KAIKKITIETÄVÄ ELVISTELIJÄ
Kaikkitietävä elvistelijä,
sitä olen ja siitä nautin.
Kaikkitietävä elvistelijä,
elän, kun saan aina päteä.
En jää koskaan sanattomaks,
en jätä koskaan neuvomatta.
Vaikka paskaa puhuisin
siitä toden vääntäisin.
Minä tiesin jotain tästä.
Murusia elämästä.
Aina tietä omaa kuljin,
liian usein suuni suljin
ja takariviin jäin.
Kului vuosi, kului kaksi.
Asiat tein helpommaksi.
En jäänyt takariviin
enkä kompastellut kiviin
vaan juoksin tulta päin.
Silloin vasta oivalsin.
Jos neroudellani sivalsin,
ei nenilleni hypi kukaan
vaan kaikki toimii minun mukaan.
Sillä olenhan!
Kaikkitietävä elvistelijä...
http://www.toukokuu.com/index.php?action=show&id=4852&c_id=0&type=1
Ja ne virtuaaliset ruusut menee gipsille, white_peonille, jenniegiedienille, timantille, ja ne virtuaaliset kossupullot taas menee ratikkakuskille ja fredericolle.
Ettei nyt kenellekään jäis epäselväksi,
18
526
Vastaukset
se menee chalistralle.
- Niin?
ettei totuus unohdu?
- Niin?
relaxed_eyes kirjoitti:
niinpä niin. Keittikö?
Tänne on vaan toistuvasti kopioitu toisten tekemiä runoja omina teksteinä.
- kulta...
Niin? kirjoitti:
Tänne on vaan toistuvasti kopioitu toisten tekemiä runoja omina teksteinä.
yliaikaa, yliaikaa, liian pitkään TAAS netissä. Mehän sovittiin, että VAAN tunti päivässä. Ja sovittiin myös, ettei kiusata toisia. Sä oot TAAS ollu hyvin, hyvin tuhma...
- gips
Se voittaa risun.
Nyt elämään. Moikka. Voin terästää glögin, vaikken muuten teräviä juokaan. ;-)
- mutta...
Pakostikin muistan suuren ja jalomielisen "auttamishalusi" minua ja minun "ongelmiani" kohtaan... Ja "autoitkin" minua oikein urakalla. Miten sympaattista!
Sä saattaisit muuten olla vielä enemmän relaxed, jos olisit viettänyt yhtä hyvät itsenäisyyspäivän bileet ja vielä vippinä, kuten mä.;D Mun persoona kato kiinnostaa irl:ssa, joskus yllättävästikin. Sä ja sun kaltaisesi ootte sitten niitä erilaisia ja toisella tavalla ajattelevia.:)runonpätkän kohdistin, vai kohdistinko sitä kehenkään?
Olen sellasellakin kipulääkekuurilla, etten usko tämän relaximmaksi koskaan tulevani. Mut hyvä, et sul oli hyvät bileet. ;)- mutta...
relaxed_eyes kirjoitti:
runonpätkän kohdistin, vai kohdistinko sitä kehenkään?
Olen sellasellakin kipulääkekuurilla, etten usko tämän relaximmaksi koskaan tulevani. Mut hyvä, et sul oli hyvät bileet. ;)Hmh. Ei kannata olettaa. Ihan turhaa vaivannäköä.
Ajattelen, että runot kuvaavat ihmisten persoonia. Aika usein se on niin.
:)
"Erittäin kuiva valkoviini. Soveltuu myös varsin oivallisesti kalan kanssa."
Onks tää joku kossupullon ja ruusun päivä?
Mut sulle mulla ois sit virtuaalinen Kylmäsavulohi filee...uuden perinteen jossa jaan joka kuukausi kuukauden kossupullot ja ruusut. Tuomaristo ei toimi täysin mielivaltaisesti vaan palkinnon saamiseen vaikuttavat myös mm. seuraavat seikat:
-asiallisuus
-suorasanaisuus
-rohkeus
-rauhallisuus
-positiivisuus
Ja kiitos kylmäsavulohifileestä, yks suurimpia herkkujani.
- cookos
ja on ihan sun näköinen, varmasti. ja kiitos muuten niistä menneistä ohjeista ja kaikesta muustakin...suora pohojalaanen oot :)
virtuaalisesti voidellun leivän :)! Ja kiitti muistamisesta :)
- Mangusti.
kiva :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 55752
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119672- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496- 49493
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55465
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450