Oletteko joutuneet tilanteeseen, jossa auppariperheen isä yrittää selvästi iskeä, ja miten tilanne on hoitunut? Itse olen aupparina Atlantassa, ja perheeni isä on noin nelikymppinen urheilullinen mies. Mieli tekis, mutta ei kuitenkaan voi...
Perheenisä yrittää iskeä
30
4251
Vastaukset
- pidä näpit irti;-)
Juu kyllähän se isä perään (ja perää;)...)katseli ja usein kävi niin, että kun käännyin yhtäkkiä niin hän siitä tuijottelusta kiinni jäi ja naama lehahti kirkkaan punaiseksi;-). Monesti jos perheen äiti oli myöhään töissä tuli isä huoneeni ovelle koputtelemaan ja pyytelemään olohuoneeseen viinille. Menin kyllä ja ihan leppoisaa oli jutustella, siemailla viiniä ja kattoa leffaa tai millon mitäkin, mutta ei siinä sen kummempia. Ihan hyvännäköinen miekkonen hän kyllä oli ja vain 7 vuotta minua vanhempi, ei siis tosiaankaan mikään pappa. Kun äiti oli pidemmillä työmatkoilla yritin kuitenkin hiukan vältellä vapaa-ajalla kotona hengailua. Jotenkin tuntui, että jos näitä viini-iltoja olisi vietetty tiuhaan niin jotain olisi saattanut tapahtua(?), ehkä.
Kerran kuulin myös isän juttelevan kavereilleen minusta, kehui nätiksi ja söpöksi ja ties mitä. Viettivät poikien iltaa kotona kun äiti oli taas kerran reissussa. Eivät kuulleet että olin tullut kotiin ja sattumalta kuulin eteisessä kun minusta puhuttiin. Oli kyllä todella kiusallista mennä moikkaamaan ja sanomaan, että olin tullu kotiin...meni aika hiljaiseksi porukka.Kun huoneesta poistuin niin alkoi spekulointi ja supina ja taas tultiin pyytelemään viinille.No en mennnyt.
Mutta tämmöistä....mitään ei tapahtunut, mutta jotain sähköä ilmassa oli. - nudge nudge
Kuten joku on joskus sanonut alle kolmekymppisillä miehillä ei tee mitään...
- au pair.
pyytelee joskus pelaamaan shakkia, juomaan olutta, pelaamaan futispeliä, tuo minulle aina herkkuja kaupasta, käymme pojan ja hänen kanssa usein ajelulla, piknikillä, kahvilla kun host-äiti on töissä. Joskus hän halailee isällisesti ja sekoittelee tukkaa. Host-iskä on siis tosi mukava ja meidän välit on sellaset perus isä-tytär -välit. Host-äiti on kuitenkin hirveän mustasukkainen, suuttuu jos juttelemme liian pitkään sohvalla ja pitää iskälle mykkäkoulua loppuillan. Ärsyttävintä on kuitenkin se ettei hän päästä meitä kahdestaan pienille matkoille esim katsomaan futispeliä. Äiti on raskaana joten hänkään ei halua matkustella. Käytännössä minulla jää monet hauskat reissut väliin sillä julkinen liikenne täällä on huippukallista ja yksin ei tule kauheasti matkusteltua.
- ja ajattele
au pair. kirjoitti:
pyytelee joskus pelaamaan shakkia, juomaan olutta, pelaamaan futispeliä, tuo minulle aina herkkuja kaupasta, käymme pojan ja hänen kanssa usein ajelulla, piknikillä, kahvilla kun host-äiti on töissä. Joskus hän halailee isällisesti ja sekoittelee tukkaa. Host-iskä on siis tosi mukava ja meidän välit on sellaset perus isä-tytär -välit. Host-äiti on kuitenkin hirveän mustasukkainen, suuttuu jos juttelemme liian pitkään sohvalla ja pitää iskälle mykkäkoulua loppuillan. Ärsyttävintä on kuitenkin se ettei hän päästä meitä kahdestaan pienille matkoille esim katsomaan futispeliä. Äiti on raskaana joten hänkään ei halua matkustella. Käytännössä minulla jää monet hauskat reissut väliin sillä julkinen liikenne täällä on huippukallista ja yksin ei tule kauheasti matkusteltua.
asiaa raskaana olevan äidin kannalta.
- ei osata
ja ajattele kirjoitti:
Suomessa halaaminen on esileikkiä.
Espanjalainen suukottelu poskille olisi jo seksiä. - au pair.
ja ajattele kirjoitti:
Raskaana oleva äiti saa kyllä tarpeeksi huomiota meiltä molemmilta ja minun ja host-iskän välit ovat todellakin erittäin asialliset, siksi harmittaakin että mustasukkaisuutta on näin paljon vaikkei siihen ole aihetta. Ei ole mitenkään hurjan mukavaa olla vieraassa perheessä, tuntea selässään tarkkaavaiset katseet ja miettiä että istunkohan sohvalla liian lähellä isää ettei äiti vain taas suutu. Miksi edes hankkia au pair jos tällaisia tunteita esiintyy?
- ent. auppari
au pair. kirjoitti:
Raskaana oleva äiti saa kyllä tarpeeksi huomiota meiltä molemmilta ja minun ja host-iskän välit ovat todellakin erittäin asialliset, siksi harmittaakin että mustasukkaisuutta on näin paljon vaikkei siihen ole aihetta. Ei ole mitenkään hurjan mukavaa olla vieraassa perheessä, tuntea selässään tarkkaavaiset katseet ja miettiä että istunkohan sohvalla liian lähellä isää ettei äiti vain taas suutu. Miksi edes hankkia au pair jos tällaisia tunteita esiintyy?
Kyllä varmaan käytökselläsi jotakin aiheutat, sillä ei kukaan olemattomista ole mustasukkainen. Ja sitten kirjoitit alussa, että mieli tekisi, mutta kuitenkaan ei voi...ja nyt tuolla ylempänä kirjoitat;menen itseeni otiskon alla, että mukamas aiheitta mustasukkaisuuteen ei ole mutta kun jo olet ajatellut että mieli tekisi niin taidat kyllä oikein olla tuon mustasukkaisuuden aiheuttaja.
Mieti mitä teet ja missä olet! Olet perheenjäsen perheessä, kunnioita molempia ja älä esim turhaan istu lähellä host-isää -siis miksi pitäisikään istua lähellä? - au pair.
ent. auppari kirjoitti:
Kyllä varmaan käytökselläsi jotakin aiheutat, sillä ei kukaan olemattomista ole mustasukkainen. Ja sitten kirjoitit alussa, että mieli tekisi, mutta kuitenkaan ei voi...ja nyt tuolla ylempänä kirjoitat;menen itseeni otiskon alla, että mukamas aiheitta mustasukkaisuuteen ei ole mutta kun jo olet ajatellut että mieli tekisi niin taidat kyllä oikein olla tuon mustasukkaisuuden aiheuttaja.
Mieti mitä teet ja missä olet! Olet perheenjäsen perheessä, kunnioita molempia ja älä esim turhaan istu lähellä host-isää -siis miksi pitäisikään istua lähellä?Olen kirjoittanut tähän viestiketjuun vain nimimerkillä au pair. En siis ole tämä jenna jonka tekee mieli.
Minulla on Suomessa poikaystävä ja host-perhe tämän tietää. Tämä hämmentävä tilanne aiheuttaa minulle epämukavuutta, en ole todellakaan tehnyt mitään ylläpitääkseni sitä. Kaiken tavoin olen yrittänyt olla varovainen eikä se valitettavasti riitä. - sanonpa sanasen
ent. auppari kirjoitti:
Mieti mitä teet ja missä olet! Olet perheenjäsen perheessä, kunnioita molempia ja älä esim turhaan istu lähellä host-isää -siis miksi pitäisikään istua lähellä?Kyllä mustasukkaisuuteen taipuvainen tulkitsee kaiken sen mukaan. Minä tunnen monia jotka ovat olemattomista asioista mustasukkaisia, ikäänkuin ihan vain periaatteesta. Mutta totta, miksi pitäisi istua lähellä ja lisätä vettä myllyyn, kun tietää että siitä tulee pahaa mieltä. Vaikka varsinaisesti mitään ei olisikaan tapahtumassa. Nuo muut jutut on kyllä aivan naurettavia, että perheen isä himottaa. Käsittämätöntä ja surullista mihin sitä ihmiset kykenevätkään...:(
- mitä porukkaa...
Pitäkää suhteenne ihan työsuhteena. Vai että mieli tekisi, voi jeesus...tän täytyy olla provo, tai sitten joku yrittää tahria au pairien maineen lopullisesti. Miettikääpä asiaa sillä lailla että touhunne voi hajottaa perheitä. En siedä mustasukkaisia ihmisiä, mutta se että perheen isät haaveilevat lastenhoitajasta on mielestäni käsittämättömän ällöttävää ja siihen ei kyllä kukaan itseään ja työtään kunnioittava au pair lähde mukaan. Maailmassa kyllä riittää miehiä minkä ikäisiä ja näköisiä ja kuinka hyviä tyyppejä tahansa. Valitkaa niistä.
- kylla ovat
"...perheen isät haaveilevat lastenhoitajasta on mielestäni käsittämättömän ällöttävää ja siihen ei kyllä kukaan itseään ja työtään kunnioittava au pair lähde mukaan."
- Avioliiton keski-ikä on noin 4 vuotta nykyään. Eli se vaimo joka on isäntäperheessa on hänkin au pairin tavoin väliaikaisella sopimuksella.
- Tiger Woods ja eräät muut amerikan golf-ammattilaisista ovat naimisissa au pairien kanssa. - seniorinanny
kylla ovat kirjoitti:
"...perheen isät haaveilevat lastenhoitajasta on mielestäni käsittämättömän ällöttävää ja siihen ei kyllä kukaan itseään ja työtään kunnioittava au pair lähde mukaan."
- Avioliiton keski-ikä on noin 4 vuotta nykyään. Eli se vaimo joka on isäntäperheessa on hänkin au pairin tavoin väliaikaisella sopimuksella.
- Tiger Woods ja eräät muut amerikan golf-ammattilaisista ovat naimisissa au pairien kanssa.Itsenäisyyspäivä meni jo,nyt passaa taas vuosi sikailla.Pätkätöiden aikaan syntyneet luulevat,että kaikki maailmassa on pätkää ja Big Brothersia.Iske vaan isä ja ota itsellesi auppari ja kierto senkun jatkuu.Kannattaisi näiden kierrättäjien miettiä onko oman itsensä kunnioittaminen tärkeää vai ei.Älkää ainakaan kertoko olevanne suomalaisia.
- pitkalla sopimuksella ;)
kylla ovat kirjoitti:
- Tiger Woods ja eräät muut amerikan golf-ammattilaisista ovat naimisissa au pairien kanssa.Naimisissa miehen kanssa yli kymmenen vuotta, kolma lasta. Mies ei olisi meidan auppareihin koskenut pitkalla tikullakaan, monestakin syysta. Eniten kuitenkin sen takia, etta kyseinen kaytanto ei ole normaalia ja suurimmaksi osaksi vaan nuorten tyttojen haavemaailmaa.
- ja tavoitteet elamassa
seniorinanny kirjoitti:
Itsenäisyyspäivä meni jo,nyt passaa taas vuosi sikailla.Pätkätöiden aikaan syntyneet luulevat,että kaikki maailmassa on pätkää ja Big Brothersia.Iske vaan isä ja ota itsellesi auppari ja kierto senkun jatkuu.Kannattaisi näiden kierrättäjien miettiä onko oman itsensä kunnioittaminen tärkeää vai ei.Älkää ainakaan kertoko olevanne suomalaisia.
"Älkää ainakaan kertoko olevanne suomalaisia."
Joo, Suomen mainehan meni jo dopinghiihdoissa.
Tosin suurin osa maailmasta ei tieda mita on hiihto, eivatka voisi olla vahempaa kiinnostuneita.
Ruotsalaiset eivat tunnu olevan yhtaan hapeissaan etta Tiger Woods ja ne muut ovat naimisissa RUOTSALAISEN au pairin kanssa. Suomalaisilla ehka huono itsetunto? - Tikkerperi
pitkalla sopimuksella ;) kirjoitti:
Naimisissa miehen kanssa yli kymmenen vuotta, kolma lasta. Mies ei olisi meidan auppareihin koskenut pitkalla tikullakaan, monestakin syysta. Eniten kuitenkin sen takia, etta kyseinen kaytanto ei ole normaalia ja suurimmaksi osaksi vaan nuorten tyttojen haavemaailmaa.
"...monestakin syysta"
Stondiksen puute nolottaa? - Konttikieli
Tikkerperi kirjoitti:
"...monestakin syysta"
Stondiksen puute nolottaa?Jos mies on kolme lasta saanut aikaiseksi, ehkei liene ihan impotentti... Ei au pair TODELLAKAAN ole mikään perheen isän halinalle siltä varalta että oma vaimo sattuu kyllästyttämään! Todella härskiä käytöstä aikuisilta miehiltä yrittää iskeä perheen lastenhoitajaa!
Ja au pairilla on kyllä oltava sen verran järkeä päässään että älyää olevansa TÖISSÄ ja tajuaa velvollisuutensa perheen äitiä ja lapsia kohtaan - ei aleta leikkimään tulella! Host-isän kanssa flirttailu (muusta nyt puhumattakaan) on epämoraalista ja vastuutonta ja väärin host-äitiä kohtaan. Olisiko kiva tuhota perhe ja omien hoitolastenne koko maailma? Varsinkin jos liikutte tällä alueella vain seikkailumielessä ja aiotte jättää miehen lopullisesti taaksenne viimeistään lentokentällä? Jos seikkailuja etsitte, menkään jonkun yh-isän perheeseen. Tai miltäs kuulostaisi perhe, jossa on vain yh-isä ja 17-vuotias poika - kaksi kerralla? - seniorinanny
Konttikieli kirjoitti:
Jos mies on kolme lasta saanut aikaiseksi, ehkei liene ihan impotentti... Ei au pair TODELLAKAAN ole mikään perheen isän halinalle siltä varalta että oma vaimo sattuu kyllästyttämään! Todella härskiä käytöstä aikuisilta miehiltä yrittää iskeä perheen lastenhoitajaa!
Ja au pairilla on kyllä oltava sen verran järkeä päässään että älyää olevansa TÖISSÄ ja tajuaa velvollisuutensa perheen äitiä ja lapsia kohtaan - ei aleta leikkimään tulella! Host-isän kanssa flirttailu (muusta nyt puhumattakaan) on epämoraalista ja vastuutonta ja väärin host-äitiä kohtaan. Olisiko kiva tuhota perhe ja omien hoitolastenne koko maailma? Varsinkin jos liikutte tällä alueella vain seikkailumielessä ja aiotte jättää miehen lopullisesti taaksenne viimeistään lentokentällä? Jos seikkailuja etsitte, menkään jonkun yh-isän perheeseen. Tai miltäs kuulostaisi perhe, jossa on vain yh-isä ja 17-vuotias poika - kaksi kerralla?Tai vaihtakaa alaa!
- uskotteko aina mitä miehenn...
Konttikieli kirjoitti:
Jos mies on kolme lasta saanut aikaiseksi, ehkei liene ihan impotentti... Ei au pair TODELLAKAAN ole mikään perheen isän halinalle siltä varalta että oma vaimo sattuu kyllästyttämään! Todella härskiä käytöstä aikuisilta miehiltä yrittää iskeä perheen lastenhoitajaa!
Ja au pairilla on kyllä oltava sen verran järkeä päässään että älyää olevansa TÖISSÄ ja tajuaa velvollisuutensa perheen äitiä ja lapsia kohtaan - ei aleta leikkimään tulella! Host-isän kanssa flirttailu (muusta nyt puhumattakaan) on epämoraalista ja vastuutonta ja väärin host-äitiä kohtaan. Olisiko kiva tuhota perhe ja omien hoitolastenne koko maailma? Varsinkin jos liikutte tällä alueella vain seikkailumielessä ja aiotte jättää miehen lopullisesti taaksenne viimeistään lentokentällä? Jos seikkailuja etsitte, menkään jonkun yh-isän perheeseen. Tai miltäs kuulostaisi perhe, jossa on vain yh-isä ja 17-vuotias poika - kaksi kerralla?Miehesi varmaan kertoo sinulle ensimmäisenä kun au pair alkaa kiinnostamaan. Ei yritäkään pitää salassa sitä, ja teeskennellä muuta. Jep jep!
- Minna_88.
Konttikieli kirjoitti:
Ja au pairilla on kyllä oltava sen verran järkeä päässään että älyää olevansa TÖISSÄ ja tajuaa velvollisuutensa perheen äitiä ja lapsia kohtaan - ei aleta leikkimään tulella! Host-isän kanssa flirttailu (muusta nyt puhumattakaan) on epämoraalista ja vastuutonta ja väärin host-äitiä kohtaan. Olisiko kiva tuhota perhe ja omien hoitolastenne koko maailma? Varsinkin jos liikutte tällä alueella vain seikkailumielessä ja aiotte jättää miehen lopullisesti taaksenne viimeistään lentokentällä? Jos seikkailuja etsitte, menkään jonkun yh-isän perheeseen. Tai miltäs kuulostaisi perhe, jossa on vain yh-isä ja 17-vuotias poika - kaksi kerralla?"Tai miltäs kuulostaisi perhe, jossa on vain yh-isä ja 17-vuotias poika - kaksi kerralla?"
Alle 30 vuotiaista miehistä ei ole kuin Datsunia tuunaamaan, pelaamaan pleikkaria ja laittamaan kaljanjuontikuvia irkkigalleriaan.
Juuri siksi näet joka parikymppisen tytön seinällä Brad Pitin ja George Clooneyn kuvia. Herrat ovat lähenemässä kohta kuuttakymppiä...
- jallajalla4
ei oo perheen isa mut tutut kylla.
ehka tossa tilanteessa jopa flirttailu on liikaa.
tottakai 40kymppista kiihottaa kuuma ja kiintee nuori tytto, mut onko siita sulle jotain hyotya?
jos jaatte kiinni niin sa saat kenkaa ties mita
se on ainoo joka tassa jotain kostuis
it's not worth it- ja muut pähkinät
Esim. useimmilla brittimiehillä on rakastajatar joten pikku säätö au pairin kanssa on ihan peanuts.
- Nooothappening
ja muut pähkinät kirjoitti:
Esim. useimmilla brittimiehillä on rakastajatar joten pikku säätö au pairin kanssa on ihan peanuts.
Mua on just arveluttanut toi auppariksi lähtö ensi vuoden puolella, mitä jos host-isä onkin joku pervo? Oon kihloissa ja mua lähinnää ahdistaa ja kuvottaa ajatus host-isästä tiiraamassa takalistoa tai pyytelemässä viinille. Oksennus. Duunissahan siellä ollaan, suhde on siis sama kuin normaali työnantajaan. Kaikki tietää lienee, mitä lopussa seuraa jos pomon kanssa hyppää punkkaan.
- tralallalaal
Nooothappening kirjoitti:
Mua on just arveluttanut toi auppariksi lähtö ensi vuoden puolella, mitä jos host-isä onkin joku pervo? Oon kihloissa ja mua lähinnää ahdistaa ja kuvottaa ajatus host-isästä tiiraamassa takalistoa tai pyytelemässä viinille. Oksennus. Duunissahan siellä ollaan, suhde on siis sama kuin normaali työnantajaan. Kaikki tietää lienee, mitä lopussa seuraa jos pomon kanssa hyppää punkkaan.
Sekö sua eniten mietityttää au pairiksi lähtemisessä?:D Huoli pois, ne perheet on varmaan aika harvassa missä näin pääsee käymään, vaikka kuka golffari olisikin pokannut vaimon itelleen au pairista.
- on kaikilla
Nooothappening kirjoitti:
"Oon kihloissa"
Niin oli naapurin au pair tyttökin kihloissa tullessaan, Suomeen jäänyt poikaystävä ikävöi kovasti - ja otti toisen jo 6 viikon päästä.
Näin Syvää On Rakkaus Parikymppisenä! - kun on mäyäkoiramies kotona!
tralallalaal kirjoitti:
Sekö sua eniten mietityttää au pairiksi lähtemisessä?:D Huoli pois, ne perheet on varmaan aika harvassa missä näin pääsee käymään, vaikka kuka golffari olisikin pokannut vaimon itelleen au pairista.
"vaikka kuka golffari olisikin pokannut vaimon itelleen au pairista."
Mitä niistä hyväkuntoisista ja rikkaista golf-miljonääreistä. Entäs jos perheen isä on samanlainen kuin kihlattuni - pelaa jotain hemmetin WoW:ia aamusta iltaan, jos pääsee siitä joskus irti niin vinguttaa renkaita kylällä toisten lippalakkiamisuunojen kanssa niin paljon kuin työttömyyskorvaus sietää. Semmoinen jos tulee vastaan niin ai että... saattaa kihlaus purkautua! - seniorinanny
on kaikilla kirjoitti:
"Oon kihloissa"
Niin oli naapurin au pair tyttökin kihloissa tullessaan, Suomeen jäänyt poikaystävä ikävöi kovasti - ja otti toisen jo 6 viikon päästä.
Näin Syvää On Rakkaus Parikymppisenä!Vai ei alle kolmekymppisistä ole mihinkään? Millaisethan ovat teidän historianne ja isäsuhteenne.Isähahmoako etsitte?
Omalla käytöksellä voi kyllä vaikuttaa perheenisän suhtautumiseen tai jopa suorasanaisesti keskustelemalla,fiksu mies kyllä ymmärtää.
Jos isä ei ymmärrä asemaansa,aupparin pitäisi kuitenkin ymmärtää omansa. - seniorinanny
kun on mäyäkoiramies kotona! kirjoitti:
"vaikka kuka golffari olisikin pokannut vaimon itelleen au pairista."
Mitä niistä hyväkuntoisista ja rikkaista golf-miljonääreistä. Entäs jos perheen isä on samanlainen kuin kihlattuni - pelaa jotain hemmetin WoW:ia aamusta iltaan, jos pääsee siitä joskus irti niin vinguttaa renkaita kylällä toisten lippalakkiamisuunojen kanssa niin paljon kuin työttömyyskorvaus sietää. Semmoinen jos tulee vastaan niin ai että... saattaa kihlaus purkautua!itsepähän olet vakka kantesi valinnut
- ei ymäärää sanaakaan
seniorinanny kirjoitti:
itsepähän olet vakka kantesi valinnut
Parempi kuusta kuuraan kuin virtsa väärään.
- Taskulaskin käteen
seniorinanny kirjoitti:
Vai ei alle kolmekymppisistä ole mihinkään? Millaisethan ovat teidän historianne ja isäsuhteenne.Isähahmoako etsitte?
Omalla käytöksellä voi kyllä vaikuttaa perheenisän suhtautumiseen tai jopa suorasanaisesti keskustelemalla,fiksu mies kyllä ymmärtää.
Jos isä ei ymmärrä asemaansa,aupparin pitäisi kuitenkin ymmärtää omansa."Millaisethan ovat teidän historianne ja isäsuhteenne.Isähahmoako etsitte?"
Kakskymppinen hakee kolmekymppistä isähahmoa?
Ilmeisesti tarkoitat "teillä" suurinta osaa nuorista naisista joilla on esim. Brad Pitin kuvia seinällä- Hänhän käy jo viidettäkymmentä. Tai no, osallahan on Johnny Deppin kuvia. Johnny on kesällä vasta 46 vuotias.
Voimme siis päätellä että kaikkien nykyajan nuorten naisien isäsuhteessa on jotain pielessä. Tai sitten voimme jättää psykologin leikkimisen alan ammattilaisille.
- ou peör
Saan tästä varmaan aika paljon kuraa niskaan mutta mikäpä siinä.
Olin au pairina muutama vuosi sitten ja tulin perheen isän kanssa heti loistavasti toimeen. Muutama kuukausi meni ja oli pientä silmäpeliä, mutta lähinnä huumoripohjalla.
Sitten vaimo lähti matkoille lasten kanssa viikoksi ja naapuri piti juhlat johon mut sekä host isä kutsuttiin. Aika monen kaljan jälkeen kun lähdettiin kotiin niin päädyttiin samaan sänkyyn.
Aamulla hävetti niin mua kun kyseistä miestäkin ja varasin lennot Suomeen. Hän kuitenkin pyysi että puhutaan asiasta ja niin tehtiin. Tapahtunut laitettiin kännin piikkiin ja sovittiin että mä jään.
Muutama viikko ja sama homma tapahtu uudestaan ja sen jälkeen ei enää selitelty.
Mun elämää koko touhu piristi valtavasti ja voin sanoo että nautin tilanteesta ja siitä salamyhkäisyydestä. En koskaan ajatellut että kyse oli mistään muusta kuin seksistä ja tuskin hänkään mitään muuta kuvitteli.
En myöskään tiedä, että miksei mulla muutaman ensimmäisen kerran jälkeen ollut edes morkkista, vaikka järjellä kun ajattelee niin olinhan mä ihan hirveä. En vain välittänyt ja ajattelin, että en tunne niitä ihmisiä eikä se mulle kuulu miten niiden onnen käy. Ja jollakin tavalla ajattelen vieläkin, että koska mä en ollut kertaakaan missään asiassa aloitteen tekijä, niin ei mua ainakaan mistään viettelemisestä voi syyttää.
Mutta en oo tästä koskaan kenellekään Suomessa mitään sanonut, haluun pitää sen omana tietonani. Siltikin, ei kaduta yhtään, MUTTA, ei tollasta voi mitenkään suunnitella ja luulen et 90% päättyy huonosti. Että on siinä aikamoiset riskit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840