Miten voin saada spagaatin. Saan nyt sen verran että jää 18 cm väliä. Olen venytellyt 2 vuotta miten onnistun??
Spagaattiin...
4
786
Vastaukset
- esim
Venyttele lonkankoukistajavenytyksellä sekä takareittä venyttäen (2 eri venytysasentoa). Ajattele takareiden venytys kaksisuuntaisena varpaat yhteen suuntaan ja pakara toiseen suuntaan, keskity takareiteen ja asentoon jossa se tuntuu venyvän ennemmin kuin siihen, saatko nenän reiteen.Minulle on sanottu että lihaksen pitää olla venytysasennossa vähintään 20 sek ennen kuin varsinainen venyminen alkaa. Venyttele joka ilta vaikkapa yhden tv-ohjelman ajan kun katsot sitä. Kärsivällisyyttä!
- ---
itselläni auttaa paljon se, että tekee kunnon hikilenkin ennen venyttelyjä, mikä lämmittää lihakset ensin hyvin, ja sen avulla venyy spagaatitkin kaikkiin suuntiin. Kyllä se siitä vielä menee!
- kipeiksi
tuleeko teille takareidet seuraavana aamuna kipeiksi? mulla ihan sairaan kipeat aina venyttelyn jalkeisena paivana!
- voimistelija95
No siis siihen tarvitaan hyvät alkuvenyttelyt ja näin. Itse harrastan voimistelua saan kaikki spagaatit =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780