Cherry Laine

Vanha Vetäjä

Löytyipä hyvä cd täynnä toimivaa tavaraa.
Esim. otsikon Cherry Laine "catch the cat", K.B. Caps "Do you really need me", Linda Jo Rizzo "Heartflash (tonight) ja vaikka Chilly "For your love". Suoraan keikkasettiin koko levy. Kannattaa näköjään penkoa tarjouskoreja ym. välillä.
Muistaako kukaan vielä noita ylläolevia?

6

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anomoopo

      kyllä se todellakin kannattaa sillä olen itsekkin löytänyt jopa unohduksiin jääneitäkin juuri tarjouksesta.

    • Niskalainen

      Cherry Laineelta on tullut kokoelma ulos CD:nä joskus aikoja sitten. Ja löytyy yleensä tajouskorista!

      "Catch The Cat", "Seafare Folk" & "Nights In Chigaco" ja monta muuta jalan nostattajaa löytyy levyltä :)

    • 80's fun

      Tottakai. Linda Jo Rizzon Heart Flashissä on aikas tiukka bassolinja ;) Tyylipuhdas esimerkki 80-luvun populaarista High Energy:stä. Kantsii myös tsekata rouvan Perfect Love -kappale.

      K.B.Caps:llä on myös muita hyviä kappaleita kuten Catch Me Now I'm Falling. Tiukkaa 80-luvua sekin, kun kuulee ne Yammun DX7:lla tehdyt saundit, jotka olivat silloin tuttuja vähän joka puolelta.

    • FrF
    • hyvin

      Cherry Laine oli tosi soitettu ainakin meidän piireissä. Häneltä oli tosi hyvä lp I'm hot täynnä hyviä discoja hänen käheä ääni ja ääntäminen teki siitä todellä hyvän. Mulla on edelleen lp tallessa ja ajattelin laittaa cd muotoon että voi kuunnella autossa.

    • Catch the poro

      Hei,

      Cherry Laine on on muuten tehnyt Come-backin (20 vuoden jälkeen) ja hänen uusimman kappaleen Santa Claus and the Elves musavideo on kuvattu Joulupukin pajakylässä. Löytyy Youtubesta. Tosia kiva video. Hauskaa nähdä että "Cherry is back in the business" ja aloittanut Suomesta kävisin. Katsokaa
      http://www.youtube.com/watch?v=HsMvSNCneM8

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      117
      1584
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1216
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      67
      1118
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe