karppanen Tero

carpinho

pelas karppasen tero aika hyvin maaleja eilen vai mitä sanotte .

19

914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepi74

Tero Karppanen pelas eilen hyvin,mut pihkura vieköön,kun ne hävis HIFKille,höh....Ja seuraava kotipeli olis 22.11.Ja ei,kun sinne sitten,eiks jeah?!?

• carpinho

en ole itse paikkakuntalaisia mutta käyn katsomassa aina kun ne tulee j-kylään.ikävää että hävis mutta tero pelas hyvän pelin.

• HIFK
        carpinho kirjoitti:

en ole itse paikkakuntalaisia mutta käyn katsomassa aina kun ne tulee j-kylään.ikävää että hävis mutta tero pelas hyvän pelin.

Tero seisoo hyvis paikoissa ja vetää hyvin. Parempi kun tähkä, kun tähkä on viltissä heittelee palloja kattoon ja kentällä seisoo maalilla eikä puollusta yhtään.
        Tähkä pois maajoukkueesta!
        Hyvä HIFK voititte aina vaarallisen Oilerssin.
        Poika palaa Stadiin!!

• oslo
        HIFK kirjoitti:

Tero seisoo hyvis paikoissa ja vetää hyvin. Parempi kun tähkä, kun tähkä on viltissä heittelee palloja kattoon ja kentällä seisoo maalilla eikä puollusta yhtään.
        Tähkä pois maajoukkueesta!
        Hyvä HIFK voititte aina vaarallisen Oilerssin.
        Poika palaa Stadiin!!

Eihän Tähkä "tahdo" enää pelata maajoukkuepelejä. En tiedä johtuuko se haluttomuudesta, vai siitä, että häntä ei enää oteta kokoonpanoon.

• Tepi74
        carpinho kirjoitti:

oon paikkakuntalaisia siis Espoosta,niin kyllä tulee käytyä aina,kun voi peleissä,mutta nyt ne hävis....Tosin onhan tässä vielä piiitkä matka kauden loppuun ja mestaruuteen....Oliks Happee Jyväskylästä??Nyt ei kyl tuu äkkisestään mieleen mikä joukkue sielt on??Nää pääkaupunkiseudun tunnen jo nimeltään aika hyvin,mut muut joukkueet....ei....

• Essi#81
        Tepi74 kirjoitti:

oon paikkakuntalaisia siis Espoosta,niin kyllä tulee käytyä aina,kun voi peleissä,mutta nyt ne hävis....Tosin onhan tässä vielä piiitkä matka kauden loppuun ja mestaruuteen....Oliks Happee Jyväskylästä??Nyt ei kyl tuu äkkisestään mieleen mikä joukkue sielt on??Nää pääkaupunkiseudun tunnen jo nimeltään aika hyvin,mut muut joukkueet....ei....

Niin ja sitten kaikki jotka vain pääsevät keskiviikkona Hämeenlinnaan kannustamaan kun ykkös divarin Hau Hau Champion ottaa Oilersin äijiltä kunnon selkäsaunan! Luulen että matsi päättyy jotain 2-8? Oilers tulee Hml:naan parhaalla kokoonpanolla. Kavekari on myös mukana, hän oli pois Trackers matsista loukkaantumisen takia. Poissa Kotilainen nilkan nivelsiteet parantuminen kestää näillä näkymin neljä viikkoa.
        Vehkaoja on pois, koska herran polvi on operoitu 21.10. Luulen että Jussila, J.Hintikka sekä Karppanen ovat kovassa vireessä.

• carpinho
        Tepi74 kirjoitti:

...on happee jkl:stä. On muuten pelannu happeekin alkukauden aika hyvin vai mitäs sanotte.Mutta onhan oilers tehny selvästi eniten maaleja.

• Tepi74
        carpinho kirjoitti:

...on happee jkl:stä. On muuten pelannu happeekin alkukauden aika hyvin vai mitäs sanotte.Mutta onhan oilers tehny selvästi eniten maaleja.

....muistinpas,et Happee on sieltä.Onhan sekin pelannu hyvin tällä kaudella.Onhan Happee hyvänä nelosena.Ja eiks niillä oo peli lauantaina Erää vstaan....

• Tepi74
        Essi#81 kirjoitti:

Niin ja sitten kaikki jotka vain pääsevät keskiviikkona Hämeenlinnaan kannustamaan kun ykkös divarin Hau Hau Champion ottaa Oilersin äijiltä kunnon selkäsaunan! Luulen että matsi päättyy jotain 2-8? Oilers tulee Hml:naan parhaalla kokoonpanolla. Kavekari on myös mukana, hän oli pois Trackers matsista loukkaantumisen takia. Poissa Kotilainen nilkan nivelsiteet parantuminen kestää näillä näkymin neljä viikkoa.
        Vehkaoja on pois, koska herran polvi on operoitu 21.10. Luulen että Jussila, J.Hintikka sekä Karppanen ovat kovassa vireessä.

On vähän pitkä matka....Eiköhän ne Oilerssin pojat voita sielläkin vaikka,mun lempipelaaja ei ookkaan kokoonpanossa eli Jouni Vehkaoja =`(,Karp-
        panen on kyl alottanu kautensa hyvin....Ai,Kavekari on tullu takas.Viime pelis sitä ei ollukkaan vielä....

• carpinho
        Tepi74 kirjoitti:

....muistinpas,et Happee on sieltä.Onhan sekin pelannu hyvin tällä kaudella.Onhan Happee hyvänä nelosena.Ja eiks niillä oo peli lauantaina Erää vstaan....

on happeella peli Erää vastaan toivotaan parasta...

• Tepi74
        carpinho kirjoitti:

on happeella peli Erää vastaan toivotaan parasta...

....pitää peukut pystys lauantaina.Sillon on myös Oilerssilla peli Ac Hakii vastaa....Saa nähä kinka monta maalia tulee pelissä....Eilen Oilers voitti pelinsä Hau ta vastaan.Eka oli häviöllä,mut sit ne voitti.Jännitti jo eikai ne vaan hävii,mut voittipas....

• carpinho
        Tepi74 kirjoitti:

....pitää peukut pystys lauantaina.Sillon on myös Oilerssilla peli Ac Hakii vastaa....Saa nähä kinka monta maalia tulee pelissä....Eilen Oilers voitti pelinsä Hau ta vastaan.Eka oli häviöllä,mut sit ne voitti.Jännitti jo eikai ne vaan hävii,mut voittipas....

...onnea myös oilersin peliin ja katsotaan karppasen tehot.

• Tepi74
        carpinho kirjoitti:

...onnea myös oilersin peliin ja katsotaan karppasen tehot.

Oilers sit voitti ja Karppanen pelas hyvin....2 0
        Harmi,et Happee pelas tasan pelinsä,mut oli jännä kamppailu,kun meni jatko ajalle....eikä tullu maalia,mut oli tasanen kamppailu.

• Jokerit!

No oli se kyll vireessä!Olin ite kattomassa aitio paikalla melkein joka maalissa. Kyll 5 maalia korvaa kaikki pienet kämmit(jos niitä on nyt tullut). Mutt täytyy myöntää ett Oilersilla on kolme ÄLYTTÖMÄN hyvää kenttää! Eikä se haittaa jos Tero puuttuu kun siellä on J.Hintikka ja S.Kuronen eikä ne ole ainoot hyvät. Vielä kun eilen (22.11.-03) voitti, ja Karppanen oli taas vireessä kolmella (tai neljällä) maalilla, niin Kyll Oilers vie (taas) mestaruuden

• Tepi74

siellä kattomassa peliä!!!!Ja olihan MAHTAVA ottelu!!!!Kyl noi meidän pojat voittaa taas SM-kultaa ens keväänä.

• Tepi74

teki 4 maalia ja J.Hintikka teki 2 2 tehot pelissä
        eilen.

• Jokerit!
        Tepi74 kirjoitti:

eilen.

Ei mitään hätää kun karppanen ja Hintikka hyökkää niin vastustajat voi tehä maaleja kun Oilers tekee enemmän. Mutt täytyy sanoo ett oli ketosella siin HIFK pelissä huono päivä. No niitä sattuu kaikille, kyll sekin päivä joskus koittaa kun jaakko ja Tero jää pisteittä. ja viehän noi kaks virtuoosii ainkin pistepörssin ja ylivoimaisesti!

• carpinho
        Tepi74 kirjoitti:

eilen.

...pelas karppanen ja hintikka hyvän pelin molemmat.mutta sekin on totta että tulee niitä pisteettömiäkin pelejä, toivottavasti ei kuitenkaan kovin montaa.

• Tepi74
        carpinho kirjoitti:

...pelas karppanen ja hintikka hyvän pelin molemmat.mutta sekin on totta että tulee niitä pisteettömiäkin pelejä, toivottavasti ei kuitenkaan kovin montaa.

Karppanen sai 1 1 ja Hintikka 0 1....Oli aika huono alku pelille,Oilers oli jo 0-2 tappiolla kunnes SSV:lle tuli kaks jäähyy ja sen aikana Oilers tuli tasoihin ja ohi....Tosin Oilers voitti niukasti SSV:n.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      243
      4629
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3065
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1753
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      80
      1456
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe