Koska olemme nyt huomanneet että sekä täällä palstalla että IRL naiset alkavat kaivata timantin sanoin "munaa" kolmenkympin paremmalle puolelle päästyään ja kakskyt plus -misuille riittää ihan mainiosti lipittelyt ja silittelyt oikeista paikoista, niin emmekö voisi tehdä näin: parikymppiset jätkät, joilla sitä munaa vielä on,rupeaisivat jahtaamaan (tuskin tarvitsee edes jahdata) näitä 30 naikkosia ja 30 miehet "tyytyisivät" näihin 20 tytteleihin;) 30 miehillähän rupeaa jo seisokki hiipumaan, mutta kädet ja kieli vielä toimii...
Näin kun tehdään, niin kaikki ovat tyytyväisiä, ex jeh?
HAASTE PALSTAN MIEHILLE
16
570
Vastaukset
Entäpä sitten ku ei jaksa enää jahdata?
eiks naiset voi itte sit valkata mielestään sen mitä tarttee, jos se kerta noin päin on... Mut mie vähän veikkaan että ne nuoremmatki kaipais jotain muuta jossain välissä.- ap.
ettei sinun poikakulta tarvitse jahdata. Valitset kenet vain yli 30v. naisesta tai "annat" naisen valita sinut. Helppoa kuin heinänteko:)
ap. kirjoitti:
ettei sinun poikakulta tarvitse jahdata. Valitset kenet vain yli 30v. naisesta tai "annat" naisen valita sinut. Helppoa kuin heinänteko:)
"se homma" niin mitenkäs sit sillon voi joutuu valkatuks sinne toiselle puolelle... Sitä vissiin on joku "varhaiskypsä"
- ap.
Frederico kirjoitti:
"se homma" niin mitenkäs sit sillon voi joutuu valkatuks sinne toiselle puolelle... Sitä vissiin on joku "varhaiskypsä"
älä nyt sano, ettei suakaan kiinnostaa akti. Mihin me 30 naiset sitten voidaan mennä saamaan melaa mekkoon? Eikö miehiä enää kiinnostaa sukupuoliyhdyntä? Onko tämä nyt yleinen trendi?
ap. kirjoitti:
älä nyt sano, ettei suakaan kiinnostaa akti. Mihin me 30 naiset sitten voidaan mennä saamaan melaa mekkoon? Eikö miehiä enää kiinnostaa sukupuoliyhdyntä? Onko tämä nyt yleinen trendi?
Varmaanki se että se koetaan itsestään selvyytenä ja vaatimuksena tekee siitä tympeetä ja joskus löytyy jotain mielenkiintosempaa :p
- ap.
Frederico kirjoitti:
Varmaanki se että se koetaan itsestään selvyytenä ja vaatimuksena tekee siitä tympeetä ja joskus löytyy jotain mielenkiintosempaa :p
Se on asia, jota ei saa sanoa ääneen ja toivotaan parasta, että hiljaa hyvä tulee. Pitää olla mahdollisimman epäkiinnostunut seksistä ja sit ottaa kiitollisuudella vastaan, mitä heruu. Ok:(
ap. kirjoitti:
Se on asia, jota ei saa sanoa ääneen ja toivotaan parasta, että hiljaa hyvä tulee. Pitää olla mahdollisimman epäkiinnostunut seksistä ja sit ottaa kiitollisuudella vastaan, mitä heruu. Ok:(
ku kannattaa lämmittää se mies siihen ajatukseen. ;) Jotenki sitä vaan aina innostuu ku oikeesta narusta nykäsee.. Sen suhteen miehet on varsin yksinkertasia
Mutta koska parikymppiset mimmit pitävät meitä limaisina volvosetämiehinä, ei auta muu kuin tyytyä kenkälusikkaan ja ilmastointiteippiin. ;-)
Frederico kirjoitti:
morsian pukeutuu mustaan... Sulhanen saapuu jalat edellä paareihin köytettynä.
Dementiankin hyvä puoli on, että luulisi joka aamu heräävänsä tuntemattoman naisen vierestä. ;-)
- ollaa
kokemusta.
- Michiko_
Frederico kirjoitti:
morsian pukeutuu mustaan... Sulhanen saapuu jalat edellä paareihin köytettynä.
Minä pukeuduin mustaan omissa häissäni (vanha suomalainen perinne) ja mieskin käveli sinne ihan omin jaloin.
- Michiko_
Ratikkakuski kirjoitti:
Dementiankin hyvä puoli on, että luulisi joka aamu heräävänsä tuntemattoman naisen vierestä. ;-)
sanoi toisesta avioliitostaan suunnilleen näin: "Onneksi menin naimisiin arkeologin kanssa. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä kiinnostuneempi hän minusta on."
Toinen vaihtoehto olisi valita historioitsija, eikös vanhuksilla ole jo historiallista arvoa? Näön heikkeneminen vaikuttaa myös korreloivan ulkonäön rapistumisen kanssa. (Pulmusissa meinasi käydä huonosti, kun Al Bundy hommasi silmälasit.)
- böö!
"HAASTE PALSTAN MIEHILLE
seksikeskustelu jatkuu 8.12.2008 klo 18.11
Koska olemme nyt huomanneet että sekä täällä palstalla että IRL naiset alkavat kaivata timantin sanoin "munaa" kolmenkympin paremmalle puolelle päästyään ja kakskyt plus -misuille riittää ihan mainiosti lipittelyt ja silittelyt oikeista paikoista, niin emmekö voisi tehdä näin: parikymppiset jätkät, joilla sitä munaa vielä on,rupeaisivat jahtaamaan (tuskin tarvitsee edes jahdata) näitä 30 naikkosia ja 30 miehet "tyytyisivät" näihin 20 tytteleihin;) 30 miehillähän rupeaa jo seisokki hiipumaan, mutta kädet ja kieli vielä toimii..."
Mä en ole huomannut mitään tuonlaista ikinä! Ja mitkä "palstan miehet"?!? Mikä ihmeen "seksi-keskustelu"? Kai sulle on opetettu, että kaikki eivät ennalta voi tietää sun ajatuksiasi, vai oletko mahdollisesti ensimmäisiä kertoja kirjoittamassa keskustelupalstalle?? nyt ihan eri 30 ja 40 miehiin... Sulla on väärät piirit?
- henry.ystäväsi
pysyttelethän sinä oikeissa piireissä, niin törmäämme vielä jonakin päivänä...jollemme ole jo törmänneet...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381