Töitä Kemistä?

Pökkö

Oman alan hommia ei löydy,pääseeköhän täällä esim. kauppoihin töihin,jos ole kaupallisen alan koulutusta..?Kannattaako edes kysellä?
Tai siivous hommiin?

27

2850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä sitä jotain

työtä löytyy :)

• työvoimapula totta

Kyllä kunnon kaverin otan töihin vaikka heti. Mutta kun niitä ei ole. Perkules, viimeiset 2 vuotta on ollut 4 työntekijää, mutta ei näköjään kiinnosta, ei. Ovat pari viikkoa töissä ja sitten alkaa myöhästely, kun yli puoli tuntia on myöhässä, huomautan siitä. Se tuntuu olevan liikaa useimmille. Eivät ota opikseen vaan käyvät marisemassa työvoimatoimistossa. Syynä kuuluu olevan liian raskas työ (normaalia kaupan hommia), vähäiset tauot (voi hellanlettas, jos kahvitaukoja on 4 ruokatunnin lisäksi, sanon varmasti siitä, ihmiset jonottaa kassalla mutta neidit istuvat kahvilla) ja pitkät päivät (8 tuntia on näköjään liikaa?) Joo yritin sitten ottaa osapäiväisiä, siitä ne narisee että ei tuolla elä.

Hyvä normaali työntekijä saa aina paikan, ei ole koulutuksesta kiinni. Lusmut onneksi jo tiedetään.

• kassaneiti

taukoja pitäis olla 50min välein 10minuuttia 8 tunnin työssä,olis samanveoinen tupakinpolttajien kans jotka kiskoo kahtakin tupakkaa tunnissa

• minutkin?

otako todella töihin minutkin?
        olen reipas, ahkera narisematon, vaatimaton,rehellinen ja tunnollinen.
        kerro lisää työstä ja paikasta.olen kiinnostunut ja motivoitunut työtön.
        voin ottaa myös satunnaista työtä vastaan.otathan yhteyttä!
        [email protected]

• ihmeessä

kerro heti mihin tuun työnhakuun! Täs ois sinulle kunnon työntekijä!

• kannattaisi

laitta työpaikka avoimeen hakuun työvoimatoimiston sivuille ja vaikkapa lehteenkin ilmoitus. Luulenpa, että hyviä ja motivoituneita työntekijöitä olisi välittömästi tarjolla, joista ei tarvitsisi muuta kuin valita!
        Itsekin olisin valmis tulemaan, jos tietäisin vain kuka tarvitsee kunnon työntekijää..

• Pökkö
        kannattaisi kirjoitti:

laitta työpaikka avoimeen hakuun työvoimatoimiston sivuille ja vaikkapa lehteenkin ilmoitus. Luulenpa, että hyviä ja motivoituneita työntekijöitä olisi välittömästi tarjolla, joista ei tarvitsisi muuta kuin valita!
        Itsekin olisin valmis tulemaan, jos tietäisin vain kuka tarvitsee kunnon työntekijää..

Edelleen kiinnostunut työnteosta,mutta työkkärin kautta ei töitä saa.Pitänee lähteä siis koputtelemaan kaupan ovelta ovelle..
        Mutta hei ihan tosi,mulla koulutus labrapuolelta,pääseekö kauppoihin töihin tällä alueella ilman merkonomin papereita????
        Tiedosta oisin erittäin kiitollinen : )
        Tai jos jollain ois tietoo,mitä hommia vois kysellä,auttas eteenpäin.
        Enso irtisanoo ja ei Outokummullakaan hyvin pyyhi.

• ahkera työntekijä

Oisin valmis vaikka heti tulemaan töihin, kun vain tietäs kuka tarvitsee. Kannattaa laittaa ilmoitus vaikka työkkärin sivuille, hakisin paikkaan heti.

En polta tupakkaa, enkä myöskään juo kahvia. Kaksi pikku taukoa ruokatauon lisäksi on aivan sopiva määrä taukoja.

• -----

8 euron pilipalijuttuihin.

• ;)(

on jo kulunut aihe

• Anonyymi

On nykyään 9€:n juttuja. Näin se kehitys hintoja nostelee.

• tekevälle töitä...

...niin ei kai porukka täältä pois muuttais.

Itse tykkään Kemistä, mutta jos työtilanne jatkuu näin huonona, suunta kohti Oulua. Pakko lähteä.

Ei porukka tänne muuta vaikka tarjolla ois millaiset merinäköala -asunnot, jos ei ole töitä mitä tehdä. Vaikka kaupungin päättäjät näyttääkin niin luulevan.

• olen minäkin

Jos töitä ei löydy, muutan töiden perässä muualle...

• Pökkö
        olen minäkin kirjoitti:

Jos töitä ei löydy, muutan töiden perässä muualle...

Miehellä täällä vakkaripaikka ja omakotitalo ostettu.Että jotain tarttis tehrä!

• yrittäjyys kunniaan

Jos olet ammattimies, niin onko alasi sellainen, ettei sille voi perustaa omaa yritystä? Yrittäjyys on varteenotettava vaihtoehto kun miettii erilaisia tapoja työllistää itsensä. Ja jos ei kokopäiväiseksi hommia olisi, niin selvitäppä onko täällä työosuuskuntia, voisitko niiden kautta tehdä ko. työtä ja pikkuhiljaa saada asiakkaita, että sitten kun katsot pärjääväsi, oma firma pystyyn vain.

• on komukoiden jäsenkirja

ja vielä joku tuttu tai sukulainen kaupungin virassa niin töitä pitäisi löytyä suorastaan tyrkyttämällä ! Näin Kemi toimii, siellä on on johtoportaatkin valittu sopivista eikä pätevistä aineksista !Pitää vain olla oikia "passi"
      taskussa !Komukka on aina komukka eikä muuksi muutu!

• Kölliä

Ala jakkaan mainoksia!

• missälieneesyy

Kemissä on paljon avoimia työpaikkoja. Ongelma on ettei niitä saada täytetyiksi.

• lääkkeet! Ei sulla lääkitys kohillaan, kun 7½v vanhan jutun avasit uudestaan, edelleen työtön, vai?

• missälieneesyy
        LÄÄKKEET kirjoitti:

lääkkeet! Ei sulla lääkitys kohillaan, kun 7½v vanhan jutun avasit uudestaan, edelleen työtön, vai?

No et sinäkään mitään tajua.

• KuolemanTuomari
        missälieneesyy kirjoitti:

No et sinäkään mitään tajua.

Menisit töihin.

• ElämänKevätJaSyksy
        KuolemanTuomari kirjoitti:

Menisit töihin.

Jospa vaikka vajukoinnin sijasta kertoisit mistä niitä töitä Kemistä löytyy.

• Hän varmaan kertoo, kun sellaista väittää? http://keskustelu.suomi24.fi/t/6578124/toita-kemista#comment-85267002

• Kemissä

• Älä mulle vastaa en minä ole mitään työpaikkaa vailla. Kerro sille kyselijälle.

• Anonyymi

Löytyykö kaikille halukkaille hommia, vai onko kohtalona ikuinen työttömyys?

• Anonyymi

Kyllä halukkaille aina töitä löytyy. Se että maksetaanko siitä, on eri asia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8149
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6238
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4731
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3235
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3234
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2779
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      43
      2724
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      44
      2676
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2572
    Aihe