Onko linnanjuhlissa näkyny ketään hyvännäköstä naista? Ts. oliko pantavia naisia kutsuttuna?
Nonii, jatketaanhan asiasta.
9
591
Vastaukset
- Serpico
Johanna Rusanen :)
- Serpico
relaxed_eyes kirjoitti:
Anteeksi maalaisuuteni, mut olisko kuvaa heittää?
Upea iso vaalee.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Johanna_Rusanen - caput.mortuum
Näin sen kättelyvaiheen ja haukoin melkein henkeäni. Upea nainen ja miten komeasti hän osasi ottaa tilanteen haltuun. Kuin kuningatar!
ollaan pidetty muijan kanssa antaisitko kisaa ja mä oon löytäny jo about 20 annetavaa naista.
- orpana-67
tuolla alempana Anna Abreuta...Kaunis :) Ja se Kiroileva Siili- kirjailija oli kivanoloinen, ihanat hiukset!
Kari Heiskanen miehistä hurmas miut...On se komee!:) - vänkyrä-nainen
vilkuillen ei oo näkynyt kovin kauniita vielä.
Leo-Pekka Tähti oli kyl hyvännäköinen miehistä siis, ja oli siel joku toinenkin miespuolinen urheilija, joka oli ihan hyvännäköinen. Mutta se ei ollut mulle ainakaan nimeltä tuttu. - cookos
nelosta ka jotain amerikkalaista kamppailusarjaa. Olin päivällä itsenäisyysjuhlissa ja sain siellä niin paljon mukavaa ja juhlallista tunnelmaa..mut kait se on vaihdettava...muodon vuoksi. Siis pukujen vuoksi???
- rusalkaa
arvuuttelin kellä kaikilla puuttuu kalsarit ...niin ja rintaliivit.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 621018
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla334983- 61822
- 55713
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k97634- 25622
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai48619- 57600
- 68600
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14588