akne ihoon hyvää hoitoa??

anzu_eve

tiedätkö mitään hyvää ihonhoito tuotetta aknen hoitoon?? olisin todella iloinen ja tyytyväinen jos vihdoinkin löytyisi tuote joka myös toimii, eikä vaan lupaile turhia!!

36

3725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nou akne

      Ainkain netistä voit tilata Acne Cream voidetta joka tuntuu toimivan.

    • luontaisin keinoin

      Itse olen hoitanut aknettani sisäisesti astaksantiinia-sisältävällä yhdellä luonnon tehokkaimmista antioksidanteista. Löytyy esim. tuotenimellä Astavita. On 550-kertaa tehokkaampi antioksidantti kuin E-vitamiini, tuhansia kertoja tehokkaampi kuin C-vitamiini ja kuuluu karotenoideihin. Tietyllä tavalla siis menee tuonne A-vitamiinimaailmaan kuten Roacutankin, mutta mitään haittavaikutuksia ei ole kymmenien vuosien käytössä todettu. (Mm. lohenlihan punainen väri johtuu astaksantiinita, joten kauan tätä on ihminen ruokavaliossaan käyttänyt. Lohta vain saisi syödä kilokaupalla.) Ainesosa on peräisin makean veden Haematococcus Pluvialis -luonnon mikrolevästä. Levä alkaa tuottamaan astaksantiinia kun sitä altistetaan UV-valolle. Ei siis ole mitään levää vaan levän tuottamaa karotenoidia.

      Sain vihjeen näiltä sivuilta akne-palstalta aikoinani, kun jollekin tätä oli suositellut jopa ihotautien erikoislääkäri. Ja aika moni on saanut suotuisia vaikutuksia tästä, kun palstaa selaa. Alkuun mulla meni n. 1 1/2 kk mutta sitten finnit alkoivat kadota.

      Astaksantiinilla on myös muita suotuisia vaikutuksia ihonhoitoon kuten ihon kollageeniverkoston suojaamiseen vapaitaradikaaleja vastaan.

      http://www.astavita.fi/tiedostot/astaksantiini_ihon_terveys.pdf

      • Astavitaa?

        Huomasin sellaisen tuotteen kuin Astacaps, joka olisi vähän halvempi (18.90), jossa on myös E-vitamiinia. Kumpi olisi parempi? Lisäksi haluaisin sellaisen jossa ei kapseli ole liivatteesta, nettiselosteissa ei lue mitään siitä.

        Kiinnostuin nimittäin ja haluaisin kokeilla :)


      • ...
        Astavitaa? kirjoitti:

        Huomasin sellaisen tuotteen kuin Astacaps, joka olisi vähän halvempi (18.90), jossa on myös E-vitamiinia. Kumpi olisi parempi? Lisäksi haluaisin sellaisen jossa ei kapseli ole liivatteesta, nettiselosteissa ei lue mitään siitä.

        Kiinnostuin nimittäin ja haluaisin kokeilla :)

        Astavitassa onkin liivatetta, joten pitänee mennä kauppaan tutkimaan tuota Astacapsia.


      • hyväksi todettuja ravintolisiä
        Astavitaa? kirjoitti:

        Huomasin sellaisen tuotteen kuin Astacaps, joka olisi vähän halvempi (18.90), jossa on myös E-vitamiinia. Kumpi olisi parempi? Lisäksi haluaisin sellaisen jossa ei kapseli ole liivatteesta, nettiselosteissa ei lue mitään siitä.

        Kiinnostuin nimittäin ja haluaisin kokeilla :)

        Astacaps myös liivate. Astavita Vision tai Sport muistaakseni ei, kun sitä kerran kysyin. Astavitassa C-vitamiinia, jolla yhteisvaikutus astaksantiinin kanssa. Ja Astavitan valmistaa japanilainen yritys, joka on tehnyt lähes kaikki tutkimukset astaksaniinilla.


    • ...........

