuksia ei ymmärettäsi väärin. Ja siksi, että kaikkea en voi itsekään oikein ymmärtää, ja kertoisin niistä siksi toisin kuin Herra ne on viisaudessaan järjestänyt.* Sanoin vaan, että "Koko uudestisyntymisen A ja O on Krsituksen sisäinen tunteminen. Ja se voi tapahtua ilman ainuttakaan kirjainta Raamatusta!"
* Ja tämän kokemuksen jälkeen vasta voi Raamattua oikein ymmärtääkin,ilman Pyhän Hengen osallisuutta, ei Raamattua voikkaan ymmärtää.
* Vedit asian asiayhteydestä tapasi mukaan sekoittaaksesi koko Raamatun sikinsokin!
- elisabet10
Jumalan rikkaus näkyy siinäkin, että Hän ihan omalla henkilökohtaisella tavallaan vetää meidät Jeesuksen ristin luo pelastumaan.
Koemme armon kohtaamisen Jeesuksessa eri tavalla koska olemme rakenteeltamme hiukan erilaisia.
Silti pelastus on yhtä täydellinen jokaisen kohdalla, onhan Jeesus kaiken tarvittavan loppuun saattanut.
Täällä meidän "päässä" työ on vielä kesken, mutta kerran...niinkuin kirjoitit, tämä vajavainen katoaa ja uusi kirkastettu ylösnousemusruumis on todellisuutta, ja kotimatka alkaa.
Kiitoksemme on ylitsevuotavainen Jeesukselle.
En muista tuon nimistä saarnamiestä, ehkä jossakin yhteydessä kuullut nimen mainittavan.
(kenties siinä yhteydessä, kun seurakuntalehteä kun olin toimittamassa)
Siunausta edelleen.- Sara
Voi kuinka ihanaa on lukea texstiäsi.
Minulle hyvän päivän sanoillasi KIITOS.Taivaanisä siunatkoon sinua oikein paljon!Terv,Sara-suuri syntinen.
- J.Edgar
Kiinnostaisi kuulla. Voisitko laittaa muutaman näytepätkän jollekin anonyymipalvelimelle, josta sen voisi imuroida.
Nykyaikana, jos 14v ikäinen lapsi alkaa käyttäytyä, kuten selitit, hänet kiikutetaan lääkärisedän puheille.
Arkisesti ilmaistuna olet ilmiselvä sekopää. Anteeksi tämä suora ilmaisu, mutta niin se vaan on.
Alan ammattilainen, psykologi tai psykiatri pystyy varmaan diagnosoimaan sairautesi ja auttamaan sinua.
Toisaalta tuo kertomuksesi selittää kyllä hyvin kirjoitustesi laadun.
Samalla tuo kertomus on selvä osoitus siitä, ettei herätyskokouksiin saisi päästää lapsia tai nuoria ollenkaan.- todé
nyt täytyy kyllä vastavuoroisesti todeta, että ylläoleva on alkeellisin kirjoituksesi täällä. En olisi uskonut, että sinäkin alat höpisemään psykologeista ja psykiatreista.
* En voi uskoa, että olet noin pimeydessä edelleen, vaikka olet sentään täällä jo ollut Sanan kuulossa vuosia ehkä?
* Sana rististä on hullutusta niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka uskomme se on Jumalan voima."
* Mutta olen mielelläni Paavalin tavalla "hullu", kun sinä taas olet Jumalan sanan mukaan, "Vain hullu sanoo sydämessään ei ole Jumalaa."todé kirjoitti:
nyt täytyy kyllä vastavuoroisesti todeta, että ylläoleva on alkeellisin kirjoituksesi täällä. En olisi uskonut, että sinäkin alat höpisemään psykologeista ja psykiatreista.
* Viimeski olisin häneltä tuota odottanut?
* Mutta varmaan on niin, että Jumala on alkanut häntä pehmittää Sanallaan vastaanottamaan evankeliumia! Ja siksi alkaa epävarmuus ilmenemään, hermostumisena. Ja harkinta kyky heikkenee!- sanoit!
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Viimeski olisin häneltä tuota odottanut?
* Mutta varmaan on niin, että Jumala on alkanut häntä pehmittää Sanallaan vastaanottamaan evankeliumia! Ja siksi alkaa epävarmuus ilmenemään, hermostumisena. Ja harkinta kyky heikkenee!"Ja harkinta kyky heikkenee!"
ja harkintakyvyn lopullisesti pettäessä alkaa kielillä molottaminen ja muu Jeesustelu? - poikalapsi
Lapsia tai nuoria ei tosiaankaan saisi päästää lahkohuumetta tarjoilevien viettelijöiden kynsiin. Mohikaani on siitä oiva esimerkki: hänestä on kasvanut valheen vanki ja kova poika olemaan "oikeassa" jopa asioissa, joita hän ei öälyä. Mm. käsitys logiikasta kertoo sen: hän kun ei myönnä milloinkaan, että on yhtä oikeassa kuin joku muu, joka on eri mieltä. Sitä se lapsena lahkolle altistuminen teettää.
- todé
sanoit! kirjoitti:
"Ja harkinta kyky heikkenee!"
ja harkintakyvyn lopullisesti pettäessä alkaa kielillä molottaminen ja muu Jeesustelu?Siellä eritoten näyttäisi harkintakyky olevan katoamaisillaan, vai mistä tuollainen suvaitsemattomuus?
- varovaisuutta
Sanoissa sillä:Matt. 12:37
Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."
Ja:Sananl. 10:19
Missä on paljon sanoja, siinä ei syntiä puutu; mutta joka huulensa hillitsee, se on taitava.
Muista myös se myllynkivi ja että sekin olisi parempi.
Mohikaani laulaa ylistystä Jumalalle kielillä tai ilman. Itse tiedän Henk.koht Tapauksen tältä vuodelta jolloin ihminen joka ei osaa maan kieltä jossa oli, eikä ole sitä lukenut. Ja siellä ollessaan julistaa evankeliumia heidän äidinkielellään. Kuten myös täällä, tavatessaan ko. maan ihmisiä.
Jumala on suuri ja hän tekee ihmeitä ilman määrää. - mohikaanin kirjoituksesta
poikalapsi kirjoitti:
Lapsia tai nuoria ei tosiaankaan saisi päästää lahkohuumetta tarjoilevien viettelijöiden kynsiin. Mohikaani on siitä oiva esimerkki: hänestä on kasvanut valheen vanki ja kova poika olemaan "oikeassa" jopa asioissa, joita hän ei öälyä. Mm. käsitys logiikasta kertoo sen: hän kun ei myönnä milloinkaan, että on yhtä oikeassa kuin joku muu, joka on eri mieltä. Sitä se lapsena lahkolle altistuminen teettää.
>>>Sitä se lapsena lahkolle altistuminen teettää.
pienelle 3-4 vuotiaalle lapselle hyväkin esimerkki, kun lapsen äiti raahaa lapsen viinakauppaan ja ostaa sieltä pullon pari väkevätä ja viinakassi toisessa kädessä lapsi toisessa kädessä tulee sitten viinakaupasta ulos?
Pieni kakara kyllä panee merkille sen, mitä hänen äitinsä tekee kulloinkin ja kun kakara on sitten toisella kymmenellä oleva teini, niin osaa ostattaa itselleen samaa juomaa samasta kaupasta kuin äitinsä osti..poikalapsi kirjoitti:
viettelijöitten kynsiin joutuminenko ei ole lapsille sekä nuorille laisinkaan vaarallista..
Funtsaatko omalla kohdallasi, että: 'esileikkiä elämä on vain'..- J.Edgar
todé kirjoitti:
ilmaus oli yleisesti käytössä muutama kymmenen vuotta sitten mohikaanin kuvaamalla tavalla käyttäytyvistä ihmisistä. Uskovaisten ympyröissä tilanne luonnollisesti oli toinen. Katoliset tekivät näistä älyttömiä mokeltavista ihmisistä (nuorista naisista varsinkin) pyhimyksiä.
Alan ammattilaiset, psykologit, pystyvät kyllä helposti määrittelemään henkisen tilan, jossa mohikaani kyseisessä tilanteessa oli. Diagnoosi lienee jotain psykoosiin viittaavaa.
Sinällään mohikaani 14 v ikäisenä ei ole vastuussa tekemisistään, joten syy hänen sekoiluunsa oli läsnä olevissa aikuisissa.
Ja Tode: Se, mikä tämän tyyppisissä jutuissa minua harmittaa, on lasten ja nuorten herkkäuskoisuuden väärinkäyttö. Monessa muussa yhteydessä puhuttaisiin rikoksesta, mutta uskonnollisissa piireissä on vielä tänäänkin kummallisia erivapauksia.
Psykoosi, joukkopsykoosi, hallusinaatio, joukkohallusinaatio, mielenhäiriö, kollektiivinen mielenhäiriö. Siinä luetteloa yksilöiden ja joukkojen mielentiloista sopivissa olosuhteissa, ammattitaitoisen saarnamiehen käsittelyssä. Jumalalla ei noiden tilanteiden kanssa ole mitään tekemistä.
Jos joku aikuinen ihminen haluaa molottaa käsittämättömiä, hakata jalkoja lattiaan, itkeä vollottaa, vaappua, nyökkiä, huuttaa, kuolata yms. niin siitä vaan. Mutta jättäisitte ne lapsille näyttämättä. Ne tilanteet ovat K-15 ainakin.
Luulisin sinun, Tode, järkevänä ihmisenä sen myöntävän. - Pakanain...Huuto
J.Edgar kirjoitti:
ilmaus oli yleisesti käytössä muutama kymmenen vuotta sitten mohikaanin kuvaamalla tavalla käyttäytyvistä ihmisistä. Uskovaisten ympyröissä tilanne luonnollisesti oli toinen. Katoliset tekivät näistä älyttömiä mokeltavista ihmisistä (nuorista naisista varsinkin) pyhimyksiä.
Alan ammattilaiset, psykologit, pystyvät kyllä helposti määrittelemään henkisen tilan, jossa mohikaani kyseisessä tilanteessa oli. Diagnoosi lienee jotain psykoosiin viittaavaa.
Sinällään mohikaani 14 v ikäisenä ei ole vastuussa tekemisistään, joten syy hänen sekoiluunsa oli läsnä olevissa aikuisissa.
Ja Tode: Se, mikä tämän tyyppisissä jutuissa minua harmittaa, on lasten ja nuorten herkkäuskoisuuden väärinkäyttö. Monessa muussa yhteydessä puhuttaisiin rikoksesta, mutta uskonnollisissa piireissä on vielä tänäänkin kummallisia erivapauksia.
Psykoosi, joukkopsykoosi, hallusinaatio, joukkohallusinaatio, mielenhäiriö, kollektiivinen mielenhäiriö. Siinä luetteloa yksilöiden ja joukkojen mielentiloista sopivissa olosuhteissa, ammattitaitoisen saarnamiehen käsittelyssä. Jumalalla ei noiden tilanteiden kanssa ole mitään tekemistä.
Jos joku aikuinen ihminen haluaa molottaa käsittämättömiä, hakata jalkoja lattiaan, itkeä vollottaa, vaappua, nyökkiä, huuttaa, kuolata yms. niin siitä vaan. Mutta jättäisitte ne lapsille näyttämättä. Ne tilanteet ovat K-15 ainakin.
Luulisin sinun, Tode, järkevänä ihmisenä sen myöntävän.noita asioita,
"Jos joku aikuinen ihminen haluaa molottaa käsittämättömiä, hakata jalkoja lattiaan, itkeä vollottaa, vaappua, nyökkiä, huuttaa, kuolata yms. niin siitä vaan. Mutta jättäisitte ne lapsille näyttämättä. Ne tilanteet ovat K-15 ainakin."
sekä sitä nauruherätystä. Hän uskovana ihmisenä sanoi, että "meitä uskovia on monenlaisia aivan kuten muitakin ihmisiä, asioita jotka itsestään tuntuvat vierailta ja saa aikaan ihmetystä, niin niihin ei pidä edes lähteä mukaan."
Jumala ja Pyhä Henki teetättää ihmisille vaikka mitä, se miten ihminen näihin asioihin reagoi, johtuu juuri ihmisen omasta altiudesta ja luonteesta em. asioihin.
Itse olen kokouksissa kuullut vain kielillä puhumista (silloin joskus nuorena), se herätti minussa ihmetystä ja huonoa oloa, koska se ei ollut "normaalilta" tuntuvaa käytöstä. Vanhempani eivät koskaan puhuneet kielillä lasten kuullen. Siitähän olisi saanut jo jonkinasteisen trauman, kun lapsen turva hajottaa mielensä pois tästä ajasta ja paikasta.
Siksi olisi hyvä, että kokouksissa olisi lapsille omat jutut eikä tarvisi kuunnella aikuisten juttuja, ei lapsi niistä saarnoista mitään ymmärrä, jotka ovat tarkoitettu vain aikuisille. - todé
J.Edgar kirjoitti:
Luulisin sinun, Tode, järkevänä ihmisenä sen myöntävän.Juu joskus tosiaan törmää uskonnollisissa tilaisuuksissa joukkopsykoosin tapaiseen tilanteeseen. Se on aika kammottavaa.
Mutta pitäisikö kenialaisen kikuju-heimon transsirituaali arvella myös rikosluonteiseksi tapahtumaksi? Siellähän lapset menevät muiden vaappujien seassa niin, että sulkamekko vain heiluu. varovaisuutta kirjoitti:
Sanoissa sillä:Matt. 12:37
Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."
Ja:Sananl. 10:19
Missä on paljon sanoja, siinä ei syntiä puutu; mutta joka huulensa hillitsee, se on taitava.
Muista myös se myllynkivi ja että sekin olisi parempi.
Mohikaani laulaa ylistystä Jumalalle kielillä tai ilman. Itse tiedän Henk.koht Tapauksen tältä vuodelta jolloin ihminen joka ei osaa maan kieltä jossa oli, eikä ole sitä lukenut. Ja siellä ollessaan julistaa evankeliumia heidän äidinkielellään. Kuten myös täällä, tavatessaan ko. maan ihmisiä.
Jumala on suuri ja hän tekee ihmeitä ilman määrää.* Kun ei tusta nyt saanut myllynkivineen ja muine maan kielineen?
* Miten se nyt liittyy avaukseen mitenkään?
* Ainut mikä siinä on asiaa, on tuo, että laulan Jumalan kunnikasi, kielillä ja suomeksi, joskus ruotsiksikin!- Mukamas??
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Kun ei tusta nyt saanut myllynkivineen ja muine maan kielineen?
* Miten se nyt liittyy avaukseen mitenkään?
* Ainut mikä siinä on asiaa, on tuo, että laulan Jumalan kunnikasi, kielillä ja suomeksi, joskus ruotsiksikin!sen tarkoitin????!!!!!
Kyllä se oli Tuolle etkarille - poikalapsi
stefanus kirjoitti:
viettelijöitten kynsiin joutuminenko ei ole lapsille sekä nuorille laisinkaan vaarallista..
Funtsaatko omalla kohdallasi, että: 'esileikkiä elämä on vain'..En ole koskaan vietellyt ketään yhtään mihinkään. Tulit lausuneeksi väärän todistuksen minusta. Kiittele Luojaa, että olen anonyymu keskustelija - muuten olisit jo alioikeuteen matkalla - syystäkin. Koko helluntailahko joutaisi painua helvettiin homofobioineen ja rasismeineen!
- poikalapsi
Et ole tulluit uskoon aidosti kai vieläkään, koska olet ilkeä jääräpää, valehtelija ja saatanalletoivottelija. Kaiken lisäksi vihaat lapsia, vaikka itsesi on kastettu ja vaikka väität itse tulleesi uskoon jo 7-vuotiaana.
Saatanan lapset selittelevät laillasi. Vai uskova, hmmm - et muuten ole. Sen todistaa armottomuutesi ja raamatunvääntelysi mm. kasteasiassa. SINÄ et ole sen enempää oikeassa kasteesta kuin minäkään - ja sekös sua vituttaa.sanot, että- ................? Ethän sinä siitä mitään tiedä? Olet opettajaksi aika säälittävä, mutta Jeesuskin säälii sinua, ja tarjoaa pelastustaan yhä van, tai sitten ei, koska jatkuvasti kieltäydyt vastaan ottmasta evankeliumia, joka voi sinutin uudestisynnyttää, ja pääsisit uskovien kasteenkautta seurakunta yhteyteen kasvamaan ja oppimmaan lähimmäisen rakkautta, Jeesuksessa Kristuksessa.
* Ei se vauvakaste sinua taivaaseen vie, petät itsesi jos siihen luotat, ei sinua a eikä ketään muutakaan. Niin Raamattu vaan opettaa. Rivien välistä on lapsellista lukea Raamattua! Silloin ei voi sanoa, "Niikuin on kirjoitettu, ei yli sen."
Rivienvälistä kun lukee Raamattua, on kuin ajaisi autolla mottoritien välissä olevaa "ei-kenenkään-maaata"!- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
sanot, että- ................? Ethän sinä siitä mitään tiedä? Olet opettajaksi aika säälittävä, mutta Jeesuskin säälii sinua, ja tarjoaa pelastustaan yhä van, tai sitten ei, koska jatkuvasti kieltäydyt vastaan ottmasta evankeliumia, joka voi sinutin uudestisynnyttää, ja pääsisit uskovien kasteenkautta seurakunta yhteyteen kasvamaan ja oppimmaan lähimmäisen rakkautta, Jeesuksessa Kristuksessa.
* Ei se vauvakaste sinua taivaaseen vie, petät itsesi jos siihen luotat, ei sinua a eikä ketään muutakaan. Niin Raamattu vaan opettaa. Rivien välistä on lapsellista lukea Raamattua! Silloin ei voi sanoa, "Niikuin on kirjoitettu, ei yli sen."
Rivienvälistä kun lukee Raamattua, on kuin ajaisi autolla mottoritien välissä olevaa "ei-kenenkään-maaata"!No jaa - jos olen SINUSTA säälittävä, olen muiden mielestä jotain ihan muuta. Sinä kun olet todistetusti valehtelija ja pahaa haluava paskanjauhaja, joka tyrkyttöää jeesuspaskaa ihmiselle, joka on kastettu ja kristitty.
Ei se aikuiskaste sinua taivaaseen maanpäällisestä helvetistäsi pelasta, koska olet valehtelija ja raamatunvääntelijä. Tee parannus. Lopeta valehtelu ja kadu!
SINÄ se Raamattua luet rivien välistä. Minulle riittää riveillä oleva ilman omaa tulkintaa. Katsohan: MINÄ en ole satananpalvoja, kuten sinä olet. poikalapsi kirjoitti:
No jaa - jos olen SINUSTA säälittävä, olen muiden mielestä jotain ihan muuta. Sinä kun olet todistetusti valehtelija ja pahaa haluava paskanjauhaja, joka tyrkyttöää jeesuspaskaa ihmiselle, joka on kastettu ja kristitty.
Ei se aikuiskaste sinua taivaaseen maanpäällisestä helvetistäsi pelasta, koska olet valehtelija ja raamatunvääntelijä. Tee parannus. Lopeta valehtelu ja kadu!
SINÄ se Raamattua luet rivien välistä. Minulle riittää riveillä oleva ilman omaa tulkintaa. Katsohan: MINÄ en ole satananpalvoja, kuten sinä olet.* Kenenkä "muiden"?
* " joka tyrkyttöää jeesuspaskaa ihmiselle, joka on kastettu ja kristitty.>" :o ????????- Sara
poikalapsi kirjoitti:
No jaa - jos olen SINUSTA säälittävä, olen muiden mielestä jotain ihan muuta. Sinä kun olet todistetusti valehtelija ja pahaa haluava paskanjauhaja, joka tyrkyttöää jeesuspaskaa ihmiselle, joka on kastettu ja kristitty.
SINÄ se Raamattua luet rivien välistä. Minulle riittää riveillä oleva ilman omaa tulkintaa. Katsohan: MINÄ en ole satananpalvoja, kuten sinä olet.Lastenpotkija ja mollaajahan mohis on.Annettakoon se hänel anteeksi.Ihminen vaun.MUTTA,tuomion sana ei kuulu mohikselle,ei meille kellekään.Varsinkaan minulle joka on NIIN syntinen,huora ja lesbo.Eo Mohiksen jumala voi minua edes hyväksyä.Mutta tiedän ja tunnen,että se jumala joka on sydämessäni hyväksyy minutkin...Ja tuo tuomion sana vielä TULEE halkaisemaan nohiksen suun..
Sara kirjoitti:
Lastenpotkija ja mollaajahan mohis on.Annettakoon se hänel anteeksi.Ihminen vaun.MUTTA,tuomion sana ei kuulu mohikselle,ei meille kellekään.Varsinkaan minulle joka on NIIN syntinen,huora ja lesbo.Eo Mohiksen jumala voi minua edes hyväksyä.Mutta tiedän ja tunnen,että se jumala joka on sydämessäni hyväksyy minutkin...Ja tuo tuomion sana vielä TULEE halkaisemaan nohiksen suun..
* En milloinkaan ole potkinut lapsia, enkä aikuisiakaan? Älä sinäkään sano väärää todistusta , ethän?
* Enkä ole myöskään kieltänyt taivasosuutta homoilta enkä lesboilta!
* Sinulla on mahdollisuus kokea aivan sama kuin minkä minäkin olen Jumalan amosta saanut.
* Mutta parannus vaan on tehtävä sinun niinkuin minukin, seksuaalisiin suuntauksiin katsomatta, ja jos se on pahasti ristiriidassa Jumalan sanan kanssa, on siitkin tehtävä parannus. Ja sitten seuraa anteeksiantamus synneistämme, sinun niinkuin minunkin.
* Et sinäkään vauvakasteen perusteella taivaaseen mene, se kun on Raamatun totuus, ei minun eikä sinun päätöksen varassa.
* Rakastan lapsia, itsellänkin on viisi , kaikki jo aikuisia, rakastan jokaista ja jokainen rakastaa isäänsä, sen tohdin sanoa puhtaalla omallatunnolla.
* Anna sinäkin elämäsi Jeesukselle, Hän rakastaa sinua, vaikka ei muut rakstaisikaan, minäkin iloitsisin, jos antaisit elämäsi Jeesukselle, johon enkelitkin halaavat katsahtaa, kun syntinen ihminen käätyy jumalattomilta teiltään Jeesuksen luo. Usko pois!
* Jeesus sinua siunatkon pelastuksen armolla, sitä toivon vilpittömästi, Gogatalla tyyntyy vihat ja kaunat ja kaikki, siellä on avoinna rakkauden ja elämän lähde!- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Kenenkä "muiden"?
* " joka tyrkyttöää jeesuspaskaa ihmiselle, joka on kastettu ja kristitty.>" :o ????????MUUT ihmiset tarkoittavat toisia ihmisiä, ei sinua vaan meitä muita. Näytin tässä ketjussa käymämme keskustelun ja aiemman horinasi, kun otin kantaa epäloogisuuteesi, työtoverilleni äsken. Arvaapas, kumpaa meistä hän piti säälittävänä, valheellisena ja pahana? Arvaapas!
Tyrkytät nimen omaan PASKAA, koska sinulla ei muuta ole kuin paskaa. Sen se lahkohuume jo lapsena on sinulle tehnyt. Markkinoipa saatanaasi ihan rauhassa. poikalapsi kirjoitti:
MUUT ihmiset tarkoittavat toisia ihmisiä, ei sinua vaan meitä muita. Näytin tässä ketjussa käymämme keskustelun ja aiemman horinasi, kun otin kantaa epäloogisuuteesi, työtoverilleni äsken. Arvaapas, kumpaa meistä hän piti säälittävänä, valheellisena ja pahana? Arvaapas!
Tyrkytät nimen omaan PASKAA, koska sinulla ei muuta ole kuin paskaa. Sen se lahkohuume jo lapsena on sinulle tehnyt. Markkinoipa saatanaasi ihan rauhassa.sinulla on pahoja ongelmia itsesi kanssa, opettajana varsinkin?
* Mutta kyllä sinä vielä tulet huomaamaan, että Jeesus on parasta mitä ihmiselle voi tapahtua, oi että mä sitten rakastan sinua Golgatan rakkaudella, jos olisit tässä, niinhalit saisit, ei "homolaleja" vaan terveiset Jeesukselta Kristukselta.
* Maksoi sinunkin syntivelkasi, omasta vapaasta tahdostaan, vaikka tiesi varmasti, kuka ja mikä olet miehiäsi, sellainen suuri rakastava Jeesus mulla on sulle tarjota, siitä huolimatta vaikka katkera vihasi on mun päälle sulla, Jeesus voi muuttaa kaiken sinunkin elämässäsi, koska se on kirjoitustesi perusteella niin kovin rankkaa, en ole juurikaan viesteistäsi iloa huomannut. "...jos tuhlaat sä annetun ajan, sua koskaan ei taivaassa näy!"
* "Hän Jeesus) antoi ilon,Hän antoi ilon, iloitsen aina Herrassani."
* Miksi et liittyisi iloitsevien joukkoon, uskovienkanssa?
* Sano työtoverillesi terveisiä, ja kyllä Jeesuksen armo ja rakkaus riittää hänellekkin!- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
sinulla on pahoja ongelmia itsesi kanssa, opettajana varsinkin?
* Mutta kyllä sinä vielä tulet huomaamaan, että Jeesus on parasta mitä ihmiselle voi tapahtua, oi että mä sitten rakastan sinua Golgatan rakkaudella, jos olisit tässä, niinhalit saisit, ei "homolaleja" vaan terveiset Jeesukselta Kristukselta.
* Maksoi sinunkin syntivelkasi, omasta vapaasta tahdostaan, vaikka tiesi varmasti, kuka ja mikä olet miehiäsi, sellainen suuri rakastava Jeesus mulla on sulle tarjota, siitä huolimatta vaikka katkera vihasi on mun päälle sulla, Jeesus voi muuttaa kaiken sinunkin elämässäsi, koska se on kirjoitustesi perusteella niin kovin rankkaa, en ole juurikaan viesteistäsi iloa huomannut. "...jos tuhlaat sä annetun ajan, sua koskaan ei taivaassa näy!"
* "Hän Jeesus) antoi ilon,Hän antoi ilon, iloitsen aina Herrassani."
* Miksi et liittyisi iloitsevien joukkoon, uskovienkanssa?
* Sano työtoverillesi terveisiä, ja kyllä Jeesuksen armo ja rakkaus riittää hänellekkin!Perustelehan käsittämätön väitteesi, jonka mukaan minulla on ongelmia itseni kanssa opettajana. Kiinnostaa kuulla, millä perusteella kommentoit moista asiaa.
Tuputat jeesustelun perusargumentteja, jos ymmärrät, mitä tarkoittaa argumentti. Minä kuitenkin olen kauan aikaa sitten kertonut jo, että uskon Jumalaan jo nyt. Mikä mahtaakaan olla pontimesi tyrkyttää juuri SINUN oppiasi, juuri sinun vääristeltyä jeesustasi? Olet jeesusksen huoraaja: tulkintoinesi raiskaat kristinuskon perusideaa, mollaat ihmisiä ja korotat itseäsi. Olisit pelottava, jos sinulla olisi aseenkantolupa.
Homofobiasi paljastit taas kerran. Mikä ijhmeen ero muka on halauksella ja helluntailaissävyisellä homohalauksella? Kerro, kun tunnut tietävän.
AINAKAAN SINÄ et mielestäni todellakaan ole mikään iloinen, iloitseva uskova. Olet katkeroitunut vanha mies, jolla on hirveän heikko ego ja samalla tarve korottaa omaa itseä jopa valehdellen. SIKSI me monet sinua säälimmekin. Oman helvettisi olet itse rakentanut maan päälle.
Olen ollut homo syntymästäni, eikä se asia muutu. MIKSI se on sinulle niin kovin vaikea asia Ei minun homouteni ole sinun tai kenenkään muunkaan syytä, koska se ei ole edes paha asia. Jumala luo monenlaista - sekä homoja että jopa sinunkaltaisiasi, jääräpäisiä kusipäitä. Miksi emme tyytyisi Jumalan luomistyöhön? - Ilo lukea kaunistakin texti...
Mohikaani_27 kirjoitti:
* En milloinkaan ole potkinut lapsia, enkä aikuisiakaan? Älä sinäkään sano väärää todistusta , ethän?
* Enkä ole myöskään kieltänyt taivasosuutta homoilta enkä lesboilta!
* Sinulla on mahdollisuus kokea aivan sama kuin minkä minäkin olen Jumalan amosta saanut.
* Mutta parannus vaan on tehtävä sinun niinkuin minukin, seksuaalisiin suuntauksiin katsomatta, ja jos se on pahasti ristiriidassa Jumalan sanan kanssa, on siitkin tehtävä parannus. Ja sitten seuraa anteeksiantamus synneistämme, sinun niinkuin minunkin.
* Et sinäkään vauvakasteen perusteella taivaaseen mene, se kun on Raamatun totuus, ei minun eikä sinun päätöksen varassa.
* Rakastan lapsia, itsellänkin on viisi , kaikki jo aikuisia, rakastan jokaista ja jokainen rakastaa isäänsä, sen tohdin sanoa puhtaalla omallatunnolla.
* Anna sinäkin elämäsi Jeesukselle, Hän rakastaa sinua, vaikka ei muut rakstaisikaan, minäkin iloitsisin, jos antaisit elämäsi Jeesukselle, johon enkelitkin halaavat katsahtaa, kun syntinen ihminen käätyy jumalattomilta teiltään Jeesuksen luo. Usko pois!
* Jeesus sinua siunatkon pelastuksen armolla, sitä toivon vilpittömästi, Gogatalla tyyntyy vihat ja kaunat ja kaikki, siellä on avoinna rakkauden ja elämän lähde!Hyvää itsenäisyysp.myös sinulle,Ja taivaanisän siunausta.
poikalapsi kirjoitti:
Perustelehan käsittämätön väitteesi, jonka mukaan minulla on ongelmia itseni kanssa opettajana. Kiinnostaa kuulla, millä perusteella kommentoit moista asiaa.
Tuputat jeesustelun perusargumentteja, jos ymmärrät, mitä tarkoittaa argumentti. Minä kuitenkin olen kauan aikaa sitten kertonut jo, että uskon Jumalaan jo nyt. Mikä mahtaakaan olla pontimesi tyrkyttää juuri SINUN oppiasi, juuri sinun vääristeltyä jeesustasi? Olet jeesusksen huoraaja: tulkintoinesi raiskaat kristinuskon perusideaa, mollaat ihmisiä ja korotat itseäsi. Olisit pelottava, jos sinulla olisi aseenkantolupa.
Homofobiasi paljastit taas kerran. Mikä ijhmeen ero muka on halauksella ja helluntailaissävyisellä homohalauksella? Kerro, kun tunnut tietävän.
AINAKAAN SINÄ et mielestäni todellakaan ole mikään iloinen, iloitseva uskova. Olet katkeroitunut vanha mies, jolla on hirveän heikko ego ja samalla tarve korottaa omaa itseä jopa valehdellen. SIKSI me monet sinua säälimmekin. Oman helvettisi olet itse rakentanut maan päälle.
Olen ollut homo syntymästäni, eikä se asia muutu. MIKSI se on sinulle niin kovin vaikea asia Ei minun homouteni ole sinun tai kenenkään muunkaan syytä, koska se ei ole edes paha asia. Jumala luo monenlaista - sekä homoja että jopa sinunkaltaisiasi, jääräpäisiä kusipäitä. Miksi emme tyytyisi Jumalan luomistyöhön?"kusipäitä" nimittelyäsi lainaten.
* Jumala loi Aaadamin, ainoastaan, Eevakin otettiin jo Aadamin kylkiluusta.
* Me kaikki muut ollaan Aaadamin siemenstä itumme saaneet, ei Jumala sinua suoraan ole luonut, hyvä mies, vaan Aadam luoiin, ja sinä ja me kaikki ollaan Aaadamin veren perijöitä.
* Jottas nyt ymmärtäisit, niikuin Jumala on luonut esm. peruanankin, eikä Hän joka perunaa erikseen luo, vaan kun peruna pannaan vakoon, syntyy siellä uusia mukuloita, vai väitätkö tätkin vastaan?
* Samoin avioliitossa, kun kylvtään siemen, sprmankautta , no vakoon myöskin, niin sieltä tulee siittänjän jälkeläinen, eikä sitä Jumala enää siinä vaiheessa luo, geenit sen määrää mitä sieltä tuee, tyttö tai poika.
* Ja jos ei syntiin lankeemusta olisi koskaan tapahtunut, syntyisi aina täysin terveitä yksilöitä. Mutta synti on ihmisessä, se on tosiasia. Ja siksi meitä syntyy jos minkälaisia.
* Homouskin on synnin seurausta, koska se ei ole Jumalasta, vaam jälestäpäin ihmiseen kehittynyt sukupuolinen virhe, miten, sitä tuskin kukaan tietää? Ei siis missään nimessä Jumala ole sinusta homoa tarkoittanut, vaan juuri smanalaisen kuin Aaadam oli, mutta muuten yksillöllisen oman itsesi. Synti siihen on lisännyt homoutesi ainekset.
* Mutta koska Jumala on ihmisen luonut, Hän voi ,yös korjata virheiä joita saatnana on aiheuttanut, siksi Jeesus voi eheyttää, vaikka et sitä hyväksykkään, niin ei se silti tarkoita, etteikö Hän voisi eheyttää!- to....
Mohikaani_27 kirjoitti:
"kusipäitä" nimittelyäsi lainaten.
* Me kaikki muut ollaan Aaadamin siemenstä itumme saaneet, ei Jumala sinua suoraan ole luonut, hyvä mies, vaan Aadam luoiin, ja sinä ja me kaikki ollaan Aaadamin veren perijöitä.
* Jottas nyt ymmärtäisit, niikuin Jumala on luonut esm. peruanankin, eikä Hän joka perunaa erikseen luo, vaan kun peruna pannaan vakoon, syntyy siellä uusia mukuloita, vai väitätkö tätkin vastaan?
* Samoin avioliitossa, kun kylvtään siemen, sprmankautta , no vakoon myöskin, niin sieltä tulee siittänjän jälkeläinen, eikä sitä Jumala enää siinä vaiheessa luo, geenit sen määrää mitä sieltä tuee, tyttö tai poika.
* Ja jos ei syntiin lankeemusta olisi koskaan tapahtunut, syntyisi aina täysin terveitä yksilöitä. Mutta synti on ihmisessä, se on tosiasia. Ja siksi meitä syntyy jos minkälaisia.
* Homouskin on synnin seurausta, koska se ei ole Jumalasta, vaam jälestäpäin ihmiseen kehittynyt sukupuolinen virhe, miten, sitä tuskin kukaan tietää? Ei siis missään nimessä Jumala ole sinusta homoa tarkoittanut, vaan juuri smanalaisen kuin Aaadam oli, mutta muuten yksillöllisen oman itsesi. Synti siihen on lisännyt homoutesi ainekset.
* Mutta koska Jumala on ihmisen luonut, Hän voi ,yös korjata virheiä joita saatnana on aiheuttanut, siksi Jeesus voi eheyttää, vaikka et sitä hyväksykkään, niin ei se silti tarkoita, etteikö Hän voisi eheyttää!mies vain on Jumalan luoma, nainen sekundatuote.Itse asiassa lajeilla joilla on suvullinen lisääntyminen naaras on peruslaji, näin se on ihmiselläkin. Nainen on xx ja mies xy, naisella on mikondriot ja vain nainen saa siirrettyä ne perimässään.
- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
"kusipäitä" nimittelyäsi lainaten.
* Mutta koska Jumala on ihmisen luonut, Hän voi ,yös korjata virheiä joita saatnana on aiheuttanut, siksi Jeesus voi eheyttää, vaikka et sitä hyväksykkään, niin ei se silti tarkoita, etteikö Hän voisi eheyttää!"Homouskin on synnin seurausta, koska se ei ole Jumalasta, vaam jälestäpäin ihmiseen kehittynyt sukupuolinen virhe, miten, sitä tuskin kukaan tietää? Ei siis missään nimessä Jumala ole sinusta homoa tarkoittanut, vaan juuri smanalaisen kuin Aaadam oli, mutta muuten yksillöllisen oman itsesi. Synti siihen on lisännyt homoutesi ainekset."
Olepa ystävällinen ja näytä tuo väitteesi TOTEEN. Missä Raamattu sanoo, että homous on tullut syntiinlankeemuksen kautta? En ole tuota löytänyt, koska homoutta ihmnisen seksuaalisena suuntauksena ei käsitellä koko Raamatussa lainkaan.
"Mutta koska Jumala on ihmisen luonut, Hän voi ,yös korjata virheiä joita saatnana on aiheuttanut, siksi Jeesus voi eheyttää, vaikka et sitä hyväksykkään, niin ei se silti tarkoita, etteikö Hän voisi eheyttää!"
MIKSI Jumala ei sitten ole missään ketään heteroksi muuttanut? Todisteita moisesta muutoksesta ei ainakaan ole kukaan esittänyt missään.
Luulet, et tiedä. Olen syntymästäni homo. Jumala on luonut meidät kaikki, eikä siinä helluntailaispapan ääni kellossa paina, vaikka homous SINULLE onkin kauhistus. Jumala minut siitä huolimatta on luonut. Enkä valita - en elä ainkaan huonompaa elämää kuin vaikkapa sinä ja muut helluntailahkon manpäällisen helvetin valinneet. MINÄ en ole kohtaloani valinnut, ja kuitenkin te päälleni syljette, lahkosaatanat. REheytyspölinä on sylkemistä ja tahallista valehtelua, koska sillä ei ole todisteita takanaan. to.... kirjoitti:
mies vain on Jumalan luoma, nainen sekundatuote.Itse asiassa lajeilla joilla on suvullinen lisääntyminen naaras on peruslaji, näin se on ihmiselläkin. Nainen on xx ja mies xy, naisella on mikondriot ja vain nainen saa siirrettyä ne perimässään.
* Jumala loi Aadamin anisn ja ihan alustasti, maasta savesta, nainen otetiin Aadamin kykiluusta, on sillä jo eroa, siksi kai nainen on kauniimpikin, kun materiaali ei enää ollut Pelkkää multaa tai savea?
* Ja senjälkeen Jumala ei ole varsinaisesti luonut ketään henkilökohtaisesti. jos luit edellisen kunnolla, niin siinä kyllä valotin iahan asiallisesti ja totuudellisesti, miten suku jakuu, ei meitä jokaista enää erikseen "luoda", me kaikki muut Aaadamista alakaen, oleem siinneet siemnestä ja saaneet kasvun naisen kohdussa, jonka Jumala loi naiselle, että siellä voi ihminen saada alkunnsa ja sitten tulla ulos maailamaan, kehittyessään "kokonaiseksi" ihmiseksi, ei kooltaan, mutta kaikilta osin kaikki on mitä tarvitaan jo olemassa.
* Ja tässä vaiheesa pääsee synnnin siemen myös mukaan, ja se voi vaiutta ihan mitä vaan kesitysvaiheessa, koska jokaisen veressä on kyynmyrkkyn saasutama. Ajattele loppu ihan omilla aivoillasi!poikalapsi kirjoitti:
"Homouskin on synnin seurausta, koska se ei ole Jumalasta, vaam jälestäpäin ihmiseen kehittynyt sukupuolinen virhe, miten, sitä tuskin kukaan tietää? Ei siis missään nimessä Jumala ole sinusta homoa tarkoittanut, vaan juuri smanalaisen kuin Aaadam oli, mutta muuten yksillöllisen oman itsesi. Synti siihen on lisännyt homoutesi ainekset."
Olepa ystävällinen ja näytä tuo väitteesi TOTEEN. Missä Raamattu sanoo, että homous on tullut syntiinlankeemuksen kautta? En ole tuota löytänyt, koska homoutta ihmnisen seksuaalisena suuntauksena ei käsitellä koko Raamatussa lainkaan.
"Mutta koska Jumala on ihmisen luonut, Hän voi ,yös korjata virheiä joita saatnana on aiheuttanut, siksi Jeesus voi eheyttää, vaikka et sitä hyväksykkään, niin ei se silti tarkoita, etteikö Hän voisi eheyttää!"
MIKSI Jumala ei sitten ole missään ketään heteroksi muuttanut? Todisteita moisesta muutoksesta ei ainakaan ole kukaan esittänyt missään.
Luulet, et tiedä. Olen syntymästäni homo. Jumala on luonut meidät kaikki, eikä siinä helluntailaispapan ääni kellossa paina, vaikka homous SINULLE onkin kauhistus. Jumala minut siitä huolimatta on luonut. Enkä valita - en elä ainkaan huonompaa elämää kuin vaikkapa sinä ja muut helluntailahkon manpäällisen helvetin valinneet. MINÄ en ole kohtaloani valinnut, ja kuitenkin te päälleni syljette, lahkosaatanat. REheytyspölinä on sylkemistä ja tahallista valehtelua, koska sillä ei ole todisteita takanaan.* Synti on vaikuttanut kaikkeen nakatiivieen, mikä ihmistä kohtaa , tai voi kohdta ihan ketä hyvänsä. Yhtähyvin minä olisin voinut tulla homoksi, ja sinä taas heteroksi, se on täysin sattuman kauppaa, sitä ei kukaan voi ennelta määrittää, mikä kenstäkin tulee. Synti on sairaus, johon koko imissuku on ikäväksemme saastunut, Aadamin veren kautta. Se on tosiasia, jos lankeemusta ei olisi koskaan tapahtunut, ei olis ensimmäistäkään sairautta olemassakaan.
* Synti toi kaiken kirouksen mitä ihminen joutuu kokemaan. Eikä tämä ole mitään ilkeyttä eikä pahan puhumista sinusta eikä kenestäkään. Tämä on vaan ihmisen kohtalo, miksi meni lankeamaan? Siihen olemme jokainen syyllinen, sillä selainnen kuin Aadam on, sellaisia olemme menkin, että ei kannata Aadamia syytää, eikä Eevaakaan, kaikki naiset on sellaisia kuin Eeva on. Simppeliä, eikö!
* Ja juuri siski Jeesusken piti tulla, korkaamaan Aadamin syniin seurukset. ja se menee henkilökohtaisella tasolla, joak uskoo saa elää! Iankaikkisesti! Jopa!- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Synti on vaikuttanut kaikkeen nakatiivieen, mikä ihmistä kohtaa , tai voi kohdta ihan ketä hyvänsä. Yhtähyvin minä olisin voinut tulla homoksi, ja sinä taas heteroksi, se on täysin sattuman kauppaa, sitä ei kukaan voi ennelta määrittää, mikä kenstäkin tulee. Synti on sairaus, johon koko imissuku on ikäväksemme saastunut, Aadamin veren kautta. Se on tosiasia, jos lankeemusta ei olisi koskaan tapahtunut, ei olis ensimmäistäkään sairautta olemassakaan.
* Synti toi kaiken kirouksen mitä ihminen joutuu kokemaan. Eikä tämä ole mitään ilkeyttä eikä pahan puhumista sinusta eikä kenestäkään. Tämä on vaan ihmisen kohtalo, miksi meni lankeamaan? Siihen olemme jokainen syyllinen, sillä selainnen kuin Aadam on, sellaisia olemme menkin, että ei kannata Aadamia syytää, eikä Eevaakaan, kaikki naiset on sellaisia kuin Eeva on. Simppeliä, eikö!
* Ja juuri siski Jeesusken piti tulla, korkaamaan Aadamin syniin seurukset. ja se menee henkilökohtaisella tasolla, joak uskoo saa elää! Iankaikkisesti! Jopa!Synti voi olla sairaus, mutta homous EI OLE sairaus. Kyse on sinun valitsemastasi näkökulmasta myös silloin, kun sanot homoutta nakatiivieksi - tarkoittanet negatiivista - asiaksi. Mikä oikeus sinulla on moista edes sanoa? JUMALA ei missään sano moista, SINÄ sanot, koska sinulla on homofobia. Koko tulkintasi, joka siis kieltää puhumasta yksittäisistä asioista - paitsi ei kiellä SINUA, kun sinä "tiedät", mikä on negatiivista ja mikä ei - on vain sinun tulkintaasi. Juuri tuommoisilla tulkinnoilla kansaa on vuosisadat alistettu, paavi on puhunut ja puhuu porukoita taakseen sortamaan - ja samaa teet sinä myös.
