Miten muuttaa Avi tiedosto Mjpeg: ksi?

Stigi

Eli minun pitäisi siirtää elokuva Mp3 soittimeeni ja se pitäisi muuttaa Mjepg: ksi niin miten muunnan ja millä?

6

1147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuossakin hommassa
    • mjpeg on museokamaa

      Mjpeg on suoraan tekniikan museosta eikä sitä ole enää aikoihin käytetty missään muualla kuin AMV/MTV-varianttina kiinalaisissa "mp4"-soittimissa jotka ovat siis teknisessä mielessä vastineita melamiinilla terästetylle äidinmaidonvastikkeelle.

      Jos soitin tukee ihan mitä tahansa muuta videoformaattia niin käytä sitä.

    • Ripetsu-

      "mjpeg on museokamaa" Minnulla anakin minun mp4-soitin ei tue muuta video tiedostoa kuin mjpgep. :l

      • Ripetsu--

        mjpeg*


    • Arttu Muuntaja

      Alle 300 M kokoisia tiedostoja voi muuntaa nettisivulla

      http://www.freefileconvert.com/

      Valitset muunnettavan failin kohdasta convert file ja selaa, sitten kohdasta output format valitse mpg.

      Klikkaa convert ja odottele. Kun tulee semmoinen sininen pallo, niin siitä klikkaamalla saa muunnetun tiedoston.
      Tämmöisiä sivuja on muitakin. (Jos ei ole kovin monta failia muunnettavana, niin ei ehkä kannata ladata mitään ohjelmaa omalle koneelle.)

    • Any Video Converter

      Paras ja ilmainen ohjelma on tämä

      Any Video Converter

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      183
      11681
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      151
      2336
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      249
      1486
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      1060
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      930
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      872
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      767
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      729
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      27
      716
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      689
    Aihe