Virkiä on saanut kokoon erittäin iskukykyisen joukkueen! Mestariainesta!
Virkiä...
3
1060
Vastaukset
- teroteee
Olen aivan samaa mieltä, että Virkiästä löytyy mestaruusainesta. Voisin jopa sanoa, että Virkiä on suurin suosikki suomen mestariksi, koska joukkue vahvistui selkeästi eniten ja pelinjohtajana on suomen tämän hetken paras naisten pelinjohtaja. Joukkueessa on mahtava joukkuehenki ja pelipaikoista on riittävää kilpailua. Rinki on siis riittävän laaja mestaruuden voittamiseen. Jotain tehdään väärin jos Virkiä ei ole loppuottelussa. Ainoana kysymysmerkkinä voisin pitää oikeastaan valmennusta. 2.pelinjohtaja ei pysty toimimaan valmentajana, eikä muutenkaan viemään joukkuetta eteenpäin. Pystyykö / ehtiikö 1.pelinjohtaja olemaan riittävästi mukana joukkueen valmennuksessa ja suunnitellussa?
Uskon että 1.pj hoitaa homman ja Lapualla juhlitaan ensi kesänä mestaruutta muutamien vuosien tauon jälkeen! Toivottavasti onnittelut eivät tuo huonoa onnea, mutta onneksi olkoon jo nyt mestaruudest! - veskuinen
Se on totta, että Jukka Liikala tarvitsisi aisaparikseen sellaisen henkilön, joka tietää pesäpallon valmennuksesta jotain. Eikös pohjanmaalla olisi nyt ollut vapailla markkinoilla esim. Järvinen tai Vainio?
- obsel
no kyllähän on taas kovat puheet pohojalaisilla. ei sillä etteikö olisi virkiällä hyvä joukkue kasassa, mutta mestaruudesta puhuminen on linee hiukan liian aikaista :) epäilempä että sitä nimittäin juhlitaan jälleen kerran köyhässä lammessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136