Suomalaiset ja virolaiset naiset

vertailussa

Virolaisia naisia pidetään poikkeuksellisen kauniina ja virolaiset itse uskova, että heillä on ainakin naapurimaita kauniimmat naiset ja ehkä jopa maailman kauniimmat naiset. Euroopassa moni mies on suorastaan seonnut virolaisiin naisiin ja Viron naisia matkustetaan katsomaan hyvinkin kaukaa.

Totta on se, että virolaiset naiset melkein 100% ovat pitkiä ja hoikkia ja melkein kaikki myös vähintään sieviä, ja kauniita kenties jopa suurin osa.

Yhden merkillisen havainnon olen tehnyt. Se nimittäin, että kun verrataan Viron kauneimpia naisia ja Suomen kauneimpia naisia, suomalaiset ovat heistä kauniimpia. Olen pyrkinyt välttämään sinivalkoisin silmälaisen katsomista tämän asian suhteen, mutta koska olen mies, kykenen aika tarkasti arvioimaan naisen seksuaalisen vetovoiman määrän. Meissä miehissä on kyky havaita pieniäkin tasoeroja ja luulenpa, että naisetkaan eivät sitä asiaa epäile. Miehissä on jokin seksuaalisuuden tuoma sisäinen kauneusmitatri ja sen monesti tuntee jopa ihan fyysisesti, kun kaunis nainen vie jonkinlaiseen sisäiseen hurmiotilaan. Ja mitä kauniimpi, sitä isompi tällainen "tyrmäys" tai haltioituminen on. Mitä kauniimpi nainen, sitä voimakkaampi vaistomaisesti sekunnin murto-osissa syntyvä hurmio on. Asialla ei olt mitään tekemistä kansallisuuksien kanssa, eikä miehen psyyke ole tämän asian suhteen kovinkaan isänmaallinen.

En tiedä, miten asian selittäisi, mutta Suomen julkkiskaunottarissa ja kadulla vastaan tulevissa täydellisyyksissä on virolaisia kaunottaria enemmän jotain kasvojen ja vartalon täydellisyyttä. Suomalaiset seksipommit, jos tällainen vulgaari ilmaisu sallitaan, ovat aavistuksen verran kiinteämpiä ja jotenkin "terävämpiä" olemukseltaan kun Viron seksipommit. Jokin siimeinen silaus ja "satumainen kauneus" puuttuu viron täydellisiltä naisilta useammin kuin suomalaisista naisista. Eli jos virolaisten ja suomalaisten naisten ulkonäköä verrataan, voidaan minusta sanoa, että Virossa on enemmän perus-kauniita naisia, kun taas Suomen naisten keskimääräistä kauneutta kuvaava käyrä nousee loppua kohden jyrkemmin niin, että Suomessa on niitä kaikista kauniimpia kohtalaisen paljon ja ja ne Suomen kauneimmat ovat pikkuisen kauniimpia kuin Viron kauneimmat.

Mistä tällainen ero sitten niiden kauniimpian naisten välillä johtuu? Virolainen nainen on aika hoikka ja aavistuksen verran sirompi kuin suomalainen nainen. Se pätee myöskin kaunottariin. Viron nainen on pikkuisen hontelompi ja jotenkin "löysempi" kuin suomalainen nainen ja täydelliseen vartaloon kuuluu tietty olemuksen jämäkkyys hoikalla ja pitkälläkin kaunottarella. Eli luuston, lihaksiston ja jänteiden tulee olla jotenkin napakoita, että sellainen äärimmäisen vetovoimainen ja seksikäs vaikutelma syntyy.

Viron kaunottaret ovat siis jotenkin häilyväisempiä ulkoiselta olemukseltaan, suomalaiset kaunottaret sen sijaan ovat aavistuksen verran sporttisempia. Erot ovat pieniä, mutta ne voi huomata. Virolainen kaunotar on utuinen prinsessa kun taas suomalainen kaunotar on enemään ladylike olemukseltaan. Virolaisista naisista poikkeus on ehkä Anu Saagim. Hän lähentelee aika pitkälti suomalaisten superkaunottarien tasoa.

Jokainen saa sitten päättää, kummasta tykkää enemään, siitäkö, että ympärillä on tasaisena massana kauniita ja sieviä naisia (niin kuin asian laita on Virossa), vai siitä, että ympärillä on paljon rumia naisia, paljon kauniita naisia, mutta myös tietty prosentti tyrmääviä pakkauksia (niin kuin on Suomessa).

En ole ottanut arvioissani huomioon pukeutumista, mikä virolaisilla naisilla on seksikkäämpää. Yliseksuaalisuus ei sekään ole hyvä asia ja tyrmäävä pakkaus on tyrmäävä tavallisemmissakin vaatteissa.

Tällaista pohdintaa naisen ulkonäöstä ja jotta naiset palstalla eivät ihan menettäisi hermojaan, niin sanon vielä sen, että naisen ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä naisen ihmisarvon kanssa. Olen pohtinut ihan vain ulkonäköä sellaisenaan, enkä ole reaalielämässä mitenkään pinnallinen tai rumia väheksyvä.

27

1505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virossa kauniimmat ja naisellisemmin pukeutuvat naiset kuin suomalaisessa katukuvassa.

• allekirjoittaa siinä mielessä, että suurin turistivirta tulee viroon Suomesta :)

Muutoin en mene allekirjoittamaan moista.

• ja pukeutuminen

sekä keskimääräinen rasvan määrä on iso asia sen vaikutelman synnyssä. Virolaiset näyttävät enemmän pintaa varsinkin kesällä. Väitän vain, että suomen ja viron kauniimmista naisista ne suomalaiset ovat aavistuksen verran kauniimpia. Kannattaa yleensä lukea aloitus kokonaan, jos meinaa sitä kommentoida.

• ja pukeutuminen kirjoitti:

sekä keskimääräinen rasvan määrä on iso asia sen vaikutelman synnyssä. Virolaiset näyttävät enemmän pintaa varsinkin kesällä. Väitän vain, että suomen ja viron kauniimmista naisista ne suomalaiset ovat aavistuksen verran kauniimpia. Kannattaa yleensä lukea aloitus kokonaan, jos meinaa sitä kommentoida.

kommentoida jos ei lue kokonaan. Mun mielipide on silti että virossa on kauniimmat naiset kuin suomessa.

• koska
        timanttia kirjoitti:

kommentoida jos ei lue kokonaan. Mun mielipide on silti että virossa on kauniimmat naiset kuin suomessa.

aloituksessa voi olla jotain sellaista, joka vastaa omaan kysymykseen tai väitteeseen.

• koska kirjoitti:

aloituksessa voi olla jotain sellaista, joka vastaa omaan kysymykseen tai väitteeseen.

mun ny poistaa vastaus?

• haluat tai olla
        timanttia kirjoitti:

mun ny poistaa vastaus?

tekemättä mitään.

• haluat tai olla kirjoitti:

tekemättä mitään.

kiitti :)

• timanttia kirjoitti:

on taas, et suomalaiset on maailman kauneimpia naisia.

• kyllä mäkin tän allekirjoitan, etenkin tuon että naiset siellä pääosin pukeutuu naisellisemmin. Ja varmasti se on yksi syy mikä Viron naisista tekee viehättäviä kun ne todella huolehtii ulkonäöstään.

• terv. kaunis brunette ja su...

pitää paikkaansa ;)

• huomata, jos

asiaa sattuu ajattelemaan.

• ..kuin että tunnut pohtivan naisten ulkonäköä ja sen arviointia suurella antaumuksella, ilmeisen tärkeä juttu sinulle.

• suurella antaumuksella

mutta koska virolaisia naisia on niin paljon hehkutettu ja heistä on luotu lähes mystistä kuvaa, olen tehnyt vertailua itsekseni. En ilkeällä mielellä, vaan siksi, että asia on ollut pinnalla.

• Anu Saagimia oike minkäännäkösenä.

• vetävän näköinen

kun vielä oli viisi vuotta. Ikää alkaa hänelläkin olla. Kauneus on katoavaista, rumuus sen kun lisääntyy.

• jarona

mut asia on niin et mitä virolaisia naisia tunnen niin on ne laihoja ja iso kasa meikkiä ja tyylikkäitä, mut varsinkin kun näkee ilman meikkiä niin kasvot eivät ole kauniit ollenkaan. Ja Virolainen nainen on kaunis kunnes täyttää 25v. Sitten ne rupsahtaa ja ovat usein lihavia ja löysiä kun eivät liiku.

Mut ainahan ulkomaalaisissa on jotain eksoottisen kaunista. Mä sain Virossa paljon huomiota miehiltä kun olen brunetti ja siellä eksoottinen näky. Pidän itse koroista ja hameista ja olen hoikka.

• monikulttuurisessa

työyhteisössä, olen ilokseni tutustunut moniin ja monenlaisiin kulttureihin, virolaiset ja venäläiset näistä ehkä enemmistöä. Toki on kauniita virolaisia naisia, nämä parikymppiset jotka täysissä meikeissään ja hienoissa vaatteissaan näyttävät vanhemmilta kun ovatkaan. Mutta voisin sanoa että samanikäiset suomalaiset tyttöset ovat yhtä kauniita ilman meikkejään. Suomessa siis luonnonkauniita naisia mielestäni enemmän. Lähestyessä 30 vuotta, harvempi virolaisista naisista enää meikkaavat, ainakaan niin voimakkaasti kun aiemmin ja vaatteetkin ovat samaa luokkaa kun kellä tahansa suomalaisella naisella. 40 ikävuodesta ylöspäin, tuskin erottaa suomalaista tai virolaista, muuta kun puhetavasta.
      Olen myös keskustellut paljon virolaisten naisten kanssa, että pukeutuminen johtuu heidän kulttuuristaan, mitä köyhempiä ovat sen paremmat vaatteet ym. pitää olla. Moni virolainen nainen myös kertonut olevansa suomessa tyytyväinen siihen että ei tarvitse pukeutua korkokenkiin ja minihameisiin saadakseen työtä.
      Tarjoustaloista ja halpahalleista saa nykyään yhtä kauniita ja halpoja vaatteita kun virolaisnaiset tuovat ja hakevat virosta mustastamäestä. Tosin laatu onkin sitten eriasia.
      Omasta mielestäni, laadukkaat hyvistä raaka-aineista valmistetut vaatteet ovat tyylikkäämpiä ja mukavempia pitää päällä, kuin jostain halpahallista repäisty seksikäs asuste joka seuraavana päivänä saattaa olla revennyt tai hajonnut ties mistä.

• olli12

virolainen nainen text minulle olen suomalainen mies puh 0408119544 tavatan

• Kaupan jonossa:.

.

"Kaupan jonossa bongaan aina pitkäkinttuvirolaisen ei perse laahaa maata :) "

har!11

.

• Trueman.

Samaa mieltä kuin aloittaja, paitsi Anu ei mielestäni ole kaunotarta nähnytkään. Virossa laihuus on enemmän in kuin lihaksikkuus, mutta tämäkin on nyt fitnessin myötä muuttumassa. Suomessa on aina osattu arvostaa sellaista vahvaa vartaloa, ja hyvää kuntoa. Eli kauniin naisen oletetaan jaksavan pitkiä lenkkejä ja muutenkin pitävän itsestään huolta. Virossa taas on pitkään ollut niin että riittää kunhan on siro ja laiha, ei sporttisuudella niin väliä.

Suomessa kauniiden kasvot ovat usein kauniimmat kuin virolaisilla, ja silmät ovat useammin vetoavamman näköiset (hieman suuremmat ja selkeämmän väriset). Suomikaunottarella on myös hieman virolaista sisartaan symmetrisemmät kasvot. Virolaiset ovat toki rakenteeltaan sirompia mikä vetoaa moneen mieheen.

• keiju mulle

Kyllä riittää jos nainen on hoikka. Mihin sitä sporttisuutta tai lihaksia tarvitaan? Ne vain miehistää.

• Minusta taas Anu S:llä on hyvinkin suomalaisen taviksen oloiset kasvot. Hänessä nättiä on pitkät koivet ja siro, kapea olemus, mitä meille suomalaisille persjalkaisille ei ole keskimäärin suotu.

Minusta Virossa ja Baltiassa yleensä on kokonaisilmeeltään, eritoten vartaloltaan kauniita naisia, pitkiä, siroja, kapeanilkkaisia, kapealanteisia. Ehkä sitten kiinnitän huomiota juuri näihin piirteisiin, jotka itseltäni puuttuu :)

Kasvoista kauniitakin Virosta löytyy, mutta ei ole jäänyt mieleen mitään hätkähdyttävän kauniita. Ehkäpä se kauneus on enemmän meikeistä ja naisellisesta tyylistä kiinni, vartalonsuhteiden lisäksi, kuin varsinaisesti erikoisen kauniista piirteista.

• :-))

Oho, olet laittanut faceen meikittömän naturel-kuvan, södee!!!

• Viru hotelli

Rumia viroämmät ovat, kuten gempsukin-

Ne kaunottaret ovat Siberialaisia ummikkovenakkoja

sutenöörin pukemat työasut päällä

• Soh soh:.!1#%?+

.

"Eipäs nyt lietsota ryssän helvettiä esiin!!!!11!!!11!1!"

har!11

.

• aIbatrossi
        Soh soh:.!1#%?+ kirjoitti:

.

"Eipäs nyt lietsota ryssän helvettiä esiin!!!!11!!!11!1!"

har!11

.

Venäjällä on monta eri kansaa ja rotuakin
        Siperian reissuilla näin luonnonkauniita ämmiä paljon
        Rassukoilla ei ollut hienoja vaatteita, kosmetiikka, hammaslääkäriäkään jms ilman karkkeja hampaat säilyivät
        paremmin ilman hammastahnaa ja harjaakin
        ei edes vessapaperia---Palmolive saippua jo sai tytöt
        hymyilemään onnesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      35
      4390
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      52
      2349
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      48
      1422
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      92
      1270
    5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      27
      1195
    6. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      38
      1188
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      51
      1120
    8. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      965
    9. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      60
      921
    10. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      175
      899
    Aihe