Olen ihmetellyt tuota villitystä UGG-saappaiden osalta. Onko näissä joku CROCKSimainen salaisuus vai mikä vetää UGG-saappaissa puoleensa? Itse olen kauhistellut ko. tuotteita jo pitkään ja pelännyt
että nuo valloittavat kohta suomen. Eivät onneksi vielä ole niin tehneet mutta ko. kenkiä näkee turhan usein. Kyllä saappaiden pitää olla saappaat eivätkä mitään toppakenkien ja muutenkin epämielyttävän näköisiä. Vähän kun olisi revitty toppaukset toppasaappasta irti ja laitettu jalkaan.
Nyt sitten mielipiteitä puolesta ja vastaan? Olen kantani sanonut. Kertokaa minullekin kokemuksia jos omistatte semmoiset. Miltä tuntuu jalassa ja mikä niissä on hienoa?
UGG-saappaat muotia?
4
1142
Vastaukset
- kiinnostaa :)
Onko kyseessä jokin suuri muoti-ilmiö, pakko saada kun on niin makeet ja kuuminta muotii! Vai onko ne oikeasti jotenkin erityisen hyvät?
Omasta mielestäni hirvittävän rumat, eivätkä näytä mitenkään jalassa erityisen hyvältä tuntuvilta. :P Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. - ++++
Itselläni n kahdet ugg bootsit ja voin sanoa että on pirun ihanat ja lämpimät jalassa,kun vuori on aitoa lampaanvillaa ja päällinen aitoa lampaan nahkaa.Kyl kelpaa painella lumessa kun sitä vaan tulis ja nytki ne on tosi hyvät kun on tällanen ilma.Ugg kengät siis kunniaan ja parasta on että julkkiksetki niitä käyttää,joten muodissa pysytään!!
Huom.Feikit kengät ei oo ollenkaan sellaiset ku aidot Ugg kengät,ei oo yhtä lämpöset ja heikompaa tekelettä=)- millä hemmetin
lumella....parkkipaikalle ja autoon ja takas....siinä onki hyvä painella...
- Cc
Hahha! Ei ihme ettei monet tykkää tai ymmärrä. Kerrankin on jotkut oikeasti lämpimät ja käytännölliset jutut "muotia". Teinithän tykkää just päinvastasesta. Monestiko talvella näkee likkoja toppatakissa missä napa paljaana yms.. Meinaan ostaa Uggit kyllä heti kun alkaa viilenee! Näillä pärjää koko kylmän talven :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821