ROVANIEMEN AUTOKORJAAMOT

kyselijä yks

Onko palstan väellä kokemuksia paikallisista autokorjaamoista? Lähinnä mietityttää tuo hinta-laatupolitiikka. Uutena rovaniemeläisenä kiinnostais tietää vähän mihin kannattaa viedä autonsa korjautettavaksi, kun siihen tarvetta aika ajoin on.

142

24511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kemiin tai

      vieläkin kauemmas. Tai kysy työstä tajous ja hinta ennen kuin annat koskea koko autoos.

      • .....

        Tämänkin vastaajan on ihan turha kirjoittaa mitään, kun ei osaa..


      • iso iii
        ..... kirjoitti:

        Tämänkin vastaajan on ihan turha kirjoittaa mitään, kun ei osaa..

        Kuule mielipide se oli tuo edellinenkin. Kuuluu vain eri sivustolle. Kieliopit voit tunkea minne haluat. Ja sieltähän puuttui vielä yksi i-kirjain ja jouluvalot ikkunasta.


    • Nyrkkipajalle

      Vie johonkin suurempaan korjaamoon joiden isohkoja mainoksia löytyy esim. uusi Rovaniemi lehdestä. Rovaniemen pienet nyrkkipajat ottavat auton kuin auton vastaan vaikka niillä ei ole oikeita työkaluja ja saavat vain vahinkoa aikaan.

    • Juke

      Rovaniemellä luotettava nopea ja edullinen omasta kokemuksesta P.Mourujärvi Alakorkalontie 10 p:0400 696 045

      • kokenut-------------

        Raiskio


      • Juke
        kokenut------------- kirjoitti:

        Raiskio

        Jos vain on astunu hommiin takas niin ilmanmuuta on tarkka jätkä


      • ??????????
        Juke kirjoitti:

        Jos vain on astunu hommiin takas niin ilmanmuuta on tarkka jätkä

        Minun käsittääkseni muuttanut. Ei lopettanut.


      • valitettavasti!
        ?????????? kirjoitti:

        Minun käsittääkseni muuttanut. Ei lopettanut.

        Selekä se mennee nuissa hommisa!


      • asiakaspa
        kokenut------------- kirjoitti:

        Raiskio

        Raiskio tapsa ei ole lopettanut tai siis palasi se alalle kuitenkin jos lopettikkin se on siin entisen kuuselan auton takana se halli muistaakseni siin se on tai sitte se oli se seuraava risteys mutta sielt se löytyy ja siitä saat hemmetin tarkan korjaajan autolles vaikka ei siltä ensin näyttäs on huoltanu minun autot aina ku asuin rovaniemellä=)


      • Entinen asiakas

        Jep jep. Vie vaan Mourujärvelle jos remontin teko kiinnostaa. Itse käytin Fordia jakoremmin vaihdossa siellä aikoinaan, saivat remmin vaihdettua mutta pakopuolen nokka-akseli oli väärin kohdistettu (ei merkeissä). Seuraus-> kaikki 8 pakoventtiiliä paloivat piloille. Pieni kansiremonttihan siinä oli seurauksena OMAAN PIIKKIIN. Arvoisa Mourun korjaamo ei ottanut mitään vastuuta tekemisistään. Enpä ole sen jälkeen sillä tontilla vieraillut, Marmoritiskillä käyttö tulee jopa halvemmaksi pitemmän päälle. Niillä on kuiten vastuuvakuutukset kunnossa.


      • dleor
        Entinen asiakas kirjoitti:

        Jep jep. Vie vaan Mourujärvelle jos remontin teko kiinnostaa. Itse käytin Fordia jakoremmin vaihdossa siellä aikoinaan, saivat remmin vaihdettua mutta pakopuolen nokka-akseli oli väärin kohdistettu (ei merkeissä). Seuraus-> kaikki 8 pakoventtiiliä paloivat piloille. Pieni kansiremonttihan siinä oli seurauksena OMAAN PIIKKIIN. Arvoisa Mourun korjaamo ei ottanut mitään vastuuta tekemisistään. Enpä ole sen jälkeen sillä tontilla vieraillut, Marmoritiskillä käyttö tulee jopa halvemmaksi pitemmän päälle. Niillä on kuiten vastuuvakuutukset kunnossa.

        samma här ihan paska jopa p.maunulle vien ennemin ku mourulle


      • Pitkä miinus
        dleor kirjoitti:

        samma här ihan paska jopa p.maunulle vien ennemin ku mourulle

        Niin huonoa palvelua on ks. puljussa sekä osaamatonta henkilökuntaa, ainakin oman autokorjaukseni kohdalla! EN SUOSITTELE!!!!


