Missä olisi kohtuu hintainen ratsastustalli harrastajalle joka haluaa ratsastella muuten vaan? Voihan sitä tunnillekkin mennä mutta mielummin ei.
Missä ratsastaa Tampereella?
4
987
Vastaukset
itse mietin kuule ihan samaa asun kalevassa tampereella ja minulla ei ole autoa vaikka kortti onkin joten tallin pitaisi sijaita lähellä tai ainakin niin että bussi kulkisin... Olen ratsastanut n.10 vuotta säännöllisesti srl:n hyväksymällä ratsastuskoululla. Ei olisi pakko päästä tunneille mutta olisi sekin plussaa ja hinnan pitäisi olla kohtuullinen sillä olen köyhä :S. Ilmoitelkaa pliide...
- ratsastaja 234
mene googleen ja kirjoita sinne tampereen tallit kun painat siitä tallit tulee monta tallia jotka voivat käydä en käynyt läpi eli en tiedä onko ne kaikki edes lähellä tamperetta
- sole
Ehdottomasti laadukkain talli on Ruoveden ratsutalli, eli Niihamassa sijaitseva ratsastuskeskus. Kalevasta pääsee bussilla hyvin. Hinnat ovat kalliihkot, mutta opetus ja hevoset todella laadukkaita. Jos haluaa vain omin päin mennä kannattaa etsiä vuokraheppa, esim. Hevostalli.comista löytyy tarjokkaita runsain mitoin Pirkanmaalta. Multisillassa on Kraavin tila, jonka tasosta en tiedä, bussilla ei ihan pääse perille.
- moikkkaaa
siis kyllä Kraville pääsee suht hyvin bussilla, tosin joutuu kävelemään bussimatkan jälkeen vielä n. 10 min. Taso on mielestäni hyvä ja opetus on hyvää. Hevoset ovat mukavia ja reippaita, hinta-taso on aika halpa:)) suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215594- 531675
- 211143
- 691017
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162958- 48908
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57900Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.121889Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848