GOOTTI ELKOKUVA???!!

gootti85

Siis no joo.. katoin eilen finnkinon sivuja koska halusin mennä kattoo jotain kauhugooottilaista elokuvaa. En tiiä miten mun sormi lipes ja klikkasin "Myrsky" elokuva.... Sit olin silleen "hyimitä tää koiraelokuva on" mut sit näin et siin oli selllanen gootti poika jos en nyt väärin erehtyny. Haluisin kyl mennä kattoo sen leffan kun siin on sellannen goottipoika mut en sit tiiä menettäisinkö truugootti uskottavuuteni? Siis kertokaa mulle oisko se sellanen true leffa jonka voisin mennä kattoo!!! Ku välil muuteki on sellanen wannabe olo ja niin.... En vitti kysyy tätä leffa palstalt ku ei ne tiiä gooteist siis yhtää mitään! auttakaa mua! Oisko segoottii???

9

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Troooooo

Painu suolle

• Tim Burton

elokuvista. Hänhän on ns. goottiohjaaja. Mut yhtä feikki kuten kaikki te jotka luulette olevanne jotain gootteja DDDD:

• Hehehehehehe

Mistäs ihmeestä oot saanu päähäs että tim burton olis joku goottiohjaaja? :D:D Kaiken näköstä

• surkea

TROLLI!!

• mortica lacrimosa

Dance of the Vampires 1967

vampires los muertos 2002

Vampira: The Movie 2006

Addams famyly- is so great

ja niin kuin sulle mainostetiin niin tim burton on aina varma valinta:)))

• Hear no evil

Bam stokerin "Draculakin" on katsomisen arvoinen kuin myös "interview with a vampire"

• Margariini
        Hear no evil kirjoitti:

Bam stokerin "Draculakin" on katsomisen arvoinen kuin myös "interview with a vampire"

Eikös Bam stoker ollut siinä Jackassissa?

Bram Stoker ohjasi Draculan.

Yx hyvä goottileffa o tietty Lost Boys ja Lost Boys 2 ja sit toi Buffy the Vampire slayer

• Gothic rocker

Herzocin ohjaama Nosferatu on goottitunnelmaisin elokuva mitä olen nähnyt. Upea elokuva. Vampyyrielokuvien kovin klassikko.

• punkroy was here

Kaikki vanhat Hammer-tuotantoyhtiön elokuvat on klassisia goottitunnelmaleffoja. Vampyyrinä Christopher Lee.
      Ja Nosferatu on hieno. Vampyyrinä Klaus Kinski.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      48
      3250
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      933
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      810
    4. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      780
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      714
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      15
      688
    7. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      611
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      21
      601
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      42
      590
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      569
    Aihe