joku paikkakunta.
Ensin nimestä päättelin että se on pahanlaatuista
ihottumaa.
Jaa, Kihniö
20
2531
Vastaukset
- :DD
:DDD
- heh
KIRJOTA IHMEES VITSIKIRJA...
- kyttääjät
kihniö on sellainen paikkakunta jossa jokainen tietää ja haluaa tietää toistensa tekemiset,keinolla millä hyvänsä.
- parempaa
ehdottaa?
- ole...
kun ihottumaa kumminkin tarkotit.
- tällaisten mielipiteiden
esittäjät on yleensä viety saunantaakse ja, arvaa mitä?
- saunantakana
on tilaa...
- tilaa on
saunantakana kirjoitti:
on tilaa...
laskea köllin housut alas ja rapsuttaa vähän nokkosilla.
- uhkailijoitahan
te olettekin.
- orrella
ovat vääntäneet kunnon tortut pusikossa.
- Pukit
orrella kirjoitti:
ovat vääntäneet kunnon tortut pusikossa.
Kiipee kuuseen katsomaan kun Jalasjärveltä tuodaan heinää ;DDDDD
- ihmetteleväinen
Joo mutta sinä et kyllä tiedä lääketieteestä mitään ku luulit että kihniö on jotakin ihottumaa,ei kihniö ihottumaa ole vaan pitkäaikainen krooninen kuume,itsekkin kihniöläisenä sairastan sitä,tauti ilmenee siten että on jatkuvasti melkein 37 astetta kuumetta.
Tuossa on ainakin yksi näkemys:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kihniö- ex kihnöläine
Se ny oo mikää ihme jos joku ei tiä mikä kihniö on... vähä sama ku E-Pn alueella soini ja lehtimäki... :) ja mihin saunantaa? syntyperäsenä oo tuollasta tietoo... hoh!
- saunantakaa on
jo moni saanut uutta oppia elämäntaipalelleen.
- jai..
saunantakaa on kirjoitti:
jo moni saanut uutta oppia elämäntaipalelleen.
saunan takana sitä naapurin Maijan kanssa leikittiin
monet lääkärileikit!!!. - eikä nekään
jai.. kirjoitti:
saunan takana sitä naapurin Maijan kanssa leikittiin
monet lääkärileikit!!!.leikit menneet hukkaan.
- menneet.
eikä nekään kirjoitti:
leikit menneet hukkaan.
Maija oli meistä kahdesta se ns.johtava lääkäri,
kun sillä oli alalta enemmän kokemusta. - naapurin Mirjan kanssa
menneet. kirjoitti:
Maija oli meistä kahdesta se ns.johtava lääkäri,
kun sillä oli alalta enemmän kokemusta.Paikka aitan vintti. Mirja myös oli se joka vei, kipeää paikkaa voideltiin amerikan hammastahnalla.
- kivat
naapurin Mirjan kanssa kirjoitti:
Paikka aitan vintti. Mirja myös oli se joka vei, kipeää paikkaa voideltiin amerikan hammastahnalla.
Likat vieläkin samalla tuulella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437