Onko linnanjuhlissa näkyny ketään hyvännäköstä naista? Ts. oliko pantavia naisia kutsuttuna?
Vastaukset 9
- Serpico
Johanna Rusanen :)
- Serpico
relaxed_eyes kirjoitti:
Anteeksi maalaisuuteni, mut olisko kuvaa heittää?
Upea iso vaalee.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Johanna_Rusanen - caput.mortuum
Näin sen kättelyvaiheen ja haukoin melkein henkeäni. Upea nainen ja miten komeasti hän osasi ottaa tilanteen haltuun. Kuin kuningatar!
ollaan pidetty muijan kanssa antaisitko kisaa ja mä oon löytäny jo about 20 annetavaa naista.
- orpana-67
tuolla alempana Anna Abreuta...Kaunis :) Ja se Kiroileva Siili- kirjailija oli kivanoloinen, ihanat hiukset!
Kari Heiskanen miehistä hurmas miut...On se komee!:) - vänkyrä-nainen
vilkuillen ei oo näkynyt kovin kauniita vielä.
Leo-Pekka Tähti oli kyl hyvännäköinen miehistä siis, ja oli siel joku toinenkin miespuolinen urheilija, joka oli ihan hyvännäköinen. Mutta se ei ollut mulle ainakaan nimeltä tuttu. - cookos
nelosta ka jotain amerikkalaista kamppailusarjaa. Olin päivällä itsenäisyysjuhlissa ja sain siellä niin paljon mukavaa ja juhlallista tunnelmaa..mut kait se on vaihdettava...muodon vuoksi. Siis pukujen vuoksi???
- rusalkaa
arvuuttelin kellä kaikilla puuttuu kalsarit ...niin ja rintaliivit.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS571900Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13840Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.44718Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke41666- 43631
- 80606
- 47604
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35564Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29536- 47514