NUORELLE ja isolle suorat housut?

*lyhyt ja paksu*

Heippa!

Olen hitusen alle 160cm pitkä, mutta leveyttä senkin edestä. Ikää kertynyt 20 vuotta.
Etsin siis nyt suoria housuja itsellni. Kokoa 48-50.
Asun Tampereella. Osaisiko kukaan neuvoa mistä saisi?
Voisin myös ostaa käytettyinä, jos löytyy SIISTIT ja kuvaa housuista! :)

Kiitos vihjeistä ja/ tai ehdotuksista :)

7

1584

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • housut löysin

Olen melkein saman kokoinen: 160 cm ja vaatekoko on 52. Minulle istuu hyvin KappAhlin housut. Sieltä olen ostanut parit mustat suorat housut parempaan käyttöön. Myös Seppälän housut istuvat hyvin. H&M:n ja Lindexin housut ovat mulle väärän malliset. Käy myös Lorellassa. Kai sillä on Tampereellakin liike?

• sama kirjoittaja

Ostitko KappAhlin housut sieltä isojen kokojen puolelta? Mitähän maksoi? Tampereen KappAhl on varsin suppea isojen kokojen suhteen :/

• khr
        sama kirjoittaja kirjoitti:

Ostitko KappAhlin housut sieltä isojen kokojen puolelta? Mitähän maksoi? Tampereen KappAhl on varsin suppea isojen kokojen suhteen :/

KappAhlissa on juu XLNT:in puolella ainakin minulle sopivan mallisia mustia housuja. Maksavat muistaakseni 44,90€, olen ostanut samanlaisia useampaan otteeseen.

En ole huomannut, että Tampereella olisi KappAhlissa sen suppeampaa valikoimaa kuin muuallakaan. Tietysti jos koet niin, käy vaikka Ideaparkissa tai Pirkkalan puolella kurkkaamassa jos sieltä löytyisi paremmin. Ideaparkissa kuvittelisi olevan suunnilleen kaikki mallit tarjolla mitä voi olla, myymälä on sen verran iso.

Omat parhaat mustat housuni ikinä ostin Adattosta (Lorellan vieressä), mutta siellä niistä saa pulittaa vähintään 60 euroa.

• housut löysin
        sama kirjoittaja kirjoitti:

Joo isojen puolelta ostin. Koko näkyy olevan 52, mutta mulla on vyötärö, joten olen näistäkin joutunut ottamaan vyötäröä sisään 2 cm molemmista sivuista.

• *lyhyt ja paksu*

Heippa!
      Kävin tänään katsomassa KappAhlin housuvalikoiman. Ei oikein löytynyt, olen kai liian nirso..*heh* =)
      Mutta sitten lampsin Henkkaan ja Maukkaan ja sieltä löysin 29,90€ mustat, suorat housut.
      Kokeilin kokoa 50, muutan hyvä, mutta reisistä ehkä aavistuksen liian napakat, joten otin koon 52. Sitä tosin joudun hieman kaventamaan ja lyhentämään lahkeita, mutta ei haittaa :)

• Zimba
    • ainakin

www.u-tailor.com

Kokemusta on, ja laatu on kohdallaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      856
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      45
      777
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe