Ideoita makuuhuoneeseen!

Avoimet kaikelle

Olisko kenelläkään mitään kivoja seksileikkejä? Tuntuu et se puoli suhteesta olis kypsä vähän muillekin leikeille kuin pelkälle perusseksille. Ideioita otetaan kiitollisina vastaan!

33

4504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rekattu puskasta

steariinin tiputtelu iholle, tuntuu oikeesti hyvältä, eikä ainakaan satu, korkeintaan nautinnollisesti. Miinuspuoli on se, et kuivuessaan hankalahko irrottaa.

Sitomiset, roolileikit jos kiinnostaa, pissaleikit(toimii tutun ja luotettavan kumppanin kanssa)kannattaa hoitaa pesuhuoneen puolella.

Fistaus...

"ruoka"leikit, esim. kastikeet, suklaa jne iholle, sukup.elimiin.....

Siinäpä noita muutamia vauhtoehtoja.

• sama rekattu puskasta

kolmas pyörä

Nuo unohtui

• mutta jos mä

esimerkiksi sidon miehen, niin mitä mä sitten sille teen? :D Otan suihin? Vai voisko jotain muutakin?

• harkittu, mutta
        sama rekattu puskasta kirjoitti:

kolmas pyörä

Nuo unohtui

parinvaihto ei kumpaakaan tällä hetkellä huvita.

• Rekattu puskasta
        mutta jos mä kirjoitti:

esimerkiksi sidon miehen, niin mitä mä sitten sille teen? :D Otan suihin? Vai voisko jotain muutakin?

Siellä paljon neuvoja ja vinkkejä! :)

• mutta jos mä kirjoitti:

Hidas ja perusteellinen vartalon hipeltely ja pusuttelu?

• sellaista
        Rekattu puskasta kirjoitti:

Siellä paljon neuvoja ja vinkkejä! :)

epämääräistä josta ei oikein tajua että kuinka käytäntö toimii. Ja vastauksen saaminen kestää viikon.

• riitä, sitä on
        chalistra87 kirjoitti:

Hidas ja perusteellinen vartalon hipeltely ja pusuttelu?

kyllä kokeiltu ja mukavaahan se on.

• riitä, sitä on kirjoitti:

kyllä kokeiltu ja mukavaahan se on.

jos meette seikkaileen johoni alan välineliikkeeseen :P mielikuvitus rajana

• olemassa jo
        chalistra87 kirjoitti:

jos meette seikkaileen johoni alan välineliikkeeseen :P mielikuvitus rajana

rekvisiittaa, käsirautoja ja dildoja, mut nyt vielä miten niitä käytettäis...

• olemassa jo kirjoitti:

rekvisiittaa, käsirautoja ja dildoja, mut nyt vielä miten niitä käytettäis...

antaa tunteiden ja luovuuden viedä, onnea ja menestystä ;D

• toivottavasti jollakulla
        chalistra87 kirjoitti:

antaa tunteiden ja luovuuden viedä, onnea ja menestystä ;D

olis oikein jotain konkreettisia neuvoja antaa.

• toivottavasti jollakulla kirjoitti:

olis oikein jotain konkreettisia neuvoja antaa.

sori ny vaa :P ei ole mun alaani, yritin parhaani :D

• opettele säkin tästä,
        chalistra87 kirjoitti:

sori ny vaa :P ei ole mun alaani, yritin parhaani :D

tulee hyviä vinkkejä alempaa...

• ..........................

Toinen osapuoli ei halua noita vaan on tyytyväinen eläimenä?

• tyytyväinen miten niin

eläimenä??? Kyllä tästä on yhdessä puhuttu.

• öokjhy

Mielikuvitusta tonkimaa... :)

• ollaan keskivertoa

tylsempiä, kun ei tule niin mitään mieleen. :D

• mnrtd
        ollaan keskivertoa kirjoitti:

tylsempiä, kun ei tule niin mitään mieleen. :D

Mut hei, ootteko kokeillu seksikkäitä vaatteita, seksileluja (käsirautoja, huiveja, piiskaa, huppuja, vöitä tms)uusia asentoja.Pitkitettyä tulemista, niin et keskeytätte yhdynnän siirtymällä takas hyväilyihin pientä vaille h-hetkeä (suosittelen kokeilemaan).

• ihan mahtavalta
        mnrtd kirjoitti:

Mut hei, ootteko kokeillu seksikkäitä vaatteita, seksileluja (käsirautoja, huiveja, piiskaa, huppuja, vöitä tms)uusia asentoja.Pitkitettyä tulemista, niin et keskeytätte yhdynnän siirtymällä takas hyväilyihin pientä vaille h-hetkeä (suosittelen kokeilemaan).

ajatukselta! Toi mua kiinnostaa et jos mies on käsiraudoissa niin mitä sille tekis. Pelkkä suihinottokin tuntuu vähän tylsältä...

• ehbs
        ihan mahtavalta kirjoitti:

ajatukselta! Toi mua kiinnostaa et jos mies on käsiraudoissa niin mitä sille tekis. Pelkkä suihinottokin tuntuu vähän tylsältä...

Suutelet miestä sieltä täältä sen kehoo.Ehkäpä käyt hyväilemässä suulla alaosastolla, mutta etene siitä taas miehen muulle vartalolle.Mun mies pitää hirmusti kynsimisestä (mulla on pitkät kynnet)millä raapasta selkää tai sitte puristaa pakaroista.Keskeytetty yhdyntä ennen h-hetkeä on hekumallinen kokemus, varsinki se on namia kun mies nuolee huipulle keskeytetyn yhdynnän jälkeen. Kokeilkaa ihmees :)

• arvoinen juttu kyllä.
        ehbs kirjoitti:

Suutelet miestä sieltä täältä sen kehoo.Ehkäpä käyt hyväilemässä suulla alaosastolla, mutta etene siitä taas miehen muulle vartalolle.Mun mies pitää hirmusti kynsimisestä (mulla on pitkät kynnet)millä raapasta selkää tai sitte puristaa pakaroista.Keskeytetty yhdyntä ennen h-hetkeä on hekumallinen kokemus, varsinki se on namia kun mies nuolee huipulle keskeytetyn yhdynnän jälkeen. Kokeilkaa ihmees :)

Mä vaan pelkään et mun mies on niin stimulointikeskeinen, et jos alan sitä suukotella pitkin vartaloa niin se lopahtaa...

• gyehs
        arvoinen juttu kyllä. kirjoitti:

Mä vaan pelkään et mun mies on niin stimulointikeskeinen, et jos alan sitä suukotella pitkin vartaloa niin se lopahtaa...

Kehitellä tunnelmaa missä te ootte kumpiki tosi kiihottuneita.Käsiraudoissa mies on sun armoillas, uskosin ettei lopahda (jos se nauttii dominoivasta naisesta) sitte seurailet miehen kiihtymystä samaan aikaan, kun teet sille kutkuttavia juttujas.Mä uskallan epäillä et se laukee ennen kun lopahtaa :)

• se yks kerta
        gyehs kirjoitti:

Kehitellä tunnelmaa missä te ootte kumpiki tosi kiihottuneita.Käsiraudoissa mies on sun armoillas, uskosin ettei lopahda (jos se nauttii dominoivasta naisesta) sitte seurailet miehen kiihtymystä samaan aikaan, kun teet sille kutkuttavia juttujas.Mä uskallan epäillä et se laukee ennen kun lopahtaa :)

lopahtamisineen meidän parisuhdetta tapa!

• kilg
        se yks kerta kirjoitti:

lopahtamisineen meidän parisuhdetta tapa!

Oikee asenne sulla. Go for it :)

• klitg
        ihan mahtavalta kirjoitti:

Sä tietty voit härnätä sun miestä niinki, että hierot sun rintoja sen penikseen (penistä rintojen väliin)saatat vaikka rakastella miestäs hetken, mutta miehen kasvoista näet kun se on tulossa, niin nouset päältä pois ja otat sen peniksen suuhun ja imet sen huipulle. Ellet sä halua suihin, sä voit tietty runkata siltä ja antaa sen sperman lentää sun päälle, niin et sun mies näkee sen.Miehen mukaan se on hyvä kokemus :)

• on hyvä kokemus,
        klitg kirjoitti:

Sä tietty voit härnätä sun miestä niinki, että hierot sun rintoja sen penikseen (penistä rintojen väliin)saatat vaikka rakastella miestäs hetken, mutta miehen kasvoista näet kun se on tulossa, niin nouset päältä pois ja otat sen peniksen suuhun ja imet sen huipulle. Ellet sä halua suihin, sä voit tietty runkata siltä ja antaa sen sperman lentää sun päälle, niin et sun mies näkee sen.Miehen mukaan se on hyvä kokemus :)

tykkää runkata mun naamalle ja rinnoille. Hyviä ideoita sulla!

• lihny
        on hyvä kokemus, kirjoitti:

tykkää runkata mun naamalle ja rinnoille. Hyviä ideoita sulla!

Kukapa uskos, kun itte oon raskaana ollessa muuttunu pihtariksi. Mut nauttikaapas toisistanne :)

• kyllä muistan
        lihny kirjoitti:

Kukapa uskos, kun itte oon raskaana ollessa muuttunu pihtariksi. Mut nauttikaapas toisistanne :)

sen ajan ku ootin esikoista. Kiipeili ja veti leukoja mun kylkiluista. Seksi oli vimppana mielessä, mutta kyllä se palautuu, kärsivällisyyttä!

• mjhyt
        kyllä muistan kirjoitti:

sen ajan ku ootin esikoista. Kiipeili ja veti leukoja mun kylkiluista. Seksi oli vimppana mielessä, mutta kyllä se palautuu, kärsivällisyyttä!

Eipä tuu seksi ekana mieleen, kun miehen näkee.Mut mä lämmittelen kiltisti sille saunaa, sitte ootan muusin ja paistin kanssa kotona :)

• alkaa maittaa
        mjhyt kirjoitti:

Eipä tuu seksi ekana mieleen, kun miehen näkee.Mut mä lämmittelen kiltisti sille saunaa, sitte ootan muusin ja paistin kanssa kotona :)

ja sitä odotellessa paistihan on tosi hyvää :D

• tietää...

Oon arka ehdottomaan mitään miehelleni, vaikka tiedänkin et hän suostuis. Syy tähän on, että hän on aika hätäinen sängyssä ja pelkään että seksileikit pitkästyttäis häntä.

• cookos

niitähän täällä esiteltiin joku aika sitten..netistä varmaan löytyy hakusanalla. Ne kulosti aika hauskalta ja jännältä jutulta...kun vaan molemmat on siinä aidosti mukana. Ehkä jonkinlaista harjoittelua kaipaa, jotta se toimii.
      Mieshän voi olla vaikka televisiolupatarkastaja ja nainen tv:n omistaja, jolla lupa jäänyt maksamatta :DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      84
      4333
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      31
      3222
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      171
      2601
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      2026
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1492
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1376
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1160
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      1009
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      38
      960
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      872
    Aihe