Miltä kuulostais ikioma F1-tiimi?
Honda-talli on myynnissä yhdellä punnalla, kunhan ostaja sitoutuu panostamaan talliin riittävästi rahaa sen toiminnan jatkamiseksi.
- Uskon, että joku nappaa Honda-tallin. Se on niin hyvä. Se on kruununjalokivi, Jordan sanoi.
Honda-tallilla on F1:n paras tuulitunneli sekä kehittyneet simulaattorit ja moottoripenkit.
- Uskon, että tässä tilanteessa on mahdollista tehdä kaupat erittäin, erittäin alennetulla hinnalla ja saavuttaa suurta etua. Tallilla on parhaat välineet, mitä kuvitella saattaa. Sellaisten menettäminen formula ykkösistä olisi katastrofaalista, Jordan jatkoi.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/12/76040
Lisää asiaa.
9
351
Vastaukset
- voi harmi
kun turinatiimi pisti jo kaikki rahansa siihen sukkakeräykseen.... Tallin uus nimi olis ollu tietenkin Miehen Logiikka. Tai enkuksihan se pitäisi olla. Sä oisit se tallipäällikkö, luonnollisesti....
Ehdotan Hondan uudeksi nimeksi Team Turina ja tallipäälliköksi tietysti Relaxia. ;-) Brum brum...
Mutta ketkä kuskeiksi?Ratikkakuski kirjoitti:
Ehdotan Hondan uudeksi nimeksi Team Turina ja tallipäälliköksi tietysti Relaxia. ;-) Brum brum...
Mutta ketkä kuskeiksi?pete vois olla mun tallikaveri. Oo sä tallipäällikkö.
Yrmio vois olla kokki. Ei siitä ainakaan tiedotuspäällikköä vois tehdä...itseasiassa tiedotuspäälliköksi sopis jotkut puskat parhaiten.- ajatteles
relaxed_eyes kirjoitti:
pete vois olla mun tallikaveri. Oo sä tallipäällikkö.
Yrmio vois olla kokki. Ei siitä ainakaan tiedotuspäällikköä vois tehdä...itseasiassa tiedotuspäälliköksi sopis jotkut puskat parhaiten.miten paljon medianäkyvyyttä tulisi, kun väännetään juttuja siitä, kenen kans Rala tai Pete on nyt jutellu. Ja ne paparazzikuvat... mä nään jo sieluni silmin mediaosasto touhukkaan ja innostuneen tunnelman...
btw, hauska kuva susta galleriassa. ajatteles kirjoitti:
miten paljon medianäkyvyyttä tulisi, kun väännetään juttuja siitä, kenen kans Rala tai Pete on nyt jutellu. Ja ne paparazzikuvat... mä nään jo sieluni silmin mediaosasto touhukkaan ja innostuneen tunnelman...
btw, hauska kuva susta galleriassa.joo palstan perusteella olis lööpit täynnä yhtä ja samaa.
- ostais lätkätallin
Leipää ja sirkushuveja tyhmille. Kuka oikeasti katsoo formuloita tai lätkää telkusta? Maksukanaville moiset ja pyhitetään peruskanavat ihan vaan normaalille kansalle, eipähän jää enää yhdetkään uutiset näkemättä sen takia että mennään jatkoajalle tai Kimiltä puhkeaa rengas.
- gek-ko
teille rengashuollot, saatanan kusipäät
- gek-ko
eikun meidän autot. Joo, ostetaan vaan. Maalaan genitaalitörkeyksiä kylkiin, jos sopii.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