      Exuviance,ehdottomasti

    • moni...

      on saanut acnensa kuriin dr hausckan tuotteilla. Ilmeisesti se voidepesu ja kasvoöljy erityisen hyviä acneiholle.
      Mutta jos sulla oikeen paha acne niin varmaan kannattas kääntyä lääkärin puoleen. Vitamiineista esimerkiksi sinkki ja a ja e vitamiini vaikuttavat ihon kuntoon.

    • nainen?

      Jos olet nainen niin on olemassa e-pillereitä jotka on suunniteltu aknelle... säätelevät jtn. hormooni tasapainoa ja parilla kaverilla oli sellaset nii autto ne sillä.. itekkii nyt niitä olen hommaamassa... saa nähdä auttavatko... eli gynelle suunta aknesta kärsivät naiset:)...

      • ....

        Mutta minulle lekuri sanoi, ettei kannata e-pillereitä hankkia jos ei tarvitse niitä ehkäisyyn.


    • Itse hyväksi todennut

      Hei!
      Olen käyttänyt Oriflamen Wellness packin kolme kuukautta ja aikuisiän akneni on parantunut lähes kokonaan. Lisäksi kynnet ja hiukset ovat vahvistuneet ja kasvavat vauhdilla.
      Wellness woman pack sisältää 4 tablettia, 2 Omega 3, multivitamiini tabletin (kaikki vitamiinit, mineraalit mitä tarvitset) ja astaksantiini kapselin mikä on puhdas tuote siis sekä sisältä että pinnasta peräisin ruotsalaisesta merilevästä. Eli samaa ainetta kun täällä joku on aiemmin maininnut ja se todella auttaa ihon kuntoon, lihasten suorituskykyyn, lihasten palamiseen. Packi on helppo käyttöinen päivittäinen annos on pakattu pussiin joten kaikki tarvittavat tabletit/kapselit tulee napattua samalla kertaa, mutta silloin ei sitten saa syödä muita omegoja tai vitamiineja ettei tule yliannosta. Tuotteet ovat varmasti turvalliset käyttää niiden taustalla ovat ruotsalaiset kansainvälisesti tunnetut professori tason lääkärit.

      • äskeinen

        ei lihasten palamiseen vaan PALAUTUMISEEN...nopeasti kirjoitettuna tuleepi välillä kirjoitusvirheitä sorry!


      • muuten

        kotisivuilla että sisältää gelatiinia, mutta laitoin sinne menemään kysymyksen, että mistä se on peräisin. Noita astaksantiineja saa siis ilmeisesti erikseen, ettei tarvitse ostaa koko packia.


      • vastausta
        muuten kirjoitti:

        kotisivuilla että sisältää gelatiinia, mutta laitoin sinne menemään kysymyksen, että mistä se on peräisin. Noita astaksantiineja saa siis ilmeisesti erikseen, ettei tarvitse ostaa koko packia.

        Joo saa yksittäin ostettua ja nimi on tuo Swedish beaty complex.
        eli tässä pelkästään niitä astaksantiini kapseleita mitkä ovat merilevän sisäisiä antioksidantteja ja peräisin Tukholman saaristosta.
        Tuotteet ovat tutkittu, testattu ja kehitetty Ruotsissa omassa tehtaassa.


      • kilpirauhaspotilas
        vastausta kirjoitti:

        Joo saa yksittäin ostettua ja nimi on tuo Swedish beaty complex.
        eli tässä pelkästään niitä astaksantiini kapseleita mitkä ovat merilevän sisäisiä antioksidantteja ja peräisin Tukholman saaristosta.
        Tuotteet ovat tutkittu, testattu ja kehitetty Ruotsissa omassa tehtaassa.

        eli ovat merilevästä - ei makean veden levästä ja sisältävät näin ollen jodia? valitettavasti eivät sovi sitten minulle.


      • astaksantiinista
        kilpirauhaspotilas kirjoitti:

        eli ovat merilevästä - ei makean veden levästä ja sisältävät näin ollen jodia? valitettavasti eivät sovi sitten minulle.

        K: Uskaltaako astaksantiinia käyttää henkilö, jolla on kilpirauhastoimintaan liittyviä häiriöitä/ongelmia? Henkilölle on joskus sanottu, että ei saa käyttää merilevätuotteita?
        V: Voi käyttää astaksantiinia

        tämä on suoraan valmistajalta kysytty asia!!!


      • lisää tietoa
        kilpirauhaspotilas kirjoitti:

        eli ovat merilevästä - ei makean veden levästä ja sisältävät näin ollen jodia? valitettavasti eivät sovi sitten minulle.

        Swedish Beauty Complex



        Swedish Beauty Complex sisältää astaksantiinia, joka on levästä saatava voimakas antioksidantti. Sen uskotaan suojelevan ihon kauneutta ja lisäävän lihasten suorituskykyä. 30 päivän annos.

        Aineosaluettelo >>
        soybean oil, astaxanthin, lecithin, gelatin, glycerol, aqua


      • ...
        lisää tietoa kirjoitti:

        Swedish Beauty Complex



        Swedish Beauty Complex sisältää astaksantiinia, joka on levästä saatava voimakas antioksidantti. Sen uskotaan suojelevan ihon kauneutta ja lisäävän lihasten suorituskykyä. 30 päivän annos.

        Aineosaluettelo >>
        soybean oil, astaxanthin, lecithin, gelatin, glycerol, aqua

        tuossa on itse ainetta?

        Astavitassa on 4mg ja Vitaepro-nimisessä tuotteessa 2mg.


      • ...
        kilpirauhaspotilas kirjoitti:

        eli ovat merilevästä - ei makean veden levästä ja sisältävät näin ollen jodia? valitettavasti eivät sovi sitten minulle.

        foorumilta poimittua: astaksantiini saadaan Haematococcus Pluvialis nimisestä makean veden mikrolevästä, kun sitä "kärvennetään" UV-valossa. Ei siis sisällä levää vaan levän tuottamaa voimakasta antioksidanttia, joka kuuluu karotenoideihin "


      • astaksantiinista
        ... kirjoitti:

        tuossa on itse ainetta?

        Astavitassa on 4mg ja Vitaepro-nimisessä tuotteessa 2mg.

        4mg
        Merilevän sisäinen antioksidantti jota saadaan Tukholman saaristosta. Astaksantiini suojaa levän soluja vapailta radikaaleilta ja uv-säteilyltä. 100% vahvempi kuin muut yleisemmin tunnetut antioksidantit!
        ” Kliiniset testit osoittavat, että astaksantiinilla on vaikutusta ihon ennenaikaisen vanhenemisen hidastamiseen ja ihon yleiseen kuntoon. Tämä voidaan selittää niin, että kun astaksantiini ehkäisee vapaiden radikaalien toimintaa ihossa, ihon kollageenin tuotanto aktivoituu ja iho palautuu UV-säteilyn vahingoilta.”
        g


      • astaksantiinista
        ... kirjoitti:

        foorumilta poimittua: astaksantiini saadaan Haematococcus Pluvialis nimisestä makean veden mikrolevästä, kun sitä "kärvennetään" UV-valossa. Ei siis sisällä levää vaan levän tuottamaa voimakasta antioksidanttia, joka kuuluu karotenoideihin "

        Haematococcus pluvialis –merilevä sisältää astaksantiini-antioksidanttia. Se suojelee levän soluja vapailta radikaaleilta ja UV-säteilyn vahingoilta. Tämän voi nähdä, kun levää huuhtoutuu Tukholman saaristoon ja sen väri muuttuu vihreästä punaiseksi. Tutkijoiden mukaan astaksantiinilla voi olla samanlaisia suojavaikutuksia myös ihmisen soluissa.

        Astaksantiini on ainutlaatuinen antioksidantti, jonka on todettu olevan jopa sata kertaa tehokkaampaa kuin muut yleisesti tunnetut antioksidantit, kuten E-vitamiini.


      • muuten
        muuten kirjoitti:

        kotisivuilla että sisältää gelatiinia, mutta laitoin sinne menemään kysymyksen, että mistä se on peräisin. Noita astaksantiineja saa siis ilmeisesti erikseen, ettei tarvitse ostaa koko packia.

        Gelatiini on kalasta, jos ketään kiinnostaa.


      • laadukkain
        ... kirjoitti:

        tuossa on itse ainetta?

        Astavitassa on 4mg ja Vitaepro-nimisessä tuotteessa 2mg.

        Japanilainen Astavitan valmistaja on ensimmäinen astaksantiinia tutkinut ja sen tuotannon ja jalostuksen korkeimmalle tasolle vienyt.

        http://www.fcihealthscience.com/

        ei ole ainaskaan mitään Tukholman levää.


      • Wellnessin käyttäjä
        laadukkain kirjoitti:

        Japanilainen Astavitan valmistaja on ensimmäinen astaksantiinia tutkinut ja sen tuotannon ja jalostuksen korkeimmalle tasolle vienyt.

        http://www.fcihealthscience.com/

        ei ole ainaskaan mitään Tukholman levää.

        Itse arvostan kovasti tuotteiden pohjoismaalaisuutta ja sitä, että Wellness by Oriflamen tuotteet on nimenomaan tutkittu, kehittetty ja valmistettu Ruotsissa lähinaapurissa, pohjoismaassa, Eu:n sisällä.

        Ja tuotteiden taustalla on kansainvälisesti tunnetut lääkärit/professorit.
        Varmasti japanilaisetkit
        tuotteet ovat hyviä en sitä väitä, mutta itse olen aika kriittinen mitä laitan suuhun ja jostain kumman syystä ruotsalaisuus vetosi ja tuotteiden taustalla olevat ammatti-ihmiset :)lääkärit.


      • myllyttävät...
        Wellnessin käyttäjä kirjoitti:

        Itse arvostan kovasti tuotteiden pohjoismaalaisuutta ja sitä, että Wellness by Oriflamen tuotteet on nimenomaan tutkittu, kehittetty ja valmistettu Ruotsissa lähinaapurissa, pohjoismaassa, Eu:n sisällä.

        Ja tuotteiden taustalla on kansainvälisesti tunnetut lääkärit/professorit.
        Varmasti japanilaisetkit
        tuotteet ovat hyviä en sitä väitä, mutta itse olen aika kriittinen mitä laitan suuhun ja jostain kumman syystä ruotsalaisuus vetosi ja tuotteiden taustalla olevat ammatti-ihmiset :)lääkärit.

        Sinulle Wellness by Oriflamen jälleenmyyjä toteaisin, että varmasti ihan hyvä tuote, mutta tuskin "kaikki" ruotsalaiset professorit ovat olleet tuotetta kehittämässä... Älä nyt vie heti alkuun uskottavuutta pois omalta postimyyntituotteeltasi!


      • finninaama
        laadukkain kirjoitti:

        Japanilainen Astavitan valmistaja on ensimmäinen astaksantiinia tutkinut ja sen tuotannon ja jalostuksen korkeimmalle tasolle vienyt.

        http://www.fcihealthscience.com/

        ei ole ainaskaan mitään Tukholman levää.

        Tutkin www.astavita.fi sivuja, ja siellä kyllä kerrotaan, että Astavitan astaksantiinikin on Ruotsista peräisin, muttei mistään Tukholman merilevästä, vaan viljeltynä makean veden Heamatococcous Pluvialis mikrolevästä. Ja astaksantiinitutkimuksista on kyllä suurimman osan tehnyt Astavitaa tutkinut astaksantiinin ensimmäisenä ihmiskäyttöön lanseerannut japanilainen lääkeyritys Fuji ja sen ruotsalainen tytäryhtiö BioReal, joka siis näyttää tuottavan Astavitan astaksantiinin. (www.bioreal.se , www.astareal.com, http://www.fujihealthscience.com/references.html). Mielenkiintoinen molekyyli tämä ainakin näyttää olevan, kun näiltäkin sivustoilta löytyi tällainen keskustelufoorumi:

        http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4500000000000324&posting=22000000035463656

        eli kyllä tuota luonnon ainesta on ainaskin tutkittu ja keskustelua se on herättänyt. Täytynee testata Astavitaa, auttaisiko se finneihin.


      • finninaama
        laadukkain kirjoitti:

        Japanilainen Astavitan valmistaja on ensimmäinen astaksantiinia tutkinut ja sen tuotannon ja jalostuksen korkeimmalle tasolle vienyt.

        http://www.fcihealthscience.com/

        ei ole ainaskaan mitään Tukholman levää.

        Tutkin www.astavita.fi sivuja, ja siellä kyllä kerrotaan, että Astavitan astaksantiinikin on Ruotsista peräisin, muttei mistään Tukholman merilevästä, vaan viljeltynä makean veden Heamatococcous Pluvialis mikrolevästä. Ja astaksantiinitutkimuksista on kyllä suurimman osan tehnyt Astavitaa tutkinut astaksantiinin ensimmäisenä ihmiskäyttöön lanseerannut japanilainen lääkeyritys Fuji ja sen ruotsalainen tytäryhtiö BioReal, joka siis näyttää tuottavan Astavitan astaksantiinin. (www.bioreal.se , www.astareal.com, http://www.fujihealthscience.com/references.html). Mielenkiintoinen molekyyli tämä ainakin näyttää olevan, kun näiltäkin sivustoilta löytyi tällainen keskustelufoorumi:

        http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4500000000000324&posting=22000000035463656

        eli kyllä tuota luonnon ainesta on ainaskin tutkittu ja keskustelua se on herättänyt. Täytynee testata Astavitaa, auttaisiko se finneihin.


      • Wellnessin puolesta
        Wellnessin käyttäjä kirjoitti:

        Itse arvostan kovasti tuotteiden pohjoismaalaisuutta ja sitä, että Wellness by Oriflamen tuotteet on nimenomaan tutkittu, kehittetty ja valmistettu Ruotsissa lähinaapurissa, pohjoismaassa, Eu:n sisällä.

        Ja tuotteiden taustalla on kansainvälisesti tunnetut lääkärit/professorit.
        Varmasti japanilaisetkit
        tuotteet ovat hyviä en sitä väitä, mutta itse olen aika kriittinen mitä laitan suuhun ja jostain kumman syystä ruotsalaisuus vetosi ja tuotteiden taustalla olevat ammatti-ihmiset :)lääkärit.

        Kuka on sanonut että kaikki ruotsalaiset professorit!????
        Kolme tunnettua professoria ovat Wellnessin tuotteiden takana.
        Voit käydä lukemassa asian Oriflamen nettisivustoilta.
        Ja en käytä tuotteita siksi että olen mukana Orflamen toiminnassa vaan siksi että olen havainnut tuotteet hyviksi.
        Ja olen todellakin saanut apua omaan aikuiän akneeni, kynnet ja hiukset ovat vahvistuneet. Puolisoni tekee ruumiillisesti raskasta työtä ja huoaa ettei lihakset kipeydy enää samalla tavalla kuin ennen.
        Itse olen käyttänyt tuota Wellness by Oriflame packia tai me molemmat. Eli en ole varma onko apu tullut tuosta astaksantiini kapselista vaiko koko Wellness packin sisällöstä.
        Kuten aiemmin mainitsin tämä Astavitakin on varmasti hyvä, mutta ei enää ainut markkinoilla.
        Ja ilman Oriflamea en olisi varmasti laittanut astaksantiinia suuhuni. Koska en ollut koskaan kuullutkaan sen tuomista hyödyistä!


