olen 165 pitkä, minkä mittaista mailaa suosittelette, vai onko niillä senteillä merkitystä?
mailan pituus
7
762
Vastaukset
- Maalivahti
moro, ehkä 95cm vois olla ok tai 90cm, kokeile. liian pitkällä on huono pelata, mittaa niin että varsi menee noin nyrkin verran navan yli.
- l.u.
vastauksesta
- ...
Mä voin sanoo sen verra et mä oon 163 pitkä ja pelaan 101senttisellä mailalla.. En edes osais pelata lyhemmäl, eli siitä se kii on minkä tuntee eniten omakseen.. Onhan siihe se suositus just se vähä navan yläpuolelle, mut ei se kaikille vaan päde.. :)
- lyhentää
Kannattaisi lyhentää
- jeeeeee???""...
itse olen 162 cm pitkä ja vaihoin just 90 senttiseen ...
- WESC
Kannattaa pelat sil milt hyvält tuntuu ite oon 170cm ja pelaan 96cm unihocil vaiks kaikki sanoo et se pitää ol nyrkin verran navast mun mielest se on sillee et pelaa sil mil hyvält tuntuu :):):)
- melkein 20cm yli
WESC kirjoitti:
Kannattaa pelat sil milt hyvält tuntuu ite oon 170cm ja pelaan 96cm unihocil vaiks kaikki sanoo et se pitää ol nyrkin verran navast mun mielest se on sillee et pelaa sil mil hyvält tuntuu :):):)
Ruotsalaisen pelityylin mukaan mailan pitäisi juuri yltää napaan eli nämä 95 tai 101 mittaiset mailat olisivat vain yli 190 cm pitkille.. Suomessa taulukko vähän löyhempi (tarkat arvot taitaa löytyä Intersporttien seinältä ainakin) "Mailan oikea pituus on n. 5-10 cm navan yläpuolelle" mutta jos meinaa tulla katsotuksi vain palloa joukkuekavereiden sijasta helpottaa pitempi maila olemaan kumartumatta liiaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1471192Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491095Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964- 124961
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205911Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13815- 39802