Onko tissien koolla väliä`?

Maddja

Onko tissien koolla väliä?

Pitääkö ne olla muhkut ja isot jotka pursuu joka puserosta ulos?
Vaiko pienet, timmit?

26

2535

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M-88-

Sellaiset a-b, maksimissaan c-kuppi hoikassa treenatussa varressa... Nam! Liian isot rinnat on ällöttävät.

• ..väliä

kunhan on isot :))

• Naisilla taitaa olla rinnat samanlainen kompastuskivi kuin miehillä junou..Siis mulle ei todellakaan merkkaa mitään et minkälaiset rinnat naisella on, jos mä siitä välitän niin ne tulee kaukana kärjestä tärkeysjärjestyksessä!Nyt kun olen nähnyt lehdistä ja televisiosta näitä "megatissejä" niin alkaa ne tuntumaan jo luonnon vastaisilta.Ne mitkä luonto on lahjoittanut niin nehän ne on kauneimmat:)

• .........

sopii sen naisen ulkonäköön nyt yleensäkin. Laiha liian isoilla näyttää vastenmieliseltä ja tuhti nainen ihan mineillä on kanssa kyllä aika oudon näköinen, tavallaan. Sporttitissit on kuitenkin yleensä parhaat. Silloin nainen myös harvemmin valittaa selkävaivoista :) Itse olen kuitenkin enemmän säärimiehiä.

• KASSATYTTÖÖN IHASTUNUT

Jos sitä on noin 30 senttiä. Eihän sekään välttämättä ole liikaa jos tuntee onnistuvansa sen kanssa, josta tykkääkin. Aikaisemman tyttökaverini kanssa pituueroa oli vähemmän, 20 cm. Sekään ei tunteita estä, sillä harva suomalaisnainen edes kasvaa samanmittaiseksi kuin minä.

• sinuhe

ovat hyvännäköisiä omalla tavallaan. Ainoat mistä itse en tykkää, ovat sellaiset napaan asti roikkuvat. Toki näihinkin ihastuneita tiedän olevan olemassa.

• KASSATYTTÖÖN IHASTUNUT

"Rinnat" on oltava tyttöön sopivat, mikä tarkoittaa sitä, että ne sopivat hänen muuhun kehoonsa samassa suhteessa. Ja jos tyttö/nainen on hoikka, tulisi rintojen silloin olla suht. pyöreät. Pitkällä ne voivat olla isot, mutta kuten myös nuoria tyttöjä, naisiakin on niin monen kokoisia ja muotoisia. Mitäkö eroa siinä on? Suomessahan ihminen tulee täysi-ikäiseksi jo 18- vuotiaana, niin että tommoset parikymppiset ovat jo ns. täysiä naisia.

• vähän

On niillä vähän väliä. Pidän hoikista naisista, ja sellaiseen ruumiinrakenteeseen ei sovi suuret rinnat. A tai B on optimi koko. C kuppia suuremmat akavat jo näyttää epämiellyttäviltä.

• ...

On sillä väliä!
      Jokaisen kokoisille "tisseille" löytyy miehiä joiden mielestä JUURI SELLAISET ovat ne kaikkein ihanimmat ja muut ovat jotain muuta...

• tissimies81

Jotta naisen kroppa näyttäisi naiselliselta, tulee sen erota miehen kropasta ja yksi tällainen ero naisen ja miehen kropan välillä ovat rinnat. Jos naisella on hyvin pienet rinnat, ei kropasta välity sellaista pehmeyttä mikä naisen kropalle on ominaista. Pienet rinnat eivät loppujen lopuksi näytä eivätkä tunnu hyvältä. Jos nainen makaa vielä selällään, katoavat rinnat kokonaan kun valahtavat kainaloihin. Koko naisesta jää hyvin luinen vaikutelma jos rintoja ei ole juuri lainkaan. Sama koskee liian kireäksi treenattua vatsaa ja törröttäviä lantioluita.

Omasta mielestäni hyvältä näyttää jos naisella on vähintään C-kuppi. Isohkot rinnat mahdollistavat myös monet sellaiset aktiviteetit, mitä pienet eivät!

• Miesjapienet

"os naisella on hyvin pienet rinnat, ei kropasta välity sellaista pehmeyttä mikä naisen kropalle on ominaista. Pienet rinnat eivät loppujen lopuksi näytä eivätkä tunnu hyvältä."

Siis ihan uskomatonta höpöä! Pienet, timmit rinnat tuntuu ainoilta rinnoilta. Ne tuntuu kun niihin koskee, eikä hölsky vaan kuin tyhjät ilmapallot. :D Kiinteät rinnat ovat äärimmäisen kiihottavat ja herkulliset. Niihin ei koskaan kyllästy.

C-kuppi menee ehdottomasti jo liian isoiksi. Mutta makuja on moneksi. Sen monet naiset kyllä tietää.

• KASSATYTTÖÖN IHASTUNUT

Mä oon sun kanssa samaa mietä tosta. Se pitäis näkyy jo otsikostakin. Mut muista et kovin harvoin rakkaures tarttee käyttää 7 sanaa enempää.

• Vihaunti

Tää on aika julma ajattelu. Nainen ei kuitenkaan voi keholleen mitään ja miehet arvostelevat niitä.

• erwqrr

Pitää olla C tai B. Tai Järjestys B C D.

• MMM.hhh

Ei haittaa jos naisella on AA-A-B-C-D-DD-E-F-G-H tissit silä eihän tissien kanssa seurustella ja eikä mennä naimisiin vaan sen rakkaan naisen kanssa

• KASSATYTTÖÖN IHASTUNUT

Tietysti on, mutta jos tissit ovat hirveän isot niin silloin sitä on useimmiten möys pillu.

• Tiukkapipo

samanlainen tieteellinen fakta, kuin että miehen vehkeen koon pysty päättelemään siitä minkäkokoinen nenä hänellä on.

• KASSATYTTÖÖN IHASTUNUT
        Tiukkapipo kirjoitti:

samanlainen tieteellinen fakta, kuin että miehen vehkeen koon pysty päättelemään siitä minkäkokoinen nenä hänellä on.

Vitut pysty!

• mr.bondi

piste.

• KASSATYTTÖÖN IHASTUNUT

Musta ei missään nimessä oo sopivaa, jos naisen vartalo on pelkkiä tissejä, mut sekää ei oo kyllä mitää jos niit ei läheltäkää mienaa erottaa kunnolla. Mut sun kannatta miettii omienki tissies kokoo, ennen ku alat kysellä tommosia. Ajatus on toki heino, mut mieti 2 ennen ku vastaat mulle.

• kuppi

Semmosen sievät rinnat A/B on nätit. Joskus ollu naisten kaa joilla D-kupit, ni tuntu sängyssä ratsulla, et naapurin mansikki on päällä. Jollai on tietty mielessä isot rinnat. Henkilökohtainen mieltymys.

• KASSATYTTÖÖN IHASTUNUT

Naisesta rintojen puristaminen on...

• KasTässäSulleSamba

No on sillä. Mutta on monella muullakin, kuten esim. maha, pylly, reidet jne. Paras on ilman reisivakoa, rintava, reitevä ja persevä, pitkilä hiuksilla ja sinisin silmin.

• peppmiäs

Rintojen nyt ei niin väliä, pienet on toki kivat ja naisllekin helpommat kuljettaa mukana kuin isot painavat löllörinnat.
        Mutta persevä reitevä pimpsa karvoilla on jotain ylellistä.

• Poiiopoioo

Hyttysen pistot on parhaat. Tai ketun nenät.

• fjlsafjkljlkjsf

Pienet rinnat ovat yleensä paremmat, koska eivät roiku yhtä paljon kuin isot. Sellaiset rinnat ovat parhaimmat jotka menevät miehen käteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8049
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2111
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2030
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      92
      1680
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      52
      977
    9. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      24
      918
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe