Pelikaveria Tampere-Ikaalinen -väliltä

Sulkapalloilija90

Etsin Tampere-Ikaalinen -väliltä sulkapallon pelaajaa. Itse en ole pariin vuoteen sulkkista lätkinyt mutta pelitaidoiltani olen mielestäni kohtuullisen hyvä.
Jos olet taidoiltasi edes hieman aloittelijaa parempi ja halukas pelaamaan, ilmoita toki. Iällä tai sukupuolella ei ole väliä.

8

1469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulkapallon lätkijä

Olen pelaillut sulkapalloa ihan kuntoilumielessä vuoden verran. Pelikaveri ei jaksa käydä pelailemassa kuin kerran viikossa, joten lisäpelit olisivat ihan tervetulleita. Kerro missä ja mihin aikaan haluaisit pelata niin katotaan. Itse olen parhaiten vapaalla arki-iltaisin ja liikun Ylöjärvi-Tampere välillä.

• Aloittaja

Pahoittelen että en ole vastannut sillä unohdin koko ilmoituksen. Mutta jos olet vielä kuulolla niin itsellekkin pelaaminen kävisi parhaiten arki-iltaisin.
        Missäköhän päin olisi halleja jossa voisi pelata esimerkiksi Ylöjärvellä? Onko sulla jotain vakiopaikkaa?

• Nimetön
        Aloittaja kirjoitti:

Pahoittelen että en ole vastannut sillä unohdin koko ilmoituksen. Mutta jos olet vielä kuulolla niin itsellekkin pelaaminen kävisi parhaiten arki-iltaisin.
        Missäköhän päin olisi halleja jossa voisi pelata esimerkiksi Ylöjärvellä? Onko sulla jotain vakiopaikkaa?

Ihan hyvä paikka ainakin kuulopuheiden mukaan on Ylöjärvenliikunkeskus (http://www.ylojarvenliikuntakeskus.fi/ ). Tampereella voi pelata ainakin tenniskeskuksessa ja raholanliikuntakeskuksessa. Hinnat pyörii kaikissa 10-15€/kenttä. Itselleni sopii näistä ihan mikä vaan. Tein suomi24:seen sähköpostiosoitteen [email protected], jonne voit ehdottaa pelipaikkaa ja aikaa.

• syssyn sulkkis

moro!! oon pelaillu sulkapalloa aikaisemmin aika paljonkin mut ollut taukoa useita vuosia nyt taas alottelemassa mut pelikeveri uupuu... puh:046-6520526

• Pelikaveria vailla

Moi!

Olen harrastanut sulkapalloa muutamia vuosia kuntoilumielessä ja olisin kiinnostunut pelailemaan syssyn sulkiksessa tampereella esim. 1-2 krt viikossa arki-iltaisin tai/ja viikonloppuisin.

• Sulkapallonpelaaja
        Pelikaveria vailla kirjoitti:

Moi!

Olen harrastanut sulkapalloa muutamia vuosia kuntoilumielessä ja olisin kiinnostunut pelailemaan syssyn sulkiksessa tampereella esim. 1-2 krt viikossa arki-iltaisin tai/ja viikonloppuisin.

Moro!

Itsekin on silloin tällöin sulkapalloa tullut pelailtua ja voisin kunnonkohotusmielessä tulla pelailemaan vaikka Syssyyn pari kertaa viikossa. Tasoltani olen mielestäni aloittelijaa jonkin verran parempi. Jos olet vielä linjoilla niin pistä viestiä niin sovitaan ajankohta!

• Pelikaveria vailla
        Sulkapallonpelaaja kirjoitti:

Moro!

Itsekin on silloin tällöin sulkapalloa tullut pelailtua ja voisin kunnonkohotusmielessä tulla pelailemaan vaikka Syssyyn pari kertaa viikossa. Tasoltani olen mielestäni aloittelijaa jonkin verran parempi. Jos olet vielä linjoilla niin pistä viestiä niin sovitaan ajankohta!

Moro sulkapallonpelaaja,

Laita viestiä osoitteeseen [email protected] niin sovitaan tarkemmin ajankohdasta yms.

• Jiali Koski

olen vanhan sama kuin "taidoiltasi edes hieman aloittelijaa parempi ja halukas pelaamaan". Nainen, en ole suomalainen mutta voin puhua huono suomea. Jos haluat, voit soita minulle, voimme pelata kaukajärvi....

040-5653827
      Jiali

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe