Hei! Olisin kysellyt, että onko kenelläkään kokemuksia nettikauppa Forever21:stä? Olisin halunnut tietää, kuinka maksaminen on loppujenlopuksi onnistunut(onko veloitettu esim ylihintaa vai onko pitäneet paikkansa), paljonko postikuluja ovat palautukset onnistuneet?
Mitkä koot tuolla ylipäätään vastaa suomen kokoja s ja m? itse käytän hennesin vaatteissa S ja M- kokoja, joten mikä pitäisi tuolloin valita?
Paljonko rahtikulut ovat olleet ja jos on joutunut palauttamaan takaisin, niin paljon on itse joutunut pulittamaan postikuluihin?
En täysin ymmärtänyt tuota maksamisjuttuakaan...eli miten nuo tuotteet maksetaan, visa electron ei siis käy? Tuolta ei voi saada siis laskua perässä vaan tuotteet pitää maksaa tilaamisen yhteydessä kun antaa pankkikortin tiedot vai?
Olisin todella iloinen jos jollakin on kokemusta ja tietäisi kertoa miten minun kannattaa toimia ja tilata :)
Forever 21-nettikauppa
17
11651
Vastaukset
- f21
olen miettinyt ihan samoja asioita, jos joku vastaisi joka tietoinen asiasta?? :)
- ...
postikulut määräytyy kai painon mukaan.
kun selaatte vaatekatalogia, jokaisessa vaatteessa on yleensä size chart, johon on laitettu senttimetreissä jokaisen koon (s, m, l) mitat. - Shopper
Olen tilannut pariin otteeseen, tuotteet on ollut just hyvät, joten en ole palautuksia joutunut tekemään.
Toimitus on ollut todella nopea verrattuna useisiin muihin nettikauppoihin.
Koot ovat mielestäni samat kuin meillä, ainakin paidoissa.
Mastercardilla maksu onnistuu ainakin, eli luottokorteilla yleensäkin ulkomaiset nettikaupat onnistuvat parhaiten.
Kannattaa huomioida toimituskulut, jotka ainakin tällä hetkellä (joku kampanja) on 35 dollaria 100 dollarin ostoista. Ja tullia ei makseta, mikäli koko lähetys postikuluineen on alle 150 euroa.
Mutta ALV pitää maksaa kaikesta eli 22 % voit lisätä suoraan loppusummaan.- ???
Kai vaatteet jotka tilaa on mahdollista palauttaa jos koko ei ole sopiva?:)
- f21
??? kirjoitti:
Kai vaatteet jotka tilaa on mahdollista palauttaa jos koko ei ole sopiva?:)
Yleensähän joka firmassa toimii tuo palautuskin! Ja ainakin nettikaupoissa pitäisi olla semmoinen ,ku ei ne vaatteet aina oo soppeleita ku netistä tilaa. Mutta kulut on sitten eri asia,voi olla helpompaa viedä tuote kirpparille jos ei ollutkaan hyvä....
- Fe21
f21 kirjoitti:
Yleensähän joka firmassa toimii tuo palautuskin! Ja ainakin nettikaupoissa pitäisi olla semmoinen ,ku ei ne vaatteet aina oo soppeleita ku netistä tilaa. Mutta kulut on sitten eri asia,voi olla helpompaa viedä tuote kirpparille jos ei ollutkaan hyvä....
Pitääkö ostosten loppu summaan siis vielä lisätä tuo 22%(alv) vai onko se siinä jo valmiina?
- sugar00
Fe21 kirjoitti:
Pitääkö ostosten loppu summaan siis vielä lisätä tuo 22%(alv) vai onko se siinä jo valmiina?
Itselläni kokemusta verkkokaupoista aikapaljon ja positiiivinen yllätys oli http://www.fashioncouple.fi , (joka myy Italialaisa miesten ja naisten vaatteita)jossa tilaus tuli nopeasti ja pakkaus oli "lahjapaketti" muodossa. :) Viitaten kysymykseesi - kyllä yleensa tuo alvin osuus pitäisi olla mukana valmiina.
- ööö...
Miten tuotteet oikein tilataan sivulta.. ainakin pitää kirjautua, mutta miten siitä jatketaan kun on lisännyt ostokset ostoskoriin?:)
- mf
ööö... kirjoitti:
Miten tuotteet oikein tilataan sivulta.. ainakin pitää kirjautua, mutta miten siitä jatketaan kun on lisännyt ostokset ostoskoriin?:)
...siis ai fashion couplesissa? Just tein tilauksen. painat kassalle-nappia vain! :)
- ??
Tilasin tuotteita kaksi viikkoa sitten. USPS:n sivuilta en löydä tietoa missä paketti menee eikä muutenkaan mitään kuulunut..... Kuinka pitkä tuo sinun nopea toimitus on? Ja olisiko mitään linkkiä mistä pakettia voisi tiedustella? Alan huolestumaan =)
- APUA123
En saa tilattua F21:ista mitään sivusto vain hylkää tilaukseni vaikka kortin numero ja kaikki on oikein. Satutteko tietämään mistä tämä voi johtua?
- forever21
siis mulle tulee ihan sama juttu. sanoo jotain että sivua ei löydy tai se ei ole käytössä? :o oon tehny useamman eri käyttäjätunnuksen ja sama juttu kaikissa. :S jos saat selville mistä johtuu niin kerro toki myös täällä!
- heudprnr
Itse laitoin kolme takkia tilaukseen ja rahat lähtivät tililtä. Tilasin visa electronilla ja tuli kaikki varmistus-sähköpostit ja muut. Pian tuli kuitenkin ilmoitus siitä, että tilaus oli peruttu ja rahat oltiin palautettu omalla tilille. Tein saman homman uudelleen ja tarkistin vielä omat tietoni. Nyt rahoja ei olla vielä palautettu, vaikka tilaus peruutettiin toistamiseen! Nyt odottelen rahoja takaisin, mutta olen silti todella pettynyt, kun tilaukseni eivät ole onnistuneet ja tuolla on vaikka mitä ihanaa, mitä jatkossakin tahtoisin tilata. Mikä tässä on voinut mennä vikaan! Saamani sähköpostissa selitettiin näin;
"This email serves to inform you that your order has been cancelled. We were unable to verify your order details with you and/or the credit card holder. We have made an effort to contact you either by phone or email. We requested that you contact us within 5 days from the contact date to verify your order details. We did not receive a reply within the specified timeframe, which resulted in the cancellation of your order. Any amount paid with a Forever 21 issued Gift Card, E-Gift Certificate or Store Credit Card for this order will be fully credited back to the card used. In the continuous effort to protect our online customers and/or credit card holders, we have incorporated this extra security measure for all forever21.com orders." - ee
heudprnr kirjoitti:
Itse laitoin kolme takkia tilaukseen ja rahat lähtivät tililtä. Tilasin visa electronilla ja tuli kaikki varmistus-sähköpostit ja muut. Pian tuli kuitenkin ilmoitus siitä, että tilaus oli peruttu ja rahat oltiin palautettu omalla tilille. Tein saman homman uudelleen ja tarkistin vielä omat tietoni. Nyt rahoja ei olla vielä palautettu, vaikka tilaus peruutettiin toistamiseen! Nyt odottelen rahoja takaisin, mutta olen silti todella pettynyt, kun tilaukseni eivät ole onnistuneet ja tuolla on vaikka mitä ihanaa, mitä jatkossakin tahtoisin tilata. Mikä tässä on voinut mennä vikaan! Saamani sähköpostissa selitettiin näin;
"This email serves to inform you that your order has been cancelled. We were unable to verify your order details with you and/or the credit card holder. We have made an effort to contact you either by phone or email. We requested that you contact us within 5 days from the contact date to verify your order details. We did not receive a reply within the specified timeframe, which resulted in the cancellation of your order. Any amount paid with a Forever 21 issued Gift Card, E-Gift Certificate or Store Credit Card for this order will be fully credited back to the card used. In the continuous effort to protect our online customers and/or credit card holders, we have incorporated this extra security measure for all forever21.com orders."Vapaa suomennos suunnilleen näin...
"Tämä viesti saattaa tietoosi, että tilauksesi on peruutettu. Emme kyenneet varmistamaan tilauksesi yksityiskohtia sinun ja/tai luottokortin omistajan kanssa. Olemme yrittäneet saada sinuun yhteyden puhelimitse tai sähköpostilla. Pyysimme sinua ottamaan meihin yhteyttä 5 päivän kuluessa varmistaaksemme tilauksesi yksityiskohdat. Emme saaneet vastausta pyydetyn ajan sisään, jonka seurauksena tilauksesi peruttiin. Rahat hyvitetään takaisin käytetylle kortille. Kaikkien asiakkaiden ja/tai luottokortin omistajien suojelemiseksi olemme liittäneet tämän extraturvallisuustoimenpiteen kaikkiin forever21.comin tilauksiin."
Eli olisko joissain niistä 'varmistussähköposteissa sun muissa' pyydetty vahvistamaan tilaustiedot, etkä ole sitä tehnyt, joten koko tilaus peruttu. Ja muistaakseni tuonne ei pysty elektronilla maksamaan jos se ei ole niin sanotusti Verified by VISA. Sampon korteissa on tuo ominaisuus, mutta muissa tapauksissa kannattaa varmistaa omasta pankista. - heudprnr
ee kirjoitti:
Vapaa suomennos suunnilleen näin...
"Tämä viesti saattaa tietoosi, että tilauksesi on peruutettu. Emme kyenneet varmistamaan tilauksesi yksityiskohtia sinun ja/tai luottokortin omistajan kanssa. Olemme yrittäneet saada sinuun yhteyden puhelimitse tai sähköpostilla. Pyysimme sinua ottamaan meihin yhteyttä 5 päivän kuluessa varmistaaksemme tilauksesi yksityiskohdat. Emme saaneet vastausta pyydetyn ajan sisään, jonka seurauksena tilauksesi peruttiin. Rahat hyvitetään takaisin käytetylle kortille. Kaikkien asiakkaiden ja/tai luottokortin omistajien suojelemiseksi olemme liittäneet tämän extraturvallisuustoimenpiteen kaikkiin forever21.comin tilauksiin."
Eli olisko joissain niistä 'varmistussähköposteissa sun muissa' pyydetty vahvistamaan tilaustiedot, etkä ole sitä tehnyt, joten koko tilaus peruttu. Ja muistaakseni tuonne ei pysty elektronilla maksamaan jos se ei ole niin sanotusti Verified by VISA. Sampon korteissa on tuo ominaisuus, mutta muissa tapauksissa kannattaa varmistaa omasta pankista.Oma kortti on kyllä Visa electronin Verified :> Kävin vielä varmuudenvuoksi tsekkaamassa asian nettipankissa. Kukaan ei kyllä yrittänyt ottaa minuun yhteyttä, eikä pyytäny kertomaan mitään yksityiskohtia ennen tuota ilmoitusta.
Tällaisen sähköpostin sain vielä myöhemmin, kun yritin kysellä, että mikä meni pieleen:
Your orders have been cancelled as they were blocked by our fraud filters.
To authorize future orders, you can send us an invoice that has your name and the billing address on it. You can scan this document and e-mail it to [email protected]. Once we receive this document you can place a new order and contact us immediately after so that we can authorize the payment.
Any authorization pending on your account will be released automatically.
En ihan ymmärrä, mutta ajattelin vielä yrittää tuota ja tehdä joskus tilauksen uudelleen. Ei kai tää oikeesti voi olla näin vaikeeta? Jos joku ymmärtää tuota paremmin, niin voisi (taas) suomentaa mulle ;>
- Laatu huono
Tilaaminen onnistui ihan ok. Vaateet tuli vkossa mutta vaatteet ei ollu ollenkaa sellasia ku oli toivottu..... Kaverilla väärän kokoisia vaikka amerikan ja euroopan sen kokokartan mukaan ois pitäny olla sopivat.... Mulla kans kävi niin et liian iso ja kaiken lisäks sairaan kutiava neule!!!
Palautukseen menee ja siitäki pulitetaan 3€... Mut ei tosiaankaa oo niin paha hinta jos maksais sen 30€ neuleesta jota en voisi pitää... Kaupasta seuraavan kerran ostan, mitään en maksa kokeilemetta. - kerran tilannut
Tilaukseen ei tule tulli kuluja jos laitat sinne ylös kielivalinnan viereen EU.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3432735Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1191512Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481360Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa56957Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15924Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27904Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo148874- 78862
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar204819En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm57815