Onko se järkevää vai ei.
http://www.youtube.com/watch?v=11Uy-vSaezE&feature=related
"Käytännössähän se tarkoittaa sitä ettei ihminen uskalla kertoa omia mielipiteitään ja sehän ei ole kovinkaan viisasta toimintaa, sillä joskus totuus tulee vastaan"
MarttyyriMallari-TTt
Komppaaminen
16
760
Vastaukset
- HemoHessu
tätä.
Minä komppaan tuota Nirvanaa.
- sininen_sitruuna
..yksinkertaisesti ollaan samaa mieltä asioista. :)
- sitä mieltä,
etteivät kaksi ihmistä voi olla samaa mieltä keskenään?
- Enrique_Lister
se tarkoittaa sitä että jos joku muu ajattelee samanlailla kuin sinä sä vaan komppaat ja säästyt kirjoittamasta pitkää pötkytekstiä samanlailla. Ajan säästöä parhaimmillaan. :)
- *anteeksi*
Jotenkin en voi sille nykyisin mitään, että mua alkaa aina naurattaa, kun näenkin sun nimimerkkisi.:D
Ei muuten mitenkään, mutta on toi ihan aidostikin tavallaan aika mainio toi sun "ensin yksi lakoninen lause ja sitten perään joku nallipyssy-toteama lainausmerkkien sisällä"- metodi.
Satunnainen ilkeytesi naurattaa sitten vähemmän. Puff! samanmielisyyttä ei ole suvaittava.
minun on taas ihan pakko kompata sinua, anteeksi :)
- cookos
jos on aivan samaa mieltä, voihan silloin kompata. Ei tarvii asioita uudelleen kertoo. Ihme kyllä..komppaan tosi harvoin ketään, vaikka olen samaakin mieltä. Mulla on kait kuitenkin jotain erityistä, joka poikkee ajatuksesta. Olen vivahde-ihminen...
- . . . .
majakka-tietokilpailun "oikea" vastaus?
- rekattu puskista
ainoa pelastus ollut se, että ui ohitse menevään laivaan.
- . . . .
rekattu puskista kirjoitti:
ainoa pelastus ollut se, että ui ohitse menevään laivaan.
sehän vasta älykästä... jos tuo oli se vastaus niin olen kyllä pettyny.
- miten,
. . . . kirjoitti:
sehän vasta älykästä... jos tuo oli se vastaus niin olen kyllä pettyny.
sieltä sitten pääsee pois?
- . . . .
miten, kirjoitti:
sieltä sitten pääsee pois?
sehän mua just kiinnostaa. Jos "oikea" vastaus on tuo, niin sehän edellyttää hemmetin hyvää uimataitoa. Olisin odottanut MM:lta jotain paaaaaljon fiksumpaa ratkaisua.
...olla komppaamatta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251950- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822