et kuis on naiset, ottaako toiset miehet vielä aktiivisesti yhteyttä vaikka jo olisittekin parisuhteessa yhden miehen kanssa? Entäs miehet, ottaako teihin vanhat hoidot yhteyttä viel sen jälkeen kun olette alkaneet parisuhteeseen?
Mun oma kokemus ja käsitys muutenkin on sellanen, että naiset eivät ota yhteyttä, mut miehet soittelee ex-hoidoilleen, exilleen viel pitkänkin ajan jälkeen. Riippuen tietty hyvin pitkälti miehen omasta parisuhdestatuksesta, mut silti.
Ja mun käsitys on sellanen, että tää logiikkaero on melko selkeä. Syistä nyt sinänsä viis, koska ohan se hienoa, että miehillä ja naisilla jotain eroja on, mut kiinnostaa tietää kuin teillä.
Vonkauksesta tuli mieleen,
14
375
Vastaukset
- scale
ota, tosin mulla on livessä joku stalkkeri, enkä tiedä kuka se on.
Olen tavannut exiä satunnaisesti, mutta aktiivisesti ei kukaan ole ottanut yhteyttä. Terveisiä on kyllä lähetetty.ei voi ikinä tietää, että onko ne lähetetty ihan neutraalisti, vai taka-ajatusten kera. Olen kans joskus niitä saanu.
et kumpainenkin sukupuoli osaa.
On miehiä joille tuntuu olevan erityisen tärkeää kertoa suhteidensa status exille ja jotkut katkerat naiset taas kertovat 60 tekstiviestin voimalla (per päivä) kuinka paska ko. henkilö on - eikä aina edes vuodet laske tahtia. Ja perään ruikuttavia miehiäkin tuntuu löytyvän.
On myös naisia jotka vuosien jälkeen lähettävät ihan postitiivisen viestin - eikä uusi seurustelun alkukaan moisesta ole tuntematon ilmiö.>On miehiä joille tuntuu olevan erityisen tärkeää kertoa suhteidensa status exille
Mä en tiedä yhtäkään naista jota kiinnostais exälle ilmoittaa parisuhdestatuksensa, mut miehiä tiedän ja olen mä ex-vaimon kanssa tuohon itekin sillo alussa sortunut.relaxed_eyes kirjoitti:
>On miehiä joille tuntuu olevan erityisen tärkeää kertoa suhteidensa status exille
Mä en tiedä yhtäkään naista jota kiinnostais exälle ilmoittaa parisuhdestatuksensa, mut miehiä tiedän ja olen mä ex-vaimon kanssa tuohon itekin sillo alussa sortunut.Mä en tiiä yhtään naista, joka soittaa selloa, mut usseemman miehen tiiän - siis naiset ei soita selloa. Eli selloa soittava henkilö on mies - huolimatta värkeistä. Tää on logiikkaa parhaimmillaan.
Olen useammankin kerran kuullut naispuolisilta kavereiltani, että heidän exänsä soittelevat kännissä vuosienkin jälkeen. Toisaalta kukaan kaverini ei ole koskaan väittänyt, että heidän entiset naisensa soittelisivat.
Noin muuten ihmettelen, miten kenelläkään on pokkaa edes kännissä soitella vuosien takaisille exilleen. Eri juttu, jos ollaan muutenkin jostain syystä väleissä, mutta että vonkausmielessä. Säälittävää, vaikka joku joskus säälipiparia sattuisikin saamaan...mut on joskus naisen taholta tylytetty ja sitte se itte vonkas takas...mun mielestä siinä vasta vaaditaankin pokkaa, enkä tiedä kuin yleistä tuollainen toiminta on.
- vänkyrä-nainen
Aikoinaan parisuhteessa ollessa ei miehet ole mitenkään aktiivisesti yhteyttä ottaneet. On saattanut tulla joku känninen viesti tai soitto, mutta olen varma, etteivät ne miehet ole silloin edes tienneet mun olevan parisuhteessa. Ja ne ei ole olleet exiä kylläkään. Vaan joitain tuttuja.
Itse sen sijaan naisena oon ottanut yhteyttä. Mutta vaan yhteen mieheen tietty lasten isään. Ja ei ole olleet mitään känniyhteydenottoja. Mutta en kyllä kenellekään yhden yön tuttavuudelle tai hoidolle alkais soittamaan vaan kyllä tossa tarvisi olla jotain muutakin.
Että päinvastoin menee.- vänkyrä-nainen
relaxed_eyes kirjoitti:
että poikkeus vahvistaa säännön tässäkin asiassa.
ole seksiä vongannut. Pakko korostaa.:D
Ihan vaan yleisesti mainitsin yhteydenotoista suhteessa/suhteissa olleeseen ihmiseen aikojen kuluessa.
Enpä kiinnittänyt otsikkoosi huomiota aluksi.. Sitten vasta tajusin, mistä olikaan kyse :D
- BB-Erkki
sellainen käsitys, että miehet soittelee exilleen. Sitten mulla on vielä sellainen käsitys että tällä palstalla ei kuitenkaan ole sellaisia miehiä jotka soittelisi exilleen. Hassua.
et tuo logiikkaihmeellisyys johtuu siitä, että kenelläkään ei ole sellaista tilannetta päällänsä, tai ole ollut pitkään aikaan. Miehillä on katsos tapana unohtaa asiat.
- kdlkkljgf
kyllä naiset, mutta sanoin sitten, että olis parempi, jos ei soiteltais. Siihenpä se sitten loppui. En minä ainakaan tietoisesti seurusteleville naisille soittele, mutta ei sitä aina voi tietää kuka milloinkin seurustelee ja kuka ei...
- Michiko_
Eräs tyyppi sai puolivahingossa puhelinnumeroni ja soitteli ja lähetti miljoona tekstiviestiä, joihin en kertaakaan vastannut. Mitään lähikontaktia kyseisen tyypin kanssa ei ole ollut. Yleisesti ottaen "Pääsin just linnasta, voitaisko nähdä?" ei ole hyvä iskurepliikki.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2361825- 1861591
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451202Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50932- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30741Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 38727
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23702Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627