Hei,
Tai siis en tiedä onko kappaleen alkuperäisversio maestron itsensä esittämä, mutta hänen äänensä tunnistin.
Laulussa puhuttiin kalpeasta ratsumiehestä, tai sitten miehestä kalpean ratsun kera. Teema oli käsittääkseni ilmestyskirjasta ja säestetty akustisella kitaralla.
Paskat vihjeet, mutta kiva, jos joku auttaa. Biisi on soinut päässä satunnaisesti jo vuosia.
Johnny Cashin kappaleen hukassa
4
588
Vastaukset
- comes around
Onko kyseessä tämä kappale?
http://fr.youtube.com/watch?v=z9vD5Pm1iSk- tuota tarkoittanut,
vaan "I hung my head."
Luultavasti olen väärässä; joka tapauksessa, käy vaikka kuuntelemassa Amazonin sivuilta. Esim cd Hurt." - Tuo
tuota tarkoittanut, kirjoitti:
vaan "I hung my head."
Luultavasti olen väärässä; joka tapauksessa, käy vaikka kuuntelemassa Amazonin sivuilta. Esim cd Hurt.""When the man comes araund"
Sitä en tiedä, mistä nuo vihjeet repäisin, mutta kiitos kovasti vaivannäöstäsi!
On mukava tunne, kun pääsäsoiva melodia muuttuu joksikin konkreettiseksi.
Hyvää joulua. - itsellesikin
Tuo kirjoitti:
"When the man comes araund"
Sitä en tiedä, mistä nuo vihjeet repäisin, mutta kiitos kovasti vaivannäöstäsi!
On mukava tunne, kun pääsäsoiva melodia muuttuu joksikin konkreettiseksi.
Hyvää joulua.Tuo kappale vaan tuli minulle heti mieleen, kun luin kysymyksesi. Oli mukava, että osuin sittenkin oikeaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810