Punahiuksinen nainen

Yksi aito

Mitä mieltä miehet olette pitkistä punaisista hiuksista? Miksi?

13

4462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi ja miksi

näyttävät mun mielestä hyvältä ja johtuuko se toinen juttu sitten hiusten väristä. miten lie
      voiko hiusten värillä olla yhteyttä kiihkeyteen?

omat kokemukset on että punapäät on sängyssä muita kiihkeämpiä, siis aidot sellaiset.
      oli miten on, mä tykkään.

• ...

Enpä osaa mitään järin syvällistä syytä antaa, mutta ihan suosikkeihini naisten hiustenväreistä kuuluu. Persoonallisen ja voimakkaan mielikuvan saan punapäistä.

• tykkään kovastikin,

ja sen takia että olen ihastunut erääseen aitoon punatukkaan :))

• Myös tykkään

Aidoista punapäistä,jokin niissä on..Tapasin tämän aidon punapään 2v.Sitte,ja helskutin aito hän on ja mitä seksiin liittyy sanonta..Jääkööt siihen!!!:)Sanot tällähetkellä tykkäät kovastikin,millä tavalla?Hiustenvärillä?Kauanko oot tykästynyt tähän p.Päähän?

• Aivan ihana
        Myös tykkään kirjoitti:

Aidoista punapäistä,jokin niissä on..Tapasin tämän aidon punapään 2v.Sitte,ja helskutin aito hän on ja mitä seksiin liittyy sanonta..Jääkööt siihen!!!:)Sanot tällähetkellä tykkäät kovastikin,millä tavalla?Hiustenvärillä?Kauanko oot tykästynyt tähän p.Päähän?

Itse taidan olla ihan hulluna punahiuksisiin, myönnettäköön. En tiedä mikä heissä niin viehättää, ulkonäkö tietysti mutta jotenkin heistä on aistittavissa myös herkkyys, eräällä tavalla viattomuus sekä sydämellisyys. Tälläkin hetkellä eräs nuorehko kassaneiti vetää kirjaimellisesti jalat alta aina hänet nähdessäni.

• olen ollut
        Myös tykkään kirjoitti:

jo muutaman vuoden ja viimeisen vuoden aikana ihastumiseni on vain syventynyt.
        Eikä se nyt pelkästä tukanväristä johdu, hän nyt on niin ihastuttava ja hehkeä NAINEN !

Ja siitä seksistä en pysty sanomaan, eihän meillä nyt semmosta oo ollut :))

• Ukkomies

Pitkä tuuheat punaiset hiukset ovat ihanat. Pidä hyvää huolta niistä ja karva kiiltävänä !

• sattunut

punahiuksinen oli klassinen kaunotar ja upea muutenkin. Seksi oli hyvää. Joskus tietäen omasta upeustasostaan ja älystään ni oli ylimielinen. Ei se johtunu hiustenväristä, vaan kokonaisuudesta.

• Ukkomies

Mutta joskus on niska vääntynyt.

Harmi vaan, kun ne AIDOT ovat niin harvinaisia.

• ajw

harvinaisia ja siksi haluttavampia. Liikkuu myös huhuja korkeammasta sex drivestä.

• olla harvinainen

ja täällä on yksi sellainen.

• <<<<

YKS VAIHTOEHTO MUN WHO KNOWS UNELMANAISELLANI < JOKA OIS KUITENKIN ITÄ-HELSINGIN TYTTÖJÄ < KOSKA HALUAMME LAPSILLEME HYVÄT KASVUALUSTAT ITÄ-HELSINGISTÄ < JA VERKOSTOT

• Punaiset hiukset =)

Olen rakastunut erääseen punatukkaan. Siitä lähtien olen tykännyt, että naisilla on punainen tukka. Ennen tykkäsin vain tummatukkaisista, mutta tämän tietyn henkilön tapaamisen jälkeen tykkään vain punatukkaisista. Kaikille punatukkaisille naisille terveisiä minulta! Olette ihania!

PS: En siis vihaa muita hiusvärin omaavia ihmisiä. Satun vain tykkäämään enemmän punaisista hiuksista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2638
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1668
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45