      • Astaksantiinista (Swedish B...
        finninaama kirjoitti:

        Tutkin www.astavita.fi sivuja, ja siellä kyllä kerrotaan, että Astavitan astaksantiinikin on Ruotsista peräisin, muttei mistään Tukholman merilevästä, vaan viljeltynä makean veden Heamatococcous Pluvialis mikrolevästä. Ja astaksantiinitutkimuksista on kyllä suurimman osan tehnyt Astavitaa tutkinut astaksantiinin ensimmäisenä ihmiskäyttöön lanseerannut japanilainen lääkeyritys Fuji ja sen ruotsalainen tytäryhtiö BioReal, joka siis näyttää tuottavan Astavitan astaksantiinin. (www.bioreal.se , www.astareal.com, http://www.fujihealthscience.com/references.html). Mielenkiintoinen molekyyli tämä ainakin näyttää olevan, kun näiltäkin sivustoilta löytyi tällainen keskustelufoorumi:

        http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4500000000000324&posting=22000000035463656

        eli kyllä tuota luonnon ainesta on ainaskin tutkittu ja keskustelua se on herättänyt. Täytynee testata Astavitaa, auttaisiko se finneihin.

        sisältää astaksantiini-antioksidanttia. Se suojelee levän soluja vapailta radikaaleilta ja Uv-säteilyn vahingoilta. Tämän voi nähdä, kun levää huuhtoutuu Tukholman saaristoon ja sen väri muuttuu vihreästä punaiseksi. Tutkijoiden mukaan astaksantiinilla voi olla samanlaisia suojavaikutuksia myös ihmisen soluissa.

        Luonnollista astaksantiinia kutsutaan “karotenoidien kuninkaaksi”. Se on vähän tunnettu, mutta ilmiömäisen tehokas merestä saatava aine. Astaksantiini on eräs tehokkaimmista karotenoidi-antioksidanteista. Sen on osoitettu edistävän merkittävästi useita elimistön eri toimintoja tulehdusreaktioiden vähentämisestä vanhenemisen ehkäisemiseen.

        Karotenoideilla on elimistössä tärkeä merkitys energiansiirrossa ja hapettumisen ehkäisemisessä. Toisin kuten muut karotenoidit, astaksantiini ei muutu elimistössä A-vitamiiniksi (retinoli) ja on täysin luonnollista ja turvallista. ’Kuninkaana’ se on jopa kymmenen kertaa tehokkaampaa kuin muut karotenoidit.

        Astaksantiini on punaista pigmenttiä, jota esiintyy monissa elävissä olioissa. Vaikka sanaan ’astaksantiini’ törmää harvoin, nautit astaksantiinia aina kun syöt esimerkiksi katkarapuja, rapuja, hummeria tai muita äyriäisiä. Myös kalan liha punertaa useimmiten juuri astaksantiinin takia. Voimakkaan punainen villilohi on tästä hyvä esimerkki.


      • ohjeet kannattanee lukea
        Wellnessin puolesta kirjoitti:

        Kuka on sanonut että kaikki ruotsalaiset professorit!????
        Kolme tunnettua professoria ovat Wellnessin tuotteiden takana.
        Voit käydä lukemassa asian Oriflamen nettisivustoilta.
        Ja en käytä tuotteita siksi että olen mukana Orflamen toiminnassa vaan siksi että olen havainnut tuotteet hyviksi.
        Ja olen todellakin saanut apua omaan aikuiän akneeni, kynnet ja hiukset ovat vahvistuneet. Puolisoni tekee ruumiillisesti raskasta työtä ja huoaa ettei lihakset kipeydy enää samalla tavalla kuin ennen.
        Itse olen käyttänyt tuota Wellness by Oriflame packia tai me molemmat. Eli en ole varma onko apu tullut tuosta astaksantiini kapselista vaiko koko Wellness packin sisällöstä.
        Kuten aiemmin mainitsin tämä Astavitakin on varmasti hyvä, mutta ei enää ainut markkinoilla.
        Ja ilman Oriflamea en olisi varmasti laittanut astaksantiinia suuhuni. Koska en ollut koskaan kuullutkaan sen tuomista hyödyistä!

        Kuules Orilfame - Wellness -rouva; taidat olla vähän liian innostunut pillereistäsi. Huomioithan, että tällä palstalla mainostaminen on kiellettyä. Kannattaa lukea ohjeet. Itse en ole kiinnostunut mistään yrityksistä ja ketkä niistä rahaa käärivät taskuihinsa. Keskustelkaa mielummin, miksi jokin ainesosa nyt ylipäätänsä voisi auttaa johonkin! Tuolainen "Minä...yrityksen edustajana olen saanut apua tuotteestani aikuisiän akneeseen" ei paljon vakuuta oli sitten 1 kadunmies tai 1000 professoria tuotettasi tutkinut.


      • "Wellness rouva"
        ohjeet kannattanee lukea kirjoitti:

        Kuules Orilfame - Wellness -rouva; taidat olla vähän liian innostunut pillereistäsi. Huomioithan, että tällä palstalla mainostaminen on kiellettyä. Kannattaa lukea ohjeet. Itse en ole kiinnostunut mistään yrityksistä ja ketkä niistä rahaa käärivät taskuihinsa. Keskustelkaa mielummin, miksi jokin ainesosa nyt ylipäätänsä voisi auttaa johonkin! Tuolainen "Minä...yrityksen edustajana olen saanut apua tuotteestani aikuisiän akneeseen" ei paljon vakuuta oli sitten 1 kadunmies tai 1000 professoria tuotettasi tutkinut.

        Tiedän tasan tarkkaan palstan säännöt...myös sinun olisi syytä itse lukea ne ja miettiä keskusteletko täällä asiasta vaiko haluatko kommentoida asioista mitkä eivät liity astaksantiini keskusteluun lainkaan...

        Ensinnäkin jos haluaisin täällä tehdä kauppaa olisin täällä omalla nimimerkilläni ja koittaisin saada tilaukset itselleni? mutta...en ole niin tehnyt enkä aio tehdä jatkossakaan.

        Mielestäni olen kertonut täällä alkuperäiseen kysymykseen vastauksia mikä auttaisi akneen? olen myös kertonut mistä Oriflamen astaksantiini on peräisin? kun on kysytty onko kuinka paljon vaikuttavaa ainetta jns. ja ketkä kyseisen firman tuotteen ovat kehittäneet jne.

        ja minulle todellakin merkitsee itselleni se kuka on tuotteen taustalla...ei niinkään Oriflame firmana vaan ketkä ovat tuotteen kehittäneet ja että ne ovat turvalliset käyttää!
        Se on kuule niin, että jos jonkun tuotteen on havainnut hyväksi tulee se väistämättä ilmi minkä firman tuote on kyseessä ja kuinka sitä voi hankkia?

        Samalla tavalla täällä palstalla keskutellaan muistakin firmojen tuotteista Lumenesta, Lorealista, Avonista yms.

        ps. ymmärrätkö kaikki firmat myös lääkefirmat käärivät rahat taskuunsa :) ja jokaisen tuotteen takana on monta välikättä/jotka ottavat omansa pois ostitpa tuotteen suoramyynnistä taikka kaupasta :)

        Minulle astaksantiini on todennäköisemmin auttanut tähän aikuisiän akneen mistä keskustelu lähti alunperin käyntiin. Kannattaa lukea koko keskustelu ja sitten vasta kommentoida asioihin...


    • positiivisesti yllät

      Kokeilin akneihooni tuota Astavitaa, mutta ennenkuin huomasin vaikutuksen, otin tubla-annoksen eli 4 kapselia/vrk. Mutta tuolla annostuksella oli kyllä suotuisia vaikutuksia. Pystyin jättämään Epipen -nimisen voiteen kokonaan pois kuukauden käytön jälkeen ja nyt akne on lähestulkoon kokonaan rauhoittunut.

    • palamiselta välttyy

      Hyvä astaksantiinia ja muita antoksidantteja sisältävä tuote on Suncaroten joka on tarkoitettu sisäiseksi auringon suojaksi

    • teepuulle jo immuuni

      Paras ja pitkän päälle edullisin hoito on mun mielestä öljypuhdistus. Olen kokenut Roaccutanit, Basironit ja muut voiteet, liuokset, puikot, e-pillerit ja kaikenlaiset puhdistusaineet, mutta tällä on tullut parhaat tulokset ilman ikäviä sivuvaikutuksia.
      http://www.theoilcleansingmethod.com/
      Tarvitset

      -Risiiniöljyä (apteekista)
      -Extra Virgin oliiviöljyä tai rypäleensiemenöljyä (ruokapaupasta, rypäleöljyä cittarin etnohyllyltä?)
      -puhtaan käsipyyhkeen
      -kuumaa vettä hanasta

      Öljypuhdistus toimii näin:

      -sekoita esim. 1 osa risiiniöljyä ja 4 osaa sitä toista öljyä
      -hiero vajaa kämmenkupillinen pesemättömälle naamalle (ja kaulalle ja dekolteelle) ajan kanssa kevyesti pyöritellen, varsinkin ongelmakohtiin
      -kastele puhdas käsipyyhe niin kuumassa vedessä kuin nahka kestää ja laita pyyhe naamalle
      -anna pyyhkeen jäähtyä naamalla
      -pyyhi öljy naamasta sillä samalla pyyhkeellä
      -huuhtele pyyhe taas kuumassa vedessä ja toista höyrytys ja pyyhi (voit toistaa tämän vaiheen, jos iho tuntuu vieläkin öljyiseltä)

      Öljypuhdistuksen voi tehdä väärinkin, olen vuosien mittaan huomannut, että naama voi alkaa tukkeutua, jos:
      - et hiero öljyä ihoon tarpeeksi perusteellisesti. (Tarkoituksena on tehdä pieni kasvohieronta.)
      - et malta höyryttää ihoa kunnes huokoset tuntuvat aukeavan tai pyyhit öljyn huolimattomasti (hangata ei saa, mutta öljy on tarkoitus saada pois)
      - levität ihollesi jälkeenpäin jotain tukkivaa mömmöä (jos naama tuntuu liian kuivalta, vähennä risiiniöljyn osuutta puhdistusöljyssäsi)

      Hullun hommalta vaikuttaa, joo. Et varmaan uskalla kokeilla.

    • agkoyjöf

      itellä ei oo kovin paha akne, mut acnisyl voide auttaa, saa apteekista

    • afsdfsdf

      Ainakin itselläni ihohuokoset ovat supistuneet ja finnit vähentyneet seuraavan merkin sarjalla:

      http://www.naturelle.fi/epages/naturelle.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2014092402/Categories/Tuotemerkit/Juice_Beauty/Blemish_Clearing

      Käytän siis itse tuota blemish clearing puhdistusainetta, seerumia ja päivävoidetta.
      Nuo ovat kyllä hintavia, mutta oikeasti jopa toimii.
      Kannattaa varoa tuon seerumin liiallista käyttöä ja vähentää vaikka joka toiseen päivään, sillä kuivattaa ainakin itselläni todella paljon. Näissä tulee kyllä ohjeet mukana.

      Etsi netistä kokemuksia myös englanniksi kyseisestä sarjasta ja katso INCIä.

      On muuten luonnonkosmetiikkaa. :)

      PS. Ikinä en ole yhtä hyvää hedelmähappokuorintaa kokeillut kuin tämän Juice beautyn Green apple peel (full strength).

    • Akkkqq

      Itselläni lievänpuoleinen komedoakne, näppylöitä etenkin leukaperissä ja aina yksi isompi märkäpaise jossain. Ikää 26 ja vihdoin olen saanut ihoni kuntoon! Ihotautilääkäriltä clindoxyl-nimistä antibioottivoidetta iltaisin puhtaille kasvoille ja aamulla kevyesti puolestaan Differin nimistä geeliä niinikään ihotautilääkäriltä ja niinikään puhtaalle iholle. Molempien rasvojen jälkeen humektania tai aqualan L perusvoidetta kosteuttamaan. Että tuntuu helpottavalta kun näpyt poissa, toivottavasti auttaa jollekin muullekin tämä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      397
      2735
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      74
      1885
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1793
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1784
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1728
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1522
    Aihe