Paljonko maksaa korkolapun vaihtaminen?
Euromarketin pikasuutari
12
4219
Vastaukset
- osaa kyllä
ottaa KUNNON HINNAN!!!mopon avaimen teettäminen maksoi yli 20e ja toisella suutarilla pikkasen alta 10e.
- hyvää jälkeä
En muista paljonko maksoi, mutta mielestäni se oli kuitenkin edullinen juttu ja sain sen melko nopeasti samalla, kun kiersin kaupassa mutkan.
Täytyy sanoa, että kyllähän työmies on palkkansa ansainnut ja maksoi mitä maksoi, niin halvemmaksi se kuitenkin tulee, kuin ostaa esim. uudet kengät tai mopomiehen tapauksessasi ostaa uusi mopo:) - pimpelipompeli
hyvää jälkeä kirjoitti:
En muista paljonko maksoi, mutta mielestäni se oli kuitenkin edullinen juttu ja sain sen melko nopeasti samalla, kun kiersin kaupassa mutkan.
Täytyy sanoa, että kyllähän työmies on palkkansa ansainnut ja maksoi mitä maksoi, niin halvemmaksi se kuitenkin tulee, kuin ostaa esim. uudet kengät tai mopomiehen tapauksessasi ostaa uusi mopo:)On muuten ällöttävin äijä ikinä se suutari. En mielellään asioi koko puljussa mut se taitaa olla vähän pakko ku täällä ei muita suutareita vissin ole.
- Kumilätty
pimpelipompeli kirjoitti:
On muuten ällöttävin äijä ikinä se suutari. En mielellään asioi koko puljussa mut se taitaa olla vähän pakko ku täällä ei muita suutareita vissin ole.
tuttavapiiristä Miestä joka sen vaihtaa, poikakin osaa. Ja näin tasa-arvoaikana vaihtakaa ämmät ite jos miestä leikitte! Ei ole kummonen homma. Kukaan ei viitsi enään mitään yrittää, vätyksiä kaikki
- ...
Kumilätty kirjoitti:
tuttavapiiristä Miestä joka sen vaihtaa, poikakin osaa. Ja näin tasa-arvoaikana vaihtakaa ämmät ite jos miestä leikitte! Ei ole kummonen homma. Kukaan ei viitsi enään mitään yrittää, vätyksiä kaikki
Opiskelijana täällä asun, osaava isukki asuu valitettavasti Keski-Suomessa. Pitäisikö lähettää hänelle korjattavaksi ja maksaa kalliit postikulut?
Mieluummin vien täällä osaavalla ihmiselle kuin alan itse väkertämään. Kyllä tältä ämmältä hoituu muut asiat mutta en ota riskiä, että kengät pilaisin. Meneppä itseesi, kiitos ja aamen. - se suutari
... kirjoitti:
Opiskelijana täällä asun, osaava isukki asuu valitettavasti Keski-Suomessa. Pitäisikö lähettää hänelle korjattavaksi ja maksaa kalliit postikulut?
Mieluummin vien täällä osaavalla ihmiselle kuin alan itse väkertämään. Kyllä tältä ämmältä hoituu muut asiat mutta en ota riskiä, että kengät pilaisin. Meneppä itseesi, kiitos ja aamen.on kyllä aina ollu tosi mukava ja asiallinen ku on siinä ollu tarvetta asioida...
- korkolappuja
pimpelipompeli kirjoitti:
On muuten ällöttävin äijä ikinä se suutari. En mielellään asioi koko puljussa mut se taitaa olla vähän pakko ku täällä ei muita suutareita vissin ole.
Se ei ole rahantarpeessa.
On entinen loton päävoittaja tämä setä.
Että pakko ei olisi töitä tehdä, mutta haluaa harrastaa. - vaihetaan aihetta
Kumilätty kirjoitti:
Tästä me saadaanki muuten jutunjuurta. Elikkä miksi naisen tulisi saada sama palkka kuin miehen kun nainen ei kuitenkaan pysty vastaavaan työsuoritukseen? Mielestäni siitä on tasa-arvo kaukana. Sehän on suorastaan naisten lellimista.
- suutari tämä
ei maksanut paljoo korkolapun vaihto, oikeen mukava ja avulias ja asiantunteva tämä suutari on. suosittelen.
- pii
kahden korkolapun vaihtaminen maksaa n 12 euroa, ainakin mulla ku kävin. eli 6 euroa yksi, luulisin.
- lunta tupaan
Vaimo sillä voitti. Ei ole pikkurahan tarpeessa kun teki avaimia ilman lisenssiä ja oikeudessa hävisi.Oikaiskaa jos muistin väärin. Mukava mies on.
- mauva
Juu kävin kysymässä oisko sillä suutarisetällä vastakappaletta talvihousujeni lahkeessa olevaan neppariin. Olin juuri lyhennyttänyt housujani ja täten vastakappale puuttui. Suutarisetä lupasi hoitaa asian 4e:n hintaan.
Innoissani sitten läksin pohjosenmatkalle ja kun oli aika asetella lahkeet kenkien päälle niin kappas kummaa: suutarisetä oli laittanut vastakappaleen vain toiseen lahkeeseen... halleluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693