Koeta rauhoittua. Homous ei uhkaa sinua eikä ketään muutakaan. Se ei edelleenkään ole paha asia, paitsi sinun pääsäsi, koska et ole ottanut asiallista tietoa vastaan, et vielä. Ehkä kerran teet parannuksen ja alat luottaa tietoon omien ja pastotien valheiden sijaan. Toivon niin, koska nyt olet Saatanasi vallassa pahasti. Nikään tai kukaan muu kuin Saatana ei anna sinulle oikeutta sortaa ja selitellä tuolla lailla, kuin teet.
Olen pahoillani. Sinulla on varmasti paha olla, kun noin pelkäät ja vihaat. TEKISIST PARANNUKSEN ja lopettaiist omat luulosi. poikalapsi kirjoitti:
Synti voi olla sairaus, mutta homous EI OLE sairaus. Kyse on sinun valitsemastasi näkökulmasta myös silloin, kun sanot homoutta nakatiivieksi - tarkoittanet negatiivista - asiaksi. Mikä oikeus sinulla on moista edes sanoa? JUMALA ei missään sano moista, SINÄ sanot, koska sinulla on homofobia. Koko tulkintasi, joka siis kieltää puhumasta yksittäisistä asioista - paitsi ei kiellä SINUA, kun sinä "tiedät", mikä on negatiivista ja mikä ei - on vain sinun tulkintaasi. Juuri tuommoisilla tulkinnoilla kansaa on vuosisadat alistettu, paavi on puhunut ja puhuu porukoita taakseen sortamaan - ja samaa teet sinä myös.
Koeta rauhoittua. Homous ei uhkaa sinua eikä ketään muutakaan. Se ei edelleenkään ole paha asia, paitsi sinun pääsäsi, koska et ole ottanut asiallista tietoa vastaan, et vielä. Ehkä kerran teet parannuksen ja alat luottaa tietoon omien ja pastotien valheiden sijaan. Toivon niin, koska nyt olet Saatanasi vallassa pahasti. Nikään tai kukaan muu kuin Saatana ei anna sinulle oikeutta sortaa ja selitellä tuolla lailla, kuin teet.
Olen pahoillani. Sinulla on varmasti paha olla, kun noin pelkäät ja vihaat. TEKISIST PARANNUKSEN ja lopettaiist omat luulosi.se ei kuitenkaan kuulu Jumalan luomaan alkuperäiseen Aadamiin, vaan kaikki poikkeamat ovat synnin seurausta.
* Eikö sinustakin ole loogista, että Jumala loi ihmisen , miehen ja naisen, lähinnä siksi, että , niikuin Hän sanoo, "Lisääntykää ja täyttäkää maa." Siihen ei voi homoyhteys mitenkän sopia, älä nyt ymmärrä väärin, en soimaa, ei mulla oo varaa soimata sinua, anteeksiantamuksen varassa minäkin elän Jumalaan nähden! Ja mä kadun kaikkia pahoja puheitani, mitä on tullut sanottua, kun homoudesta on keskusteltu.
* Mutta ei me kukaan voi muuttaa sitä, mitä Jumala on sanonut.
* Ja jos me rikotaan Jumala vastaan, me palaamme Jumalan luo anoen anteeksiantoa, ja Jeesus on silloin tukenamme, ja puollustaa Isän edessä, ja elämä Jeesuksen seurassa voi taas jatkua.- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
se ei kuitenkaan kuulu Jumalan luomaan alkuperäiseen Aadamiin, vaan kaikki poikkeamat ovat synnin seurausta.
* Eikö sinustakin ole loogista, että Jumala loi ihmisen , miehen ja naisen, lähinnä siksi, että , niikuin Hän sanoo, "Lisääntykää ja täyttäkää maa." Siihen ei voi homoyhteys mitenkän sopia, älä nyt ymmärrä väärin, en soimaa, ei mulla oo varaa soimata sinua, anteeksiantamuksen varassa minäkin elän Jumalaan nähden! Ja mä kadun kaikkia pahoja puheitani, mitä on tullut sanottua, kun homoudesta on keskusteltu.
* Mutta ei me kukaan voi muuttaa sitä, mitä Jumala on sanonut.
* Ja jos me rikotaan Jumala vastaan, me palaamme Jumalan luo anoen anteeksiantoa, ja Jeesus on silloin tukenamme, ja puollustaa Isän edessä, ja elämä Jeesuksen seurassa voi taas jatkua.Olen kuule MIES siinä kuin sinäkin. Juttela sinä "jumalan tahdosta" omnia vääntelyitäsi vain - minä TIEDÄN olevani Jumalan luoma siinä missä sinäkin. Sen syntisemmäksi homous ei tee minua kuin muut ovat.
Likainen mielikuvituksesi ei anna sinun ottaa vastaan ASIALLISTA tietoa seksuaalisuudesta. Luulet ja kierossa mielessäsi kuvittelet silkkaa roskaa.
SINÄ älä puhu logiikasta mitään. Sinusta kun on loogista, että lapsia ei saa kastaa, vaikka Raamattu ei sano, kastettiinko lapsia vai ei. Sinulla ei ole logiikasta tajua eikä inhimillisyydestä. Koetat panna Jumalan suuhun omat kieroilusi, vaikka ne ovat sinun omia kieroilujasi vain.
Minä en ole Jumalaa vastaan rikkonut - ei homous ole synti. Helluntailaisuus on synti, koska se on lahkolaisuutta ja katkeraa eriseuraisuutta.
Olet paavin kanssa samalla apajalla. Otan osaa. Paavilla on parempi ulosanti.
- omilla
kielilläsi mohikaani.
Jeesuksen kautta on ne minulle lahjaksi antanut, ja voin käyttää lahjaani oman harkintani mukaan.
* Älä ystävä ole katkera tai kateellinen, sinulla on samat mahdollisuudet ja oikeudet Jumalan armoon Jeesuksessa Kristuksessa, kuin uskovillakin on, kaikki me olemme armosta osalliskesi tullett, eikä ole mitään kerskaamista, ja jos on, niin kerkauksemme on Herra Jeesus!
- kristitty,
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- merim.raimo
siis, sellaiselta joka sanoo olevansa kristitty, mutta ei ole syntynyt uudesti ylhäältä ? ;)
- tavallinen,
hihhuli :D
Jumalasta ja hänen sanastaan kuin kenenkään persoonasta. Jeesuskin tahtoi keskustella mieluimmin siitä, mitä hän puhui, kuin omasta näkyvästä minästään.
Roomalaiskirje 14
1 "Heikkouskoista hoivatkaa, rupeamatta väittelemään mielipiteistä.
2 Toinen uskoo saavansa syödä kaikkea, mutta toinen, joka on heikko, syö vihanneksia.
3 Joka syö, älköön halveksiko sitä, joka ei syö; ja joka ei syö, älköön tuomitko sitä, joka syö, sillä Jumala on ottanut hänet hoivaansa.
4 Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu; mutta hän on pysyvä pystyssä, sillä Herra on voimallinen hänet pystyssä pitämään."
Tämä on hyvä ohje sovellettavaksi meille kaikille ja meistä kaikista. Toivotan hyvää ja sopuisaa keskustelun jatkoa kaikille! "Älkää riidelkö matkalla!"- todistus
mohikaanilta. Hän ei puhu omasta minästään.
todistus kirjoitti:
mohikaanilta. Hän ei puhu omasta minästään.
ilmoitan, että luin vasta tänä aaamuna ensi kerran tämän Mohikaanin avauksen, ja vastasin siihen ensimmäisen kerran tänään klo 08:39,!
1. Tim. 6:13
"Jumalan edessä, joka kaikki eläväksi tekee, ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka Pontius Pilatuksen edessä todisti, tunnustaen hyvän tunnustuksen", minäkin juhlallisesti vakuutan puhuvani totta tässä asiassa, vaikka Mohikaani lähes joka välikommentissaan syyttää jotakin toista kirjoittajaa ekivaariksi, ja yrittää näin aiheettomasti panetella rekisteröitymättömänä kirjoittamisesta!
Eniten hän näyttää kerskaavan kielilläpuhumisestaan ja toiseksi tärkein asia siinä sivussa on ekivaarin panetteleminen.ekivaari kirjoitti:
ilmoitan, että luin vasta tänä aaamuna ensi kerran tämän Mohikaanin avauksen, ja vastasin siihen ensimmäisen kerran tänään klo 08:39,!
1. Tim. 6:13
"Jumalan edessä, joka kaikki eläväksi tekee, ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka Pontius Pilatuksen edessä todisti, tunnustaen hyvän tunnustuksen", minäkin juhlallisesti vakuutan puhuvani totta tässä asiassa, vaikka Mohikaani lähes joka välikommentissaan syyttää jotakin toista kirjoittajaa ekivaariksi, ja yrittää näin aiheettomasti panetella rekisteröitymättömänä kirjoittamisesta!
Eniten hän näyttää kerskaavan kielilläpuhumisestaan ja toiseksi tärkein asia siinä sivussa on ekivaarin panetteleminen.perusteella niin päättelin. Hyvin on "äimän käkenä" oppinsa sinulta saanut.
' Sanot ilkeästi, että kerskaan! En kerskaa, kerron vaan todellista kokemustani, jo siksikin, että se voisi ehkä vahvistaa jonkun uskoa, koska kielet on annettu merkikisi uskomattomille.
* Ne on kiistattomat merkit Pyhän Hengen läsnä olosta, niitä ei voi matkia eikä teeskennellä. Yrittää toki voi, mutta jokainen sen huomaa, ja puhuja itse joutuu vain häpeeään, yrittäessä matkia Pyhän Hengen työtä.
* Pelkästään tunteet ei voi todistaa Pyhän Hengen saamisen aitoutta, koska voimakas Hengen vuodatus ihmisen ylle, voi ulkopuolisesta näyttää humala tilalta. Siksi on kielet, jotka on ulkoinen merkki jonka jokainen läsnäolija kuulee ja näkee, eikä siksi voi sanoa mitään Pyhää Henkeä vastaan.Mohikaani_27 kirjoitti:
perusteella niin päättelin. Hyvin on "äimän käkenä" oppinsa sinulta saanut.
' Sanot ilkeästi, että kerskaan! En kerskaa, kerron vaan todellista kokemustani, jo siksikin, että se voisi ehkä vahvistaa jonkun uskoa, koska kielet on annettu merkikisi uskomattomille.
* Ne on kiistattomat merkit Pyhän Hengen läsnä olosta, niitä ei voi matkia eikä teeskennellä. Yrittää toki voi, mutta jokainen sen huomaa, ja puhuja itse joutuu vain häpeeään, yrittäessä matkia Pyhän Hengen työtä.
* Pelkästään tunteet ei voi todistaa Pyhän Hengen saamisen aitoutta, koska voimakas Hengen vuodatus ihmisen ylle, voi ulkopuolisesta näyttää humala tilalta. Siksi on kielet, jotka on ulkoinen merkki jonka jokainen läsnäolija kuulee ja näkee, eikä siksi voi sanoa mitään Pyhää Henkeä vastaan.olen valmis kaikki anteeksi antamaan, mutta tuo panettelusi oli rumasti tehty, kun syytit siinä syyttömiäkin.
Sanon sinulle, veli Mohikaani, että nuo sinun usein esittämät luulottelusi eivät ainakaan ole Pyhästä Hengestä vaan pahansuopaisuudesta. Jos sinä olisit niin täynnä Pyhää Henkeä kuin kerskaat, se sinussa oleva Pyhä Henki kyllä tietäisi ja sinulle, hyvälle ystävälleen kertoisi, mikä on totta ja mikä kuviteltua!
Olen sinulle jo useita kertoja tämän ennenkin kirjoittanut, mutta vieläkin minä tätä lainaan:
Jaak. 3:14
"Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan".
Jaak. 4:11
"Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari".
saanut paljon vastauksia. Luin niistä suurimman osan. Sinua vähän naiset puolustavat.
Tää aika on vähän tällainen, että tahdotaan vannoa vapauden nimiin ja uskottomia on paljon. Sinussa on sitä samaa henkeä kuin alkuseurakunnan apostoleissa. Olet sellainen valonkantaja.
Tuot tietyllä tavalla turvallisuutta kun taistelet uskomme jatkuvuuden puolesta.
Nuo psykopaatti ym.sekopääjutut saat ottaa vainoina Kristuksen evankeliumin puolesta...Siitähän ne tulee. Heillä raukoilla on vaan tämä maailma menneineen, ei muuta.
Varmasti annat heillekkin toivoa-jos olisi jotain muutakin.
Semmonen sä oot-viimeisiä mohikaaneja...ekivaari kirjoitti:
ironista sarkasmia
se kun yhdessä viestiketjussa sain joltain kommenttia että"Kyllä Jeesus on Jumala!"Kun mähän en oo sellasta esittänytkään täällä etteikö olisi. Oot jotakin saanut aikaan...
Kyllä täällä jos jokaista ymmärtää niin päähän siinä menee sekaisin...
Sain moitteita kun Mohis sanoi että menen jokaiseen provoilijan juttuun mukaan mitä tulee häntä vastaan, niin nyt en sitten aio.
Sanon hänen puolestaan vaan sen, että ilman häntä tämä palsta ei olisi enää millään lailla helluntailaisuus-aiheinen, sillä kaikki ketjut ja kommentit koskevat ihan muita aihepiirejä.
Suurin osa on kristinuskoa vastaan(etsitään niitä porsaanreikiä lakikirjasta nimeltä Raamattu)sotamyönteisyydessään tai sitten puhutaan joululeivonnaisista ja kinkuista ym. tai muista lahkoista:lestadiolaisista tai jetskuista.
...Kyllä se Mohis on itsensä ihan oikein oivaltanut profiilissaan "VIIMEISIÄ vanhan ajan helluntailaisia."auroraboreallis kirjoitti:
se kun yhdessä viestiketjussa sain joltain kommenttia että"Kyllä Jeesus on Jumala!"Kun mähän en oo sellasta esittänytkään täällä etteikö olisi. Oot jotakin saanut aikaan...
Kyllä täällä jos jokaista ymmärtää niin päähän siinä menee sekaisin...
Sain moitteita kun Mohis sanoi että menen jokaiseen provoilijan juttuun mukaan mitä tulee häntä vastaan, niin nyt en sitten aio.
Sanon hänen puolestaan vaan sen, että ilman häntä tämä palsta ei olisi enää millään lailla helluntailaisuus-aiheinen, sillä kaikki ketjut ja kommentit koskevat ihan muita aihepiirejä.
Suurin osa on kristinuskoa vastaan(etsitään niitä porsaanreikiä lakikirjasta nimeltä Raamattu)sotamyönteisyydessään tai sitten puhutaan joululeivonnaisista ja kinkuista ym. tai muista lahkoista:lestadiolaisista tai jetskuista.
...Kyllä se Mohis on itsensä ihan oikein oivaltanut profiilissaan "VIIMEISIÄ vanhan ajan helluntailaisia."tai ivannut häntä...En toivoisi sellasta kohtelua itsellenikään.
ekivaari kirjoitti:
ironista sarkasmia
* Sinulle se voi sitä olla, kun katkerana täällä oot.
* Minä en nähnyt siinä mitään mainitsemaasi! Valitettavasti!Mohikaani_27 kirjoitti:
* Sinulle se voi sitä olla, kun katkerana täällä oot.
* Minä en nähnyt siinä mitään mainitsemaasi! Valitettavasti!joista joka päivä joku käskee ja komentelee minua pois tältä foorumilta. Herra ratkaiskoon meidän välimme ja mielenlaatumme. Minä en ala kenenkään tuomariksi enkä arvostelijaksi! Kirjoitan Jumalan sanaa sellaisena kuin Pyhä Henki sen minulle avaa.
Eikä PH ole neuvonut minua ketään aiheettomasti panettelemaan, niin kuin nähtävästi Mohikaania käskee.- pehmopappa
ekivaari kirjoitti:
joista joka päivä joku käskee ja komentelee minua pois tältä foorumilta. Herra ratkaiskoon meidän välimme ja mielenlaatumme. Minä en ala kenenkään tuomariksi enkä arvostelijaksi! Kirjoitan Jumalan sanaa sellaisena kuin Pyhä Henki sen minulle avaa.
Eikä PH ole neuvonut minua ketään aiheettomasti panettelemaan, niin kuin nähtävästi Mohikaania käskee.Ekivaari on todella, ilkeä ja valheellinen, aina väittämässä vastoin Jumalan sanaa jopa kokeneille Jumalan palvelijoille. Hän jättää kertomatta mihin harhaoppiin kuuluu, se on erittäin petollista ja valheellista!
Hän ei häpeä tuomita, panetella, eikä pilkata uskovien todistuksia, Raamatun selkeitä opetuksia ja jopa Pyhän Hengen lahjoja tällä!
"Ekivaarin jumalalla" on monia poikia, jolloin "ekivaari" EI palvele kristittyjen Jumalaa, eikä ole Jumalan Pyhän Hengen johdossa:
Näin ekivaari opettaa. Tässä yksi järkyttävä esimerkki:
sinulle, Minna, viisaan vastauksen hyvään kysymykseesi. LISÄÄN kuitenkin, että on Jumalalla MUITAKIN POIKIA KUIN JEESUS, joka on Jumalan rakkaus, mutta hänen kärsimysten ja kuolleista nousemisen tähden Jumala nimittää Jeesusta "ainosyntyiseksi" Pojakseen, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi." - ammutaan
ekivaari kirjoitti:
joista joka päivä joku käskee ja komentelee minua pois tältä foorumilta. Herra ratkaiskoon meidän välimme ja mielenlaatumme. Minä en ala kenenkään tuomariksi enkä arvostelijaksi! Kirjoitan Jumalan sanaa sellaisena kuin Pyhä Henki sen minulle avaa.
Eikä PH ole neuvonut minua ketään aiheettomasti panettelemaan, niin kuin nähtävästi Mohikaania käskee.kovilla!
>>Eikä PH ole neuvonut minua ketään aiheettomasti panettelemaan, niin kuin nähtävästi Mohikaania käskee. pehmopappa kirjoitti:
Ekivaari on todella, ilkeä ja valheellinen, aina väittämässä vastoin Jumalan sanaa jopa kokeneille Jumalan palvelijoille. Hän jättää kertomatta mihin harhaoppiin kuuluu, se on erittäin petollista ja valheellista!
Hän ei häpeä tuomita, panetella, eikä pilkata uskovien todistuksia, Raamatun selkeitä opetuksia ja jopa Pyhän Hengen lahjoja tällä!
"Ekivaarin jumalalla" on monia poikia, jolloin "ekivaari" EI palvele kristittyjen Jumalaa, eikä ole Jumalan Pyhän Hengen johdossa:
sinulle, Minna, viisaan vastauksen hyvään kysymykseesi. LISÄÄN kuitenkin, että on Jumalalla MUITAKIN POIKIA KUIN JEESUS, joka on Jumalan rakkaus, mutta hänen kärsimysten ja kuolleista nousemisen tähden Jumala nimittää Jeesusta "ainosyntyiseksi" Pojakseen, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi."Raamatun lukijat kyllä huomaavat, että Herra Jeesus Kristus ei vaatinut uskomaan itseensä vaan lähettäjäänsä, SIIHEN NIMEEN, JONKA ISÄ OLI POJALLEEN ANTANUT! Ja se nimi on "sinun (Isä) nimesi".
Johannes 3
18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen POJAN NIMEEN.
Joh. 12:44
"Mutta Jeesus huusi ja sanoi: »Joka uskoo minuun, SE EI USKO MINUUN, VAAN HÄNEEN, joka on minut lähettänyt»".
Johannes 14
10 "Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja ISÄ, joka minussa asuu, TEKEE TEOT, jotka ovat hänen".
Miksi tätä selvää asiaa valitettavan monet eivä opi ymmärtämään?
Johannes 17
11 "Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät NIMESSÄSI, JONKA SINÄ OLET MINULLE ANTANUT, että he olisivat yhtä niinkuin mekin".
Matteus 10
20 "Sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä".pehmopappa kirjoitti:
Ekivaari on todella, ilkeä ja valheellinen, aina väittämässä vastoin Jumalan sanaa jopa kokeneille Jumalan palvelijoille. Hän jättää kertomatta mihin harhaoppiin kuuluu, se on erittäin petollista ja valheellista!
sinulle, Minna, viisaan vastauksen hyvään kysymykseesi. LISÄÄN kuitenkin, että on Jumalalla MUITAKIN POIKIA KUIN JEESUS, joka on Jumalan rakkaus, mutta hänen kärsimysten ja kuolleista nousemisen tähden Jumala nimittää Jeesusta "ainosyntyiseksi" Pojakseen, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi."että sinä itse sanot olevasi "ilkeä ja kovasydäminen pehmopappa?"
Minä olen ekivaari, ja Herra arvioi sydämeni laadun!- uskoa
ekivaari kirjoitti:
Raamatun lukijat kyllä huomaavat, että Herra Jeesus Kristus ei vaatinut uskomaan itseensä vaan lähettäjäänsä, SIIHEN NIMEEN, JONKA ISÄ OLI POJALLEEN ANTANUT! Ja se nimi on "sinun (Isä) nimesi".
Johannes 3
18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen POJAN NIMEEN.
Joh. 12:44
"Mutta Jeesus huusi ja sanoi: »Joka uskoo minuun, SE EI USKO MINUUN, VAAN HÄNEEN, joka on minut lähettänyt»".
Johannes 14
10 "Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja ISÄ, joka minussa asuu, TEKEE TEOT, jotka ovat hänen".
Miksi tätä selvää asiaa valitettavan monet eivä opi ymmärtämään?
Johannes 17
11 "Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät NIMESSÄSI, JONKA SINÄ OLET MINULLE ANTANUT, että he olisivat yhtä niinkuin mekin".
Matteus 10
20 "Sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä".jos aikoo pelastua"
Johannes 12:46
"Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään joka MINUUN uskoo, jäisi pimeyteen."
Raamatussa tuodaan monessa kohtaa selvästi esille se, että ainoastaan uskomalla Herraan Jeesukseen pelastuu. Ei ole mitään muuta pelastusta olemassa, kuin Herra Jeesus, sanoo ekivaari mitä hyvänsä muuta! uskoa kirjoitti:
jos aikoo pelastua"
Johannes 12:46
"Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään joka MINUUN uskoo, jäisi pimeyteen."
Raamatussa tuodaan monessa kohtaa selvästi esille se, että ainoastaan uskomalla Herraan Jeesukseen pelastuu. Ei ole mitään muuta pelastusta olemassa, kuin Herra Jeesus, sanoo ekivaari mitä hyvänsä muuta!44 "Mutta Jeesus huusi ja sanoi: »Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt»".
- klaani,,,
Toivo Waklin oli saarnaamassa, ja loppukokouksessa nostin käteni kun kysyttiin, kuka haluaa antaa elämänsä Jeesukselle.
Syntejä ei anneta eikä saada anteeksi käsiä nostelemalla.
Eikä halu tai ihmisen tahto voi ..ottaa vastaan...
* Ja lähes heti perään minut täytettiin Pyhällä Hengellä, puhuin kielilä koko sen illan, yön perään, en saanut onneni takia nukuttua, ja kielilläpuhuminen vaan jatkui seuraavan päivän ja ja aina kun aloin puhumaan jotain ihan suomeksi, ei kun kielet vaan tuppas tulemaan yhä edellen, ja siinä meni pariviikkoa, ennenkuin sain lahjan sillai hallintaan,????
Tuppas tulemaan?? ja mikähän henki se pakottaa puhumaan, kun Raamatussa henget ovat alamaisia eivätkä hallitse, ellei ole joku noita tai niiden jälkeläinen suoraan alenevassa polvessa?
Minulla kun ei ole tuollaista "henkeä" saati ongelmaa, kielilläpuhumisen kanssa.
Lahja hallitsi mohikaania ja ja mikä taas on se voima jolla mohikaani sai kielillä puhumishengen hallintaansa?
Jaa jaa että se vanha kehno.* Noukit asioita puolittain, ja niistä kokoat asiasi, niin saahan ne siten niin takkuun kuin vain haluaa.
* Niin, että lueppa uudestaan, ja ihan rauhassa, ilaman mitäänkiihkoa, niin asia selviää oikeassa ajtuksessa, mutta kun kiivaus ja katruus sydämesä, ninjahan menee kirjaimetkin sekaisin!
* Paneppa kynttilät ikkunoillesi, ja kunnioita isänmaan sankareita. Minäkin menetin kaksi enoa, ja isän vuosiksi kun kaikki sodat kävi läpi.minun todistustani?
* Hanki oma uskonelämä, ja kerro sitten siitä, Jeesus rakastaa sinuakin, ellet ole pilannut jo mahdollisuuttasi ylenmääräisillä herjaamisillasi!
* Toivon, ettet olisi! Kun ei mulla ole mitään sinua vastaan, mutta sinulla tuntuu olevan minua vastaan!?- vaikka
Mohikaani_27 kirjoitti:
minun todistustani?
* Hanki oma uskonelämä, ja kerro sitten siitä, Jeesus rakastaa sinuakin, ellet ole pilannut jo mahdollisuuttasi ylenmääräisillä herjaamisillasi!
* Toivon, ettet olisi! Kun ei mulla ole mitään sinua vastaan, mutta sinulla tuntuu olevan minua vastaan!?puhuisi muutakin kuin sitä uskonnollista jaaritustaan. Hänen ketjuihinsa ilmestyy sopivasti ’kirjoittajia’, kun hän tarvitsee tukea.
Ei olisi mikään erikoisempi temppu käydä muilta koneilta edustamassa itseään.
Moraalin puolesta se varmaan onnistuisi, koska ”Jeesuksen nimessä” tämä henkilö sanoo toimivansa, kun joku ihmettelee Jumalan pilkkaamistaan. - mennä.
vaikka kirjoitti:
puhuisi muutakin kuin sitä uskonnollista jaaritustaan. Hänen ketjuihinsa ilmestyy sopivasti ’kirjoittajia’, kun hän tarvitsee tukea.
Moraalin puolesta se varmaan onnistuisi, koska ”Jeesuksen nimessä” tämä henkilö sanoo toimivansa, kun joku ihmettelee Jumalan pilkkaamistaan.muilta koneilta kirjoittelemaan, se onnistuu ihan omaltakin koneelta kirjoitella niin monella nikillä kun haluu!
vaikka kirjoitti:
puhuisi muutakin kuin sitä uskonnollista jaaritustaan. Hänen ketjuihinsa ilmestyy sopivasti ’kirjoittajia’, kun hän tarvitsee tukea.
Moraalin puolesta se varmaan onnistuisi, koska ”Jeesuksen nimessä” tämä henkilö sanoo toimivansa, kun joku ihmettelee Jumalan pilkkaamistaan.31 "Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?"
Alkaisinko turhuuden takia valehtelijaksi sinun tavallasi? Niinkö sinä teet ja luulet toistenkin samalla tavalla tekevän?
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131828Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1511287Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126952Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62792- 56771