toimivatko stay upit?

gek-ko

pysyvätkö ne ylhäällä oikeasti? Pelkän kuminauhan voimalla? Eikö tule verenmyrkytys? Onko kenenkään stay upit osoittautuneet drop downeiksi?

Kunhan kysyn, olen usein pohtinut asiaa sukkahousuostoksilla.

20

842

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stay uppeja?

      Gekko haluaa tietää pysyykö ne ylhääällä. :))))


      Mulla on tosiaan miehenhoukuttimena ja -kiihottimena, eli seksileluina niitä.

      Hyvin pysyvät ylhäällä (paitsi jos mies ne riisuu), myös seksisession aikana.

      Sukat, eli sukkanauhaliiveillä olevat sen sijaan tahtoo olla noi dropp downit, eli siten epämukavemmat käytössä... mutta ehkä toimii sittten houkuttimena paremmin? Kun tahtoo pudota.

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000040110504

      Olen tällainen keksi-ikäinen tätyli. :)

      • gek-ko

        ja eritoten miehet tietää niistä hommista, koska nehän sitä alimpaa vaatekertaa joutuu virittelee pois.

        Niin ja on se aika messevää jos herra havaitsee että seuralaisen sukat on kintuissa jossain torin kulmalla :D


      • silloin just
        gek-ko kirjoitti:

        ja eritoten miehet tietää niistä hommista, koska nehän sitä alimpaa vaatekertaa joutuu virittelee pois.

        Niin ja on se aika messevää jos herra havaitsee että seuralaisen sukat on kintuissa jossain torin kulmalla :D


    • siis että ne

      on älyttömän kiva seksilelu. :))

      *lisäys*

      Osta vaan Gekko säkin. Mulla on kaikenvärisiäkin.

    • zisel

      ne ainakin sillon kun on ekaa kertaa jalassa mutten ite uskaltais lähtee baarireissulle hameessa ja stay-upeissa ettei käy nolosti...

      Mutta onhan ne kätevämmät kuin sukkahousut kun ajattelee just baarissa vessassa ramppaamista niin ei tarvii repiä sukkiksia kokoaika edes takasin.

      • gek-ko

        toi vessapointti saa mut oikeesti harkitsemaan asiaa!


      • vai mikä lie
        gek-ko kirjoitti:

        toi vessapointti saa mut oikeesti harkitsemaan asiaa!

        sellainen nihkeä kumilanka, eli sillä ne pysyy todella hyvin ylhäällä. Eli pikemminkin sukista ja sukkanauhoista tulee se tunne, että sukat valauu alas (sukissa ei ole tätä leveää silikoninauhaa) ja sukkahauhaliivi "hirttää".


    • Papeete1

      On silikoninauha jolla pysyvät ylhäällä, ja ihan hyvin pysyykin. Voin myös sanoa että miehet jotka ne on päässeet näkeen, ovat olleet iloisesti yllättyneitä ja erittäin innostuneita niistä :D

    • väliaika

      ihan hyvä palsta tällaistakin asiantuntemusta varten.

      Sukkanauhat ja -liivit on nätit. Ei varmaan kovin käytännöliset. Ei ole kokemusta.

    • eräs halpoja vaatteita

      myyvä ketju, Se..älä myy parhaat, joissa on leveä silikoni!

    • kerrottiin aikanaan ettei resorinauha, mikäpitää sukan ylhäällä, kestä pakkasta.
      Ei tietoa mistä miinusmäärästä kyse.

      Tiedä sitten miten nykyiset, kun ohjelmasta on jo vuosia.

      • pitää silikonin

        tarpeeksi notkeana, että kestää pakkastakin. Eiku vaan pikkujouluihin staykkareissa!


      • pitää silikonin kirjoitti:

        tarpeeksi notkeana, että kestää pakkastakin. Eiku vaan pikkujouluihin staykkareissa!

        vapaasti, ihan miten pukeutuneena vain.


    • sininen_sitruuna

      ...uutena ne pysyy. :)

      Sattui kerran niin, että oli sattunut jalkaan jotkut vanhat versiot, kun olin hameen kiskaissut päälle (mitä sattuu tosi harvoin.)

      Kotkaan menin ostoksille ja iskin auton parkkiin.. ja lähdin tallustelemaan kaupungille. Toinen sukka valahti vähän väliä alas.. Yritin sitten kädellä sitä pidellä ja silti se vaan valahteli..Kipitin ensimmäiseen kauppaan ostamaan sukkahousut. :)

    • liivit on varmemmat. Hame ja stay-upit, jos haluaa jännitystä elämään:P Voivat kyllä pudota kylmässä. Itse muistan jonkun juoksemistilanteen, jossa alkoivat valahdella, ei kovin ylevä olo:O En tiedä onko reiden mallilla väliä, mutta itsellä eivät ole kovin hyvin pysyneet; reidet ovat jyrkästi alaspäin kapenevaa mallia.
      Sukkanauhaliivit on sikäli hankalat, että nauhat erottuvat vaatteen alta kohoumana. Jos sitä ei halua, kannattaa kokeilla ensin, miltä näyttävät kun vaatteet on päällä.

    • Michiko_

      Stay upit eivät ole koskaan pudonneet. Oma vaikeutensa on nykyaikana löytää sukkanauhaliiviin sopivia sukkia, siis kuminauhattomia. Verkkosukat löysin erotiikkaliikkeestä.

    • cookos

      on tuolla joskus joutunut nostelee...ei ne aina kestä. Muuten kiva ja ilmava keksintö.

    • Josafara
      • Anonyymi

        Eikä niin kovassa pakkasessa kukaan seiso pitkää aikaa stayupit jaloisa että silikoninauha menettäis pitokyvyn,kyllä sillon on JO koko tyttö jäässä ja kiire sairaalaan!


    • Anonyymi

      Vuoden 2022 Stay upit on kyllä niin kehittyneet jo, eivät varmasti putoa kintuista.
      Saa nekin pestyä pilalle, liian kuumassa vedessä mutta tuskin yksikään nainen on niin tumpelo. Stay upit ovat kesällä mukavammat käyttää kuin sukkahousut jotka hiostaa jalkainvälinkin. Yksi pari Stay appeja kannattaa aina pitää käsilaukussa mukana, kaiken varalta, jos vaikka jalassa olevat jostain kummansyystä hajoaisivat. Kätevät vaihtaa vaikka puistossa, kahvilan wc:ssä.

      Sukitta kesällä kuitenkin mukavampi olla kokonaan, nirunarukengissä tai korkogengissä ovat parasta geelipohjalliset, jotka voi itse leikata juuri kengänmuotoiseksi, tai käyttää vaihtoehtoisesti varrettomia nilkkasukkia, joita löytyy monissa eri väreissä.
      yksi nainen vain

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe