Hei,
Tai siis en tiedä onko kappaleen alkuperäisversio maestron itsensä esittämä, mutta hänen äänensä tunnistin.
Laulussa puhuttiin kalpeasta ratsumiehestä, tai sitten miehestä kalpean ratsun kera. Teema oli käsittääkseni ilmestyskirjasta ja säestetty akustisella kitaralla.
Paskat vihjeet, mutta kiva, jos joku auttaa. Biisi on soinut päässä satunnaisesti jo vuosia.
Johnny Cashin kappaleen hukassa
4
564
Vastaukset
- comes around
Onko kyseessä tämä kappale?
http://fr.youtube.com/watch?v=z9vD5Pm1iSk- tuota tarkoittanut,
vaan "I hung my head."
Luultavasti olen väärässä; joka tapauksessa, käy vaikka kuuntelemassa Amazonin sivuilta. Esim cd Hurt." - Tuo
tuota tarkoittanut, kirjoitti:
vaan "I hung my head."
Luultavasti olen väärässä; joka tapauksessa, käy vaikka kuuntelemassa Amazonin sivuilta. Esim cd Hurt.""When the man comes araund"
Sitä en tiedä, mistä nuo vihjeet repäisin, mutta kiitos kovasti vaivannäöstäsi!
On mukava tunne, kun pääsäsoiva melodia muuttuu joksikin konkreettiseksi.
Hyvää joulua. - itsellesikin
Tuo kirjoitti:
"When the man comes araund"
Sitä en tiedä, mistä nuo vihjeet repäisin, mutta kiitos kovasti vaivannäöstäsi!
On mukava tunne, kun pääsäsoiva melodia muuttuu joksikin konkreettiseksi.
Hyvää joulua.Tuo kappale vaan tuli minulle heti mieleen, kun luin kysymyksesi. Oli mukava, että osuin sittenkin oikeaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807