Heippa!
Olen hitusen alle 160cm pitkä, mutta leveyttä senkin edestä. Ikää kertynyt 20 vuotta.
Etsin siis nyt suoria housuja itsellni. Kokoa 48-50.
Asun Tampereella. Osaisiko kukaan neuvoa mistä saisi?
Voisin myös ostaa käytettyinä, jos löytyy SIISTIT ja kuvaa housuista! :)
Kiitos vihjeistä ja/ tai ehdotuksista :)
NUORELLE ja isolle suorat housut?
7
1584
Vastaukset
- housut löysin
Olen melkein saman kokoinen: 160 cm ja vaatekoko on 52. Minulle istuu hyvin KappAhlin housut. Sieltä olen ostanut parit mustat suorat housut parempaan käyttöön. Myös Seppälän housut istuvat hyvin. H&M:n ja Lindexin housut ovat mulle väärän malliset. Käy myös Lorellassa. Kai sillä on Tampereellakin liike?
- sama kirjoittaja
Ostitko KappAhlin housut sieltä isojen kokojen puolelta? Mitähän maksoi? Tampereen KappAhl on varsin suppea isojen kokojen suhteen :/
- khr
sama kirjoittaja kirjoitti:
Ostitko KappAhlin housut sieltä isojen kokojen puolelta? Mitähän maksoi? Tampereen KappAhl on varsin suppea isojen kokojen suhteen :/
KappAhlissa on juu XLNT:in puolella ainakin minulle sopivan mallisia mustia housuja. Maksavat muistaakseni 44,90€, olen ostanut samanlaisia useampaan otteeseen.
En ole huomannut, että Tampereella olisi KappAhlissa sen suppeampaa valikoimaa kuin muuallakaan. Tietysti jos koet niin, käy vaikka Ideaparkissa tai Pirkkalan puolella kurkkaamassa jos sieltä löytyisi paremmin. Ideaparkissa kuvittelisi olevan suunnilleen kaikki mallit tarjolla mitä voi olla, myymälä on sen verran iso.
Omat parhaat mustat housuni ikinä ostin Adattosta (Lorellan vieressä), mutta siellä niistä saa pulittaa vähintään 60 euroa. - housut löysin
sama kirjoittaja kirjoitti:
Joo isojen puolelta ostin. Koko näkyy olevan 52, mutta mulla on vyötärö, joten olen näistäkin joutunut ottamaan vyötäröä sisään 2 cm molemmista sivuista.
- *lyhyt ja paksu*
Heippa!
Kävin tänään katsomassa KappAhlin housuvalikoiman. Ei oikein löytynyt, olen kai liian nirso..*heh* =)
Mutta sitten lampsin Henkkaan ja Maukkaan ja sieltä löysin 29,90€ mustat, suorat housut.
Kokeilin kokoa 50, muutan hyvä, mutta reisistä ehkä aavistuksen liian napakat, joten otin koon 52. Sitä tosin joudun hieman kaventamaan ja lyhentämään lahkeita, mutta ei haittaa :) - Zimba
Nettikaupasta löysin just passelit, tosi hyvät vyötäröstä, kun minulla sellaistakin löytyy, isosta takamuksesta ja tuhdeista reisistä huolimatta. Sofi-nimiset, katso jos sopis sullekin:
http://www.bedivine.fi/tuotteet/product_catalog.php?c=5&page=2
Iloista joulun odotusta! - ainakin
www.u-tailor.com
Kokemusta on, ja laatu on kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856- 57800
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.45777Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757