Mikä on pelimies?

Lyhyt kuvaus

kiitos...

20

3732

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varattu mies

joka vaimonsa läsnäollessa katselee toista naista. Tähän päätelmään olen tullut oman kokemuksen perusteella.

• Aloittaja

koska en ole naimisissa ja naisseurassa pyrin aina pitämään katseeni seuralaiseni silmissä...

• tytyty

On tiettyä sisäistä hohdetta huokuva kuuma mies jonka ympärille naiset kerääntyvät kuin kärpeset. Kohtelee ja käsittelee naistaan upeasti; yhden illan.

Ei seurustelu, uusi nainen matkaan joka viikko. Kiinnostuu vain pillusta, ei parisuhteesta.

• minä vain

toi alku oli ihan hyvä mutta siihen kuuluu paljon muutakin ja loppu kuulostaa ihan hyväksikäyttäjän tuote kuvaukselta.jos itse olisin pelimies mulla olis seuraa joka päivä "monta rautaa tulessa".myönteinen asenne parisuhteeseen auttaa sulattamaan kylmimmänkin sydämmen.huom.liian tyrkky ei saa olla.peli miehen ei tarvi olla mikään filmi tähti loppujen lopuksi sisäinen karisma vie pidemmälle.jos suhteissa tulee kompurointia,pelimiehen suhteet ei lopu riitoihin vaan helliin hyvästeihin ja yleensä sovinto seksiin.tätä vois jatkaa loputtomiin mutta enhän minä mikään pelimies ole vaan ihan tavallinen tallukka.

• suhteet
        minä vain kirjoitti:

toi alku oli ihan hyvä mutta siihen kuuluu paljon muutakin ja loppu kuulostaa ihan hyväksikäyttäjän tuote kuvaukselta.jos itse olisin pelimies mulla olis seuraa joka päivä "monta rautaa tulessa".myönteinen asenne parisuhteeseen auttaa sulattamaan kylmimmänkin sydämmen.huom.liian tyrkky ei saa olla.peli miehen ei tarvi olla mikään filmi tähti loppujen lopuksi sisäinen karisma vie pidemmälle.jos suhteissa tulee kompurointia,pelimiehen suhteet ei lopu riitoihin vaan helliin hyvästeihin ja yleensä sovinto seksiin.tätä vois jatkaa loputtomiin mutta enhän minä mikään pelimies ole vaan ihan tavallinen tallukka.

loppuu siihen kun nainen herää aamulla ja ketään ei ole vieressä kun mies on jo häipynyt.

Pelimiehet eivät etsi kestävää parisuhdetta vaan seksiä tai lyhyitä suhteita.

• hetkessä

pelimies muuttuu hetkessä aivan erilaiseksi, pelimiehen selvä merkki on että hän on kuin yö ja päivä eri ihmisille riippuen seurasta. Toisille äärimmäisen ilkeä ja pahantahtoinen, toisille mukarakastettava ja hyväntahtoinen, mutta ennenpitkää jälleen heillekin ilkeä ja pahantahtoinen. Ne jotka ei tajua tuota toista puolta, näkee sen ajan kanssa, jos ei heti.

Normaalimies ei ole niin rakastettava, muttei myöskään niin pahantahtoinen. Hyvä mies on tasapainosempi asiassa kuin asiassa. Pelimies menee joka asiassa äärimmäisyyksiin.

• ajankäytöstä tunnistaa

Pelimies on myös tavallisen hyvää miestä halukkaampi menemään heti asiassa eteenpäin. Siinä missä tavallinen hyvä mies vielä miettisi ja katselisi ajallaan, pelimies soittelisi jo hääkelloja, mitä tosielämässä ei koskaan haluaisi.

• oppirahat maksettu

Lyhyesti kuvattuna porsas..

Pidemmän kuvauksen kautta:
      Alkuun lipevä,naisen kauneutta ja vartalon muotoja yltiöpäisen haltioituneena ihaileva. Vannottaa heti alkuun löytäneensä elämänsä naisen, hehkuttaa jo ensi tapaamisilla haluavansa toisen omakseen ja kyselee lupaa ilmoittaa kavereilleen löytäneensä tulevan vaimonsa. Vannottaa naiselta uskollisuutta ja tiivistä tapailuhalua. Puhuu uskottavasti tarpeesta syvälliseen parisuhteeseen, haluun viettää paljon aikaa yhdessä. Jos naisen silmät vielä tässä pyörityksessä pysyvät auki ja sisäinen ääni kykenee varoittamaan, voi havaita,ettei mies löydä mitään positiivista sanottavaa todellisesta luonteestasi tai elämästäsi. Hän ei ole kiinnostunut eikä juuri kysele elämänkulustasi, viimeistä panoa lukuunottamatta.

Pelimiehen vauhti ja kiinnostus hiipuu nopealla syöksykierteellä muutaman tapaamisen jälkeen, yleensä parin panon jälkeen. Nopeasti ilmenee, ettei todellista kiinnostusta pidempään yhteiseen ajanviettoon ole, erityisesti viikonloppuina ei ole tavattavissa. Vaativa kutsu pelimiehen luo saattaa kuulua erikoisina kellonaikoina, "lounaalle minun luo ? Ei tarvitse pukeutua..." tai sunnuntain krapulapäivinä. Pelimies kertoo mielellään omasta erinomaisuudestaan, työstään, karttuneeesta tai uudesta omaisuudestaan, miten on kaikkien ystäviensä auttaja ja luottopelastaja. Saattaapa hän avustaa rahallisesti äitiään tai sukulaisiaan, niin hyvähän hän on... kerta kaikkiaan korvaamaton lähipiirilleen. Pelimies ei siedä lainkaan palautetta/arvostelua kauneuden ihailustaan/pinnallisuudestaan, vähäisestä yhteisestä ajasta tai tavastaan jatkuvasti perua sovittua.."olet niin vaikea, en tiedä miten sinua tulisi lähestyä...en jaksa kinata..

Pelimiehen silmät ovat "jäiset", mitään tunnetta tai petollisuutta et näistä pysty tulkitsemaan. Pelimies todennäköisesti pitää useaa "hoitoa" yllä samanaikaisesti. Saattaa sanoa haluta kertoa olevansa rehellinen ja kertoo elämässään olevan pari muuta "perskärpästä" jotka hänen elämäänsä haluaa, mutta vain juuri sinut hän haluaa...ja miten voi häntä näin suuri onni kohdata naisen muodossa kuin juuri sinut löytäessään...Kuvaelmat kuin Harlekiini-kirjoista: kun näin sinut, kävi lävitseni sama sähköinen tunne kun pienenä poikana kiellettiin koskemasta sähköpaimeneen ja koski kuitenkin...Juupa juu.

Pelimies todennäköisesti ajoin sekaantuu siitä, mitä on puhunut kellekin. Maininnat asuitko siellä..aijaa et vai, muistin väärin..mainitsinhan sinulle siitä viimeksi (Niinkö?). Kohtuu nopean ajan sisään, saatuaan haluamansa - valloittamisen tarve ja seksi- yhteydenotot hiipuvat, tapaamiset peruuntuvat mitä erinäisimmillä tekosyillä ja hänen menojen toistuvilla muutoksilla. Kun kysyt onko kaikki ok, eikö kiinnosta ? - kiistää kaikesta huolimatta jyrkästi ja vakuuttaa kiinnostusta olevan. Vaihtaa aihetta nopeasti vedoton,ettei halua kinata...ja lopettaa: ollaan kuulolla...

Yhtä nopeasti kun hän sinut hurmasi ja uskotteli pyörryksiin, havaitset hänen poistuneen elämästäsi jopa 2 vkon tuttavuuden jälkeen. Ei ota eikä häneen saa yhteyttä. Jäät miettimään mitä edes oikeastaan tapahtui. Etäisesti muistat sisäisen äänesi varoittaneen tämän olleen jo alkumetreiltä liian sadunomaista ja liian hyvää ollakseen totta. Elämässäsi kävi tornadon lailla pelimies, tornadon nopeudella hän poistui elämästäsi kokeilemaan pelionneaan muihin kohteisiin. Jäljelle jää vain halpa, hyväksikäytetty olo ja kiukku omaa sinisilmäisyyttä kohtaan.

• annukaisu

Olipa osuva kuvaus. Ihan kuin omasta elämästä.

Enää ei uudestaan langeta, eihän?

• Pelaamisenlopettanut...

Oikein hävettää, kun luin kuvauksen omasta entisestä elämästäni.

Vauhtia oli ja paljon. Luulin sen olevan miehen mitta. Nyt olen huomannut haluavani oikean rehellisen parisuhteen naisen kanssa joka vie jalat altani. Mikään ei vain tahdo enää kelvata. Mikään ei säväytä. Tuntuu, kuin kaikki olisi jo nähty, kaikki jo kokeiltu. Todella tyhjä olo.

Sydämessä olisi vapaa paikka, jollekin joka saisin minut rakastamaan.

Pyydän kaikilta anteeksi menneitä vuosia.

• oppirahat maksettu
        annukaisu kirjoitti:

Olipa osuva kuvaus. Ihan kuin omasta elämästä.

Enää ei uudestaan langeta, eihän?

Toivotaan,että kokemuksen syvällä rintaäänellä pelimiehen koettuaan osaisi ne jatkossa välttää. Tsemppiä sinullekin kiertää nämä kokemukset jatkossa. Sanotaan,että kaikki mikä ei tapa niin vahvistaa...toivotaan,että myös tässä vaika vielä vähän kirveleekin.

• oppirahat maksettu
        Pelaamisenlopettanut... kirjoitti:

Oikein hävettää, kun luin kuvauksen omasta entisestä elämästäni.

Vauhtia oli ja paljon. Luulin sen olevan miehen mitta. Nyt olen huomannut haluavani oikean rehellisen parisuhteen naisen kanssa joka vie jalat altani. Mikään ei vain tahdo enää kelvata. Mikään ei säväytä. Tuntuu, kuin kaikki olisi jo nähty, kaikki jo kokeiltu. Todella tyhjä olo.

Sydämessä olisi vapaa paikka, jollekin joka saisin minut rakastamaan.

Pyydän kaikilta anteeksi menneitä vuosia.

Toivottavasti ei ollut pelimiehen viimeinen vetoomusyritys. Toivottavasti oikeasti kykenet näkemään toimintaasi uusin silmin. Jos edellä olevan lailla ihmisiä olet kohdellut, olet jättänyt jälkeesi monta ihmisrauniota ja anteeksipyyntö on kyllä enemmän kuin aiheellista.

Pahin jälki mitä kaltaisesi jättää jälkeensä on pysyvä luottamuspula todellisen suhteen onnistumismahdollisuuteen ja uskalluksen puute antautua enään tosissaan minkäänlaiseen suhteeseen, eli viimeistään jatkuvaan epäilyyn asioiden todellisesta olemassa olosta ne jatkossa kaatuvat. Rumaa on siis jälki.

• mikä marttyyri!
        oppirahat maksettu kirjoitti:

Toivottavasti ei ollut pelimiehen viimeinen vetoomusyritys. Toivottavasti oikeasti kykenet näkemään toimintaasi uusin silmin. Jos edellä olevan lailla ihmisiä olet kohdellut, olet jättänyt jälkeesi monta ihmisrauniota ja anteeksipyyntö on kyllä enemmän kuin aiheellista.

Pahin jälki mitä kaltaisesi jättää jälkeensä on pysyvä luottamuspula todellisen suhteen onnistumismahdollisuuteen ja uskalluksen puute antautua enään tosissaan minkäänlaiseen suhteeseen, eli viimeistään jatkuvaan epäilyyn asioiden todellisesta olemassa olosta ne jatkossa kaatuvat. Rumaa on siis jälki.

Kuikahan monen miehen kanssa olet itse pelannut, tai loukannut heitä!

• oppirahat maksettu
        mikä marttyyri! kirjoitti:

Kuikahan monen miehen kanssa olet itse pelannut, tai loukannut heitä!

Noh,olen sitten marttyyri tai en. Kyllä jokaiseen suhteeseen olen lähtenyt tositarkoituksella ja halunnut pysyvää suhdetta. Osa suhteistani onkin ollut varsin sitoutuneita ja pitkiä, viimeisin 13,5 vuotta.

En pelaa ihmisten tunteilla. Jos tunteet roihahtaa toista kohtaan,olen kyllä tähän asti aidosti suhteeseen antautunut ja arvomaailmassani uskollisuus, avoimesti ajatusten tai tunteiden ilmaiseminen on ehdoton vaatimus molemmin puolin.

Toki olen tavannut ihmisiä, jotka ovat ilmaisseet kiinnostusta tutustua paremmin tai ilmaisseet halua suhteeseen. Jos omat tunteeni ei toista kohtaan ole roihahtaneet, olen sen suoraan kyllä kasvotusten kertonut ja erotuksena pelimiehen toimintatavoista, en ole edes antanut ymmärtää suhteen viriämismahdollisuuksiin (tarkoittaa käytännössä; ei läheisyyttä, ei seksiä, ei spekulointia toisen ihanuudesta tai yhteisen suhteen mahdollisuudesta.

Se,että törmää elämänsä varrella pelimieheen,ei tarkoita naisen toimivan pelinaisen lailla. Näin jälkeenpäin lähinnä pidän itseäni liian sinisilmäisenä ja valmiina luottamaan liian nopeasti toiseen ihmiseen. Toki varmaan pelinaisiakin liikenteessä on.

• anjuska*

Oli niin tuttua tekstiä. Meidän suhde kesti runsaan vuoden. Sitten selvisi, että meitä naisia on ainakin kuusi ympäri Suomea.

• mr.bondi

kusipää.

• Anonyymi

Mukavasti koittaa pitää yhtäkkisen eron jälkeen varalla haluten seksiä ja bongaten hauskanpidon ohella muita. Tämä sen jälkeen kun ei uutta löytänyt ainakaan pidempiaikaiseksi, luultavasti. Hurmuri, joka muistutti aika ajoin kuinka on rehellinen ja sanoo mitä tarkoittaa. Vakuutteli, kuinka miehillä on kulloinkin vaan seksi mielessä mutta kuin hän, hän on erilainen mies.
      Eron jälkeen nähdessä muisti joka kerta näyttää jotain viestejä naisilta jotka häntä epätoivoisesti yrittäneet. Tunteisiin vetoava, väärällä tavalla. Pintaliitäjä. Naiset ovat liian rumia jotka häntä yrittävät. Boostaa egoaan jatkuvasti.
      Eron jälkeen ehdotti tosi nopeasti että otetaan yksi kavereistani kolmen kimppaan mukaan, että silleen.

• Anonyymi

Tommosen kuspään tunnen minäkin. Tuuliviiri ja epäluotettava.

• Anonyymi

Luusin isnt an optiot 😂🤣😅

• Anonyymi

Pelimies=sosiopaatti joka käyttää naisia hyväkseen omien tarkoitusperien täyttämiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe