Voiko nainen olla liian kiimainen?

Miehet kertokaa

Olen just tavannut kivan SEKSIKKÄÄN miehen, ja käynyt pari kertaa hänen kanssaan treffeillä. Perjantaina nähdään taas, ja hän tullee mun luo yöksi ja harrastanemme seksiä ekan kerran.

Olen niin kiimainen, että oikeasti en voi muuta ajatella!

Voiko miehelle olla turn-off, että nainen haluaa miestä ihan mielettömästi? Pitääkö yrittää olla neitsytmaariamainen kun mielessä on vain, että haluaisin ottaa ensin kaverilta suihin ja sitten saada kovaa kyrpää sisääni...

Olen ollut aivan liian kauan ilman miestä, mutta en olekaan mikään lutka, joka lähtee kenen tahansa matkaan. Jos olen (niinkuin varmaankin olen...) tosi innokas ekalla kerrallamme, voiko ujo, ja mua jonkun verran nuorempi mies pelästyä liikaa, ja saada turn-offit???

90

17246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sille että

      olet ollut kauan ilman ja sitten ANNA PALAA !

      Ja nauti :))

    • tiedät

      Kannattaa ehkä vähän aikaa yrittää esittää normaalia. Sitten vaan naiselliset keinot peliin ja vähän kerrassaan lähempään kontaktiin. Jos se näkee että sua panettaa, niin ehkä se tekee itsekin jotain. Jos se on liian ujo, sitten pitää ohjata "kädestä pitäen". Kun se on mies, se on kyllä ajatellut että näin saattais käydä.
      Ainakin itse aina ajattelen ;)

      • ujohkolta s-mieheltä

        On se seksi ainakin minulle sen verran harvinaista herkkua, että aina jännittää ja vähän ujostuttaa eka kerta. Jos tuntuu että se on paljon rutiininomaisempi juttu naiselle, niin vielä enemmän. Suosittelen siis ettet käy päälle kuin yleinen syyttäjä, jos et ole varma että mies haluaa juuri sitä. Ensin annat miehen viedä, tarvittaessa hienovaraisesti opastaen. Miehelle tulee vaikutelma että hän on mestari kun sai sinut niin kuumaksi ja sehän vaan parantaa menoa :)


    • vain voi

      olla turn-off jos miehellä on vahvempia ja syvempiä tunteita.

      Koska miehellekin voi tulla olo että häntä käytetään hyväksi ja että nainen on kiinnostunut vain seksistä, pahimmillaan vain jonkun kanssa kunhan saa seksiä eikä juuri hänen kanssaan tai varsinkaan muuten hänestä miehenä ja ihmisenä.

      On typerä vetää siihen mitään ajatusta että tulisi olla joku lutka tai neitsytmaria vaan sitä että kaikelle on aikansa ja paikkansa.

      Täytyy kyllä sanoa että nainen joka ajattelee että haluaa "ottaa minulta suihin ja sitten vain ottaa kovaa kyrpääni sisäänsä" niin ei kovin paljon kunnioitusta minulta saa muussa mielessä.

      Tuollaisten naisten kanssa on kiva vehdata aikansa mutta sitten tilalle tulee aika tyhjä tunne että se on sitä itseään vain eikä muuta.

      • tiedät x 2

        No sitten voi halata tosi kovasti jälkeenpäin, siinä on se rakkausosuus :)


      • poikia joiden

        mielestä nainen antaa. :-)))

        Eli nainen ei saa olla (ei VOI olla) kiimassa; nainen ei saa (ei VOI) ottaa (olla aktiivinen).

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=500000000000006&posting=22000000040122320


      • ymmärrä
        poikia joiden kirjoitti:

        mielestä nainen antaa. :-)))

        Eli nainen ei saa olla (ei VOI olla) kiimassa; nainen ei saa (ei VOI) ottaa (olla aktiivinen).

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=500000000000006&posting=22000000040122320

        miten tuo mielipide tekee hänestä jonkun lutkittelijan?!

        Olen mies ja samaa mieltä hänen kanssaan.

        Saa kai sitä nainen olla aktiivinen mutta tekipä aloitteen kumpi hyvänsä seksiin niin se voidaan tulkita pelkäksi seksin perässä juoksemiseksi.


      • jeesustelua

        en olekaan vähään aikaan kuullut.

        Ei kai kukaan nainenkaan pelimiehiä KUNNIOITA. Se ei silti poista niiden olemassa oloa tai pelaamisen tapahtumista.

        Viikon tapailun mielestä voi mielestäni jo hyvinkin harrastaa seksiä. Sitähän voi harrastaa jo ekana iltana jos siltä tuntuu. Tasa-arvosuutta näihin hommiin, eikä mitään "naisten kuuluu istua jalat ristissä ja kieltäytyä kaikesta"-lätinää. Miksi kieltäytyä jos oikeesti tekee mieli ja mies on mukava ja ihana?


      • typeriä syytöksiä
        jeesustelua kirjoitti:

        en olekaan vähään aikaan kuullut.

        Ei kai kukaan nainenkaan pelimiehiä KUNNIOITA. Se ei silti poista niiden olemassa oloa tai pelaamisen tapahtumista.

        Viikon tapailun mielestä voi mielestäni jo hyvinkin harrastaa seksiä. Sitähän voi harrastaa jo ekana iltana jos siltä tuntuu. Tasa-arvosuutta näihin hommiin, eikä mitään "naisten kuuluu istua jalat ristissä ja kieltäytyä kaikesta"-lätinää. Miksi kieltäytyä jos oikeesti tekee mieli ja mies on mukava ja ihana?

        "jeesustelusta".

        Se ei ole mitään jeesustelua jos pitempiaikaisen suhteen joka tulee kestämään yhtenä aloittajana usein toimii pitkäaikainen kiinnostus toiseen.

        Tämä asia josta puhuin koskee sekä naisia ETTÄ MIEHIÄ.

        Suhteet ja tutustuminen vaatii aikaa ja jos haluat tietää miksi kieltäytyä niin se on sen vuoksi että kiinnostus kuule molemmilla voi laskea sen jälkeen nopeasti ihan tahdottomasti.

        En ymmärrä miksi tätä pitää aina ihmisille jatkuvasti selittää että sänkyyn ei kannata ihan heti mennä jos etsii jotain muutakin suhteelta.

        Sitä voi harrastaa seksiä vaikka 10 sekunnin tuntemisen jälkeen mutta uskotko että siitä kehittyy seurustelusuhde sen jälkeen?


    • tämä on taivahan tosi

      Mä en anna kun kerran joulu- ja juhannusaattona. Vaimo tahtois myös maalis kuussa ja syys kuussa.

    • että pelästytkö

      jos mä nain sua? ;-)))

    • e r o t i c a

      Olipas kivan avoin postaus!
      Jos miehelle on turn-offi kun nainen haluaa sitä, niin... vaihda miestä.
      Ennen vaihtoa nai sitä kuitenkin kunnolla sekä mun ja muiden puutteessa elävien puolesta.
      Kiitämme etukäteen!

      • liityn joukkoon

        Olen aivan samoilla linjoilla erotican kanssa, kunnon kuumat seksisessiot kehiin! Täällä päässä siitä voi vain haaveilla...


    • Ihan normaali mies

      Itse en tykkää jos nainen käy liiaksi kimppuun. Tosin ellen sitten satu olemaan sillä tuulella mutta yleensä kyllä itselläni into lopahtaa. Alkaa jotenkin epäilyttämään tai jotain...en tykkää liian tyrkyistä / helpoista naisista. PItää saada vähän saalistaakin.

      • oikein saalistat?

        Pimppaa?


      • miax
        oikein saalistat? kirjoitti:

        Pimppaa?

        Siis nainen ei saa haluta seksiä? Tai ainakaan näyttää sitä? Siveän neitosen on torjuttava miehen himokkaat lähentelyt parikymmentä kertaa ja sitten lopulta pitkän väsytystaistelun jälkeen vastahakoisesti levitettävä reitensä ja maattava hissunkissun eväänsäkään liikauttamatta kun mies panee? Ja session jälkeen tietysti lakana siveästi ympärille kiedottuna kipin kapin suihkuun pesemään juuriharjalla ällöttävät eritteet ja miehen tuoksu pois iholta, kylppärissä se muumikuvioitu flanellipyjama päälle ja sitten nukkumaan turvallisen hajuraon päähän miehestä?

        Ja sitten puolen vuoden päästä mies vinkuu netissä kun ei se akka anna eikä tee aloitetta, puhumattakaan suihinotosta tai muusta kammottavasta irstailusta, lahnailee vaan. Pakko varmaan hankkia villi ja estoton rakastajatar tai mennä huoriin.

        Yölinnun kuolemattomin sanoin - sitä saa mitä tilaa.


      • nainen 43
        miax kirjoitti:

        Siis nainen ei saa haluta seksiä? Tai ainakaan näyttää sitä? Siveän neitosen on torjuttava miehen himokkaat lähentelyt parikymmentä kertaa ja sitten lopulta pitkän väsytystaistelun jälkeen vastahakoisesti levitettävä reitensä ja maattava hissunkissun eväänsäkään liikauttamatta kun mies panee? Ja session jälkeen tietysti lakana siveästi ympärille kiedottuna kipin kapin suihkuun pesemään juuriharjalla ällöttävät eritteet ja miehen tuoksu pois iholta, kylppärissä se muumikuvioitu flanellipyjama päälle ja sitten nukkumaan turvallisen hajuraon päähän miehestä?

        Ja sitten puolen vuoden päästä mies vinkuu netissä kun ei se akka anna eikä tee aloitetta, puhumattakaan suihinotosta tai muusta kammottavasta irstailusta, lahnailee vaan. Pakko varmaan hankkia villi ja estoton rakastajatar tai mennä huoriin.

        Yölinnun kuolemattomin sanoin - sitä saa mitä tilaa.

        ja en ole vielä oppinut ymmärtämään miehiä


      • just !
        miax kirjoitti:

        Siis nainen ei saa haluta seksiä? Tai ainakaan näyttää sitä? Siveän neitosen on torjuttava miehen himokkaat lähentelyt parikymmentä kertaa ja sitten lopulta pitkän väsytystaistelun jälkeen vastahakoisesti levitettävä reitensä ja maattava hissunkissun eväänsäkään liikauttamatta kun mies panee? Ja session jälkeen tietysti lakana siveästi ympärille kiedottuna kipin kapin suihkuun pesemään juuriharjalla ällöttävät eritteet ja miehen tuoksu pois iholta, kylppärissä se muumikuvioitu flanellipyjama päälle ja sitten nukkumaan turvallisen hajuraon päähän miehestä?

        Ja sitten puolen vuoden päästä mies vinkuu netissä kun ei se akka anna eikä tee aloitetta, puhumattakaan suihinotosta tai muusta kammottavasta irstailusta, lahnailee vaan. Pakko varmaan hankkia villi ja estoton rakastajatar tai mennä huoriin.

        Yölinnun kuolemattomin sanoin - sitä saa mitä tilaa.

        Mua ainakin pelkästään imertelee, jos nainen on oikein halukas: hän haluaa mua ! Täysillä ! Seksihän on parhaimmillaan intohimoista ja limaista.

        Näköjään meitä miehiäkin on moneen junaan, mutta valitettavasti vastauksista päätellen osa on jäänyt sille asemalle, joka rakennettiin ennen kun juna keksittiin.


      • jäivät sille
        just ! kirjoitti:

        Mua ainakin pelkästään imertelee, jos nainen on oikein halukas: hän haluaa mua ! Täysillä ! Seksihän on parhaimmillaan intohimoista ja limaista.

        Näköjään meitä miehiäkin on moneen junaan, mutta valitettavasti vastauksista päätellen osa on jäänyt sille asemalle, joka rakennettiin ennen kun juna keksittiin.

        asemalle mille oli tarkoituskin.

        Seksi varmasti on parhaimmillaan intohimoista ja limaista ja se on oiva tapa tuhota myös ne syvemmät tunnot suhteesta.


      • suhde on ?
        jäivät sille kirjoitti:

        asemalle mille oli tarkoituskin.

        Seksi varmasti on parhaimmillaan intohimoista ja limaista ja se on oiva tapa tuhota myös ne syvemmät tunnot suhteesta.

        >

        Mikä suhde ei kestä seksuaalista läheistyyttä ja himoa ? Eikö silloin puhuta jostain muusta kuin parisuhteesta.

        En kyllä tajua, mitä tuollaiset "tunnot" ylipäätään ovat. Jos minä kiinnostun naisesta, siihen kuuluu ehdottomasti myös seksuaalinen vetovoima - ja mitä suurempi vetovoima sitä kiinnostuneempi olen.


      • Hot man
        suhde on ? kirjoitti:

        >

        Mikä suhde ei kestä seksuaalista läheistyyttä ja himoa ? Eikö silloin puhuta jostain muusta kuin parisuhteesta.

        En kyllä tajua, mitä tuollaiset "tunnot" ylipäätään ovat. Jos minä kiinnostun naisesta, siihen kuuluu ehdottomasti myös seksuaalinen vetovoima - ja mitä suurempi vetovoima sitä kiinnostuneempi olen.

        Ne "tunnot" on se parisuhteen olennainen osa. Kun molemmat kunnioittaa toisiaan ja välittää toisesta enemmän kuin kenestäkään muusta.

        Pelkässä seksisuhteessa pelaa vain se alapää. Kivaahan se on sekin, ei siinä mitään. Mutta jos muuta haluaa, täytyy usein tutustua siihen toiseen ihmiseen persoonanakin.


      • kylläkin
        Hot man kirjoitti:

        Ne "tunnot" on se parisuhteen olennainen osa. Kun molemmat kunnioittaa toisiaan ja välittää toisesta enemmän kuin kenestäkään muusta.

        Pelkässä seksisuhteessa pelaa vain se alapää. Kivaahan se on sekin, ei siinä mitään. Mutta jos muuta haluaa, täytyy usein tutustua siihen toiseen ihmiseen persoonanakin.

        >

        Miten seksuaalisuus jotenkin poistaisi noita tuntoja ? Miksi ne ovat toisensa poissulkevia ?

        Minusta ne vaan vahvistaa toisiaan.


      • tuota ajattelua
        miax kirjoitti:

        Siis nainen ei saa haluta seksiä? Tai ainakaan näyttää sitä? Siveän neitosen on torjuttava miehen himokkaat lähentelyt parikymmentä kertaa ja sitten lopulta pitkän väsytystaistelun jälkeen vastahakoisesti levitettävä reitensä ja maattava hissunkissun eväänsäkään liikauttamatta kun mies panee? Ja session jälkeen tietysti lakana siveästi ympärille kiedottuna kipin kapin suihkuun pesemään juuriharjalla ällöttävät eritteet ja miehen tuoksu pois iholta, kylppärissä se muumikuvioitu flanellipyjama päälle ja sitten nukkumaan turvallisen hajuraon päähän miehestä?

        Ja sitten puolen vuoden päästä mies vinkuu netissä kun ei se akka anna eikä tee aloitetta, puhumattakaan suihinotosta tai muusta kammottavasta irstailusta, lahnailee vaan. Pakko varmaan hankkia villi ja estoton rakastajatar tai mennä huoriin.

        Yölinnun kuolemattomin sanoin - sitä saa mitä tilaa.

        vihaan, että naisen pitäisi pistää hanttiin ihan vitusti, vaikka panettais mielettömästi.
        Hello, Victorian era!


    • tulee täältä

      Mikset vaikka kerro ihan suoraan miehelle, että "Sä saat mut kuumaksi". Tuskin kukaan mies siitä voi kiinnostustaan menettää - ei sitten millään, jos tosiaan kohdistat himosi nimetysti häneen. Sanot vaan, että olet haaveillut jo villistä seksistä hänen kanssaan ja jo pelkkä haaveilu hänestä tekee Sinut himokkaaksi. Ehkä ei ole heti kuitenkaan järkevä käyttää "roiseja" sanoja kun niille ollaan usein vähän arkoja ja sitten ei oikeastaan voi tietää, mikä on seksuaalisessa kontekstissa negatiivinen sana kenenkin mielestä.

      Tärkeintä on tehdä selväksi, että ko. ukko saa Sinusta seksipedon esiin. Veikkaisin, että kaveri kulkee seuraavana päivänä aikalailla rinta rottingilla ja hymyillen. Näin se menee ainakin minun kohdalla.

      • et menettänyt mitään

        se ois ollut näitä miehiä joilla on aina pää kipeä....


      • sinäkin...
        et menettänyt mitään kirjoitti:

        se ois ollut näitä miehiä joilla on aina pää kipeä....

        Ai että mies jos ei halua VÄLITTÖMÄSTI seksiä naisen kanssa jos nainen sitä pyytää niin hänellä on jatkossa aina pää kipeä?

        Katso, osa miehistä on sellaisia että he eivät jaksa naisia jotka levittävät haaransa heti kun heihin päihin vilkaisee. Ehkä sinä olet sitten niitä naisia tai miehiä jotka noin tekevät.


      • Hot man

        Äähh!! "Sä saat mut kuumaksi" on ihan turn-off. Kun nainen korostaa tuota itsessään, niin ei toimi. Minuun naiset ovat muutenkin kuumana, joten ei se ole uutinen. Nainen antaa itsestään kuvan jonakin jakorasiana, kuka nyt sellaisesta kiinnostuu tai onhan noita pukkeja tietysti.


      • Mitä kummaa ?
        Hot man kirjoitti:

        Äähh!! "Sä saat mut kuumaksi" on ihan turn-off. Kun nainen korostaa tuota itsessään, niin ei toimi. Minuun naiset ovat muutenkin kuumana, joten ei se ole uutinen. Nainen antaa itsestään kuvan jonakin jakorasiana, kuka nyt sellaisesta kiinnostuu tai onhan noita pukkeja tietysti.

        >

        Korostaa itsessään ? Siis kun juuri sanoin, että pitää korostaa, että mies saa nuo tuntemukset aikaan.

        >

        Näin väitetään, että minuunkin, mutta harvapa naisista kimppuun hyökkää kadulla tms. Kyllä se tarvitsee erityislaatuisen naisen ja erityisen tilaisuuden ennen kun näin käy - mutta siis kun niin käy, niin minä ainakin olen mukana (se siis pelkästään lisää minun kiinnostustani).

        >

        Jaa niin sillä, että kertoo, että juuri ko. mies saa tuon tunteen aikaan ? Villi nainen on parasta mitä mies voi saada - eikä villi nainen ole mitenkään sama asia kuin jokin jakorasia tms.


      • moona

        Itse tapasin mukavan miehen (olemme jo noin 50 v)kiinnostuimme toisistamme ja kävin todella kuumana kuin myös hän ja kun vihjailin aika suoraan sänkyyn menosta niin hän säikähti!!! Ei oo koskaan käynyt ennen niin. 99,9% miehistä olisi ottanut ja pannut, mutta ei hän. Olisi pitänyt edetä varovasti. Joten ei ehken kannata "hyökätä kimppuun"


      • Hot man
        Mitä kummaa ? kirjoitti:

        >

        Korostaa itsessään ? Siis kun juuri sanoin, että pitää korostaa, että mies saa nuo tuntemukset aikaan.

        >

        Näin väitetään, että minuunkin, mutta harvapa naisista kimppuun hyökkää kadulla tms. Kyllä se tarvitsee erityislaatuisen naisen ja erityisen tilaisuuden ennen kun näin käy - mutta siis kun niin käy, niin minä ainakin olen mukana (se siis pelkästään lisää minun kiinnostustani).

        >

        Jaa niin sillä, että kertoo, että juuri ko. mies saa tuon tunteen aikaan ? Villi nainen on parasta mitä mies voi saada - eikä villi nainen ole mitenkään sama asia kuin jokin jakorasia tms.

        >>>> "Sä saat mut kuumaksi" on ihan turn-off. Kun nainen korostaa tuota itsessään, niin ei toimi.>>>>
        >>>>Korostaa itsessään ? Siis kun juuri sanoin, että pitää korostaa, että mies saa nuo tuntemukset aikaan. >>>>

        Niin. Nainen korostaa itsessään sitä tunnetta, että ko. mies on saanut hänet kuumaksi seksiin. Tämä kiihottuminen on selviö minulle, ei naisen tarvitse sitä korostaa sanoin ja vaikka riisumalla itsensä edessäni.... ;)) Sanoisinko, että sievä katse suoraan silmiin riittää samaan vaikka hymyn kera.

        >>>>mutta siis kun niin käy, niin minä ainakin olen mukana (se siis pelkästään lisää minun kiinnostustani). >>>>

        Anti palaa vaan!!! Mulle se on turn-off.

        >>>Jaa niin sillä, että kertoo, että juuri ko. mies saa tuon tunteen aikaan ? Villi nainen on parasta mitä mies voi saada >>>>

        sen hän tällainen nainen kertoo joka miehelle. Taidat olla vähän sinisilmäinen. Tuollaisella villillä naisella on tod.näk. ollut toista sataa seksikumppania siihen mennessä, kun sinut kohtaa. Ja jatkossa on toinen mokoma. Mutta eihän sen tarvitse sinua häiritä, jokainen valitkoon naisseuransa niin kuin itse tahtoo. :))))))

        Olen enempi tuollaisten "kunnon" naisten perään, jos se sana nyt sinulle mitään merkitsee. Eikä tarvitse merkitä; minä en ole tuomitsemassa kenenkään seksikäyttäytymistä. Itse vain olen erilaisten naisten kanssa kuin sinun unelmasi naisesta.


      • Jos kolmannella kerralla
        sinäkin... kirjoitti:

        Ai että mies jos ei halua VÄLITTÖMÄSTI seksiä naisen kanssa jos nainen sitä pyytää niin hänellä on jatkossa aina pää kipeä?

        Katso, osa miehistä on sellaisia että he eivät jaksa naisia jotka levittävät haaransa heti kun heihin päihin vilkaisee. Ehkä sinä olet sitten niitä naisia tai miehiä jotka noin tekevät.

        mies vielä pihtaa, niin pellolle lentää!


      • valehtele
        Hot man kirjoitti:

        >>>> "Sä saat mut kuumaksi" on ihan turn-off. Kun nainen korostaa tuota itsessään, niin ei toimi.>>>>
        >>>>Korostaa itsessään ? Siis kun juuri sanoin, että pitää korostaa, että mies saa nuo tuntemukset aikaan. >>>>

        Niin. Nainen korostaa itsessään sitä tunnetta, että ko. mies on saanut hänet kuumaksi seksiin. Tämä kiihottuminen on selviö minulle, ei naisen tarvitse sitä korostaa sanoin ja vaikka riisumalla itsensä edessäni.... ;)) Sanoisinko, että sievä katse suoraan silmiin riittää samaan vaikka hymyn kera.

        >>>>mutta siis kun niin käy, niin minä ainakin olen mukana (se siis pelkästään lisää minun kiinnostustani). >>>>

        Anti palaa vaan!!! Mulle se on turn-off.

        >>>Jaa niin sillä, että kertoo, että juuri ko. mies saa tuon tunteen aikaan ? Villi nainen on parasta mitä mies voi saada >>>>

        sen hän tällainen nainen kertoo joka miehelle. Taidat olla vähän sinisilmäinen. Tuollaisella villillä naisella on tod.näk. ollut toista sataa seksikumppania siihen mennessä, kun sinut kohtaa. Ja jatkossa on toinen mokoma. Mutta eihän sen tarvitse sinua häiritä, jokainen valitkoon naisseuransa niin kuin itse tahtoo. :))))))

        Olen enempi tuollaisten "kunnon" naisten perään, jos se sana nyt sinulle mitään merkitsee. Eikä tarvitse merkitä; minä en ole tuomitsemassa kenenkään seksikäyttäytymistä. Itse vain olen erilaisten naisten kanssa kuin sinun unelmasi naisesta.

        >>Jaa niin sillä, että kertoo, että juuri ko. mies saa tuon tunteen aikaan ? Villi nainen on parasta mitä mies voi saada >>>>
        sen hän tällainen nainen kertoo joka miehelle. >>

        Enpä usko. Olen tavannut useitakin, jotka ovat varsin kokemattomia - mutta villejä.

        >

        Miksi olisi ollut ? Ei se, että joku nainen kuumenee jostain tietystä miehestä, tarkoita sitä, että se olisi kovinkin yleinen tunne ko. naisella. Voihan olla, että hän kuumenee tosissaan ensimmäisen kerran elämässään.

        Miksei sellaisella naisella voi olla vaikka kuinka paljon kumppaneita, jotka eivät oikeastaan ole edes kiinnostuneita ko. miehestä, mutta suostuvat kuitenkin seksiin ? Eikö Sinusta tunnu lainkaan siltä, että sellainen on helppo nainen, joka suostuu seksiin vaikkei edes osoita kiinnostusta ? Eli kuka tahansa jamppa pystyy periaatteessa puhumaan hänet seksuaaliseen kanssakäymiseen. Minusta tuollainen nainen, joka osoittaa tahtovansa nimenomaan minut (eikä siis osoita moista käytöstä muita kohtaan) on aika paljon rehdimpi.


      • saanut seksiä häneltä
        moona kirjoitti:

        Itse tapasin mukavan miehen (olemme jo noin 50 v)kiinnostuimme toisistamme ja kävin todella kuumana kuin myös hän ja kun vihjailin aika suoraan sänkyyn menosta niin hän säikähti!!! Ei oo koskaan käynyt ennen niin. 99,9% miehistä olisi ottanut ja pannut, mutta ei hän. Olisi pitänyt edetä varovasti. Joten ei ehken kannata "hyökätä kimppuun"

        Olikohan hän impotentti ? Muuta syytä en keksi säikähtämiseen kuin epävarmuuden suorituksesta - varsinkaan tuolla iällä.


      • Hot man
        valehtele kirjoitti:

        >>Jaa niin sillä, että kertoo, että juuri ko. mies saa tuon tunteen aikaan ? Villi nainen on parasta mitä mies voi saada >>>>
        sen hän tällainen nainen kertoo joka miehelle. >>

        Enpä usko. Olen tavannut useitakin, jotka ovat varsin kokemattomia - mutta villejä.

        >

        Miksi olisi ollut ? Ei se, että joku nainen kuumenee jostain tietystä miehestä, tarkoita sitä, että se olisi kovinkin yleinen tunne ko. naisella. Voihan olla, että hän kuumenee tosissaan ensimmäisen kerran elämässään.

        Miksei sellaisella naisella voi olla vaikka kuinka paljon kumppaneita, jotka eivät oikeastaan ole edes kiinnostuneita ko. miehestä, mutta suostuvat kuitenkin seksiin ? Eikö Sinusta tunnu lainkaan siltä, että sellainen on helppo nainen, joka suostuu seksiin vaikkei edes osoita kiinnostusta ? Eli kuka tahansa jamppa pystyy periaatteessa puhumaan hänet seksuaaliseen kanssakäymiseen. Minusta tuollainen nainen, joka osoittaa tahtovansa nimenomaan minut (eikä siis osoita moista käytöstä muita kohtaan) on aika paljon rehdimpi.

        >>Miksei sellaisella naisella voi olla vaikka kuinka paljon kumppaneita, jotka eivät oikeastaan ole edes kiinnostuneita ko. miehestä, mutta suostuvat kuitenkin seksiin ? Eikö Sinusta tunnu lainkaan siltä, että sellainen on helppo nainen, joka suostuu seksiin vaikkei edes osoita kiinnostusta ?>>

        Ei ole kokemusta minulla sellasien naisten tapaamisesta, jotka eivät olisi kiinnostuneita minusta myös seksin suhteen. Siitähän ei ollut kysymyskään kai, että jotain frigidejä tapailtaisiin. Puhetta on ollut siitä, että nainen korostaa halujaa seksiin ja jo aikaisessa vaiheessa tapailua. Mulle tällainen käytös vaan on turn-off. Ei jaksa ruveta vehtaan, ellen sitten poikkeuksellisesti olisi etsimässä vain yhden illan seuraa. Siihen se sitten jäisi ko. naisen kanssa. Vakavampaa seuraa etsivänä, en näitä panopuita tapaile, koska heidän kiinnostuksensa ei osu yksiin omieni kanssa.


      • lainkaan kysymystäni
        Hot man kirjoitti:

        >>Miksei sellaisella naisella voi olla vaikka kuinka paljon kumppaneita, jotka eivät oikeastaan ole edes kiinnostuneita ko. miehestä, mutta suostuvat kuitenkin seksiin ? Eikö Sinusta tunnu lainkaan siltä, että sellainen on helppo nainen, joka suostuu seksiin vaikkei edes osoita kiinnostusta ?>>

        Ei ole kokemusta minulla sellasien naisten tapaamisesta, jotka eivät olisi kiinnostuneita minusta myös seksin suhteen. Siitähän ei ollut kysymyskään kai, että jotain frigidejä tapailtaisiin. Puhetta on ollut siitä, että nainen korostaa halujaa seksiin ja jo aikaisessa vaiheessa tapailua. Mulle tällainen käytös vaan on turn-off. Ei jaksa ruveta vehtaan, ellen sitten poikkeuksellisesti olisi etsimässä vain yhden illan seuraa. Siihen se sitten jäisi ko. naisen kanssa. Vakavampaa seuraa etsivänä, en näitä panopuita tapaile, koska heidän kiinnostuksensa ei osu yksiin omieni kanssa.

        Siis eikö siitä tulisi sellainen olo, että nainen makaa kenen kanssa tahansa, jos hän suostuu seksiin vaikkei osoittaisi kiinnostustakaan ?

        >

        Olisikohan ongelmasi "hivenen" liian suuri ego ? Minä ainakin olen tavannut paljon naisia, jotka eivät todennäköisesti ole mitenkään kiinnostuneita minusta seksuaalisesti. Esim. töissä tapaan jatkuvasti naisia. Käyn syömässä, juomassa ym. naisseurassa, mutta en millään usko, että kastelen heidän pöksynsä pelkästään kun katson päin. No, jotkut uskovat - tai siis kuvittelevat. Vai onko se niin, ettet tapaa naisia, niin siksi kaikki nolla ovat olleet kiinnostuneita.

        Mistähän Sinä ylipäätään voit tietää, ovatko naiset kiinnostuneita Sinusta seksuaalisesti, jos et kuitenkaan tee heidän kanssaan seksuaalisia tekoja (kuin vasta paljon myöhemmin).

        Logiikkasi muistuttaa itserakkautta (ja siksi varmasti tuota shittiä päällesi sataa tässäkin keskustelussa).

        >

        Kiinnostuksenne ei osu yksiin ? Siis toinen on kiinnostunut seksistä, mutta Sinä et.

        Siis miksei "panopuu" voi olla sellainen nainen, joka suostuu seksiin, jos vaan joku keksii moista ehdottaa ? Mikä sellainen nainen on, jonka saa taivuteltua sänkyyn vaikkei mielenkiintoa olisikaan (mistä tiedät, kuinka monta tällaista Sinulla on ollut, jos et kerran edes halua tietää, jos nainen on kiinnostunut seksistä kanssasi).


      • Hot man
        lainkaan kysymystäni kirjoitti:

        Siis eikö siitä tulisi sellainen olo, että nainen makaa kenen kanssa tahansa, jos hän suostuu seksiin vaikkei osoittaisi kiinnostustakaan ?

        >

        Olisikohan ongelmasi "hivenen" liian suuri ego ? Minä ainakin olen tavannut paljon naisia, jotka eivät todennäköisesti ole mitenkään kiinnostuneita minusta seksuaalisesti. Esim. töissä tapaan jatkuvasti naisia. Käyn syömässä, juomassa ym. naisseurassa, mutta en millään usko, että kastelen heidän pöksynsä pelkästään kun katson päin. No, jotkut uskovat - tai siis kuvittelevat. Vai onko se niin, ettet tapaa naisia, niin siksi kaikki nolla ovat olleet kiinnostuneita.

        Mistähän Sinä ylipäätään voit tietää, ovatko naiset kiinnostuneita Sinusta seksuaalisesti, jos et kuitenkaan tee heidän kanssaan seksuaalisia tekoja (kuin vasta paljon myöhemmin).

        Logiikkasi muistuttaa itserakkautta (ja siksi varmasti tuota shittiä päällesi sataa tässäkin keskustelussa).

        >

        Kiinnostuksenne ei osu yksiin ? Siis toinen on kiinnostunut seksistä, mutta Sinä et.

        Siis miksei "panopuu" voi olla sellainen nainen, joka suostuu seksiin, jos vaan joku keksii moista ehdottaa ? Mikä sellainen nainen on, jonka saa taivuteltua sänkyyn vaikkei mielenkiintoa olisikaan (mistä tiedät, kuinka monta tällaista Sinulla on ollut, jos et kerran edes halua tietää, jos nainen on kiinnostunut seksistä kanssasi).

        Nyt rupesit sekoilemaan ihan tyystin. Juo vähemmän niin aivosi eivät degeneroidu ihan tyystin.

        Tässä on käyty keskustelua naisten treffaamisesta. Ei mistään jokaisesta tapaamastani naisesta. Jotkut ei hae treffeiltä kuin seksiseuraa ja se on ihan OK, kun molemmat sitä haluavat. En ole frigidejä naisia treffannut.

        >>Mistähän Sinä ylipäätään voit tietää, ovatko naiset kiinnostuneita Sinusta seksuaalisesti, jos et kuitenkaan tee heidän kanssaan seksuaalisia tekoja (kuin vasta paljon myöhemmin).>>

        Tän kysymyksen mä heitä sulle takaisin, poju. Käy nyt edes muutamilla treffeillä niin eiköhän se miehen ja naisen välinen vuorovaikutus avaudu sullekin. Flirttailu on oikein mukavaa puuhaa, ei sitä tarvitse heti heittää vaatteita nurkkaan ja leikkiä tosi panomiestä. Mä en yhtään ihmettele, että monet naiset pitää "miehiä" aivottomina mulkun kautta toimivina simpansseina.

        Mistä ton shitinkin keksit? Monet on tässä ketjussa samaa mieltä kanssani tästä asiasta. Opettele lukemaan ensin ja vastaile vasta sitten.


      • että!
        Hot man kirjoitti:

        Nyt rupesit sekoilemaan ihan tyystin. Juo vähemmän niin aivosi eivät degeneroidu ihan tyystin.

        Tässä on käyty keskustelua naisten treffaamisesta. Ei mistään jokaisesta tapaamastani naisesta. Jotkut ei hae treffeiltä kuin seksiseuraa ja se on ihan OK, kun molemmat sitä haluavat. En ole frigidejä naisia treffannut.

        >>Mistähän Sinä ylipäätään voit tietää, ovatko naiset kiinnostuneita Sinusta seksuaalisesti, jos et kuitenkaan tee heidän kanssaan seksuaalisia tekoja (kuin vasta paljon myöhemmin).>>

        Tän kysymyksen mä heitä sulle takaisin, poju. Käy nyt edes muutamilla treffeillä niin eiköhän se miehen ja naisen välinen vuorovaikutus avaudu sullekin. Flirttailu on oikein mukavaa puuhaa, ei sitä tarvitse heti heittää vaatteita nurkkaan ja leikkiä tosi panomiestä. Mä en yhtään ihmettele, että monet naiset pitää "miehiä" aivottomina mulkun kautta toimivina simpansseina.