      • Sama homma
        Entinen asiakas kirjoitti:

        Jep jep. Vie vaan Mourujärvelle jos remontin teko kiinnostaa. Itse käytin Fordia jakoremmin vaihdossa siellä aikoinaan, saivat remmin vaihdettua mutta pakopuolen nokka-akseli oli väärin kohdistettu (ei merkeissä). Seuraus-> kaikki 8 pakoventtiiliä paloivat piloille. Pieni kansiremonttihan siinä oli seurauksena OMAAN PIIKKIIN. Arvoisa Mourun korjaamo ei ottanut mitään vastuuta tekemisistään. Enpä ole sen jälkeen sillä tontilla vieraillut, Marmoritiskillä käyttö tulee jopa halvemmaksi pitemmän päälle. Niillä on kuiten vastuuvakuutukset kunnossa.

        En voi myöskään suositella P.Mourujärveä. Oli muka vaihtanu mulle nokka-akselin asentoanturin. Paskat se ollut mitään vaihtanut. Oli vain vikakoodin nollannut. Peri kuitenki hinnan sen mukaan, että uusi anturi olisi "vaihdettu". Omaan piikkiin vaihdoin sitte itse uuden anturin paikalle.


      • vittuuntunu

        Jepjep. Vwgolffin öljypohjan vaihto 451e kaikkine herkkuineen. vittu mitä niskurointia. kolme tuntia meni tunnin hommassa "pojat ei saanu syvällä ollutta ruuvia irti" saatana ne on istunu kahvilla pari tuntia.


      • Anonyymi

        Alakorkalontie kympissä on kylläkin Rova-osa,ei Mouru, joka sutkailee Vianorin rakennuksessa.Meidän firma lopetti jo aikoja autojemme huollon Mourulla joka oli ylimielinen ja huollot venyivät.
        Nyt ne tehdään Raskas-osassa,joka on halvempi ja joka suhteessa parempi...asiakaspalvelua myöten.


    • villevir

      vv eli ville virtamo, tekee todella hyvää työtä halvalla.. netti sivutkin näkyy löytyvän..

    • zeppo (nimi muutettu)

      Kansankadun nesteellä olen aina saanut hyvää palvelua. Auto on tullut joka kerta kuntoon, ja on veloitettu vaan siitä ajasta mitä korjaukseen on käytetty. (sekään kun aina ei ole niin itsestään selvää)

    • HyväVeli aina

      kyllä toi malisen autokorjaamo on ehoton ykkönen on laatua palvelua ja hinnat kohdalllaan

    • -----

      Tuota ovat kehuneet..En ole itse vielä käyttänyt autoa,mutta tuttavat ovat kehuneet hinta/laatua..

      www.jl-autopalvelu.fi

      • Bilen

        JL-oli ennen hinta-laatu suhteelta huippu hyvä, uuden toimitilan ja työntekijöiden lisäämisen myötä tunti hinta nousi 20€ (65->85). Uusilla kavereilla ei homma oikein vielä luonnistu, joten kävi niin että hinta nousi, mutta laatu laski. Alkaa olemaan kirurgin tuntitaxat paikallisissa korjaamoissa. Peruskorjaukset kannattaa opetella tekemään itse.


      • Bilen
        Bilen kirjoitti:

        JL-oli ennen hinta-laatu suhteelta huippu hyvä, uuden toimitilan ja työntekijöiden lisäämisen myötä tunti hinta nousi 20€ (65->85). Uusilla kavereilla ei homma oikein vielä luonnistu, joten kävi niin että hinta nousi, mutta laatu laski. Alkaa olemaan kirurgin tuntitaxat paikallisissa korjaamoissa. Peruskorjaukset kannattaa opetella tekemään itse.

        JL-Autopalvelut on sutki liike.


      • Anonyymi

        voi herranenaika :( tää se varsinainen nyrkkipajojen kuningas on .jos haluut päästä autosta eroon niin vie jl:älle


      • Anonyymi
        Bilen kirjoitti:

        JL-Autopalvelut on sutki liike.

        niin on


      • Anonyymi
        Bilen kirjoitti:

        JL-oli ennen hinta-laatu suhteelta huippu hyvä, uuden toimitilan ja työntekijöiden lisäämisen myötä tunti hinta nousi 20€ (65->85). Uusilla kavereilla ei homma oikein vielä luonnistu, joten kävi niin että hinta nousi, mutta laatu laski. Alkaa olemaan kirurgin tuntitaxat paikallisissa korjaamoissa. Peruskorjaukset kannattaa opetella tekemään itse.

        Kiero yritys. Valehdellaan jos sanotaan päivääkin.


    • Koiju

      Älkää ainakaan viekö korjattavaksi sellaiselle kuin Pekka Maunu.
      Vaihto minulle niveliin kumit, molemmat lemmarit oli irronnut ja nivelten vaihto maksoi asiallisella korjaamolla 1100 €.

    • flink t

      jees P.Maunu on paras asentaja ja edullisiin roissa

    • t a.bjki

      roin autopalvelu oy on hyvä

    • JYTRA

      RÖLLI ON PARAS

    • Varmaa ..

      No sanompahan OMAN NÄKEMYKSENI...:)

      Jouko Haverinen....../Simo OVAT REILUJA ja ERITTÄIN AUTTAVAISIA ja SYMPAATTISIA KORJAAJIA....:)

      SUOSITTELEN OTTAMAAN YHTEYTTÄ HEIHIN,Ette taatusti pety.

      • mersu pentsi

        Kusettavat! Jarrunesteen lisäys puolituntia laskun mukaan jne.!!! Laskussa 4 tuntia työhön kulunutta aikaa, kun kaiken laskuttavat erikseen. Todellisuudessa meni tunti ja 20 minuuttia!!! Ei kiitos enää!!!


      • ihmettelevä

        kyllä haverinen osaa laittaa työtuntia tuplaten oikeaan kuluneeseen aikaan nähden siellä tarvitaan aina repullinen varata euroja mukaan


      • mersu2
        ihmettelevä kirjoitti:

        kyllä haverinen osaa laittaa työtuntia tuplaten oikeaan kuluneeseen aikaan nähden siellä tarvitaan aina repullinen varata euroja mukaan

        kyllä pikahuolto jouko haverinen jotain autoon niveliä tai jotain muuta pientä tekee suurin vika on että jos jouko tekee tunnin töitä niin siitä laskutetaan 2 tuntia ja sitä rataa ylöspäin


      • Juuri näin...


    • ww

      Sen verta seurannut ettö kaikki muu on kotia päin, mutta ei merkki huolttoon siel rahastetaan reilusti rollos ainaki wetteril ja pörhöl tai sit ovat vitn hitait

      • Huonoa mainosta

        Pörhöllä varsinkin. Niin huono ilmapiiri että vaistoaa jo ovesta sisään mentyä.Keljuilevat myyjät toisilleen asiakkaiden kuullen.


    • Könttipäntti

      Ite käytin tuol JL autopalvelussa, pikku homma oli mitä piti laittaa. Ok palvelu ja hinta.

      • eisinne

        JL autopalvelu ei osaa kun sutkata ja puhua pälpättää


      • Anonyymi
        eisinne kirjoitti:

        JL autopalvelu ei osaa kun sutkata ja puhua pälpättää

        samaa mieltä


    • Hessulihei

      Hyvä laatu on ollut Erottajan Shellillä. Tainnut jonkin verran nyt hinta nousta kun ollut Evarar-yrityksenä, mutta pohjoisen tutut luotettavat asentajat Posion Pertistä alkaen. Merkkiliikkeistä sai jo takuuaikana tarpeeksi. Kun on joku päästetty työnjohtajaksi, niin ei tarvitse epäillä, miten homma toimii.

    • väylät solmussa

      Itse asentajan hommissa huomannu vaikka millaista suharia. Onneksi ei tartte viedä minnekkään ku itse voi tehdä kaiken :) muistakaa pyytää hinta arvio ja siitä jos pitää lipsua niin soitto ensin asiakkaalle. monet tekevät sen virheen et ei kysele eripaikoista hintaa ja aikaa. Sit viedään jonnekki misä tunti taksa pieni, auto monta päivää siellä vaikka ehkä merkkiliikkeessä ois saanu nopeammin ja halvemmalla vaikka se tunti ois kalliinpi. Ja monesti siellä asentaja tehny saman homman useasti joten tietää mitä tekee ja miten ( toivottavasti ). Jos asentajat vaihtuu koko ajan niin ei siellä keretä kouluttaa ja se kostautuu laadussa.

    • monta merkkiä

      suosittelen Napaseudun Autoa tai Karin
      huoltokorjaamoa! Sijaitsevat molemmat saman tien varrella. Ammattitaitoisia ja veloittavat vain tehdystä!

    • äkäneeeeee

      niin varmaan!!!!!!!!!!!!!!!!! ihan paskoja ovat

    • Ninnu_80

      Vianorilla on palvelu parasta maailmassa, ja aina pääsee suoraan halliin kun vaan ajaa sinne ja kysäsee, oisko mahkuja laittaa jotain juttua autosta (siis mitä milloinkin tarvii).
      Mourujärvellä on aivan hirveetä ryöstöä, sinne ei kannata yhdenkään ihmisen autoaan viedä, viivästyksiä ja tökeröä palvelua!

    • auto korjaantui

      jos haluat halvan korjauksen niin soita ammattikoululle

    • Yksiavioinen MB

      Minä käytän MB Sprinteriä Sysmäläisellä ja Napaseudun Autolla kumpikin on hyviä korjaamoja ja asiallinen palvelu , töitä on kummallakin ajoisakin joustavat !

      Auto sähkö Huhtanen varma korjaamo , tulee varmasti kuntoon sähköpuoli !!

    • sähkärin öök

      siellä ei muuta sähköviat lisäntyy kun vie tuonne lisä kustannuksia

      • penaveikko

        Entä kaukolan härskä? Onko kokemusta?


    • puoli kuu kkk

      vie mänskille..... osaa hommat

    • PöhnääköPukkaa

      Vie töhölle, laittaa sukset alle.

    • Maanantaipäivän auto

      Rovaniemen paras korjaamo on ehdottomasti KimPro Oy. Hinta/laatu kohdallaan ja asiathoidetaan vimosen päälle! Suosittelen.

    • asiakas 12345

      paras on malvalehto
      Rovaniemen Autopalvelu Oy
      ehottomasti nro1

      • Kusetustaaa

        Rovaniemen Autopalvelu ja Malvalehto ei voi suositella, äijä selittää minkä ehtii ja huijaa itselleen mahdollisimman paljon työtunteja. Kusettaa ettei oo osia saatavina. Kierrä kaukaa!


      • 4+18
        Kusetustaaa kirjoitti:

        Rovaniemen Autopalvelu ja Malvalehto ei voi suositella, äijä selittää minkä ehtii ja huijaa itselleen mahdollisimman paljon työtunteja. Kusettaa ettei oo osia saatavina. Kierrä kaukaa!

        Näin on. Kävin kysymässä etu ja takapuskureiden ja sivulistojen maalautusta niin äijä repäsi suunnillen 1000 € hinnan. Vein muualle hintaa tuli 330€.


    • merssutar

      Mites PR-Diesel, onnistuuko remontit vai vienkö merkkiliikkeeseen?

    • Varmasti....

      Hei! Voin suositella Myös alaansa osaavaa ja rauhallisella AMMATTILAISEN OTTEELLA",Osaavaa Arto Moilasta /Rovaniemi :)

      Vein autoani sinnee korjattavaksi(Hitsattavaksi,yms "),niin voin sanoa TÄYSIN REHELLISESTI,ETTÄ OLEN Enemmän kuin tyytyväinen hänen työpanokseeseensa ! AUTO Meni katsastuksesta läpi.Katsastus mies kyseli"Kumpikohan Autopeltiseppä oli kyseessä; Jukka vai Arto"!? Sanoin Arto oli tällä kertaa :) SUOSITTELEN............! KIITOS:)!

    • 65e/h ?

      miten nämäsuuret merkkiliikkeet,nopea ja ystävällinen??? Hintansa väärti

    • 20+14

      Niemen vesa tuolla varastotiellä. Siellä olen auton huollattanu ja huollatan myöskin jatkossa. Tuota suosittelen minä.

      • Juham_

        Kyllä. Laatutyötä kohtuuhintaan.


    • doen joe

      itsensä kehuja on taas liikkellä toinen on juoppo ja toinen on paskanpuhuja...........penikatkin sillä toisella on paskuna koko kylälle ollu.......

      • Parasta autollesi:)

        Haloo.........doen joe !! Tarkoitatko nyt(Artoa tai Jukkaa)??!!

        JOS.......,niin EN Välitä kuka mitenkin elää tai ei elä. Tärkeintä on se mitä menet sinne autokorjaajalle viemään eli Autoa !

        Minua ,EI ole koskaan kiinnostanut kateellisten paskahousujen puheet"KENESTÄKÄÄN". Omassa elämässäni on tarpeeksi kaikkea,joten ,EI Kiitos muitten tekemiset yms"" ! ######


    • Kuitti, kiitos?

      Kuka on tämä mänski? Missä korjaamo sijaitsee, ja millä nimellä? Vai onko kyseessä taas näitä wannabe-remonttimiehiä, jotka särkevät enemmän kuin korjaavat?

      • Kaapro poika

        Varmaankin tarkoittanee Mäntä-Malista.
        Pitkänlinjan rautainen ammattilainen.
        Siinähän se Alakorkalontiellä autoliikkeiden välissä.
        Taitaa olla Napaseudun auto tai sinnepäin oikeen virallinen nimi.


      • MänskiOnNmr.1
        Kaapro poika kirjoitti:

        Varmaankin tarkoittanee Mäntä-Malista.
        Pitkänlinjan rautainen ammattilainen.
        Siinähän se Alakorkalontiellä autoliikkeiden välissä.
        Taitaa olla Napaseudun auto tai sinnepäin oikeen virallinen nimi.

        Elä vie minnekään Mäntä-Mallille, vaan aidosti Mänskille. Jos puol mannelle vie niin voi hävitä puolet autosta.


    • rytikj

      eikö se oo se puolimanne

      • Arto Skulaa

        No ,Mitä väliä jos saat AUTOSI KUNTOON :) !

        Surkeita ne ukot ,jotka vaan juoruu ,kuin pahimmatkin ÄMMÄT ################################################################################################################################

        Kateuttahan on jokaisella alalla.


    • asiaaasiaa

      ota nyt näistäki selevä mänttejä koko sakki

    • alv0%

      TIMPPA KORJAA EDULLISESTI.

    • ahne kakkaloppu

      Öljynvaihdon hinta nousi palarrenkaassa melkein parikymppiä vuodessa → boikottiin!

      • sukkari

        Muutenki palvelu huonontunut paljon...


      • ent asiakas

        tarkkailkaapa öljyääriä tuosa virmassa!


      • huono tuurinen
        ent asiakas kirjoitti:

        tarkkailkaapa öljyääriä tuosa virmassa!

        'joo laittavat tuolla polar renkaalla mitä öljyä sattuu koneeseen. Laittoivat väärät öljyt niin koko kone paskaksi!!


      • hjii
        huono tuurinen kirjoitti:

        'joo laittavat tuolla polar renkaalla mitä öljyä sattuu koneeseen. Laittoivat väärät öljyt niin koko kone paskaksi!!

        Käytöstä kiinni..


    • asiakas77

      Suosittelen Ammattipätevyyden johdosta Arto.Moilanen/Rovaniemi Osaa korjata ja ei huiputa!

      • KArtsa

        Pekkarix ky.

        Tapahtuu ja asiallinen hinta.


    • moottori naputtaa

      Onko lakkapään viereisestä "huoltoasemasta" kokemuksia?

    • PrimeraMies

      Ite oon käyttäny minun Nissan Primeraa kolme kertaa Moilasen Artolla ja on ollu hyvä kohtelu ja vieläpä halpa.. Vien aina jatkossa aina Moilaselle... Ens kuussaki olis tarkotus...

    • Surkeapaikka

      Auto, pelti ja muovityö rautio käyttää maalauspalveluna Maunu Pekkaa.
      Huh Huh! Vein auton sinne kaarien laittoon ja maalaus päälle.
      Maali valunut, lohkeillut 6kk jälkeen ja selvät rajat ja rasvaisten käsien jäljet, joiden päälle maali laitettu. Voi hel****
      Maalia laitettu niin vähän, että ei nimeksikkkään.
      Älkää ikinä viekö sinne autoa korjaukselle ja maalaukselle!!!
      Auton arvo alentunut surkean maalauksen takia ja uusi maalaus edessä!

    • diesHel

      Rautio koijari samoten pr_diesel "alakunnari"

    • Neo-Sathanas69666
    • Uudestavanha

      Älkää viekö tmi Rautiolle auto korajaukseen/maalaukseen. Auto ihan pilalla! Korjaukset ja maalaus tehty ihan perseelleen! Auton arvo aleni peltityön ja maalauksen jälkeen. En enään ikinä vie sinne!

    • sinnesiisauto

      MM Autopalvelu

    • paikallinen

      JL-Autopalvelu täys velmu koko kaveri,puhua pulpattaa eikä tedä misstään mitään,
      älkää herrantähden sinne ,rahastaa osaa kyllä.

      • samaa mieltä oon


    • rexen

      Rovahuolto on huoltanut nopeasti ja edullisesti.

    • panomiepanomies

      Masan Pultti&Mutteri.

    • Kallentalo

      Turhanpäiväistä höpinää!

    • Avensis2015

      30v ajan olen käyttänyt autoani (Toyota) huollossa Tojo-Autossa samalla mekaanikolla ,aina on asiat hoidettu hyvin ei ole moittimista ja rahalla olen selvinnyt....

    • tojo-mielessäin

      Mikä tojo-autosta eläkkeelle jääneen autonasentajan nimi, joka nykyäänkin tekee Rovaniemellä tojo-hommat hyvin ?

    • toispettynyt

      ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET VIEKÖ AUTOJANNE JL-AUTOPALVELUUN täys sutkeja ja ammattitaidottomat asentajat, laskuttaa ne valohoidosta osaa ei muuta

      • rollox

        käytä autojerry.fi ja kilpailuta huollot.
        Hinta on sitte pitävä ku sen hyväksyt. Ainaki mulla on ollu tähän mennessä.
        Ei jää kaivelemaan että kahvitteliko ne siellä parituntia ja laskutti siitä :D


      • jhd

        No se on todettu jo vuosia sitten, että sinne ei kannata viedä.


      • Anonyymi

        jep täysiä sutkeja koko joukko siellä


    • VaseliiniHaiseePahalle

      "täyspettyneelle"
      Kokemukseni ko. paikasta .
      Onneksi vain öljynvaihto , mutta kallis .
      Auto sotkettiin sisältä aivan totaalisesti ja kuljettajanpenkki oli pestävä jälkeen päin
      pulverivedellä , kuten myös kaikki omat vaatteet ja talvitakki .
      Helpommalla olisi päässyt , kun olisi vaihtanut öljyt itse .

      • unski._

        On hyvä pitää mielessä vastaisen varalle !


    • Napapiirin autohuoltoa en suosittele, sanotaan että 8. Aamulla tuo auto niin saadaan työn alle. 12 aikaan vielä auto seisoo pihassa. Vähän panostusta aikatauluihin. Harrastelija toimintaa..

      • TäydellistäEIole

        Napapiirin autohuollossa sentään työ tuli tehtyä , kuten oli luvattukin .
        Ei siinä sivussa särjetty mitään , eikä sotkettu paikkoja .
        Käyttivät istuimensuojusta .

        Vien autoni sinne !


      • rollox

        Ei kannate sekottaa tätä Napapiirin Autopurkamo ja -Huolto Oy:n josta ainaki itsellä on posiitivia kokemuksia. Sijaitsee teollisuusalueella lähellä residuumia.
        napapiirin autohuolto vissii saarenkyläs?


      • 2x2z

        Napapiirin autohuolto sijaitsee Napapiirintiellä Saarenkylässä .
        Työn jäljessä ei ole mitään valittamista .


    • riippuu

      automerkistä.

    • kurjuuenkurjuus
      • bmw300

        Panu Keskiniva on reipas ja osaava! Korjaa ja huoltaa bmwt paremmin kuin Wetteri! Ja paljon halvemmalla. Aina sinne.


      • merkkiävaihtava

        Ei kerro mitään jos wetteriä parenpi. Wetterin automerkkiin kun on sortunut niin joutuu sillä asioimaan. Herran näkösiä ukkoja kävelee eestaas mutta ketään ei kiinnosta asiakkaiden huolet. Siivoja sentään aina tervehtii.


      • Anonyymi
        bmw300 kirjoitti:

        Panu Keskiniva on reipas ja osaava! Korjaa ja huoltaa bmwt paremmin kuin Wetteri! Ja paljon halvemmalla. Aina sinne.

        Onko antaa tämän panun yhteystietoja?


    • anonyymi_36Q

      Napapiirin autohuolto siis tämä mikä on napapiirintiellä .. ei ainakaan käytöstapoja löydy kummaltakaan mutta eipä näytä myyntikään kummoiselta saatika tulos. paljon on petrattavaa..
      ulospäin näyttää nyrkkipajalta ja tunne vain vahvistuu kun meet sisään. Ei jatkoon

      • KärsiNahoissasi

        KÄYTÖSTAPOJAKO ?
        Herra Jumala on sinulla suuret vaatimukset .
        Mistä ihmeestä tänäpäivänä saat kohteliasta asiakaspalvelua , et mistään .
        Menet huomauttamaan jostain , niin sinulle huudetaan , sinut haukutaan
        vaikeaksi asiakkaaksi ja sinulle kostetaan työnlaadussa .
        Asioit sitten marketissa , kioskilla ,Kelan-toimistossa , terveyskeskuksessa, taksissa,ravintolassa
        , tai autokorjaamosssa , niin aivan sama laulu.


    • Rehellisesti

      Ystävät hyvät !
      Älkää viekö JL-autolaittoon edes polkupyöräänne .
      Huollon jälkihoito piti tehdä toisessa autokorjaamossa .

      • Anonyymi

        JL-autossa ei tosiaankaan ammattitaitoa. Myös JL-auto myynnissä huijataan! Sama omistaja. Jos siellä sanotaan päivää, niin älä usko!


      • Anonyymi

        näin on


    • kjjaaaa

      Rensujeffin Esa....ei ole ollut hinnassa eikä työnlaadussa valittamista. Asiallinen korjaamo..

    • MirjamiLaa

      Iäkkäämpänä naisihmisenä oli hienoa todeta, että vielä on olemassa pieniä huoltoliikkeitä jossa ei naistakaan pidetä tyhmänä! Korjaaja oli suureksi yllätykseksi myös nainen, ja palvelu erinomaista koko henkilökunnalta. Oli ensimmäinen, mutta ei todellakaan viimeinen kerta kyseisessä liikkeessä. Onneksi hyvä palvelu kantautuu suusta suuhun ja sain naapuriltani suosituksen yrityksestä.

      • Jaakke

        Ompa erikoista. Olen muuttannu kaupunkiin vuonna 89 enkä ole ikinä törmänny nais asentajaan. Onko se liike tässä kaupungissa? Varaosa myyjinä on naisia joskus näkynny, mutta ei korjaamossa. Hyvä olisi sanoa paikannimi jos palautetta kirjottaa.


      • Audimies1

        En tiedä mistä liikkeestä tässä on kyse, mutta kyllä ainakin Rovahuollossa näkyy olevan nainen asentajana. Pörhölläkin muistaakseni oli taannoin joku nainen korjaamopuolella.


      • Anonyymi
        Audimies1 kirjoitti:

        En tiedä mistä liikkeestä tässä on kyse, mutta kyllä ainakin Rovahuollossa näkyy olevan nainen asentajana. Pörhölläkin muistaakseni oli taannoin joku nainen korjaamopuolella.

        Ei siellä kyllä pariviikkoa sitten näkynyt kuin mies asentajia enään. Liekkös naikkonen vaihtanut maisemia tai lopettanut. Ei varmasti helpoin työ naiselle ukkojen mukana...


    • autolla

      Olen tyytyväinen kun sain naapurine vaihtamaan automerkkiä ja liikettä kun kerroin kokemukseni wetteristä. Ei mitään korjattu takuuaikana mutta takuun päätyttyä kyllä viat korjattiin kun pääsivät kunnolla rahastamaan.

    • Kohtuullinenhinta

      Ei kait täällä luotettavia autokorjaamoja ole jotka kohtuuhinnalla autoja korjailevat?

    • autofriikki

      Uusi autoklinikka näkyy leikkivän asiakkaiden autoilla takapihalla. Kumen polttokilpailut oli yks päivä. Saipa siellä eräs maasturi bemari kenkää kanssa kunnolla. Mainostahan se on, eräänlaista. On siinä pihassa monenlaista kulkijaa, tyhmät asentajat ei tajua että silmäparit toisensa jälkeen seuraavat heidän toimiaan. Ei tartte omaa autoa viedä.

    • Anonyymi

      En suosittele Napapiirin Autopurkamo ja -Huoltoa. Todella huono kokemus kyseisestä paikasta. Napapiirin autohuolto, saarenkylässä on hyvä. Aina on auto saatu kuntoon sovittuun hintaan. Asiakaspalvelu rentoa ei mitää tyhjän pönötystä.

      • Anonyymi

        Eikös tuo purkaamo lopettanu jo toimintansa. Yhen kerran asoin jerry tarkouksen takia ja hinta piti kutinsa. Ei valittamista


    • Anonyymi

      Haikolan korjaamoa kehutaan hyväksi.

    • Anonyymi

      huoltaa kaikki merkit

    • Anonyymi

      motonet korjaamo edullinen tuntitaksa

      vaan eivät ossaa kaikkee

    • Anonyymi

      Haikolan poika Vasaratiellä malaa jo oikoo kaikki merkit vauhdilla.
      myy renkaat ja öljyt ja vaihto kaupanpäälle.

    • Anonyymi

      huolto ja työpalvelu pukema ja vaihteistohuolto pukema.alakorkalontie 9 sinne suosittelen!joustavat aikataulut,hinnat.hyvä tietotaito ja palvelu!

    • Anonyymi

      Haikolan poika ei ole koijari.Korjaa tunteella ja tiedolla.Maalaa ja hioo pellit suoriksi.

    • Anonyymi

      Meikä poika pääsli menemään tunturirallia, kun sinä olit tuskainen jomotus isäsi palleissa.

    • Anonyymi

      Opel kadet ja seiskytluku!

      • Anonyymi

        Kyllä Haikolan poika ja Landi osaavat hommat.Ahkeraa väkeä ja auto kuntoon nopeasti.Kaikki merkit huolletaan laadukkaasti ja sovitussa ajassa.


    • Anonyymi

      Missä saisi korjattua 70-luvun opel kadetin, että pääsee ajsmaan tunturirallia?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      pörhöllä menee omat ja varastetut rahat

      alvadilta tilaa osat kilpailuta halvin korjaamo-soon nykyaikaa

    • Anonyymi

      motonet ohjaa VW omistajat pörhölle

      eikö tieto riitä?

      • Anonyymi

        juu-ei kannata motonetin mainostaa jos ei vikoja VW autoista löydy...


    • Anonyymi

      Ainakin PGF amis korjaamon kiertäisin kaukaa!

    • Anonyymi

      Ei ainakaan pgf:lle.

    • Anonyymi

      Onko ajantasaista tietoa Rovaniemen hinta/laatusuhteeltaan hyvistä autokorjaamoista? Vanhan auton rempoista ei kehtais mahottomia maksella.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe