Lisää asiaa.

Miltä kuulostais ikioma F1-tiimi?

Honda-talli on myynnissä yhdellä punnalla, kunhan ostaja sitoutuu panostamaan talliin riittävästi rahaa sen toiminnan jatkamiseksi.

- Uskon, että joku nappaa Honda-tallin. Se on niin hyvä. Se on kruununjalokivi, Jordan sanoi.

Honda-tallilla on F1:n paras tuulitunneli sekä kehittyneet simulaattorit ja moottoripenkit.

- Uskon, että tässä tilanteessa on mahdollista tehdä kaupat erittäin, erittäin alennetulla hinnalla ja saavuttaa suurta etua. Tallilla on parhaat välineet, mitä kuvitella saattaa. Sellaisten menettäminen formula ykkösistä olisi katastrofaalista, Jordan jatkoi.

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/12/76040

9

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi harmi

      kun turinatiimi pisti jo kaikki rahansa siihen sukkakeräykseen.... Tallin uus nimi olis ollu tietenkin Miehen Logiikka. Tai enkuksihan se pitäisi olla. Sä oisit se tallipäällikkö, luonnollisesti....

      • Ehdotan Hondan uudeksi nimeksi Team Turina ja tallipäälliköksi tietysti Relaxia. ;-) Brum brum...

        Mutta ketkä kuskeiksi?


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Ehdotan Hondan uudeksi nimeksi Team Turina ja tallipäälliköksi tietysti Relaxia. ;-) Brum brum...

        Mutta ketkä kuskeiksi?

        pete vois olla mun tallikaveri. Oo sä tallipäällikkö.

        Yrmio vois olla kokki. Ei siitä ainakaan tiedotuspäällikköä vois tehdä...itseasiassa tiedotuspäälliköksi sopis jotkut puskat parhaiten.


      • ajatteles
        relaxed_eyes kirjoitti:

        pete vois olla mun tallikaveri. Oo sä tallipäällikkö.

        Yrmio vois olla kokki. Ei siitä ainakaan tiedotuspäällikköä vois tehdä...itseasiassa tiedotuspäälliköksi sopis jotkut puskat parhaiten.

        miten paljon medianäkyvyyttä tulisi, kun väännetään juttuja siitä, kenen kans Rala tai Pete on nyt jutellu. Ja ne paparazzikuvat... mä nään jo sieluni silmin mediaosasto touhukkaan ja innostuneen tunnelman...

        btw, hauska kuva susta galleriassa.


      • ajatteles kirjoitti:

        miten paljon medianäkyvyyttä tulisi, kun väännetään juttuja siitä, kenen kans Rala tai Pete on nyt jutellu. Ja ne paparazzikuvat... mä nään jo sieluni silmin mediaosasto touhukkaan ja innostuneen tunnelman...

        btw, hauska kuva susta galleriassa.

        joo palstan perusteella olis lööpit täynnä yhtä ja samaa.


    • ostais lätkätallin

      Leipää ja sirkushuveja tyhmille. Kuka oikeasti katsoo formuloita tai lätkää telkusta? Maksukanaville moiset ja pyhitetään peruskanavat ihan vaan normaalille kansalle, eipähän jää enää yhdetkään uutiset näkemättä sen takia että mennään jatkoajalle tai Kimiltä puhkeaa rengas.

      • Ja mitäs niiltä tavallisilta kanavilta sitten tulisi? Salkkareita ja Kaunareita vai?


    • gek-ko

      teille rengashuollot, saatanan kusipäät

    • gek-ko

      eikun meidän autot. Joo, ostetaan vaan. Maalaan genitaalitörkeyksiä kylkiin, jos sopii.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe