Suomalaispenikset eivät pärjää

pituusvertailussa. Mitäs tähän pitäis sanoa?

Viron miehillä on Euroopan kolmanneksi paras varustus. Näin julistaa virolainen Õhtuleht viitaten saksalaisen kaupallisen kondomi-instituutin tutkimuksiin. Instituutti mittautti 10 447 miestä 25 maassa. Suomalaiset olivat sen mukaan vasta sijalla 22.

Euroopan pisimmät penikset löytyivät Ranskasta ja Ruotsista. Ruotsalaisiin virolaislehti ei viittaa, mutta muistuttaa, että taakse jäävät niin pohjois- kuin etelänaapurit.

Lehden haastattelema psykologi Anti Liiv arvelee, että mittanauhan asemesta on voitu käyttää tulitikkurasiamenetelmää, jossa tikkurasia on asetettu pöydälle ja rasiaa tökitty eteenpäin ja lopulta mitattu rasian ja pöydän reunan etäisyys.

Liiv muistuttaa, että peniksen pituus on ennen kaikkea perinnöllistä.

- Monet miehitykset ovat piristäneet geeniperimäämme. Se on rodunjalostuksessa hyvin tärkeää, Liiv toteaa.

- Nykyisessä vaikeassa taloudellisessa tilanteessa isokaluisuudesta ei ole kovin paljon hyötyä, parahtaa puolestaan Ilta-Sanomien jututtama Mait, 58.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1623678

26

1422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korvaa määrän

      tässäkin tapauksessa ;) Tai pitäiskö sanoa pituuden.

      • että me suomimiehet korvataan tuo pituuden puute monella paljon paremmalla asialla.


    • pitkiä ne naisten vitut oik...

      Onhan se jotenkin koomista jos edes 30 senttiä ei riitä. Ilmeisesti tavoitteena olisi se että kun vähän naista tuikkaa aseellaan niin toinen pää tulisi suusta ulos. Sitten olisi ilmeisesti tarpeeksi pitkä. Ja paksuhan se on jo muutenkin.

    • pikkumulukkusia

      suomalaisia xD Ruottalaisetkin menee jo ohi , hyi hyi teitiä pikkukikkeleitä.Tekeekö teillä enään mitää??? No en kyllä mun kohdalle ole sattunu NOIN pieniä vehkeitä ikinä hih...

    • Asiasta.huvittunut

      mulkkuja harmittaa.

      • Revolveri

        nauratti. :D


    • rusalkaa

      kun ne ulottuis tökkiin joka kerta kohdunnapukkaan. Se ei justiin naiselle ole niin tärkeää. Miks te ette tajua PAKSUUS merkitsee enemmän. Kaikkein eniten, miten sitä vehjettään käyttää.

      Ei oo niin välii, että napukka naukuu joka kerta.

      • Kohdunnapukka? Eiks ainakin se kohdunsuu oo lähes kaikkien ulottuvilla?


      • rusalkaa
        Richartti kirjoitti:

        Kohdunnapukka? Eiks ainakin se kohdunsuu oo lähes kaikkien ulottuvilla?

        joku 'työntäjä' todennut, että kun se peniksen kärki on herkin, on niin kiva aina osuu maaliin.


      • rusalkaa kirjoitti:

        joku 'työntäjä' todennut, että kun se peniksen kärki on herkin, on niin kiva aina osuu maaliin.

        ...en mä oo osunut koskaan mihinkään(?)
        Tai oon varmaan joskus johonkin, kun on tuota jälkikasvu siunaantunut. :)


      • puukkoa perään?

        Pitiks toikin nyt erikseen mainita.

        Pituudessa olisi vielä jotain ilonaihetta, mutta se mun paksuus...

        yhyy :(


    • Serpico

      Ero noiden ääripäiden välillä on siis jotain kolme senttiä. Minkälaista merkitystä asialla on? Onko verrattavissa tärkeydeltään johonkin urheilulajin maaotteluun?

      • random_N

        lienee harvassa ne kerrat ku joku nainen on valkkaamassa ton listan kansallisuuksista ja kuuluttaa ONKO RANSKALAISIA ja ei NO ONKO RUOTSALAISIA jne.

        Eli Alahärmän discossa hatunjaolla on aika lailla se ja sama mitä tilastot sanoo, niillä mennään keitä on paikalla.

        Sama ku nää "miehet haluaa latinonaisen jne". Baarissa on tarjolla ylipainoisia, punatukkaisia yyhoita joiden luona saa hetken lämpöö ja aamulla kahvit tai sit voi mennä yksin kotiin. Ni siinä on turhia ne brittitilastot siitä keitä haluttais.

        Ja tosiaan, muutama milli sinne tänne ei vaikuta mitään, ei varmaan muutama senttikään.


    • C-===========3

      iso vehkeisiä on kehasseet =)

      • on sitte nää

        rela ja artigas :)


    • Richartti

      ...tuossa "tutkimuksessa" se kuinka Ruotsalaisilla vois olla noin paljon "pidempi", ku ollaan kuitenkin sekotettu geenejä keskenämmä vuosisatojen ajan.

    • rapiskarpalo

      vei voiton suomalaisista tässäkin asiassa. Vituttaako? :>>

      • Kaikki on tähän mennessä tykänny.


    • mentävä mikä on suotu. Eikös se niin ole?

    • Michiko_

      Vanhaa vitsiä mukaillen miesten kannattaisi vaihtaa nimensä Jacques Svenssoniksi tms.

    • mulkkuja
    • väliaika

      Tämäkin vielä.

      Itsetuntoni muuttui juuri rusinasta hiekanjyväksi.

    • gek-ko

      pitäisi sanoa mitään?

      • vaikka edes, että 'jösses'.

        Emmä oikiasti tiedä mitä tähän edes voi sanoa.


      • gek-ko
        relaxed_eyes kirjoitti:

        vaikka edes, että 'jösses'.

        Emmä oikiasti tiedä mitä tähän edes voi sanoa.

        olin kyllä joka tapauksessa ensisijaisesti virolaisen miehen kannalla, jos saisin vaan "poimia" itelleni ukon.

        Asia ei liity tähän uuteen mittaustulokseen.


    • scale

      ?????

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe