1. Kuka tai mikä pistää nukkumaan?
2. Kenen kanssa käyt kävelyllä? Jos käyt, ni voiks sen tehdä tuulipuvussa vai pitääks olla farkut?
Pieni ja nopee(sinkut edition)
4
210
Vastaukset
- 1. väsy sekä
huominen työpäivä
2.Yksin käyn. Kävellessä ihan mitkä kamat tahansa, juostessa lenkkeilyasu. - minä...
Juuri eilen illalla mietin, kuinka mukavaa olisi, jos olisi olemassa Hän, jolle voisi edes tekstarin laittaa ennen nukahtamista. Pieni ajatus...
2. Kenen kanssa käyt kävelyllä? Jos käyt, ni voiks sen tehdä tuulipuvussa vai pitääks olla farkut?
Yksin. Asu vapaa, mutta erittäin suositeltava. Yleensä jotain tuulipuvun tapaista päällä. 1. Aika, nykyään näköjään. Odottelu.
2. Yksin kävelyni käyn. Farkut on vähä huono reippaalle lenkille, käytän verkkareita tai muuta, tälle ilmalle sopivia housuja. Jos olis tuulipuku niin mikä ihme ettei :D- rusalkaa
Nyt on kirpputorilta hankittu kelloradio... on niin huono ääni eikä kuulu hyvin, että kyllä pistää nukuttamaan. Koirat könyää viereen ja kissa viel tulee rapsutettavaksi. Siinä minun iltarituaalit.
Edellä mainittujen karvakavereitten. Kissa hiippailee perässä, jos kuljetaan pikkunen lenkki. Sitte, jos lähetään pitemmälle, minä ajelen pyörällä ja pojat juoksee.
Pitää olla päällä Ritva Fallan suunnittelema Marimekon talvitakki mitä lie kamelinkarvaa...se on jo tosin helma ratkennut ja vuori repsottaa ja alennettu koiranulkoilutukseen, on niin lämmin.
Ikinä en käytä tuulipukua!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584