        Mistä ton shitinkin keksit? Monet on tässä ketjussa samaa mieltä kanssani tästä asiasta. Opettele lukemaan ensin ja vastaile vasta sitten.

        vaikutat inhottavalta mieheltä, joka jakaa naiset lokeroihin(huora-emähuora-prinsessa...). Sinua voisi olla kiva panna, jos kerran olet hot ja niin kovin seksikäs, mutta heti kun sinua alkaa tuntea paremmin eli n. vuoden kahden päästä kun todellinen luonteesi paljastuu, lentäisi pihalle kuin leppäkeihäs. Juuri sinun kaltaisesi miesten takia naisten tulee edelleen selitellä tekemisiään ja omia halujaan. Juuri sinun kaltaistesi


      • elämäsi miehet
        moona kirjoitti:

        Itse tapasin mukavan miehen (olemme jo noin 50 v)kiinnostuimme toisistamme ja kävin todella kuumana kuin myös hän ja kun vihjailin aika suoraan sänkyyn menosta niin hän säikähti!!! Ei oo koskaan käynyt ennen niin. 99,9% miehistä olisi ottanut ja pannut, mutta ei hän. Olisi pitänyt edetä varovasti. Joten ei ehken kannata "hyökätä kimppuun"

        eli ne loput 99 % (olethan jo 50 vuotias) olisi jättäneet sut, kun olisit pihdannut vuoden. :)


        Olet voiton puolella.


      • vaikea kysymys ?
        Hot man kirjoitti:

        Nyt rupesit sekoilemaan ihan tyystin. Juo vähemmän niin aivosi eivät degeneroidu ihan tyystin.

        Tässä on käyty keskustelua naisten treffaamisesta. Ei mistään jokaisesta tapaamastani naisesta. Jotkut ei hae treffeiltä kuin seksiseuraa ja se on ihan OK, kun molemmat sitä haluavat. En ole frigidejä naisia treffannut.

        >>Mistähän Sinä ylipäätään voit tietää, ovatko naiset kiinnostuneita Sinusta seksuaalisesti, jos et kuitenkaan tee heidän kanssaan seksuaalisia tekoja (kuin vasta paljon myöhemmin).>>

        Tän kysymyksen mä heitä sulle takaisin, poju. Käy nyt edes muutamilla treffeillä niin eiköhän se miehen ja naisen välinen vuorovaikutus avaudu sullekin. Flirttailu on oikein mukavaa puuhaa, ei sitä tarvitse heti heittää vaatteita nurkkaan ja leikkiä tosi panomiestä. Mä en yhtään ihmettele, että monet naiset pitää "miehiä" aivottomina mulkun kautta toimivina simpansseina.

        Mistä ton shitinkin keksit? Monet on tässä ketjussa samaa mieltä kanssani tästä asiasta. Opettele lukemaan ensin ja vastaile vasta sitten.

        Siis eikö siitä tulisi sellainen olo, että nainen makaa kenen kanssa tahansa, jos hän suostuu seksiin vaikkei osoittaisi kiinnostustakaan ?

        Onko tuohon liian vaikea vastata ?

        >

        Mitä vitun sekoilua tuossa oli ? Taisi osua vaan liian lähelle.

        >

        Olet siis ollut sängyssä jokaisen treffailemasi naisen kanssa ? Ensin odoteltuasi kuukauden verran ?

        Toki jos joku nainen lähtee treffeille, niin kai hän on hivenen kiinnostunut - seksuaalisesta kiinnostuksesta ei voi tietää vai mitä.

        >Mistähän Sinä ylipäätään voit tietää, ovatko naiset kiinnostuneita Sinusta seksuaalisesti, jos et kuitenkaan tee heidän kanssaan seksuaalisia tekoja (kuin vasta paljon myöhemmin).>>
        Tän kysymyksen mä heitä sulle takaisin, poju. >>

        Minä tiedän siitä, että teen seksuaalisia tekoja sellaisten kanssa, jotka ovat minusta kiinnostuneita myös seksuaalisessa mielessä. Entä Sinä ? Kuitenkin kuvittelet, että kaikki naiset ovat kovinkin kiinnostuneita Sinusta seksuaalisesti. Et kuitenkaan voi sitä tietää. Suuri egosiko kuvittelee, että näin olisi ?

        Taisi arvaukseni osua niin kohdalleen, että otit ad hominemin käyttöön.

        >

        Luulen, että olen kohtalaisen vanha kehäkettu näissä hommissa. Luulen, että olen tutustunut melkoisen moneen naiseen ja seurustellutkin kohtalaisen monen naisen kanssa. Taidan sittenkin aika hyvin tietää, mitä naisen ja miehen vuorovaikutus on. Minulle ei kuitenkaan ole avautunut toistamasi "fakta", että seksi ja tunteet ovat toisensa poissulkevat. Tosin en kyllä koskaan toivokaan tuon pukevan minua millään tavalla. Minusta ne ovat toisiaan tukevia.

        >

        Flirttailu ei ole seksuaalinen teko - eikä oikeasti kerro mistään kiinnostuksesta mitään. Minä ainakin flirttailen muutenkin, huvikseni.

        >

        Ei se, että pidän seksistä, tarkoita kuitenkaan sitä, että olisi pyrkimässä jokaisen naisen housuihin. En kuitenkaan näe mitää estettä seksiin, jos molemmat toisiaan himoitsevat.

        Ennemminkin naiset varmasti pitävät tuollaisia huoraksi nimitteleviä itseään täynnä olevia misogyynejä kusipäinä vai mitä tuumaat ?

        >

        Jep, tuollaisia miehiä toki on muitakin. Naiset sen sijaan ovat tuota shittiä tiputelleen kohtalaisen raskaasti. Opettele pitämään naisia ihmisinä !


      • moona kirjoitti:

        Itse tapasin mukavan miehen (olemme jo noin 50 v)kiinnostuimme toisistamme ja kävin todella kuumana kuin myös hän ja kun vihjailin aika suoraan sänkyyn menosta niin hän säikähti!!! Ei oo koskaan käynyt ennen niin. 99,9% miehistä olisi ottanut ja pannut, mutta ei hän. Olisi pitänyt edetä varovasti. Joten ei ehken kannata "hyökätä kimppuun"

        Eikai noin vanhojen pierujen kannata enää mitää seksejä yrittää harrastella


    • Näillä ohjeilla

      skoraat varmasti.

      Mies on tulossa luoksesi, joten olet varmasti miettinyt jotain apehtimista elikkä sapustaa. Laita parasta pöytään, kynttilöitä, vähän hyvää punaviiniä ja sen semmoista. Tällainen romanttinen kattaus kyllä kertoo miehelle että hän sinua kiinnostaa. Se ei kuitenkaan kerro, pääseekö pukille vai ei. Tämä on mielestäni tärkeä pointti! Jännitys säilyy!

      Jatko riippuu tietenkin siitä, mitä aiotte tehdä. Jos asetutte television ääreen, asemoi itsesi miehen kylkeen tai kuitenkin lähimaastoon. Hivuttaudut lähikontaktiin ja suutelet sitä.

      Sitten sopivassa hetkessä voit yksinkertaisesti hypätä pystyyn, heittää vaatteesi pois ja istua miehen syliin -> koko ilta on vedetty pitkän romanttisen kaavan mukaan, olette jo tavanneet parikin kertaa -> et voikuta sellaiselta joka antaa hetken mielijohteesta illan eteen näkemäsi vaiva kertoo miehelle, että hän on jotain erikoista

      • pähkinänkuoressa

        Ajatukseni on hidas romanttinen aloittelu ja sitten jossain sopivassa vaiheessa lyödäänkin kaasu pohjaan ja annetaan himon viedä.


      • miax
        pähkinänkuoressa kirjoitti:

        Ajatukseni on hidas romanttinen aloittelu ja sitten jossain sopivassa vaiheessa lyödäänkin kaasu pohjaan ja annetaan himon viedä.

        kuin haluatte naisten leikkivän siveä neitsyt -leikkiä, on myös turha odottaa, että naiset alkaisivat osoittaa kiinnostusta miehiä kohtaan ja tekemään aloitteita. Kun sittenhän on näköjään halpa huora, joka on reidet levällään aina kun on tilaisuus..


      • Hot man

        Ja juuri kun pääsin tuolle toiselle ohjeiden antajalle kirjoitamaan, että ei niitä vaatteita tarvitse heittää pois edessäni :D

        Todella paha turn off kivan romanttisen illallisen jälkeen. Pitäisin tuollaista naista varmaan tunne-elämältään vinksahtaneena. Siinä taitaisi käydä niin, että nakua mimmiä siinä sylissäni pitäessäni näpyttelisin toisella kädellä kännykästäni valkotakkiset paikalle. ;)

        Ainakin ilta olisi pilalla.

        Täysin eri asia olisi tehdä vastaavia rohkeita temppuja suhteessa, jossa oltaisiin jo oltu pidempään. Silloinhan kaikki yllätykset vaan piristää seksielämää.


      • käytä.
        Hot man kirjoitti:

        Ja juuri kun pääsin tuolle toiselle ohjeiden antajalle kirjoitamaan, että ei niitä vaatteita tarvitse heittää pois edessäni :D

        Todella paha turn off kivan romanttisen illallisen jälkeen. Pitäisin tuollaista naista varmaan tunne-elämältään vinksahtaneena. Siinä taitaisi käydä niin, että nakua mimmiä siinä sylissäni pitäessäni näpyttelisin toisella kädellä kännykästäni valkotakkiset paikalle. ;)

        Ainakin ilta olisi pilalla.

        Täysin eri asia olisi tehdä vastaavia rohkeita temppuja suhteessa, jossa oltaisiin jo oltu pidempään. Silloinhan kaikki yllätykset vaan piristää seksielämää.

        sillä aikaa dildoasi tai iske pari irtopanoa, jos et millään kestä.

        Miehet tykkää kaikista eniten pihtareista!

        Muutenkin: muista maata lahnana, ettei poju pelästy. :)


      • HmmM.
        miax kirjoitti:

        kuin haluatte naisten leikkivän siveä neitsyt -leikkiä, on myös turha odottaa, että naiset alkaisivat osoittaa kiinnostusta miehiä kohtaan ja tekemään aloitteita. Kun sittenhän on näköjään halpa huora, joka on reidet levällään aina kun on tilaisuus..

        Näetkö kaiken vain mustana ja valkoisena? Miksi mielestäsi on kyseessä "siveä neitsyt"-leikki, jos sinulle ehdotetaan, että nainen voisi käyttää ensin aikaa siihen, että osoittaa olevansa kiinnostunut miehestä muutenkin kuin vain elimensä jatkeena? Jestas, kyse on sentään vain tunneista. Sinun ajattelutavallasi on varmaan sitten hienoa, kun mies tekee tuttavuutta ravintolassa sanoilla "annaks pilluu?" Eipähän jää epäselväksi, mikä kiinnostaa...


      • jjjip
        käytä. kirjoitti:

        sillä aikaa dildoasi tai iske pari irtopanoa, jos et millään kestä.

        Miehet tykkää kaikista eniten pihtareista!

        Muutenkin: muista maata lahnana, ettei poju pelästy. :)

        Ei millään sanoin tarvi kertoa olevansa kuumana kyllä ällimies sen tajuaa muutenkin kosketuksesta ja muusta.Eikä tarvi heti hypätä tappiinkaan vaan jätetään miettimään että haluisko sitä lisää vai ei, onko se sitten pihtaamista vai ei..viisaampaa ainakin jos ei ole varma toisen tarkoituperistä.


      • mutta ei se mitään
        Hot man kirjoitti:

        Ja juuri kun pääsin tuolle toiselle ohjeiden antajalle kirjoitamaan, että ei niitä vaatteita tarvitse heittää pois edessäni :D

        Todella paha turn off kivan romanttisen illallisen jälkeen. Pitäisin tuollaista naista varmaan tunne-elämältään vinksahtaneena. Siinä taitaisi käydä niin, että nakua mimmiä siinä sylissäni pitäessäni näpyttelisin toisella kädellä kännykästäni valkotakkiset paikalle. ;)

        Ainakin ilta olisi pilalla.

        Täysin eri asia olisi tehdä vastaavia rohkeita temppuja suhteessa, jossa oltaisiin jo oltu pidempään. Silloinhan kaikki yllätykset vaan piristää seksielämää.

        toi on harvinaista.

        "Täysin eri asia olisi tehdä vastaavia rohkeita temppuja suhteessa, jossa oltaisiin jo oltu pidempään. Silloinhan kaikki yllätykset vaan piristää seksielämää. "

        Kuvitteletko että joku siveuden sipuli, joka jaksaa tapailla kuukauden päivät ennen seksiä, tekee koskaan mitään tuollaista?

        Ap on tavannut miehen jo kaksi kertaa ja jos mies (tai nainen) ei tuollaisen lähentelyillallisen jälkeen jos ei ole vieläkään valmis panopuuhiin, seksielämä tulee todennäköisesti olemaan parisuhteessa muutaman vuoden kuluttua _todella_ harvinaista herkkua.


      • huoh.
        mutta ei se mitään kirjoitti:

        toi on harvinaista.

        "Täysin eri asia olisi tehdä vastaavia rohkeita temppuja suhteessa, jossa oltaisiin jo oltu pidempään. Silloinhan kaikki yllätykset vaan piristää seksielämää. "

        Kuvitteletko että joku siveuden sipuli, joka jaksaa tapailla kuukauden päivät ennen seksiä, tekee koskaan mitään tuollaista?

        Ap on tavannut miehen jo kaksi kertaa ja jos mies (tai nainen) ei tuollaisen lähentelyillallisen jälkeen jos ei ole vieläkään valmis panopuuhiin, seksielämä tulee todennäköisesti olemaan parisuhteessa muutaman vuoden kuluttua _todella_ harvinaista herkkua.

        Joo, lisäys kohtaan "en ole vielä oppinut ymmärtäämään miehiä ja olen jo menettänyt toivonikin"

        Miehet haluaa siveyden sipulin. Miltei neitsyen. SE tarkoittaa passiivista, ujosti punastalevaa, seksiä "pelkäävää" neitosta.

        Sitten kun joskus (vuoden kahden?) päästä on päästy petipuuhiin, pitäisi kertalaakista muuttua pornon hyväksyväksi, hurjaksi panonaiseksi, jolle kaikki sopii ja joka tekee villejä temppuja ja yllätyksiä sängyssä. On kyltymätön.

        Nämä nyt kertakaikkiaan kuulkaa miehet OVAT kaksi eri naistyyppiä. Sitä saa jommankumman - ei molempia samassa naisessa.

        Ja se villi ei ole huora yhtään sen enempää kuin se estoinenkaan (pihtarihuora).


      • Hot man
        mutta ei se mitään kirjoitti:

        toi on harvinaista.

        "Täysin eri asia olisi tehdä vastaavia rohkeita temppuja suhteessa, jossa oltaisiin jo oltu pidempään. Silloinhan kaikki yllätykset vaan piristää seksielämää. "

        Kuvitteletko että joku siveuden sipuli, joka jaksaa tapailla kuukauden päivät ennen seksiä, tekee koskaan mitään tuollaista?

        Ap on tavannut miehen jo kaksi kertaa ja jos mies (tai nainen) ei tuollaisen lähentelyillallisen jälkeen jos ei ole vieläkään valmis panopuuhiin, seksielämä tulee todennäköisesti olemaan parisuhteessa muutaman vuoden kuluttua _todella_ harvinaista herkkua.

        >>Kuvitteletko että joku siveuden sipuli, joka jaksaa tapailla kuukauden päivät ennen seksiä, tekee koskaan mitään tuollaista?>>

        En kuvittele, vaan olen elänyt sellaisen kanssa avoliitossa. Ei se sitä tarkoita, jos nainen käyttäytyy järkevästi miesten suhteen, ettikö uskallusta rohkeisiinkin vetoihin olisi sitten kun luottams pariskunnan välille on syntynyt ja jos mies vielä omalla käytöksellään rohkaisee naista toteuttamaan seksuaalisuuttaan.

        >>Ap on tavannut miehen jo kaksi kertaa ja jos mies (tai nainen) ei tuollaisen lähentelyillallisen jälkeen jos ei ole vieläkään valmis panopuuhiin, seksielämä tulee todennäköisesti olemaan parisuhteessa muutaman vuoden kuluttua _todella_ harvinaista herkkua. >>

        Tämäkin käsitys on täysin ennakkoluuloinen. Minä itse tarvitsen seksiä päivittäin parisuhteessa, mutta en todellakaan lämpenisi kolmansilla treffeillä muijan lähentelyihin. Tuo käyttämäsi "jo kaksi kertaa" kertoo mielestäni mikä olet naisiasi. Kyllä se on VASTA kaksi kertaa. Ei voi olla vielä kiire sänkyyn, jos vakavaa suhdetta ovat kummatkin haluamassa.


      • miax
        Hot man kirjoitti:

        >>Kuvitteletko että joku siveuden sipuli, joka jaksaa tapailla kuukauden päivät ennen seksiä, tekee koskaan mitään tuollaista?>>

        En kuvittele, vaan olen elänyt sellaisen kanssa avoliitossa. Ei se sitä tarkoita, jos nainen käyttäytyy järkevästi miesten suhteen, ettikö uskallusta rohkeisiinkin vetoihin olisi sitten kun luottams pariskunnan välille on syntynyt ja jos mies vielä omalla käytöksellään rohkaisee naista toteuttamaan seksuaalisuuttaan.

        >>Ap on tavannut miehen jo kaksi kertaa ja jos mies (tai nainen) ei tuollaisen lähentelyillallisen jälkeen jos ei ole vieläkään valmis panopuuhiin, seksielämä tulee todennäköisesti olemaan parisuhteessa muutaman vuoden kuluttua _todella_ harvinaista herkkua. >>

        Tämäkin käsitys on täysin ennakkoluuloinen. Minä itse tarvitsen seksiä päivittäin parisuhteessa, mutta en todellakaan lämpenisi kolmansilla treffeillä muijan lähentelyihin. Tuo käyttämäsi "jo kaksi kertaa" kertoo mielestäni mikä olet naisiasi. Kyllä se on VASTA kaksi kertaa. Ei voi olla vielä kiire sänkyyn, jos vakavaa suhdetta ovat kummatkin haluamassa.

        on miehen vastuu? Miksi miehen ei tarvitse osata "käyttäytyä järkevästi"? Miksi naisen kuuluu tehdä päätös siitä milloin harrastetaan seksiä (tai siis milloin hän antaa miehelle seksiä..) ja vieläpä olla ajatustenlukija eli tietää milloin juuri tämän nimenomaisen miehen mielestä seksi on ok? Mies voi vongata muna pystyssä ekoista treffeistä alkaen ja sitten kuitenkin heittää naisen pihalle saastaiseksi lutkaksi haukkuen, jos nainen erehtyykin suostumaan seksiin jo 4 viikon päästä kun miehen asettama "kunnon tytön" aikaraja olikin 6 viikkoa. Onko se kauhean vaikeeta sanoa himokkaalle naiselle, että mun mielestä voitaisiin oottaa vielä vähän aikaa? Miksi se nainen pitää heti tuomita huonoksi naiseksi ja jakorasiaksi, jos nainen nyt sattuu haluamaan nopeampaa etenemistä?

        Miksi miehet olettavat, että rivakkaan tahtiin seksiä haluava nainen automaattisesti heittää reidet välittömästi levälleen myös kenen tahansa muun miehen kanssa? Entä jos nainen haluaakin JUURI SINUA niin palavasti ettei malttaisi odottaa? Etenkin kun on tietysti kiltin tytön tyyliin pihdannut edellisen suhteen päättymisestä asti eli jopa vuosia.

        Itse en jaksaisi haaskata aikaani tuollaiseen pelleilyyn.


      • huoh. kirjoitti:

        Joo, lisäys kohtaan "en ole vielä oppinut ymmärtäämään miehiä ja olen jo menettänyt toivonikin"

        Miehet haluaa siveyden sipulin. Miltei neitsyen. SE tarkoittaa passiivista, ujosti punastalevaa, seksiä "pelkäävää" neitosta.

        Sitten kun joskus (vuoden kahden?) päästä on päästy petipuuhiin, pitäisi kertalaakista muuttua pornon hyväksyväksi, hurjaksi panonaiseksi, jolle kaikki sopii ja joka tekee villejä temppuja ja yllätyksiä sängyssä. On kyltymätön.

        Nämä nyt kertakaikkiaan kuulkaa miehet OVAT kaksi eri naistyyppiä. Sitä saa jommankumman - ei molempia samassa naisessa.

        Ja se villi ei ole huora yhtään sen enempää kuin se estoinenkaan (pihtarihuora).

        Ole mieluummin huora.Miehesi varmaan pitää siitä enemmin.Ainakin minä pitäisin....


      • Hot man
        miax kirjoitti:

        on miehen vastuu? Miksi miehen ei tarvitse osata "käyttäytyä järkevästi"? Miksi naisen kuuluu tehdä päätös siitä milloin harrastetaan seksiä (tai siis milloin hän antaa miehelle seksiä..) ja vieläpä olla ajatustenlukija eli tietää milloin juuri tämän nimenomaisen miehen mielestä seksi on ok? Mies voi vongata muna pystyssä ekoista treffeistä alkaen ja sitten kuitenkin heittää naisen pihalle saastaiseksi lutkaksi haukkuen, jos nainen erehtyykin suostumaan seksiin jo 4 viikon päästä kun miehen asettama "kunnon tytön" aikaraja olikin 6 viikkoa. Onko se kauhean vaikeeta sanoa himokkaalle naiselle, että mun mielestä voitaisiin oottaa vielä vähän aikaa? Miksi se nainen pitää heti tuomita huonoksi naiseksi ja jakorasiaksi, jos nainen nyt sattuu haluamaan nopeampaa etenemistä?

        Miksi miehet olettavat, että rivakkaan tahtiin seksiä haluava nainen automaattisesti heittää reidet välittömästi levälleen myös kenen tahansa muun miehen kanssa? Entä jos nainen haluaakin JUURI SINUA niin palavasti ettei malttaisi odottaa? Etenkin kun on tietysti kiltin tytön tyyliin pihdannut edellisen suhteen päättymisestä asti eli jopa vuosia.

        Itse en jaksaisi haaskata aikaani tuollaiseen pelleilyyn.

        Mä en osaa tuollaisten kuvailimiesi miesten puolesta vastata. Itse käyttäydyn "järkevästi" niin kuin sinä sanoit seksistä pidättymistä suhteen alussa. Sanonpa vain että en itse koe toimivani järkevästi vaan ihan sen pohjalta, että seksi ei tunnu vielä noin varhaisessa vaiheessa (1-3 treffit tms.) minun mielestäni oikealta. Haluan ensin tutustua naiseen ja hänen persoonaansa. Eikä sitä ole vaikea sanoa naiselle.

        Ei siinä mitään yleistä aikarajaa ole olemassa vaan jokaisessa suhteessa se määrittyy erikseen. Nainen voi haluta nopeampaakin etenemistä, mutta kerrotut "sä saat mut kuumaksi" tai muut temput eivät tee kyllä minkäänlaista vaikutusta (postiivisessa mielessä).

        >>Entä jos nainen haluaakin JUURI SINUA niin palavasti ettei malttaisi odottaa?>>

        Jos mä sanon että en ihmettelisi sitä (naisten ihailun kohde kun olen), niin sun mielestä olen taas ristiriitainen. Mun elämänkokemus puhuu kuitenkin sen puolesta, että nopeasti sänkyyn haluavan naisen kärsivällisyys ei riitä tutustua minuun pintaa syvemmältä. Uusi palavien halujen kohde löytyy melko nopeasti näille naisille. Sorry vaan.


      • Kylläpä on taas settiä
        Hot man kirjoitti:

        >>Kuvitteletko että joku siveuden sipuli, joka jaksaa tapailla kuukauden päivät ennen seksiä, tekee koskaan mitään tuollaista?>>

        En kuvittele, vaan olen elänyt sellaisen kanssa avoliitossa. Ei se sitä tarkoita, jos nainen käyttäytyy järkevästi miesten suhteen, ettikö uskallusta rohkeisiinkin vetoihin olisi sitten kun luottams pariskunnan välille on syntynyt ja jos mies vielä omalla käytöksellään rohkaisee naista toteuttamaan seksuaalisuuttaan.

        >>Ap on tavannut miehen jo kaksi kertaa ja jos mies (tai nainen) ei tuollaisen lähentelyillallisen jälkeen jos ei ole vieläkään valmis panopuuhiin, seksielämä tulee todennäköisesti olemaan parisuhteessa muutaman vuoden kuluttua _todella_ harvinaista herkkua. >>

        Tämäkin käsitys on täysin ennakkoluuloinen. Minä itse tarvitsen seksiä päivittäin parisuhteessa, mutta en todellakaan lämpenisi kolmansilla treffeillä muijan lähentelyihin. Tuo käyttämäsi "jo kaksi kertaa" kertoo mielestäni mikä olet naisiasi. Kyllä se on VASTA kaksi kertaa. Ei voi olla vielä kiire sänkyyn, jos vakavaa suhdetta ovat kummatkin haluamassa.

        ">>Kuvitteletko että joku siveuden sipuli, joka jaksaa tapailla kuukauden päivät ennen seksiä, tekee koskaan mitään tuollaista?>>

        En kuvittele, vaan olen elänyt sellaisen kanssa avoliitossa"

        Poikkeuksia tietenkin aina on. Omat kokemukseni taas kertovat täysin päinvastaista.

        ">>Ap on tavannut miehen jo kaksi kertaa ja jos mies (tai nainen) ei tuollaisen lähentelyillallisen jälkeen jos ei ole vieläkään valmis panopuuhiin, seksielämä tulee todennäköisesti olemaan parisuhteessa muutaman vuoden kuluttua _todella_ harvinaista herkkua. >>

        Tämäkin käsitys on täysin ennakkoluuloinen."

        Ei ole, vaan perustuu jälleen kerran kokemukseen. Jos ei kolmannella kerralla lohkea, sitä ei tule suurella todennäköisyydellä myöhemminkään. Paitsi jos tapailee lestadiolaista.

        "mutta en todellakaan lämpenisi kolmansilla treffeillä muijan lähentelyihin."

        99% miehistä lämpenisi, joten sinun jutuillasi ei ole mitään merkitystä käytännön kannalta. Koita jo ymmärtää että olet täysin marginaalia, neuvosi eivät ole yleistettävissä mitenkään.

        "Tuo käyttämäsi "jo kaksi kertaa" kertoo mielestäni mikä olet naisiasi."

        Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen mies.

        "Kyllä se on VASTA kaksi kertaa. Ei voi olla vielä kiire sänkyyn, jos vakavaa suhdetta ovat kummatkin haluamassa. "

        Se on JO kaksi kertaa. Jos kolmannella kerralla ei lohkea, kirveen voi heittää kaivoon. Kumpaakaan ei kiinnosta tai ei ainakaan kiinnosta se seksi.

        "Ei voi olla vielä kiire sänkyyn, jos vakavaa suhdetta ovat kummatkin haluamassa. "

        Tuo toimii ideaalimaailmassa, ei todellisuudessa. Tähän mennessä olen saanut pillua joka kerta viimeistään kolmannella tapaamisella. Jos silloi ei ole lohjennut, sitä ei ole tullut ollenkaan ja pitempään paikalla pyöriminen on vain ajan tuhlaamista.


      • kysymys...
        miax kirjoitti:

        on miehen vastuu? Miksi miehen ei tarvitse osata "käyttäytyä järkevästi"? Miksi naisen kuuluu tehdä päätös siitä milloin harrastetaan seksiä (tai siis milloin hän antaa miehelle seksiä..) ja vieläpä olla ajatustenlukija eli tietää milloin juuri tämän nimenomaisen miehen mielestä seksi on ok? Mies voi vongata muna pystyssä ekoista treffeistä alkaen ja sitten kuitenkin heittää naisen pihalle saastaiseksi lutkaksi haukkuen, jos nainen erehtyykin suostumaan seksiin jo 4 viikon päästä kun miehen asettama "kunnon tytön" aikaraja olikin 6 viikkoa. Onko se kauhean vaikeeta sanoa himokkaalle naiselle, että mun mielestä voitaisiin oottaa vielä vähän aikaa? Miksi se nainen pitää heti tuomita huonoksi naiseksi ja jakorasiaksi, jos nainen nyt sattuu haluamaan nopeampaa etenemistä?

        Miksi miehet olettavat, että rivakkaan tahtiin seksiä haluava nainen automaattisesti heittää reidet välittömästi levälleen myös kenen tahansa muun miehen kanssa? Entä jos nainen haluaakin JUURI SINUA niin palavasti ettei malttaisi odottaa? Etenkin kun on tietysti kiltin tytön tyyliin pihdannut edellisen suhteen päättymisestä asti eli jopa vuosia.

        Itse en jaksaisi haaskata aikaani tuollaiseen pelleilyyn.

        "Miksi miehet olettavat, että rivakkaan tahtiin seksiä haluava nainen automaattisesti heittää reidet välittömästi levälleen myös kenen tahansa muun miehen kanssa? Entä jos nainen haluaakin JUURI SINUA niin palavasti ettei malttaisi odottaa?"

        Ajatus saattaa kulkea vaikka näin:
        Kun nainen on valmis antamaan parin tapaamisen jälkeen eli melkein ventovieraalle, niin se on valmis tekemään sitä myös jatkossa. Luottaisitko sellaisen ihmisen uskollisuuteen? Sama logiikka toimii tietysti myös toisinpäin. Jos miehen pon pakko saada ihan heti, niin miksei se haluaisi ja tekisi sitä myös jatkossa. Jos nämä tosi aktiiviset naiset haluavat miehiä, jotka eivät aikaile, niin he ovat varmaan valmiit hyväksymään myös sen, että tarjolla pimppi saattaa alkaa kiinnosta nopeasti myös esim. kun mies työmatkoilla.

        "Mies voi vongata muna pystyssä ekoista treffeistä alkaen ja sitten kuitenkin heittää naisen pihalle saastaiseksi lutkaksi haukkuen, jos nainen erehtyykin suostumaan seksiin jo 4 viikon päästä"

        Ei sellainen mies, joka on valmis odottamaan ala vongqata jo ekoilla treffeillä kuin korkeintaan testatakseen, onko nainen harkitsematon tapaus.


      • Hot man
        Kylläpä on taas settiä kirjoitti:

        ">>Kuvitteletko että joku siveuden sipuli, joka jaksaa tapailla kuukauden päivät ennen seksiä, tekee koskaan mitään tuollaista?>>

        En kuvittele, vaan olen elänyt sellaisen kanssa avoliitossa"

        Poikkeuksia tietenkin aina on. Omat kokemukseni taas kertovat täysin päinvastaista.

        ">>Ap on tavannut miehen jo kaksi kertaa ja jos mies (tai nainen) ei tuollaisen lähentelyillallisen jälkeen jos ei ole vieläkään valmis panopuuhiin, seksielämä tulee todennäköisesti olemaan parisuhteessa muutaman vuoden kuluttua _todella_ harvinaista herkkua. >>

        Tämäkin käsitys on täysin ennakkoluuloinen."

        Ei ole, vaan perustuu jälleen kerran kokemukseen. Jos ei kolmannella kerralla lohkea, sitä ei tule suurella todennäköisyydellä myöhemminkään. Paitsi jos tapailee lestadiolaista.

        "mutta en todellakaan lämpenisi kolmansilla treffeillä muijan lähentelyihin."

        99% miehistä lämpenisi, joten sinun jutuillasi ei ole mitään merkitystä käytännön kannalta. Koita jo ymmärtää että olet täysin marginaalia, neuvosi eivät ole yleistettävissä mitenkään.

        "Tuo käyttämäsi "jo kaksi kertaa" kertoo mielestäni mikä olet naisiasi."

        Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen mies.

        "Kyllä se on VASTA kaksi kertaa. Ei voi olla vielä kiire sänkyyn, jos vakavaa suhdetta ovat kummatkin haluamassa. "

        Se on JO kaksi kertaa. Jos kolmannella kerralla ei lohkea, kirveen voi heittää kaivoon. Kumpaakaan ei kiinnosta tai ei ainakaan kiinnosta se seksi.

        "Ei voi olla vielä kiire sänkyyn, jos vakavaa suhdetta ovat kummatkin haluamassa. "

        Tuo toimii ideaalimaailmassa, ei todellisuudessa. Tähän mennessä olen saanut pillua joka kerta viimeistään kolmannella tapaamisella. Jos silloi ei ole lohjennut, sitä ei ole tullut ollenkaan ja pitempään paikalla pyöriminen on vain ajan tuhlaamista.

        En tunne teitä pelimiehiä tarkemmin, mutta kokemusmaailmamme ovat selvästi erilaiset.

        Nuo prosenttisi heitit kyllä ihan hatusta. En usko että oikeista miehistä tiedät yhtään mitään.

        Logiikkakin sulla pettää: "Tähän mennessä olen saanut pillua joka kerta viimeistään kolmannella tapaamisella. Jos silloi ei ole lohjennut, sitä ei ole tullut ollenkaan ja pitempään paikalla pyöriminen on vain ajan tuhlaamista."

        Jos olet saanut pillua JOKA KERTA viimeistään kolmansilla treffeillä, et voi mitenkään tietää, mitä sen jälkeen olisi tapahtunut, jos et olis saanut.


      • miax:in
        HmmM. kirjoitti:

        Näetkö kaiken vain mustana ja valkoisena? Miksi mielestäsi on kyseessä "siveä neitsyt"-leikki, jos sinulle ehdotetaan, että nainen voisi käyttää ensin aikaa siihen, että osoittaa olevansa kiinnostunut miehestä muutenkin kuin vain elimensä jatkeena? Jestas, kyse on sentään vain tunneista. Sinun ajattelutavallasi on varmaan sitten hienoa, kun mies tekee tuttavuutta ravintolassa sanoilla "annaks pilluu?" Eipähän jää epäselväksi, mikä kiinnostaa...

        ajattelutapa ja kommentit ovat asiallisia ja teräviä. Mutta ehkä ymmärrän niiden hienouden siksi, koska olen nainen itsekin :)


      • todellakin.
        huoh. kirjoitti:

        Joo, lisäys kohtaan "en ole vielä oppinut ymmärtäämään miehiä ja olen jo menettänyt toivonikin"

        Miehet haluaa siveyden sipulin. Miltei neitsyen. SE tarkoittaa passiivista, ujosti punastalevaa, seksiä "pelkäävää" neitosta.

        Sitten kun joskus (vuoden kahden?) päästä on päästy petipuuhiin, pitäisi kertalaakista muuttua pornon hyväksyväksi, hurjaksi panonaiseksi, jolle kaikki sopii ja joka tekee villejä temppuja ja yllätyksiä sängyssä. On kyltymätön.

        Nämä nyt kertakaikkiaan kuulkaa miehet OVAT kaksi eri naistyyppiä. Sitä saa jommankumman - ei molempia samassa naisessa.

        Ja se villi ei ole huora yhtään sen enempää kuin se estoinenkaan (pihtarihuora).

        Vaan mies on kyllin epälooginen odottaakseen tollasia ominaisuuksia samassa paketissa.


      • Kokeiltu on
        Hot man kirjoitti:

        En tunne teitä pelimiehiä tarkemmin, mutta kokemusmaailmamme ovat selvästi erilaiset.

        Nuo prosenttisi heitit kyllä ihan hatusta. En usko että oikeista miehistä tiedät yhtään mitään.

        Logiikkakin sulla pettää: "Tähän mennessä olen saanut pillua joka kerta viimeistään kolmannella tapaamisella. Jos silloi ei ole lohjennut, sitä ei ole tullut ollenkaan ja pitempään paikalla pyöriminen on vain ajan tuhlaamista."

        Jos olet saanut pillua JOKA KERTA viimeistään kolmansilla treffeillä, et voi mitenkään tietää, mitä sen jälkeen olisi tapahtunut, jos et olis saanut.

        "En tunne teitä pelimiehiä tarkemmin, mutta kokemusmaailmamme ovat selvästi erilaiset"

        En ole pelimies.

        "Nuo prosenttisi heitit kyllä ihan hatusta. En usko että oikeista miehistä tiedät yhtään mitään. "

        Prosentit olivat hatusta, mutta kyllä minä väitän että nuo sinun ehdotuksesi toimivat minun ehdotuksiani paremmin vain murto-osalla miehistä.

        "Tähän mennessä olen saanut pillua joka kerta viimeistään kolmannella tapaamisella. Jos silloi ei ole lohjennut, sitä ei ole tullut ollenkaan ja pitempään paikalla pyöriminen on vain ajan tuhlaamista."

        Jos olet saanut pillua JOKA KERTA viimeistään kolmansilla treffeillä, et voi mitenkään tietää, mitä sen jälkeen olisi tapahtunut, jos et olis saanut. "

        Ymmärsit väärin. Jos olen ylipäätänsä päässyt naisen kanssa sänkyyn saakka, se on tapahtunut viimeistään kolmannella kerralla. Jos siihen mennessä ei ole tapahtunut mitään, en ole saanut ollenkaan vaikka olen hampaat irvessä yrittänyt. Eli olen tapaillut naisia pidempäänkin, mutta käytännössä kolmen kerran sääntö tarkoittaa sitä, että jos en ole siihen mennessä saanut, olen ollut naiselle puhdasta kahviseuraa ja jäänyt lehdelle soittelemaan heti kun jopu potentiaalisempi uros on saapunut näköpiiriin -> jos kolmas tapaaminen menee vielä pelkän kahvittelun merkeissä, ei kannata juurikaan panostaa kyseiseen mimmiin koska sitä ei todennäköisesti kiinnosta.


      • Aloittaja
        Kokeiltu on kirjoitti:

        "En tunne teitä pelimiehiä tarkemmin, mutta kokemusmaailmamme ovat selvästi erilaiset"

        En ole pelimies.

        "Nuo prosenttisi heitit kyllä ihan hatusta. En usko että oikeista miehistä tiedät yhtään mitään. "

        Prosentit olivat hatusta, mutta kyllä minä väitän että nuo sinun ehdotuksesi toimivat minun ehdotuksiani paremmin vain murto-osalla miehistä.

        "Tähän mennessä olen saanut pillua joka kerta viimeistään kolmannella tapaamisella. Jos silloi ei ole lohjennut, sitä ei ole tullut ollenkaan ja pitempään paikalla pyöriminen on vain ajan tuhlaamista."

        Jos olet saanut pillua JOKA KERTA viimeistään kolmansilla treffeillä, et voi mitenkään tietää, mitä sen jälkeen olisi tapahtunut, jos et olis saanut. "

        Ymmärsit väärin. Jos olen ylipäätänsä päässyt naisen kanssa sänkyyn saakka, se on tapahtunut viimeistään kolmannella kerralla. Jos siihen mennessä ei ole tapahtunut mitään, en ole saanut ollenkaan vaikka olen hampaat irvessä yrittänyt. Eli olen tapaillut naisia pidempäänkin, mutta käytännössä kolmen kerran sääntö tarkoittaa sitä, että jos en ole siihen mennessä saanut, olen ollut naiselle puhdasta kahviseuraa ja jäänyt lehdelle soittelemaan heti kun jopu potentiaalisempi uros on saapunut näköpiiriin -> jos kolmas tapaaminen menee vielä pelkän kahvittelun merkeissä, ei kannata juurikaan panostaa kyseiseen mimmiin koska sitä ei todennäköisesti kiinnosta.

        "...
        jos kolmas tapaaminen menee vielä pelkän kahvittelun merkeissä, ei kannata juurikaan panostaa kyseiseen mimmiin koska sitä ei todennäköisesti kiinnosta."


        Onko näin myös miesten puolelta? Tämähän valaisee sitten paljon! Jos kolmannellakaan kerralla ei tehdä muuta kuin pussailla, niin vaikka neljäskin kerta tulee (samalla viikolla) niin en miestä kiinnosta tarpeeksi naisena, vain kaverina?

        Hyvä tietää.


      • miekkonen.
        Aloittaja kirjoitti:

        "...
        jos kolmas tapaaminen menee vielä pelkän kahvittelun merkeissä, ei kannata juurikaan panostaa kyseiseen mimmiin koska sitä ei todennäköisesti kiinnosta."


        Onko näin myös miesten puolelta? Tämähän valaisee sitten paljon! Jos kolmannellakaan kerralla ei tehdä muuta kuin pussailla, niin vaikka neljäskin kerta tulee (samalla viikolla) niin en miestä kiinnosta tarpeeksi naisena, vain kaverina?

        Hyvä tietää.

        "Jos kolmannellakaan kerralla ei tehdä muuta kuin pussailla, niin vaikka neljäskin kerta tulee (samalla viikolla) niin en miestä kiinnosta tarpeeksi naisena, vain kaverina?"

        Hehee.

        Itselläni on aina vähintään kuukausienkin taukoja, ennen kuin sattuu silmiin joku niin kiinnostava nainen (ja vielä sellainen, jolla on samanlainen kiinnostus minuun), että homma etenee treffailuasteelle. Naisessa nyt pitää vaan olla Sitä Jotakin, jota useimmista ei löydy.

        Siinä mielessä tuntuu tosi huimalta tahdilta, että pitäisi tapahtua paljon jo yhdessä viikossa. Hitto, jos olen ollut 3 kk tyytyväinen omin nokkineni, niin ei pari-kolme viikkoa tutustumisaikaa tunnu enää missään.


    • ei uskalla

      lähteä treffeille enää koskaan! :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • *WANDA*

        Sehän tarkoittaa evoluutioteorioiden mukaan sitä, että näiden pelkuri-poitsujen geenit eivät pääse lisääntymään. Rohkeimmat miehet siis jäävät tekemään miehen työn. Hyvä niin.

        Vitsi mitä neitejä miehistä on tullut. Ei suju seksi tällaisten haavanlehtien kanssa. Ihan sama mulle, värisköön omissa koloissaan muiden pökkelöiden kanssa.


    • teet selväksi

      Kaltaisesi kuuma pakkaus on kiihottava, en halua mitään kylmää kalaa puolisoksi.

    • aloittaja

      Enpä olis uskonut, että aloitukseeni tulee näin paljon vastauksia! Kiitos vaan kaikille.

      Ymmärrän, että mua tuntematta aloituksestani voi saada sellaisen kuvan, että olen tosi kevytkenkäinen ja helppo nainen. Totuus on, että harrastan (olen harrastanut ainakin tähän asti) seksiä vain suhteessa, eli jokaisesta jonka kanssa olen viettänyt yön, on tullut miesystäväni. Ja niitä on alle 10 miestä (ihan aikuisten oikeesti) ja mulla ikää yli 35v. Ei minusta "paljon miehiä".

      Ongelmani onkin, että kun tuo panetus on päässyt on muutenkin päässyt kasvamaan sietokyvyn rajoille (mutta en ole asialle muuta kuin omin käsin auttanut, koska EN ole pelkän seksin perään) niin jännään kuinka käyttäytyä, ettei mies vallan pelästy. Hän kun kuitenkin lienee harrastanut seksiä tänä vuonna.. toisin kuin minä ;-)

      Mielenkiintoisia vastauksia ja vaikken nyt mitään tilastoa tehnytkään, vaikuttaisi että enemmistö olisi sitä mieltä, että parempi edetä hitaasti, kuin hyökätä kuin sika limppuun. Oma logiikkanikin sanoo niin. Ja sitähän pitää aina kuunnella (vaikka erittäin mielelläni kaikkien mielipiteitäkin kuuntelen).

      Olen tullut siihen päätökseen, että kuuntelen huomennakin itseäni. Katson miten ilta etenee ja miltä tuntuu. Tykkään tästä miehestä ja haluaisin tutustua häneen vielä paljon enemmän. Jos liian aikaisin "villin puoleni" näyttäminen miehen pelästyttää, soimaisin itseäni todellakin jälkeenpäin!

      Ja eiköhän se kuitenkin hänelle aika pian selviä, että vaikka en todellakaan ole mikään lutka, joka panee kaikkea mikä liikkuu, suhteessa ollessani olen seksuaalisesti varsin avoin, rento, aktiivinen ja innokas ja kaipaan partnerikseni myös samanlaista.

      Siksi EN aio esittää ainakaan mitään nunnaa kuukautta ja sitten vasta (jos mies on vielä kiinnostunut) paljastankin sen villin puoleni... sen nyt viimestään luulis olevan shokki, jos hän olisikin halunnut sen nunnan ;-)) Mutta voin odottaa huomisen yli seuraaviin treffeihin (jos sellaiset tulee), ennenkuin kutsun miehen vällyjen väliin.

      • Hot man

        >>Siksi EN aio esittää ainakaan mitään nunnaa kuukautta ja sitten vasta (jos mies on vielä kiinnostunut) paljastankin sen villin puoleni... sen nyt viimestään luulis olevan shokki, jos hän olisikin halunnut sen nunnan ;-)) Mutta voin odottaa huomisen yli seuraaviin treffeihin (jos sellaiset tulee), ennenkuin kutsun miehen vällyjen väliin. >>

        Tätä mä en ole koskaan tajunnut, että miksi pitäisi olla jotkin maakuukamarin kaavat sille suhteelle jo valmiiksi. Siis että odottelet nyt sitten neljänsiin treffeihin ja jos ei sitten panna, niin ei hyvä suhde ja se siitä ilmisesti sitten. Tai että ajattelee odottaa kuukauden?? En ymmärrä. Kyllähän sitä voi ymmärtääkseni edetä itseä ja TOISTA osapuolta kuunnellen ja siltä pohjalta sitten sovittaa (seksi)käyttäytymisen sopivaksi molemmille. Miksi nämä ennakoon asetetut kaavat, että on oltava seksiä johonkin päivään/kertaan mennessä? Itse seuraan sitä naisen viestintää asiassa ja katson mihin hän on halukas ja mihin ei. Yleensä suhteellisen hitaasti etenemällä voi päästä tästä selvyyteen. Mielestäni ei ole mikään ongelma harrastaa seksiä vaikka ekoilla treffeillä, jos yhteinen käsitys sen sopivuudesta on syntynyt (toisin kuin jotkut kirjoittajat kuvittelee minun ajattelvan). Siis eikö miehillä ja naisilla ole nykyisin enää herkkyyttä toistensa seksuaalisille viesteille???


      • Aloittaja
        Hot man kirjoitti:

        >>Siksi EN aio esittää ainakaan mitään nunnaa kuukautta ja sitten vasta (jos mies on vielä kiinnostunut) paljastankin sen villin puoleni... sen nyt viimestään luulis olevan shokki, jos hän olisikin halunnut sen nunnan ;-)) Mutta voin odottaa huomisen yli seuraaviin treffeihin (jos sellaiset tulee), ennenkuin kutsun miehen vällyjen väliin. >>

        Tätä mä en ole koskaan tajunnut, että miksi pitäisi olla jotkin maakuukamarin kaavat sille suhteelle jo valmiiksi. Siis että odottelet nyt sitten neljänsiin treffeihin ja jos ei sitten panna, niin ei hyvä suhde ja se siitä ilmisesti sitten. Tai että ajattelee odottaa kuukauden?? En ymmärrä. Kyllähän sitä voi ymmärtääkseni edetä itseä ja TOISTA osapuolta kuunnellen ja siltä pohjalta sitten sovittaa (seksi)käyttäytymisen sopivaksi molemmille. Miksi nämä ennakoon asetetut kaavat, että on oltava seksiä johonkin päivään/kertaan mennessä? Itse seuraan sitä naisen viestintää asiassa ja katson mihin hän on halukas ja mihin ei. Yleensä suhteellisen hitaasti etenemällä voi päästä tästä selvyyteen. Mielestäni ei ole mikään ongelma harrastaa seksiä vaikka ekoilla treffeillä, jos yhteinen käsitys sen sopivuudesta on syntynyt (toisin kuin jotkut kirjoittajat kuvittelee minun ajattelvan). Siis eikö miehillä ja naisilla ole nykyisin enää herkkyyttä toistensa seksuaalisille viesteille???

        Mun pointti oli vaan tää ikuinen huora-madonna-ajattelu, joka edelleen näköjään on aika lailla vallalla.

        Jostain syystä mies voi kyllä päättää milloin haluaa seksiä, vihjailla siitä heinovaraisesti ja tehdä sen. Jos nainen tekee sen liian aikaisin tutustumista, hän on helppo ja lutka. Jos nainen välttääkseen saamasta miehen silmissä tätä nimeä, pitkittää omaa haluaan mieheen, sekin on huono juttu sinun mielestäsi?

        Oikeastaan ihan ITSENI takia ajattelin pitää pöksyt jalassa tänäiltana. En taida olla valmis tään miehen kanssa, vaikka häntä haluaisinkin, mies on must tosi ihana...


      • Hot man
        Aloittaja kirjoitti:

        Mun pointti oli vaan tää ikuinen huora-madonna-ajattelu, joka edelleen näköjään on aika lailla vallalla.

        Jostain syystä mies voi kyllä päättää milloin haluaa seksiä, vihjailla siitä heinovaraisesti ja tehdä sen. Jos nainen tekee sen liian aikaisin tutustumista, hän on helppo ja lutka. Jos nainen välttääkseen saamasta miehen silmissä tätä nimeä, pitkittää omaa haluaan mieheen, sekin on huono juttu sinun mielestäsi?

        Oikeastaan ihan ITSENI takia ajattelin pitää pöksyt jalassa tänäiltana. En taida olla valmis tään miehen kanssa, vaikka häntä haluaisinkin, mies on must tosi ihana...

        Ei siinä mitään huora-madonna jakoa ole. Sellainen on historiaa, nykyaikana naiset päättää suvereenisti, kuinka seksiä haluavat. Miehiä haukutaan yhtä lailla pelimiehiksi. Ennen näin ei tehty vaan don huanit oli arvostettuja tosimiehiä. Ei enää nykyisin, myös miesten kuuluu kyetä sitoutumaan suhteeseen, ja niin myös naisten, jos haluavat välttää huonoa mainetta.

        Sinun kohdalla mitään ongelmaa ei ole alun pitäenkään ollut, koska olet tällä netissä kysellyt vain, mitä tekisit. Oikeasti olet harkinnut sanojasi ja tekemisiäsi jo ennalta, etkä olisi toiminut niin kuin kirjoitit avaukseesi. Suora toiminta siis kiihottaa sinua ja siitä haaveilet, mutta tosielämässä toimit harkitummin niin kuin "kunnon tytön" tuleekin toimia =)

        Exän puolessa voitkin tehdä temppusi sen mitenkään vaikuttamatta maineseesi, koska teillä on ollut vakisuhde aikanaan. Se on täysin ymmärrettävää "vanhojen ystävien" välillä.


      • yök
        Hot man kirjoitti:

        Ei siinä mitään huora-madonna jakoa ole. Sellainen on historiaa, nykyaikana naiset päättää suvereenisti, kuinka seksiä haluavat. Miehiä haukutaan yhtä lailla pelimiehiksi. Ennen näin ei tehty vaan don huanit oli arvostettuja tosimiehiä. Ei enää nykyisin, myös miesten kuuluu kyetä sitoutumaan suhteeseen, ja niin myös naisten, jos haluavat välttää huonoa mainetta.

        Sinun kohdalla mitään ongelmaa ei ole alun pitäenkään ollut, koska olet tällä netissä kysellyt vain, mitä tekisit. Oikeasti olet harkinnut sanojasi ja tekemisiäsi jo ennalta, etkä olisi toiminut niin kuin kirjoitit avaukseesi. Suora toiminta siis kiihottaa sinua ja siitä haaveilet, mutta tosielämässä toimit harkitummin niin kuin "kunnon tytön" tuleekin toimia =)

        Exän puolessa voitkin tehdä temppusi sen mitenkään vaikuttamatta maineseesi, koska teillä on ollut vakisuhde aikanaan. Se on täysin ymmärrettävää "vanhojen ystävien" välillä.

        pelkästään sun kirjoitustapa saa kylmät väreet aikaiseksi (EI johdu kiihottumisesta)... Onko tollaisia miehiä oikeasti olemassa? Pelottavaa....:(


      • Hot man
        yök kirjoitti:

        pelkästään sun kirjoitustapa saa kylmät väreet aikaiseksi (EI johdu kiihottumisesta)... Onko tollaisia miehiä oikeasti olemassa? Pelottavaa....:(

        Niin, ihan asiatyylillä kirjoittelen. Taitaa itse asia vain olla sulle liian vaikea. Otan osaa. Älä ota liian vakavasti elämää!

        Joo, on tällainen mies ainakin yksi olemassa ;D Ihan kiltti vieläpä. :DD


    • ....

      ..erittäin likainen HUORA! Ja Kyllä,nainen voi olla liian kiimainen!

      Olet huora siksi että yleensä kirjoitat tuommoista tekstiä,lisäksi mies tod.näk. pelästyy sinua ja lähtee seuraavana aamuna karkuun maapallon toiselle puolelle,koska olet ollut niin helvetin päällekäyvä!

      Jos mies ei tee mitään aloitetta,niin unohda hänet,huora.

      • Aloittaja

        No en sentään, en ota (enkä anna) rahaa seksistä.


    • ET KUULE MITÄÄN MIEHESTÄ

      Todennäköisesti et kuule miehestä sen illan jälkeen.. mun kaverille kävi niin, se tapas 190 pitkän söpön 30:n kundin ja meni heti sänkyyn, sitä se jätkä vaan hakikin ja sen aktin päätyttyä häippäsi eikä vastannut enää koskaan tekstareihin, prepaid lensi roskiin.. Sit toinen tuttava nainen kertoi myös samasta miehestä (tunnistettiin se lähettämästään kuvasta), oli tehnyt saman tempun sillekin Ja on liikkeellä muitakin tälläisiä miehiä kun hakee vaan seksiä ja kaikki tiedot miehestä on feikkiä..

    • jos mieheltä kysytään

      Tämä ketju piti olla kai osaltasi jo vanhentunut, mutta jos ei ole niin - ja muillekin tiedoksi - yksi näkökulma asiaan.

      Huomiota kiinnitti tämä osa ajatuksistasi:

      >>>mielessä on vain, että haluaisin ottaa ensin kaverilta suihin ja sitten saada kovaa kyrpää sisääni...

      • Anonyymi

        Tommosesta saap tauteja.


    • Anonyymi

      Ihan hyvä asia olla kiimainen ja saada kovaa munaa pilluun…

    • Anonyymi

      Olet lutka jos olette just tavanneet ja menossa jo sänkyyn. Totaalinen turn-off.

    • Anonyymi

      Liian kiimainen nainen on yleensä vaan ollut ongelma pitemmässä suhteessa kuin mies ei pysy tahdissa mukana enää ja alkaa epäröidä omaa miehuuttaan.

      Itse aloitan kaikki mun suhteet heti kiihkeällä seksillä, ei miehiä ole koskaan haitannut.
      Viimeinen päätti ottaa mut vaimoksi ja 7 vuotta oltu jo yhdessä, edellinen kesti 8 vuotta...

    • Anonyymi

      Naisen tehtävä on olla kiimainen.

    • Anonyymi

      No miltä se lauantai aamu tuntui perjantai illan jälkeen? Oliko kokemus mieleen vai pettymys? Syntyi siitä jatkumoa tulevaan?

    • Anonyymi

      Vastaus kysymykseesi on, että ei voi olla liian kiimainen. Itsekin tykkään siitä, että kumppani on halukas, valmis estottomiin kokeiluihin, jaksaa useamman kierroksen ja antaa nautinnon näkyä ja kuulua. Nuoret miehet ovat kokemattomia ja siksi idealisteja ja vähän epävarmojakin. Aktiivisuuden avoimesti näyttävä nainen pelottaa. Vasta kokemuksen myötä kumppanin avoin kiimaisuus kiihottaa ja tarttuu. Sellaisessa tilanteessa suikkarit ja peruspanot on vasta lämmittelyä.

    • Anonyymi

      Parisuhteessa molemmat osapuolet voivat olla aloitteen tekijöitä. Se on jopa toivottavaa.
      Mutta nainen, joka tyrkyttää itseään kiimaisena heti tutustumisvaiheessa, antaa itsestään lutkamaisen vaikutelman. Kunnioitus on vähissä. Kelpaa kenties tyydyttämään miehen, muttei muuhun.

      • Anonyymi

        Päinvastoin. Lutkamaisuus tutustumisvaiheessa antaa erittäin hyvän vaikutelman.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Herra Seebaotistit kiristävät sinua kauniilla naisilla, et saa naista etkä lempeä, jos et tottele heitä ja, kun liityt heihin he lopulta laittavat koko homman sinulta lukkoon. Tai junailevat sinulle jonkun sietämättömän puolison, joka ei tule milloinkaan sinua rakastamaan vaan tekee elämästäsi avioliittohelveltin.

      Herra Seebaotistit valtaavat Suomea. Hnekilöt jotka kertovat Jumaluudekseen herra Seebaotin istuvat virastoissa ja poliisissa ja kiduttavat sekä stalkkaavat muita ihmisiä. Myös Evankelisluterilaisia Suomalaisia. Sinivalkoisen tähtilupun alla Daavidin tähteä kantavat herra Seebaotin palvelijat kiskovat korkoa Suomaisilta eri keinoin. Pankkitilien salaiset luukut ovat yksi keino. Ostat kympillä mutta tililtäsi vähenee 30 euroa. Tämä ei näy tiliottessa vaan tilillä näkyy kymppi. Varat menevät Herra Seebaotia Jumalanaan pitäville. Amerikka tukee Herra Seebaotia ja hänen kannattajiaan.


      Herra Seebaotin seurakuntaan otetaan väkisin. Yhtäkkiä sinun vain ilmoitetaan olevan Herra Seebaotin palvelija. Sinua aletaan kiristää kiristämään ystäviäsi ja sukulaisiasi. Sinä joudut rosovamaan ja kiristämään rahaa heiltä tai sinut rosvotaan ja sinua kiristetään. Nämä pirkäpartaiset ja lierihattuiset Herra Seebaotistit eivät aina näytä tältä mutta toisinaan heitä näkee pyhäkössään, joka on suljettu kaikilta ei-syntyperäisltä Herra Seebaotin palvelijaksi otetuilta.

      Herra Seebaotin palvelijat jahtaavat mielellään natsirikollisia ja he Suomessakin lyövät jokaista, joka vaikka on vain lukenut esim Niilo Lauttamuksen kirjoja. hyviä he eivät silti ole vaan heidän keskuudessaan vallitsee natsistine hierarkia ja kuri ja natsein tavoin he suhtutuvat myös heihin jotka eivät tahdol iittyä heidän joukkoonsa tai eivät ole syntyperäisiä


      Taistele ihmeessä herra Seebaotin palvelijoita vastaan ja estä tuon uskonnon leviäminen Suomessa. Älä anna heidän näkertaa itseäsi ja Suomea.

    • Anonyymi

      ei

    • Anonyymi

      Miten nainen voisi olla liian kiimainen? kiimaisuus on naisen tehtävä.

    • Anonyymi

      Voi. Ota iisisti.

    • Anonyymi

      Minä ratkaisin tämän "kiiman kun olin 45v" siten että asunpaikkakunnalla oli nuori mies jonka kanssa rakasteltiin aivan hurjana, asuttiin erillään ja työpaikalla joka on parin tunnin ajon päässä ja olen työsuhdeasunnossa siellä on toinen mies. Sain purkaa jatkuvaa halua toista vuotta,tunsin itseni kyllä lutkaksi ja se kiihotti lisää. Olin loppu aikana myös yhdelle vanhemmalle 65v miehelle maksullisena naisena kun hänen vaimo ei enää kyennyt/halunnut.
      Nykyään olen naimisissa hyvän miehen kanssa, ja saan tarpeeksi seksiä. Kaipaan kyllä joskus oikein pervoa panoa, silloin mieheni huomaa heti että mamma on kiimassa.

    • Anonyymi

      Kiimaiset naiset on parhaita! Mitä kiimaisempi, sen parempi!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe