Virkiä on saanut kokoon erittäin iskukykyisen joukkueen! Mestariainesta!
Virkiä...
3
1062
Vastaukset
- teroteee
Olen aivan samaa mieltä, että Virkiästä löytyy mestaruusainesta. Voisin jopa sanoa, että Virkiä on suurin suosikki suomen mestariksi, koska joukkue vahvistui selkeästi eniten ja pelinjohtajana on suomen tämän hetken paras naisten pelinjohtaja. Joukkueessa on mahtava joukkuehenki ja pelipaikoista on riittävää kilpailua. Rinki on siis riittävän laaja mestaruuden voittamiseen. Jotain tehdään väärin jos Virkiä ei ole loppuottelussa. Ainoana kysymysmerkkinä voisin pitää oikeastaan valmennusta. 2.pelinjohtaja ei pysty toimimaan valmentajana, eikä muutenkaan viemään joukkuetta eteenpäin. Pystyykö / ehtiikö 1.pelinjohtaja olemaan riittävästi mukana joukkueen valmennuksessa ja suunnitellussa?
Uskon että 1.pj hoitaa homman ja Lapualla juhlitaan ensi kesänä mestaruutta muutamien vuosien tauon jälkeen! Toivottavasti onnittelut eivät tuo huonoa onnea, mutta onneksi olkoon jo nyt mestaruudest! - veskuinen
Se on totta, että Jukka Liikala tarvitsisi aisaparikseen sellaisen henkilön, joka tietää pesäpallon valmennuksesta jotain. Eikös pohjanmaalla olisi nyt ollut vapailla markkinoilla esim. Järvinen tai Vainio?
- obsel
no kyllähän on taas kovat puheet pohojalaisilla. ei sillä etteikö olisi virkiällä hyvä joukkue kasassa, mutta mestaruudesta puhuminen on linee hiukan liian aikaista :) epäilempä että sitä nimittäin juhlitaan jälleen kerran köyhässä lammessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939